Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Insignia 1.6T vs Audi A4 120ps(134ps) i 160ps(173ps)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Insignia 1.6T vs Audi A4 120ps(134ps) i 160ps(173ps)
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 15
    • 16
    • 7 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    308
    3197
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mperdema last edited by

      το αμαξι ειναι ηδη χαμιλωμενο κατα 15' m το μονο με προβληματιζει ειναι ο θοριβος κατα ποσο θα μεταφερετε στην καμπινα του .. και αωτι ποθ ωαζει η Opel h 18αρα δεν μου αρεσε +οτι δεν εχει και επιλογη ... ηθελα κατι σε ανθρακι-μαυρο σε ζαντα λογο αντιθεσης με το αυτοκινητο και η 20'' ειναι ανθρακι + οτι το ειδα σημερα και ζωντανα και καθοταν ωραια ... δεν ξερο γιαυτο ρωταω γιατι εχεω και εγω εναν προβληματισμο στην ζαντα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mivec_power last edited by

        αλήθεια πόσο να βγαίνουν τα ελαστικά της 20άρας? πάνω από χιλιάρικο η τετράδα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Για πρώτης κλάσης μάρκα κάτω από 1100-1200 ευρώ δύσκολο να πέσεις μάλλον.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mirage last edited by

            Ο χρήστης mperdema έγραψε:
            το αμαξι ειναι ηδη χαμιλωμενο κατα 15' m το μονο με προβληματιζει ειναι ο θοριβος κατα ποσο θα μεταφερετε στην καμπινα του .. και αωτι ποθ ωαζει η Opel h 18αρα δεν μου αρεσε +οτι δεν εχει και επιλογη ... ηθελα κατι σε ανθρακι-μαυρο σε ζαντα λογο αντιθεσης με το αυτοκινητο και η 20'' ειναι ανθρακι + οτι το ειδα σημερα και ζωντανα και καθοταν ωραια ... δεν ξερο γιαυτο ρωταω γιατι εχεω και εγω εναν προβληματισμο στην ζαντα

            Εγώ λέω να μείνεις με τις 18αρες, ή να ψάξεις για aftermarket 18αρια είτε από αυτά που έχει ο αντιπρόσωπος είτε απο αλλού και να πουλήσεις τις μαμά. Είναι κρίμα να το χαλάσεις το αμάξι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mivec_power last edited by

              1200?????? πως έδινε free fuel η peugeot, να δωσει και η opel free 20inch tyres στο λαό.... δε βγαίνουμε!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                mperdema last edited by

                http://www.elastika-online.gr εδω μπορεις να τα παρεις σε σχετικα καλο κοστος[το 1000 δεν το γλυτωνεις ], μαλον 18.... αλλα δεν ξερω αν δεν το κανεις απο την αρχη μετα δεν νομιζω να μπω στην διαδικασια του aftermarket....για μενα μηλαω παντα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Ψιλοαπατη το σιτε, δεδομένου ότι ίδιες τιμές πετυχαίνεις σε λαστιχά συμπεριλαμβανομένων όμως των περαστικών και της ζυγοστάθμισης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mperdema last edited by

                    εχει σε μερικα καλες τιμες σε αλλα ειναι ....[.GR]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Tις 20αρες ο Γερμανος δεν τις βγαζει για τις δρομαρες μας !
                      18αρες και πολυ του ειναι.
                      Σε ολα τα καινουργια μοντελα ακομα και σπορ οι θολοι φαινονται με μεγαλυτερα κενα
                      επειδη εχουν μεγαλυτερες διαδρομες οι νεες αναρτησεις για να πετυχαινουν και καλυτερη
                      αποσβεση παρα τις ηδη μεγαλες διαστασεις των τροχων τους.
                      Αλλα ειμαστε και λιγο εφετζηδες, δεν μπορουμε να την κοψουμε την συνηθεια...
                      Αν το ελεγες σε συζητηση πριν λιγο καιρο για 20αρες σε σενταν 180 ιππων θα γελουσε
                      και το παρδαλο κατσικι, τωρα που το προσφερει ομως το εργοστασιο (αληθεια σε τι δρομους και με τι συνθηκες εχει γινει αυτη η επιλογη εχει αναρωτηθει κανεις?), το σκεφτομαστε...
                      Μετα αμα μεινει καμμια αναρτηση σε λακουβα αν γινει η ζαντα τετραγωνη ή τα λαστιχα σκιστουν θα βριζουμε
                      τους δρομους, τα Υπουργεια μας κ.λ.π.
                      Δεν πειραζει, να εχουν και λιγη δουλεια οι ζαντολαστιχαδες, ερχεται και κριση...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        soch last edited by

                        Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                        το αμάξι είναι 1.5 τόνο με 180 ίππους 16άρι και τολμάνε να του φοράνε 20'' ζάντα και να ονομάζουν το πακέτο Opc pack? και υπάρχουν αγοραστές που θα αγοράσουν opel σαλούν με 20''??
                        ψυχραιμία ούτε σε DTM να έτρεχε το insignia... κάντε το πρώτα 500ps και τη φοράτε την τρακτερόζαντα..
                        άντε πούλα μετά από 4-5 χρόνια insignia με 20'', οι κάγκουρες δεν αγοράζουν σαλούν

                        Ακούτε γνώμες από παιδιά που δεν έχουν ψάξει καλά τα πράγματα. Το OPC Line Pack ΔΕΝ περιλαμβάνει ζάντες. Μόνο μπρος-πίσω προφυλακτήρες, πλαϊνά και αεροτομή. Το Insignia έχει standard 18αρες & έξτρα 19αρες (+600) & 20αρες (+1200).

                        Soch

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mivec_power last edited by

                          επειδή έχω μια μικρή εμπειρία από opel, το ξέρω ότι το OPC Pack είναι αισθητικής βελτίωσης και μόνο... και καλά να μοιάζει στο Insignia OPC (αντίστοιχο υπάρχει για Corsa 1.2 με καμιά 1000 ευρώ... απλά έλεος)...
                          έλα όμως που το 1.6Τ δεν έχει 320 άλογα σαν το OPC (όταν έρθει..) και το πρόβλημα είναι στο ότι φορώντας το wider bodykit του OPC οι 18'' ζάντες δείχνουν μικρές...
                          είναι όλα θέμα marketing... σου πουλάει το 180άρι... σου προσφέρει το όμορφο αλλά παντελώς ανούσιο OPC look για να ψαρώνεις τους ανυποψίαστους.... ε φόρα και τις 20΄΄ για να γεμίζουν οι θόλοι.. και μετά άντε επιτάχυνε με 245 λάστιχο... ούτε 9sec 0-100 δε θα έχει αυτό...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gto last edited by

                            Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                            επειδή έχω μια μικρή εμπειρία από opel, το ξέρω ότι το OPC Pack είναι αισθητικής βελτίωσης και μόνο... και καλά να μοιάζει στο Insignia OPC (αντίστοιχο υπάρχει για Corsa 1.2 με καμιά 1000 ευρώ... απλά έλεος)...
                            έλα όμως που το 1.6Τ δεν έχει 320 άλογα σαν το OPC (όταν έρθει..) και το πρόβλημα είναι στο ότι φορώντας το wider bodykit του OPC οι 18'' ζάντες δείχνουν μικρές...
                            είναι όλα θέμα marketing... σου πουλάει το 180άρι... σου προσφέρει το όμορφο αλλά παντελώς ανούσιο OPC look για να ψαρώνεις τους ανυποψίαστους.... ε φόρα και τις 20΄΄ για να γεμίζουν οι θόλοι.. και μετά άντε επιτάχυνε με 245 λάστιχο... ούτε 9sec 0-100 δε θα έχει αυτό...

