-
E, και που βγαινει το συμπερασμα οτι ειναι καλυτερα τα Seat απο τα Fiat?
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
δεν μπορω να καταλαβω απο ποτε τα σεατ γινανε καλυτερα απο τα φιατ.Στην συγκεκριμενη περιπτωση Leon 1.8 vs Bravo 150, εδω και αρκετο καιρο.
Μαλιστα το ιδιο ισχυει και για το Leon 125 vs Bravo 120. (βλεπε 4τροχοι Φεβρουαριου 09)
Eχεις χασει επεισοδια... -
Αυτα τα κολληματα με τα Ιταλικα, Ισπανικα Γερμανικα στρατοπεδα παντως δεν
μπορω να τα καταλαβω... εκτος αν καποιος ειναι πωλητης, μετοχος ή τελος παντων
εχει καποιο οικονομικο οφελος με το να υποστηριζει την εκαστοτε επιλογη, ή αν εχουμε στην παρεα πιτσιρικαδες που παιζουν ακομα υπερατου...
Το Leon και στο forum αυτο αλλα και ειδικοτερα σε τεστ περιοδικων εχει αποδειχτει
οτι ειναι καλυτερο συνολικα απο το αντιστοιχο Bravo, χωρις βεβαια να σημαινει οτι το τελευταιο δεν ειναι αξιολογο. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το Leon και στο forum αυτο αλλα και ειδικοτερα σε τεστ περιοδικων εχει αποδειχτει οτι ειναι καλυτερο συνολικα απο το αντιστοιχο Bravo, χωρις βεβαια να σημαινει οτι το τελευταιο δεν ειναι αξιολογο.Αυτο φίλε μου όπως το λες 'συνολικά καλύτερο' δεν έχει αποδειχτεί πουθενά ούτε στο φορουμ ούτε πουθενα....... επίσης αν είσαι και εσυ λάτρης της αυτοκίνησης τα περιοδικά στο σύνολό τους θα επρεπε απλά να τα διαβάζεις και όχι να τα χρησιμοποιείς ως αποδείξεις..... και εγώ δεν είμαι μέτοχος κανενός..... στο ποστ μου πιο πάνω έδωσα την συνολική εικόνα αν διαφωνείς κάπου απλά αναφερέ το.....
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
Το Leon και στο forum αυτο αλλα και ειδικοτερα σε τεστ περιοδικων εχει αποδειχτει οτι ειναι καλυτερο συνολικα απο το αντιστοιχο Bravo, χωρις βεβαια να σημαινει οτι το τελευταιο δεν ειναι αξιολογο.
Αυτο φίλε μου όπως το λες 'συνολικά καλύτερο' δεν έχει αποδειχτεί πουθενά ούτε στο φορουμ ούτε πουθενα....... επίσης αν είσαι και εσυ λάτρης της αυτοκίνησης τα περιοδικά στο σύνολό τους θα επρεπε απλά να τα διαβάζεις και όχι να τα χρησιμοποιείς ως αποδείξεις..... και εγώ δεν είμαι μέτοχος κανενός..... στο ποστ μου πιο πάνω έδωσα την συνολική εικόνα αν διαφωνείς κάπου απλά αναφερέ το.....
Λες πολλα, αλλα τιποτα βασιμο...
viewtopic.php?f=15&t=34033&start=75
Βεβαια το οτι οι 4τροχοι το Drive, ο ενδιαφερομενος (που ανοιξε και το post) και αλλοι συμμετεχοντες εδω εβγαλαν
καποια συμπερασματα αυτο προφανως για εσενα που ασχολεισαι αρκετο καιρο (?) με το
θεμα δεν λεει και πολλα πραγματα...
Οσον αφορα τα γραφομενα σου, 1ον το οτι αν το bravo ειχε το μοτερ του leon αυτο δειχνει
εν μερει την υπεροχη του leon.
2ον με το να αναφερεται κατοχος του bravo σε σκληρη 'ξερη' πισω αναρτηση, να εχει ηδη γινει ακριβως η ιδια επισημανση σε τεστ περιοδικου, και εσυ να λες οτι το bravo ειναι πιο ανετο-μαλακο, αυτο ειναι μαλλον κατι το οποιο θα πρεπει να σε βαλει σε σκεψεις...
Τελος το να θεωρεις αδικη την συγκριση 1.8 με 1.4 την στιγμη που η τιμη εκκινησης ειναι
18.990ευρω και 18.650ευρω για το Leon και Bravo αντιστοιχα αυτο αστο καλυτερα να το κρινει ο εκαστοτε υποψηφιος αγοραστης... -
Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά πρέπει επιτέλους να παρθούν αποφάσεις: το Leon είναι καλύτερο και τέρμα!
Όποιος τολμήσει να πάρει Bravo, να ξέρει πως θα έχει τον χλευασμό του Drive και του 4Τ φόρουμ, που μια νύχτα με φεγγάρι, βγήκε η απόφαση πως μεταξύ Leon και Bravo, νικητής είναι ο Ιθπανός, γιατί έτσι!Όχι παίζουμε!
Κι αν τολμήσει κανένας να πει πως δεν του αρέσει το εσωτερικό του Leon, να πάει να κοιταχτεί σε κάνα γιατρό και μάλιστα σεξολόγο: οι πραγματικοί άντρες δεν δίνουν σημασία σε τέτοιες λεπτομέρειες!
Ο πραγματικός άντρας, μπαίνει στ' αμάξι, φτύνει μία στο πάτωμα και μία στα καθίσματα να δείξει την απέχθειά του και μετά γκαζώνει με το βλέμμα στο δρόμο και ΠΟΤΕ στο ταμπλό: ως γνωστόν, μόνον αδερφές και κουνιστοί κοιτάζουν τέτοια πράγματα.
Γι'αυτό, επιτέλους ας καταλήξουμε: LEON.
-
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
...... επειδή το Leon δεν το οδήγησα (έχω ξαναπεί πως είδα το σαλόνι και την έκανα... ) αλλά όλοι λένε καλά λόγια για τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, ειδικά με τον 1.8TSI, που είναι και γ@μώ τα μοτέρ, και ήταν και ο μοναδικός ανταγωνιστής -για εμένα- σε σχέση με το Bravo, που τελικά διάλεξα, έχω μείνει με την απορία πως είναι στο δρόμο.
........................................................................μην επιδιωξεις να το οδηγησεις εκ των υστερων γιατι .....θα στεναχωρηθεις πολυ σε διαβεβαιω....
Σγκρίνουμε lada με bmw και δεν το κατάλαβα?
Χαλαρώστε λίγο παιδιά. Όλοι το λένε ότι το λεόν είναι ένα κλικ καλύτερο σε στήσιμο από το μπράβο(κάτι που δεν αφορά το μέσο οδηγό,αλλά αν εσύ θες να μπαίνεις στις στροφές γ@μι#ντας πάω πάσο),αλλά μέχρις εκεί
Και μην ξεχνάμε ότι η τιμή τους ΔΕΝ είναι ίδια. Bravo sport 150, 21000E - Leon 1.8 sport up 23500E.
Και μη μου βάλετε κανα λινκ με τιμές, γιατί πριν 15 μέρες έκλεισα αυτοκίνητο και οι τιμές που σας \λέω είναι ολόφρεσκες και με το κλειδί στο χέρι -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά πρέπει επιτέλους να παρθούν αποφάσεις: το Leon είναι καλύτερο και τέρμα!
Όποιος τολμήσει να πάρει Bravo, να ξέρει πως θα έχει τον χλευασμό του Drive και του 4Τ φόρουμ, που μια νύχτα με φεγγάρι, βγήκε η απόφαση πως μεταξύ Leon και Bravo, νικητής είναι ο Ιθπανός, γιατί έτσι!Όχι παίζουμε!
Κι αν τολμήσει κανένας να πει πως δεν του αρέσει το εσωτερικό του Leon, να πάει να κοιταχτεί σε κάνα γιατρό και μάλιστα σεξολόγο: οι πραγματικοί άντρες δεν δίνουν σημασία σε τέτοιες λεπτομέρειες!
Ο πραγματικός άντρας, μπαίνει στ' αμάξι, φτύνει μία στο πάτωμα και μία στα καθίσματα να δείξει την απέχθειά του και μετά γκαζώνει με το βλέμμα στο δρόμο και ΠΟΤΕ στο ταμπλό: ως γνωστόν, μόνον αδερφές και κουνιστοί κοιτάζουν τέτοια πράγματα.
Γι'αυτό, επιτέλους ας καταλήξουμε: LEON.
Διαφωνω καθετα!
Τι και αν το Leon ειναι πιο δυνατο, πιο οικονομικο, πιο γρηγορο και με καλυτερο κρατημα?
Το Bravo εχει ΦΡΕΝΑΡΕΣ ολα τα αλλα ειναι περιττα.
Ενταξει δεν εχει πολυ καλο τιμονι σε αισθηση αλλα κοιτας το ταμπλο και λιωνεις...
Οσο για την ξερη αναρτηση? Αυτα ειναι ειναι υπερβολες!
Επειδη το λενε κανα δυο περιοδικα, σιγα τι ξερουν αυτοι?
Μη σου πω οτι εχουν βαλθει να καταρακωσουν οτι Ιταλικο κυκλοφορει.
Εχει λενε χαλια επιλογεα ταχυτητων και με μακριες διαδρομες...
Μαλλον ψεμματα θα ειναι, ετυχε, αυτα τα πραγματα συμβαινουν σπανια(?)
Λοιπον νομιζω με αυτα και με αλλα καταληξαμε... Το Bravo ειναι πιο ομορφο, πιο trendy πιο στυλατο, χαιρεσαι να το βλεπεις στο δρομο και αυτο απο μονο του το κανει καλυτερο, ΤΕΛΟΣ! -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...
... 1ον το οτι αν το bravo ειχε το μοτερ του leon αυτο δειχνει
εν μερει την υπεροχη του leon.Σωστός εδώ. Και εγώ ανάφερα τον 1.8TSI-είναι υπόδειγμα αποτελεσματικότητας, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα φυσιολογικές καταναλώσεις με μπόλικη ροπή σε πολύ μεγάλο οφέλιμο εύρος σ.α.λ. Όχι πως είναι κακός ο T-jet, είναι μάλλον ό,τι αμέσως καλύτερο.
2ον με το να αναφερεται κατοχος του bravo σε σκληρη 'ξερη' πισω αναρτηση, να εχει ηδη γινει ακριβως η ιδια επισημανση σε τεστ περιοδικου, και εσυ να λες οτι το bravo ειναι πιο ανετο-μαλακο, αυτο ειναι μαλλον κατι το οποιο θα πρεπει να σε βαλει σε σκεψεις...
Κιτρινη κάρτα: φυσικά και γίνονται και τα 2 μαζί: η ανάρτηση του Bravo είναι ξερή σε απότομες εγκάρσιες ανωμαλίες, από αυτές που είναι γεμάτες ο κωλοπόλεις μας. Όμως, όταν βγαίνεις για μεγάλο ταξίδι σε απασχολεί πόσο σφιχτά ρυθμισμένη είναι η ανάρτηση. Όσο περισσότερο, τόσο πιο κουραστικό θα είναι το ταξίδι, αφού ούτως ή άλλως, το εθνικό ή επαρχιακό δίκτυο δεν έχει τόσες λακκούβες σαν το αστικό-του κερατά! Νομίζω πως ο gaitanakos πριν πάρει το Bravo δεν είχε κανα ιδιαίτερο κόλλημα με αυτό, και δεδομένου ότι κάνει πάρα πολλά χλμ (Πάτρα-Θεσσαλονίκη-Πάτρα ) θα το σκέφτηκε σοβαρά πριν αποφασίσει.
Τελος το να θεωρεις αδικη την συγκριση 1.8 με 1.4 την στιγμη που η τιμη εκκινησης ειναι 18.990ευρω και 18.650ευρω για το Leon και Bravo αντιστοιχα αυτο αστο καλυτερα να το κρινει ο εκαστοτε υποψηφιος αγοραστης...
Με 18.990 παίρνεις το Leon το Reference, ενώ με 18.650 το Bravo το Dynamic. Ρίξε μια ματιά τι εξοπλισμό έχει το ένα και τι το άλλο και πες μας αν είναι ισοδύναμες προσφορές. Για να σε βγάλω από τον κόπο, το κοίταξα και η (περίπου, έχει παραπάνω διζωνικό κλιματισμό) αντίστοιχη έκδοση είναι η 1.8 Style ESP, που κάνει 20.550€. Είναι 1.900€ διαφορά, έτσι; Αρκεί να σου πω πως με 19.850€ παίρνεις το Bravo Sport, που είναι σαφώς πιο όμορφο από το Leon, ειδικά στο σαλόνι είναι η μέρα με τη νύχτα, και είναι και full εξοπλισμένο.
-
το προηγούμενο σαββάτο με το μπραβο πήγα την διαδρομή αθηνα-ριο-γαλαξιδι-θηβα-αθήνα με 4 άτομα μέσα.. κανένας δε μου παραπονέθηκε για την άνεση της πίσω ανάρτησης ή γενικότερα παρόλο που ρώτησα.. το μόνο πρόβλημα είναι πχ οταν περνάς απο γραμμές τρένου που εκεί κοπανάει..
ααα..μέση κατανάλωση της διαδρομής 8.4 km/h
1.μεχρι ριο το πήγε άλλος που το πήγαινε σιγά καθώς δε το ήξερε..
2.μετα το ριο το πήρα εγω , αρκετό κομμάτι της διαδρομής το πήγα με το σπορ πρόγραμμα και γρήγορους ρυθμούς ενω στην εθνική δε πήγα κάτω απο 140γενικά μια χαρά.. απλα για μένα οταν πηγαίνεις πάνω απο 160 το σπορ πρόγραμμα είναι must
βαραίνει το τιμόνι και σου δίνει αφθονη ροπή -
Ο χρήστης stred έγραψε:
το προηγούμενο σαββάτο με το μπραβο πήγα την διαδρομή αθηνα-ριο-γαλαξιδι-θηβα-αθήνα με 4 άτομα μέσα.. κανένας δε μου παραπονέθηκε για την άνεση της πίσω ανάρτησης ή γενικότερα παρόλο που ρώτησα.. το μόνο πρόβλημα είναι πχ οταν περνάς απο γραμμές τρένου που εκεί κοπανάει..Πιστεύω φίλε Κίκιζα πως κατάλαβες πως είναι δυνατό να είναι και ξερή και άνετη η ανάρτηση, ανάλογα με τις συνθήκες.
.. απλα για μένα οταν πηγαίνεις πάνω απο 160 το σπορ πρόγραμμα είναι must
βαραίνει το τιμόνι και σου δίνει αφθονη ροπήΒρε συ stred, ξέρεις αν μπορούμε να έχουμε το Sport όλη την ώρα ενεργοποιημένο; Το ρώτησα και στο Re:Bravo2007, αν θες ρίξε μια ματιά εκεί.
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
το προηγούμενο σαββάτο με το μπραβο πήγα την διαδρομή αθηνα-ριο-γαλαξιδι-θηβα-αθήνα με 4 άτομα μέσα.. κανένας δε μου παραπονέθηκε για την άνεση της πίσω ανάρτησης ή γενικότερα παρόλο που ρώτησα.. το μόνο πρόβλημα είναι πχ οταν περνάς απο γραμμές τρένου που εκεί κοπανάει..
Πιστεύω φίλε Κίκιζα πως κατάλαβες πως είναι δυνατό να είναι και ξερή και άνετη η ανάρτηση, ανάλογα με τις συνθήκες.
.. απλα για μένα οταν πηγαίνεις πάνω απο 160 το σπορ πρόγραμμα είναι must
βαραίνει το τιμόνι και σου δίνει αφθονη ροπήΒρε συ stred, ξέρεις αν μπορούμε να έχουμε το Sport όλη την ώρα ενεργοποιημένο; Το ρώτησα και στο Re:Bravo2007, αν θες ρίξε μια ματιά εκεί.
Αμα εσυ πιστευεις οτι η ΙΔΙΑ αναρτηση (οχι ενεργητικη) οτι μπορει να ειναι ξερη και ανετη...
παω πασοο.Η διαφορα τιμης στις δυο σπορ εκδοσεις αν θες ειναι 21.450Leon-19.850Bravo=1.600ευρω
δηλαδη 8% της αξιας του αυτοκινητου, υπολογισιμο αλλα οχι με βαρυνουσα σημασια, ειδικα
στις μερες μας οπου τα δωρα εξοπλισμου προσφερονται με περισση ανεση!
Τελος οπως βεβαια τον τελευταιο καιρο αρκετοι αγοραζουν αυτοκινητο με πρωτη προτεραιοτητα το... καλυτερο επιτοκιο ή την διαφορα στον εξοπλισμο σε επιπεδο διζωνικου ή απλου
κλιματισμου για παραδειγμα, μαλλον δεν υπαρχει κανενας λογος να συνεχιζω την κουβεντα.
Αυτο παντως που δεν αλλαζει ειναι οτι το Leon συνολικα ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο
το Bravo, μιας και η ομορφια δεν εξεταζεται οταν μιλαμε αντικειμενικα.
Αυτο που εξεταζεται ειναι η συμπεριφορα στο δρομο, η ποιοτητα συναρμογης,
οι χωροι και επιμερους το τιμονι, τα φρενα , το κιβωτιο, οι αναρτησεις και η τιμη.
Λαμβανοντας αυτα υποψιν και μετα απο τεστ περιοδικων **το Leon υπερεχει ειτε αυτο αρεσει
ειτε οχι.**Δεν μιλαμε για ασχημα ταμπλω, δεν μιλαμε για πιο ομορφα καθισματα, για μπιχλιμπιδια
και σχημα αμαξωματος.
Αυτα ειναι υποκειμενικα και δεν ειναι ειναι υπολογισιμα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αμα εσυ πιστευεις οτι η ΙΔΙΑ αναρτηση (οχι ενεργητικη) οτι μπορει να ειναι ξερη και ανετη...
παω πασοο.Άμα δε διαβάζεις τι σου λένε τι κάθεσαι και συζητάς; Σου είπα η ίδια ανάρτηση 'σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης', αλλά βλέπω θες να πεις τα δικά σου...
Η διαφορα τιμης στις δυο σπορ εκδοσεις αν θες ειναι 21.450Leon-19.850Bravo=1.600ευρω
δηλαδη 8% της αξιας του αυτοκινητου, υπολογισιμο αλλα οχι με βαρυνουσα σημασια, ειδικα
στις μερες μας οπου τα δωρα εξοπλισμου προσφερονται με περισση ανεση!Όντως, η διαφορά τιμής είναι μικρή. Όμως, εγώ το πήρα με ανταλλαγή με το Ecoprofit και μου έκαναν 2.500€ έκπτωση. Άρα, η διαφορά πλέον έγινε 4.100€. Αυτό κάτι ήταν, έ;
Τελος οπως βεβαια τον τελευταιο καιρο αρκετοι αγοραζουν αυτοκινητο με πρωτη προτεραιοτητα το... καλυτερο επιτοκιο ή την διαφορα στον εξοπλισμο σε επιπεδο διζωνικου ή απλου κλιματισμου για παραδειγμα, μαλλον δεν υπαρχει κανενας λογος να συνεχιζω την κουβεντα.
Αυτο παντως που δεν αλλαζει ειναι οτι το Leon συνολικα ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο
το Bravo, μιας και η ομορφια δεν εξεταζεται οταν μιλαμε αντικειμενικα.
Αυτο που εξεταζεται ειναι η συμπεριφορα στο δρομο, η ποιοτητα συναρμογης,
οι χωροι και επιμερους το τιμονι, τα φρενα , το κιβωτιο, οι αναρτησεις και η τιμη.
Λαμβανοντας αυτα υποψιν και μετα απο τεστ περιοδικων **το Leon υπερεχει ειτε αυτο αρεσει
ειτε οχι.**Δεν μιλαμε για ασχημα ταμπλω, δεν μιλαμε για πιο ομορφα καθισματα, για μπιχλιμπιδια
και σχημα αμαξωματος.
Αυτα ειναι υποκειμενικα και δεν ειναι ειναι υπολογισιμα.Αν νομίζεις πως τα looks ενός αυτοκινήτου είναι αδιάφορη ιστορία τότε μάλλον καλώς διαλέγεις Leon. Επειδή εγώ δεν πάω το αμάξι στα όρια, ούτε γνωρίζω να το κάνω για να είμαι ειλικρινής (σκεφτείτε πως τα 2 προηγούμενα ΙΧ που οδηγούσα ήταν...1 Lada 1200! και ένα Punto 8v 60ps ) έτσι δε με ενδιαφέρει πιο έχει το πιο αγωνιστικό στήσιμο. Κρατήματα, δύναμη, κιβώτιο, φρένα, τιμόνι, τιμή: όλα καλά μου βγήκαν με το Bravo. Μόνο παράπονο έχω από την πίσω ανάρτηση, και το είπα.
Δε λέω πως το Leon δεν είναι καλό αυτοκίνητο, γι 'αυτό και αν είδες ρώτησα τον gaitanako ποιά η εντύπωση που του άφησε. Εγώ δεν τα ξέρω όλα, αλλά εσύ έχεις βγάλει τα συμπεράσματά σου.
Να σε ρωτήσω όμως, το έχεις οδηγήσει το Bravo και το Leon και έχεις βγάλει συμπέρασμα;
Κλείνοντας, σε προηγούμενο post αναφέρθηκες στους 4Τ Φεβρουαρίου και πως βγάζουν το Leon πάνω από το Bravo. Όντως, αλλά το συμπέρασμά τους ήταν: 'Πολύ κοντά στο ισπανικό αυτοκίνητο βρίσκεται το Fiat Bravo, ενώ η όποια απόσταση μεταξύ τους οφείλεται στην ξερή ανάρτηση και στο μέτριο σε αίσθηση τιμόνι του τελευταίου'. Αν αυτό σημαίνει πως το Leon γ@μ@ει και δέρνει το Bravo, πάω εγώ πάσο... -
Καταρχήν στο πόστ μου είπα 'εξαιρούνται οι απανταχού μέτοχοι' κρίνοντας απο τον τρόπο έκφρασης σου ανήκεις εκέι..... δέυτερον διάβασες πουθενά να αναφέρω οτι κάποιο απο τα 2 αυτοκίνητα υπερτερεί η κάτι παρεμφερές έναντι του άλλου?????
Τρίτον άποψη σημαίνει ότι ΕΧΕΙΣ οδηγήσει και τα 2 και λέγοντας οδηγήσει εννοούμε να το πας ένα ταξίδι να το α΄νοίξεις κλπ κλπ... εσυ εμφανώς δεν το έχεις κάνει και μετα 2 αυτοκίμνητα άρα πώς έχεις τόσο απόλυτη άποψη????????
Τέταρτον το μόνο που λές είναι τα περιοδικά και τα περιοδικά.... τα περιοδικά είναι αποψή σου??? Απο πότε η άποψη και η γνώμη κάποιου είναι η ανάγνωση κειμένων????? αν κάποιος σκέφτεται έτσι σε λάθος φορουμ είναι.....
Πέμπτον, άντε και λαμβάνω υπόψη τα περιοδικά που ανέφερες και στα 2 τέστ που αναφέρεσαι στα άρθρα τους αναφέρουν ώς μεγάλο μειονέκτημα του ΛΕΟΝ την παρωχημένη σχεδίασή του (επειδή είπες οτι η εμφάνιση δεν μετράει, μάλλον και αυτοί βλάκες είναι).... επίσης ΚΑΝΕΝΑ απο τα 2 άρθρα δεν αναφέρει συμπεράσματα σαν και αυτά που εκφράζεις εσύ άντίθετα σε όλα τα συγκριτικά που έχουν δημοσιευθεί αναφέρεται η διαφορά που πιστέυω οτι υπάρχει στην ταξιδιάρικη ή όχι συμπεριφορά των 2 αυτοκινήτων...... την συναρμογή και τα προβληματά της στο ΛΕΟΝ (και ειδικά στα τεστ παλαιότητας που κάνουν περιοδικά εγχώρια και στο εξωτερικό) γιατί δεν αναφέρεσαι?? (μήπως είναι και αυτό άσκοπο???)
Όσο αφορά τον κινητήρα αν συγκρίνουμε την ίδια κατηγορία κινητήρων Τ-JET 1.4, 1,4 TSI... απλά δεν υπάρχει σύγκριση και ο βασικό λόγος για αυτό είναι η ηλικία των κινητήρων αυτών (T-JET kai TSI) όπου ο πρώτος είναι αρκετά νεότερος και είναι λογικό στα σημεία να υπερέχει....
Στις εκδόσεις που αναφέρεσαι ο μόνος τρόπος να καταλάβεις σημαντικές διαφορές μεταξύ των 2 αυτοκινήτων έιναι να κάνεις μια απόσταση 100 χιλιομέτρων με στροφές και να μπαίνεις σε όλες με τις πόρτες....
Εγώ προσωπικά δεν έιμαι ούτε Ιταλός ουτε Γερμανός ούτε τίποτα ως τώρα έχω αλλάξει αλλα και έχω αυτοκίνητα απο όλες τις 'σχολές' και όπως και τώρα έτσι και στο μέλλον όποτε αποφασίζω να αγοράσω αυτοκίνητο ξεκινάω και θα ξεκινάω απο λευκό χαρτί..... οι παρωπίδες είναι για αυτούς που γουστάρουν να τους κλέβουν..... (αυτο το λέω γενικά)
-
Να κάνω μια ψιλοάσχετη ερώτηση; Το lag τί ακριβώς είναι σε έναν turboκινητήρα;
-
Ο χρήστης planetman έγραψε:
Να κάνω μια ψιλοάσχετη ερώτηση; Το lag τί ακριβώς είναι σε έναν turboκινητήρα;Η χρονικη καθυστέρηση απο την στιγμη που πατας το γκαζι μεχρι να spoolαρει (γυρισει) η τουρμπινα στις στροφες που αποδιδει.
Σωστα;
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η διαφορα τιμης στις δυο σπορ εκδοσεις αν θες ειναι 21.450Leon-19.850Bravo=1.600ευρω
Για να στο θέσω διαφορετικά, με τα 1600Ε παραπάνω(που είναι περισσότερα,αλλά τέλοσπάντων+την προσφορά με απόσυρση ) δε θα μπορούσε και η φίατ να διορθώσει κάποιες ατέλειες και να βάλει καλύτερη ανάρτηση? Και τότε να σου πω εγώ ποιό είναι καλύτερο αυτοκίνητο
Αλλά έτσι είναι, αν το μπράβο έβγαινε με την τιμή του λεόν θα πέφτατε όλοι να φάτε τους απατεώνες τους Ιταλούς που τολμάνε και τιμολογούν τα ''κάρα'' τους όσο τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού
Εμένα μαζί με την απόσυρση το μπράβο μου βγήκε 19000Ε ΦΟΥΛ εξτρά+δωρεάν επέκταση εγγύησης. Κάνε μια βόλτα στις αντιπροσωπείες και αν μου βρεις αυτοκίνητο με αυτά τα χαρηκτιριστικά κάτω από 23000Ε σφύρα...(άσε τι λένε οι κατάλογοι, πέρνα από μια σέατ να δεις πως τα 21500 στα κάνουνε 23000 χωρίς να το καταλάβεις )Να σε ρωτήσω όμως, το έχεις οδηγήσει το Bravo και το Leon και έχεις βγάλει συμπέρασμα;
-
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Εμένα μαζί με την απόσυρση το μπράβο μου βγήκε 19000Ε ΦΟΥΛ εξτρά+δωρεάν επέκταση εγγύησης.Σε ποια αντιπροσωπεία FIAT αναφέρεσαι;
Με ενδιαφέρει.
-
Storm αυτό που σόε λέει ο dimidekas ισχ'υει σε όλες εαν και εφόσον κάνεις απόσυρση παλαιού.....
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
Storm αυτό που σόε λέει ο dimidekas ισχ'υει σε όλες εαν και εφόσον κάνεις απόσυρση παλαιού.....Ναι, ακριβώς. Δεν έχει να κάνει με αντιπροσωπεία,η οδηγία έρχεται από τα κεντρικά της φίατ. Αν και απ' οτι μου είπανε, μερικές μέρες αφού το έκλεισα η προσφορά της απόσυρσης έπεσε στα 1500Ε(+εγγύηση). Και πάλι όμως...
C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI