-
Για δυνατούς λύτες (άσχετο εντελώς με τα προηγούμενα όμως!) ...
Στην παρουσίαση της Μ3 Ε92 στην Ισπανία ο επικεφαλής του πρότζεκτ είχε πει ότι στην ανάρτηση 'συνεργάστηκαν' με τη Sachs (μετάφραση by me : βασικά επειδή για να εξελίξεις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση θέλει 1 σκασμό λεφτά και επειδή το ταμείο έχει γίνει η προτεραιότητα μας τελευταία (δες λήμμα : Χ5Μ+Χ6Μ ) η ανάρτηση ΕΙΝΑΙ Sachs και επειδή δεν θέλαμε να μειώσουμε την αίγλη μας χρησιμοποίησα το 'συνεργαστήκαμε' στη συνέντευξη. Τέλος μετάφρασης! ). Προφανώς εννοούσε όπως είπα την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση και όχι την απλή.
Η ερώτηση μου όμως αφορά τις 'κανονικές' αναρτήσεις των Μ (ειδικά των τελευταίων, Μ3 Ε92(χωρίς ρυθμιζόμενη), Μ6, ΜΖ4 ). Αυτές αφού λένε ότι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ σχέση με τα απλά μοντέλα τα ελατήρια-αμορτισέρ είναι από Sachs ή κάποιον άλλον επώνυμο οίκο? Φυσικά αυτό δεν ανακοινώνεται από κανένα κατασκευαστή αλλά ρωτάω εδώ μήπως γνωρίζει κάποιος τα 'πίσω από την κουρτίνα' να μου απαντήσει.
Αν παίζει και κανένα λινκ με το θέμα, χάρη μεγάλη θα μου κάνετε !
-
Της ίδιας εταιρίας. Απλά έχουν διαφορές στην κατασκευή τους. Πχ το 46άρι Μ3 στα πίσω αμορτισέρ έχει επιπλέον διόδους για να κυκλοφορεί το λαδάκι.
-
τοσο καλη ειναι η sachs στις αναρτησεις??
-
Δε ξέρω. Η sachs παίρνει ο,τι δεδομένα της δίνει η bmw κ κατασκευάζει την ανάρτηση.
Παλιότερα η bmw εξόπλιζε με bilstein τις καλές εκδόσεις αλλά κ εκεί η bilstein τις έφτιαχνε με βάση τα στοιχεία της bmw. Γι' αυτό κ δεν κυκλοφορούν στο εμπόριο. -
και το s3 εχει αμορτισερ αεριου sachs,για αυτο ρωτησα, πρεπει να ειναι καλοι για να τους προτιμανε τετοιες εταιρειες..
παντως σχολιαζοντας τα λογια του καθηγητη πιο πανω,θα ηθελα να πω οτι ειναι παρα πολυ δυσκολο να βρεις απο ποιες εταιρειες εξαρτηματα εχει πανω το αυτοκινητο σου(ωστε αν θες να τα προμηθευτεις απεξω)
εψαχνα κανα 2ωρο στο internet μια φορα να βρω τι τακακια φοραω
(αντιπροσωπεια 180 ευρω, εξω 120 ευρω ) -
Αυτά είναι. Ενώ αν είχες μπέμπα θα σου λέγαμε σε 2 λεπτά !
-
τι τακακια φορουν οι μπεμπες απο περιεργεια??
και οι Μ συγκεκριμενα??
και η 135 που εχει φρενα κτηνη?? -
135---brembo
Τα υπόλοιπα textar, ate, jurid. Ανάλογα το μοντέλο. -
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Αυτά είναι. Ενώ αν είχες μπέμπα θα σου λέγαμε σε 2 λεπτά ! -
εγω οπως και τα gti εχω ate,ειναι πολυ καλα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω οπως και τα gti εχω ate,ειναι πολυ καλαAν εννοείς το Golf GTI τότε σε αυτό βάζουν ferodo. Οχι ότι θα είναι και από την καλή την πάστα φυσικά αλλά τέλος πάντων έχει σφραγίδα φερόντο στα τακάκια και είναι σχετικά καλά. Και προς το παρόν αυτά συνεχίζει να δίνει ως ανταλλακτικά. Στο Σιρόκο δίνει κάποια άλλη μάρκα αλλά δεν θύμαμαι ποια ήταν.
Πάντως γενικά και επώνυμα να είναι κάποια παρτς (ειδικά αυτά που είναι αναλώσιμα) σίγουρα είναι από το μεσαίο ή από το κάτω ράφι. Για τις αναρτήσεις που ρώτησα όμως πιστεύω ότι αν είναι να πήγαιναν σε κάποιο 'εξωτερικό' συνεργάτη δεν θα είχε νόημα να παίρνανε τη 'φθηνή' σειρά του, αυτή τη βρίσκανε και σε άλλα εργοστάσια προς κίνα μεριά. Στα τακάκια όμως. σε λάστιχα πρώτης τοποθέτησης και άλλα τέτοια, αν έχεις τύχη διάβαινε είναι μάλλον ...
-
μαλλον τα Αte θα τα ειδα σε φωτο R32 που εχει ιδια ακριβως φρενα με το s3
εγω παραδοξως εχω ferodo στα πισω φρενα
(το καταλαβα οταν τα αλλαξα) -
Μπροστά έχετε μεγαλύτερα με το R32 οπότε ίσως να έχει άλλο προμηθευτή. Για πίσω αν είναι ίδια με το μικρούλη αδελφό τότε λογικά είναι τα φερόντο που συνεχίζει να δίνει και σαν αναλώσιμα ανταλλακτικά.
Υπάρχει πουθενά κανένα σαιτ που να δείχνει τα παρτς αναλυτικά από κάθε BMW . Κάπου είχα δει ένα σαιτ που βάζεις σιριαλ ναμπερ και βγάζει κάποια στοιχεία αλλά το έχω χάσει. Αυτό είναι μόνο γενικά ή δείχνει και λεπτομέρειες? Εκτός αυτού υπάρχει κάποιο άλλο με ανάλυση των παρτς ?
-
Οπως ειπε ο Qsis στο φορουμ της Audi η BMW εχει μια πτωση της ταξης του 50% στις πωλησεις της(48,8) του Ιανουαριου σε σχεση με τον ιδιο μηνα ενα χρονο πριν!
Αλλαζουν οι στοχοι της ελληνικης μητρικης απεναντι στη γερμανικη..
Και γενικα τα πραγματα δεν πηγαινουν καθολου καλα για τους Βαυαρους...
Την ωρα που στην Αουντι με τα 1,8 και τα 2,0 λιτρα συνολα γαμανε και δερνουν εν μεσω κρισης...... Οι ΒΑυαροι κοιμουυυυυυνται με τα πολλα κυβικα, τα τερατα SUV, τα ατμοσφαιρικα συνολα και αλλα τετοια..... καληνυχτα σας !
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ειναι παρα πολυ δυσκολο να βρεις απο ποιες εταιρειες εξαρτηματα εχει πανω το αυτοκινητο σου(ωστε αν θες να τα προμηθευτεις απεξω)
Όλα σχεδόν τα επιμέρους εξαρτήματα ενός αυτοκινήτου κατασκευάζονται εργολαβικά από ειδικευμένους σε κάθε τομέα κατασκευαστές, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που τους θέτει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου.
Οπότε η σκέψη σου είναι κατ' αρχήν σωστή.Αλλά σε εξαρτήματα των οποίων οι προδιαγραφές αποτελούν μία 'πατέντα', μια ιδιαιτερότητα, ένα ατού του σχεδιαστή/κατασκευαστή του αυτοκινήτου, και ιδίως στις αναρτήσεις ο υπεργολάβος (π.χ. Sachs) συχνά δεσμεύεται από το συμβόλαιό του με τον κατασκευαστή να ΜΗ κυκλοφορήσει στο εμπόριο το ανταλλακτικό με τη δική του φιρμα για κάποια χρόνια, αλλά μόνον με τη φίρμα του εργοστασίου αυτοκινήτων - και την ανάλογη τιμή, της οποίας επωφελείται το εργοστάσιο...
Παίζει δηλαδή το ενδεχόμενο, το ελατήριο της Μ3 να μη μπορείς να το βρεις ως Sachs, αλλά μόνον ως BMW, μέχρι να σταματήσει να παράγεται το μοντέλο (πχ) -
Σωστό, σε εξειδικευμένα εξαρτήματα τα p/n αργούν να βγουν στην αγορά ...
Ο online κατάλογοσ=ς της SACHS
http://webcat.zf-trading.com/index.asp?SPR=4 -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Υπάρχει πουθενά κανένα σαιτ που να δείχνει τα παρτς αναλυτικά από κάθε BMW . Κάπου είχα δει ένα σαιτ που βάζεις σιριαλ ναμπερ και βγάζει κάποια στοιχεία αλλά το έχω χάσει. Αυτό είναι μόνο γενικά ή δείχνει και λεπτομέρειες? Εκτός αυτού υπάρχει κάποιο άλλο με ανάλυση των παρτς ?Υπάρχουν αυτά τα 2, τα οποία είναι πολύ καλά (ουσιαστικά είναι ΟΛΟ το ΕΤΚ της BMW και Mini)
http://www.realoem.com
http://bmwfans.infoΌσο για την Sachs, ναι είναι από τις κορυφαίες εταιρίες στα αμορτισέρ, και ας μην ακούγεται τόσο όσο η Bilstein ή η Koni. Αρκετά μοντέλα (αν θυμάμαι καλά από την Ε36) στις σπορ αναρτήσεις, είχαν ανάρτηση της Sachs.
Γενικά αρκετές εταιρίες κατασκευάζουν τις αναρτήσεις τους με συγκεκριμένες προδιαγραφές για τους κατασκευαστές ή τους βελτιωτές. π.χ. η Alpina χρησιμοποιεί Bilstein αμορτισέρ και Eibach Ελατήρια, αλλά φτιαγμένα με δικές τις προδιαγραφές. Δεν τα βρίσκεις στο εμπόριο σαν Bilstein. Το ίδιο και η AC Schnitzer, μπορεί να ελατήρια να είναι Eibach, αλλά είναι με συγκεκριμένες προδιαγραφές και δεν κυκλοφορούν ως Eibach. Είναι λίγο σπαζοκεφαλιά!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Αυτά είναι. Ενώ αν είχες μπέμπα θα σου λέγαμε σε 2 λεπτά !
Τι γελάς εσύ ????? αφού στους τάκους την έχεις !!! με VW δεν κυκλοφορείς? μέχρι και οι ζάντες θα έχουν γίνει τετράγωνες απο την ακινησία!!!!
Άσε να μιλάμε εμείς που ανήκουμε και στο ίδιο group.... ....VAGίτη έ VAGίτηΓια πες στους συνφορουμίστες σου και για το μουσείο F1 της γειτονιάς σου με την ευκαιρία.....
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ερωτηση
μια σαν αυτη σε τι τιμη παιζει 318 .
Bρήκα για έναν φίλο μια 2200cc 2001 μοντέλο με πολύ εξοπλισμό,ελληνικής αντιπροσωπείας,ατρακάριστη,με βιβλίο service κτλ-€13000.
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε από ιδιώτη και ήταν πρώτο χέρι. -
Επίσης βρήκα Μ3 Ε46 σε ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ 112.000χλμ εισηγμένη το 2004,με 18αρες,καλό εξοπλισμό,carbon swartz μπλα μπλα μπλα μπλα-€25.000(βαμένο πίσω αριστερό φτερό)
Μ5 Ε39 2001 μοντέλο,βαμένες οι πλαινές πόρτες,βιβλίο service μπλα μπλα μπλα μπλα...€29.000
330 m-pack 2001 μοντέλο, lemans-blau,98.000χλμ Α-ΤΡΑ-ΚΑ-ΡΙ-ΣΤΟ....€20.000....και έπεφτε κανα 1000αρικο ακόμα...έτσι πιστεύω...
Όπως καταλάβατε.....γίνεται χαμός..
Μην πω τι γίνεται με τις Ε90.....320si-€26.500(τελευταία τιμή) 7ος/06
BMW FORUM