                            Ε μην τα μηδενίζουμε όλα. Είπαμε το πρόβλημα είναι με το μικρό προφίλ στις λακκούβες. 245 φοράνε αρκετοί φιγουτατζίδες mercedes και bmw 320 με λιγότερα άλογα. Το φάρδος κατά την προσωπική μου εκτίμηση δεν είναι τόσο σοβαρό πρόβλημα για ένα κινητήρα με τόση ροπή.
                            Αν και με μια δεύτερη σκέψη φαντάζομαι ότι θα ακολουθεί πολύ καλά τις καλοφτιαγμένες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ήδη οι 18άρες είναι πολύ μεγάλες για αυτοκίνητο 180 ίππων. Οι 20άρες είναι για γέλια ακόμα και το το αληθινό OPC με τα 320 άλογα(η Ferrari 599 GTB των 620 ίππων φοράει 20άρες και αυτές μόνο πίσω!!!). 245 πέλμα με 1.5 τόνο και 20άρα... πάνω από 9 δεύτερα για τα 100 μου μυρίζει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mivec_power last edited by

                                άκυρο.. είπα για 9sec 0-100 με 20΄΄.. τώρα είδα ότι με στάνταρ λάστιχα είναι 8.9sec... άρα με 20΄΄ ψηλά 9άρια... κάτι σα 156 1.8ΤS ένα πράμα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giorgosgudelias last edited by

                                  Από την στιγμή που η διάμετρος της ρόδας(ζάντες + λάστιχα) παραμένει ίδια, αν δεν κάνω λάθος, γιατί να επηρεαστεί η επιτάχυνση; Επιπλέον όσο ποιο φαρδιά είναι τα λάστιχα, τόσο καλύτερη πρόσφυση δεν έχουν; Άρα και λιγότερο σπινάρισμα στην εκκίνηση;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Μεγαλύτερο βάρος της ζάντας, μεγαλυτερο ισως βαρως ελαστικο λογω πιο ενισχυμενου σκελετου. Το μεγαλυτερο πελμα δεν λεει κατι, για μεγιστη επιταχυνση θελεις και λιγο σπιναρισμα, αλλιως πνιγεται απλα το μοτερ. Απο σταση φυσικα αυτο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mivec_power last edited by

                                      Με μεγαλύτερη ζάντα αυξάνει η μη αναρτώμενη μάζα στην ανάρτηση... όσο ελαφριά και να είναι μια 20'' είναι κατά πολύ βαρύτερη από μια 18''.... και όσο αυξάνει η μάζα τόσο αυξάνει η ροπή αδρανείας του τροχού, άρα τόσο δυσκολότερο είναι να περιστραφεί ο τροχός απαιτώντας μεγαλύτερο ποσό ροπής...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        italakias last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                        Μεγαλύτερο βάρος της ζάντας, μεγαλυτερο ισως βαρως ελαστικο λογω πιο ενισχυμενου σκελετου. Το μεγαλυτερο πελμα δεν λεει κατι, για μεγιστη επιταχυνση θελεις και λιγο σπιναρισμα, αλλιως πνιγεται απλα το μοτερ. Απο σταση φυσικα αυτο.

                                        η καλυτερη εκκινηση γινεται με 20%σπινιαρισμα .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bravisimo last edited by

                                          Στην έκδοση Sport το Insignia 'φοράει' 245/45 18', οπότε το πέλμα δεν αλλάζει οπότε μην ψάχνετε για διαφορές (μόνο κάποια μικρή στο βάρος). Προσωπικά νομίζω ότι είναι ικανοποιητικό και για άνεση (45 προφίλ σε 245 πέλμα) και για κράτημα κλπ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stanfromgreece last edited by

                                            και στην έκδοση Cosmo την ίδια διάσταση φοράει (245/45/18),έχεις να επιλέξεις μάλιστα ανάμεσα και σε 3 διαφορετικές ζάντες... εγώ επέλεξα σαν αυτή που έχει standard το sport με τις 5 διπλές ακτίνες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 7 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr