-
Τελειώνει το 2ο εξάμηνο μικτής που έχω, το ποσό δεν είναι και ευκαταφρόνητο (670euro) και δεν ξέρω τί να κάνω στο νέο εξάμηνο. Ποιές είναι οι επιλογές μου; Τί θα με συμβουλεύατε να κάνω; Nα την συνεχίσω, να ζητήσω από τον ασφαλιστή για άλλη; Nα αλλάξω ασφαλιστή και να πάω σε άλλον με άλλη ασφάλεια (μάρκα); Πέρσυ δεν είχα προλάβει να το ψάξω, μου εμφανίστηκε ξαφνικά με το χαρτί έτοιμο του επόμενου εξαμήνου και με έπιασε εξ απίνης, τώρα όμως έχω χρόνο για να το δώ, αλλά δεν ξέρω τί να κάνω!
-
Τελειώνει το 2ο εξάμηνο μικτής που έχω, το ποσό δεν είναι και ευκαταφρόνητο (670euro) και δεν ξέρω τί να κάνω στο νέο εξάμηνο. Ποιές είναι οι επιλογές μου; Τί θα με συμβουλεύατε να κάνω; Nα την συνεχίσω, να ζητήσω από τον ασφαλιστή για άλλη; Nα αλλάξω ασφαλιστή και να πάω σε άλλον με άλλη ασφάλεια (μάρκα); Πέρσυ δεν είχα προλάβει να το ψάξω, μου εμφανίστηκε ξαφνικά με το χαρτί έτοιμο του επόμενου εξαμήνου και με έπιασε εξ απίνης, τώρα όμως έχω χρόνο για να το δώ, αλλά δεν ξέρω τί να κάνω!
-
Τελειώνει το 2ο εξάμηνο μικτής που έχω, το ποσό δεν είναι και ευκαταφρόνητο (670euro) και δεν ξέρω τί να κάνω στο νέο εξάμηνο. Ποιές είναι οι επιλογές μου; Τί θα με συμβουλεύατε να κάνω; Nα την συνεχίσω, να ζητήσω από τον ασφαλιστή για άλλη; Nα αλλάξω ασφαλιστή και να πάω σε άλλον με άλλη ασφάλεια (μάρκα); Πέρσυ δεν είχα προλάβει να το ψάξω, μου εμφανίστηκε ξαφνικά με το χαρτί έτοιμο του επόμενου εξαμήνου και με έπιασε εξ απίνης, τώρα όμως έχω χρόνο για να το δώ, αλλά δεν ξέρω τί να κάνω!
-
Εφόσον έχεις μεικτή και θες να πληρωθείς από αυτήν και εσύ, σου συνιστώ να πας σε μια γνωστή εταιρεία που πληρώνει αμέσως..Εθνική π.χ. σε 2-3 ημέρες από όταν πας τα τιμολόγια. Interamerican δεν έχει παλαιότητα στα ανταλλακτικά, αλλά έχει 1000€ απαλλαγή. Γενικότερο ψάξτο λίγο...
ΑΑΑΑ! Όπου και να πας ζήτησε να το ασφαλίσεις -16% της αρχικής αξίας. Τόσο έχει χάσει και μέιον τόσα θα πάρεις αν το διαλύσεις, άσχετα με το πόσο θα το ασφαλίσεις. -
Tί εννοείς να πληρωθώ κι εγώ από αυτήν? Ανανέωση θέλω να κάνω για το 3ο εξάμηνο!
-
Εννοεί ότι σε περίπτωση που γίνει κάτι να πληρωθείς άμεσα για την ζημιά φταις δε φτας και όχι να περιμένεις 2 μήνες.... Επίσης και το ασφαλιστηκό όριο είναι ένα θέμα γιατί αν είναι πχ 1000 ευρώ τοτε η ασφαλιστική σου καλύπτει το επιπλέον ποσό ξεπεράσει το όριο αλλιώς πληρώνεις μόνο εσυ. Καλό είναι όσι ακόμα έχεις δόσεις να έχει μικτή όσο και αν σου φαίνεται δυσβάστακτό ....
-
Αφού έχεις καιρό ψάξτο να δεις πόσα θέλουν το 6μηνο μερικές ακόμα ασφαλιστικές για να σου κάνουν μικτή και πόσα Ευρώ απαλλαγή βάζουν στους όρους (από τι ποσό και πάνω πληρώνουν αυτές τις ζημιές που έκανες στο αμάξι σου). Μετά διαλέγεις αν θ' αλλάξεις ασφαλιστική ή θα πας στον ασφαλιστή σου και θα του πεις 'έχω βρει την τάδε που με συμφέρει, δες αν σε συμφέρει να κάνεις κάτι καλύτερο για να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε και πες μου'.
Τα ασφάλιστρα θα αυξηθούν κι άλλο εντός του 2009 (η δικαιολογία είναι ότι η χώρα μας πρέπει να εναρμονιστεί με κάποιους κανόνες ελάχιστης αποζημίωσης της Ε.Ε).
-
Αν έχεις πολλά λεφτά, κάνε ότι ασφάλεια θέλεις• Αν όχι κράτησε τη μικτή.
-
Aν έχεις ένα αμάξι 40.000 ευρώ ναι έχε μικτή ασφάλεια!!!!
Αν όμως εχεις αμάξι γύρω στα 15.000 ευρώ ...τζάμπα την κάνεις!!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Aν έχεις ένα αμάξι 40.000 ευρώ ναι έχε μικτή ασφάλεια!!!!
Αν όμως εχεις αμάξι γύρω στα 15.000 ευρώ ...τζάμπα την κάνεις!!!!!Αν δεν έχεις τα χρήματα να το επισκευάσεις σε περίπτωση σοβαρού κτυπήματος τότε πάλι τζάμπα την κάνεις;
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Aν έχεις ένα αμάξι 40.000 ευρώ ναι έχε μικτή ασφάλεια!!!!
Αν όμως εχεις αμάξι γύρω στα 15.000 ευρώ ...τζάμπα την κάνεις!!!!!Ναι αλλά από την άλλη σκέψου ότι (σύμφωνα με τα νούμερα του φίλου μας), πληρώνει 1300€ το χρόνο (650€/εξάμηνο) είτε τρακάρει είτε όχι.(δεν ξέρω πόσο ακριβό είναι το αμάξι του φίλου μας)
Αν βάλει τους ίδιους όρους σε κανονική ασφάλιση (όχι μικτή), πόσο μεγάλο είναι το ποσό?
Αν πέφτει πάνω από 50% (αλλάζοντας από μικτή σε κανονική), για μένα, άδικα την πληρώνει τη μικτή...Και για να μη λέμε αερολογίες (πόσο θα του ερχόταν, πόσο του έρχεται, πόσο θα του έρχεται κτλ):
Συγκεκριμένα στο δικό μου αμάξι, που γνωρίζω τα νούμερα, η μικτή ασφάλεια έχει 1700€ (και κάτι ψιλά) το χρόνο και η ίδια ασφάλιση σε κανονική (δηλαδή ό,τι όρους είχε και η μικτή εκτός από την περίπτωση που φταίω εγώ και αποζημιώνομαι από την ασφαλιστική μου) έχει 520€ το χρόνο.
Δηλαδή αν κάθε χρόνο βάζω στην τσέπη μου 1700 - 520 = 1180€, σε 2 χρόνια (2χ1180=2360€) έχω σχεδόν βγάλει ένα καλό τρακάρισμα (που ΑΝ το κάνω τελικά και ΑΝ φταίω βέβαια).
Και για να τα βάλουμε όλα κάτω:
Προσωπικά οδηγώ ήδη 7 χρόνια, που δεν μπορώ να πω ότι είναι και πολλά.
Αυτά τα 7 χρόνια ως τώρα δεν έχω κάνει κανένα τρακάρισμα για το οποίο να ευθύνομαι,οπότε καταλαβαίνει κάποιος ότι γλίτωσα από ασφάλειες: 1180€χ7=8260€
Του...gay ( )!!! Πόσο μεγάλη ζημιά μπορεί να έκανα στο αμάξι μου και να ευθύνομαι ώστε να υπερκεράσει αυτό το ποσό?(μακρυά από μας βέβαια )
Σκεφτείτε ακόμα ότι μόνο σε ένα μικρό (σχετικά) διάστημα, μαζεύεις λεφτά για να πάρεις 2ο αμάξι.Μην βλέπετε την μικτή ασφάλεια ως κριτήριο ακριβού αυτοκινήτου.Αν τα βάλετε κάτω θα δείτε οτι γενικά δεν αξίζει, εκτός κι αν...σου τρέχουν κι από τις κάλτσες τα ευρώπουλα... Είπαμε large αυτός που αγόρασε το αμάξι των 40-50.000€...όχι πλούσιος.
Κάποιοι που λένε 'έδωσες τόσα λεφτά και δεν έχεις μικτή?Μ@λ@κί@!!', απλά τα λένε γιατί είναι έξω από το χορό.Όταν θα φτάσουν (και πραγματικά τους το εύχομαι) στο σημείο να δώσουν τόσα λεφτά για ένα αμάξι, θα το σκεφτούν κι αυτοί σοβαρά το θέμα της μικτής.Πίσω από ένα πληκτρολόγιο και χωρίς να μας έχει απασχολήσει το θέμα σοβαρά 'μικτή ή όχι?' και αποφασίζοντας εμείς με τα λεφτά του άλλου (χωρίς να βάζουμε άλλες παραμέτρους μέσα, λες και το αμάξι είναι το μόνο έξοδο μας) ο καθένας θα έλεγε στον άλλο που πήρε το Χ αμάξι με Ψ ευρώ να βάλει οπωσδήποτε μικτή γιατί 'είναι γ@μ@τη και γιατί έχεις το κεφάλι σου ήσυχο' και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.Χαλαρώστε παιδιά.Δεν είναι το μόνο μας έξοδο το αμάξι.
Συγνώμη αν κούρασα παιδιά, αλλά δεν μπορώ να ακούω αυτές τις ατάκες περί ακριβών αυτοκινήτων που ΠΡΕΠΕΙ κάποιος να έχει μικτή ασφάλεια.
@__genik__
Σε παρακαλώ, διάβασε αυτά που έγραψα παραπάνω για την δική μου περίπτωση.Ζύγισε τα οικονομικά σου, ρώτα πόσο είναι η οικονομική διαφορά ανάμεσα στη μικτή και την κανονική ασφάλεια (με τους ίδιους ή λιγότερους όρους -αυτούς δηλαδή που σε ενδιαφέρουν γιατί η μικτή τους έχει όλους αναγκαστικά) και αποφάσισε.Αν η οικονομική διαφορά σου φαίνεται μικρή, βάλε μικτή.Αν σου φαίνεται μεγάλη και πιστεύεις ότι θα τα δώσεις τσάμπα κτλ, βάλε απλή.
Το οικονομικό κομμάτι είναι το πιο σοβαρό σε όλα τα ζητήματα και κάποιες φορές ξεχνάμε(?) να το αναφέρουμε...ΥΓ:Βέβαια γνωρίζω και περιπτώσεις όπου η διαφορά μικτής με κανονική ασφάλεια ήταν 'μόνο 200€', οπότε εκεί άξιζε η μικτή και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
ΥΓ2:Πιστεύω ότι αξίζει περισσότερο η μικτή σε μικρής αξίας αμάξια (~10.000€) και σε πολύ μεγάλης (100.000+€).Αυτό βέβαια είναι καθαρά προσωπική άποψη και εννοείται ότι δε χρειάζεται ο καθένας να την εστερνιστεί.
ΥΓ3:Επιπλέον έχει σημασία τι σημαίνει ο όρος 'ακριβό αμάξι' για τον καθένα.Για κάποιον μπορεί να είναι το αμάξι των 20.000€ και για κάποιον άλλο των 200.000€ και δε σημαίνει ότι αυτός που έδωσε τα 200.000€ πόνεσε λιγότερο να τα βγάλει από αυτόν που έδωσε τα 20.000€ -
εγω παντως σε φθηνη ασφαλιστικη δινω για απλη ασφαλεια 800 ευρω το χρονο..
βαλε σημα 2λιτρου, βαλε βενζινες, βαλε σερβις, μια μικτη θα ηταν υπερβολικο εξοδο..για αυτο οσο μπορω το προσεχω,οχι μονο για το υπερογκο εξοδο που μπορει να προκυψει,αλλα γιατι αν φαει γερη στουκα και παρει πχ σασι μετα θα ειναι για το διαολο..
τωρα για κανα προφυλακτηρα και να φταιω,τι να κανω θα τον πληρωσω. απο το να ταιζω συνεχεια την ασφαλιστικη..παντως ενας ανηψιος του πατερα μου που διελυσε το s2k του που ειχε παρει καινουριο μονος του με αρκετο κοπο φανταζομαι ,του πηραν μονο 15Κ για το κουφαρι(δεν ειχε μικτη)
η απολυτη ξενερα.. -
15K για το κουφάρι νομίζω πως είναι πάρα πολύ καλά (για αυτοκίνητο που μεταχειρισμένο πλέον το βρίσκεις από 20Κ)
Νομίζω τα πισωκίνητα, ειδικά για όσους είναι η πρώτη τους επαφή με πισωκίνητο, είναι ο Νο1 υποψήφιος για μικτή. Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να τη χρειαστείς για ολική καταστροφή!
Κατά τα άλλα η μικτή σίγουρα δε συμφέρει...αφού από αυτήν βγάζουν λεφτά οι ασφαλιστικές!
Αν όμως θα αντιμετωπίσεις μεγάλη δυσκολία σε περίπτωση ολικής καταστροφής, καλό είναι να την κάνεις.
Με λίγα λόγια, αν είσαι φτωχός (για το αμάξι που οδηγείς) πληρώνεις! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Aν έχεις ένα αμάξι 40.000 ευρώ ναι έχε μικτή ασφάλεια!!!!
Αν όμως εχεις αμάξι γύρω στα 15.000 ευρώ ...τζάμπα την κάνεις!!!!!Γιατί το λες αυτό;
Αφού τα λεφτά που πληρώνεις επιπλέον για να έχεις μικτή εξαρτώνται απόλυτα από την τιμή του αυτοκινήτου. Αν λοιπόν για μένα με πονάει το ίδιο το να καταστρέψω αυτοκίνητο αξίας 15000 € με κάποιον που θα καταστρέψει αυτοκίνητο 40000 € γιατί την κάνω τσάμπα;
Προσωπικά έχω μικτή στο αμάξι μου (για αξία 7500 €) με επιπλέον κόστος μόλις 130 € το χρόνο (με απαλλαγή 300 €). Πιστεύω ότι μόνο τσάμπα δεν την κάνω λοιπόν.
-
Όποιος είναι αρνητικός στη μεικτή, απλά δεν τη χρειάστηκε ποτέ. Όταν ο πατέρας μου στούκαρε το volvo του, είχε απλή ασφάλεια με την λογική ότι 'η μεικτή είναι πανάκριβη και δεν έχω τρακάρει 35 χρόνια τώρα'. Αποτέλεσμα ένα αυτοκίνητο 12 εκατομυρίων δραχμών τότε, να το δώσει τροπέτο για 2 εκ δραχμές. Από τότε όλα μας τα αυτοκίνητα έχουν μεικτή. Έχουμε πληρώσει πολλά επιπλέον χρήματα, αλλά υπάρχουν κάποιες σημαντικές παράμετροι:
- Οδηγάς καλύτερα το αυτοκίνητό σου. Ειδικά, όπως είπε και κάποιος παραπάνω, αν είναι πισωκίνητο.. . Εννοείται ότι δεν θέλεις να το χτυπήσεις, αλλά και να το κάνεις no problem.
- Δεν σε πολυνοιάζει που θα το παρκάρεις. Αν το βρεις και με κανα προφυλακτήρα χτυπημένο, ας πληρώσει η ασφάλεια. Ειδικά το lancia μου, το είχα αλλάξει γύρω-γύρω πάνω από 2 φορές. Αυτά για κάποιον που τον πειράζει να το βλέπει με τσαμπουκάδες.
- Γενικότερα το αυτοκίνητο είναι πεταμένα λεφτά στο δρόμο. Απλά με τη μεικτή διασφαλίζεις ένα μεγάλο μέρος αυτών των πεταμένων χρημάτων. Συνεχίζεις και διατηρείς ένα περιουσιακό στοιχείο, ανεξάρτητα με το τι θα συμβεί.
- Οποιδήποτε αυτοκίνητο με δάνειο θα έπρεπε να έχει μεικτή. Σκεφτείτε να πληρώνετε δόσεις για ένα αμάξι που δεν έχετε, παράλληλα με τις δόσεις αυτού που το αντικαταστήσατε.
- Έχεις ατύχημα και δεν βγάζεις άκρη για το ποιος φταίει τελικά; Από το να σε φάνε τα δικαστήρια λες 'εγώ φταίω'. Και να μην έφταιγες δε σε απασχολεί. Το αμάξι σου πάλι θα επισκευαστεί
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Aν έχεις ένα αμάξι 40.000 ευρώ ναι έχε μικτή ασφάλεια!!!!
Αν όμως εχεις αμάξι γύρω στα 15.000 ευρώ ...τζάμπα την κάνεις!!!!!Παιδιά επιμένω στη θέση μου!!!!
Δίνω 200 ευρώ τον χρόνο για το τέριος και 175 τον χρόνο για το 107 τα αμάξια στοιχίζουν τώρα στα χαρτιά 5000 το τέριος και 7000 το 107!!!! Τι μεικτή να κάνω , αν γίνουν κομμάτια (και ζήσω) θα πάρω άλλα !!!!!
Ομως αν ήμουν σαν τον θείο μου που έχει την μερσέντες 40.000 ..... έπεσε πίσω από κάποιον και δεν έκανε τίποτα του φτιάξανε και το αμάξι του και το άλλο!!!!!
Εχει ορθώς μικτή ασφάλεια και γω μικτή θα είχα διότι αν γίνει κομμάτια (και ζήσω) θα πεθάνω από καρδιά μετά........!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Aν έχεις ένα αμάξι 40.000 ευρώ ναι έχε μικτή ασφάλεια!!!!
Αν όμως εχεις αμάξι γύρω στα 15.000 ευρώ ...τζάμπα την κάνεις!!!!!Παιδιά επιμένω στη θέση μου!!!!
Δίνω 200 ευρώ τον χρόνο για το τέριος και 175 τον χρόνο για το 107 τα αμάξια στοιχίζουν τώρα στα χαρτιά 5000 το τέριος και 7000 το 107!!!! Τι μεικτή να κάνω , αν γίνουν κομμάτια (και ζήσω) θα πάρω άλλα !!!!!
Ομως αν ήμουν σαν τον θείο μου που έχει την μερσέντες 40.000 ..... έπεσε πίσω από κάποιον και δεν έκανε τίποτα του φτιάξανε και το αμάξι του και το άλλο!!!!!
Εχει ορθώς μικτή ασφάλεια και γω μικτή θα είχα διότι αν γίνει κομμάτια (και ζήσω) θα πεθάνω από καρδιά μετά........!!!!Δε μπορώ να καταλάβω τι σημασία έχει η τιμή του αυτοκινήτου
Το 107 κοστίζει 5000 € και δίνεις 175 €, ήτοι το 3,5 % της αξίας του.
Ο Κάβουρας για αμάξι 40000 € δίνει 1180 €, ήτοι 2,95% της αξίας του.
Εγώ για αμάξι 7500 € δίνω 130 €, ήτοι 1,7 % της αξίας του.
Πρακτικά εγώ πληρώνω ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ πολύ λιγότερα από τον Κάβουρα και εσύ πάνω κάτω τα ίδια.Από κει και πέρα ποιός σου λέει ότι ο χ που έχει αμάξι 40000 € θα επηρεαστεί περισσότερο από κάποιον που έχει ένα αμάξι 15000 € αν καταστραφούν τα αμάξια και των δύο; Αν ο ένας βγάζει τα διπλά από τον άλλο το ίδιο δε θα επηρεαστούν πάνω κάτω; Αν βέβαια μιλάμε για κάποιον που έχει αγοράσει αμάξι 40000 € με οικονομίες μιας ζωής και το διαλύσει λογικό είναι να πάθει έμφραγμα. Άλλο αυτό όμως και άλλο το δεν αξίζει η μεικτή σε φτηνά αμάξια. Απ' τη στιγμή που πληρώνεις ΑΝΑΛΟΓΙΑ αξίζει όσο και στα ακριβά.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Δε μπορώ να καταλάβω τι σημασία έχει η τιμή του αυτοκινήτου
Eδώ συμφωνούμε ..... η τιμή ενός αυτοκινήτου.... δεν έχει καμία σημασία.....
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Δε μπορώ να καταλάβω τι σημασία έχει η τιμή του αυτοκινήτου
Eδώ συμφωνούμε ..... η τιμή ενός αυτοκινήτου.... δεν έχει καμία σημασία.....
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεσαι ειρωνικός αλλά τέλος πάντων...
Ναι, η τιμή του αυτοκινήτου ΔΕΝ έχει σημασία αν η αγορά έχει γίνει βάση των οικονομικών δυνατοτήτων του καθενός.
Αν εγώ βγάζω 1500 € το μήνα το να καταστρέψω ένα αμάξι των 10000 € θα με 'τσούξει' το ίδιο (μπορεί και περισσότερο) από το να βγάζω 5000 € το μήνα και να καταστρέψω μια Mercedes των 40000 €. Αν , βέβαια βγάζω 1500 € το μήνα και έχω αμάξι 40000 € ναι, η μεικτή είναι παραπάνω από απαραίτητη μιας και θα με σώσει από τον οικονομικό μαρασμό. Αυτό όμως θα έχει σχέση με τη ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ επιλογή μου (που ξεπερνούσε τις οικονομικές μου δυνατότητες) και όχι με την ουσία της ύπαρξης μικτής ή όχι. Η μικτή έχει τα ίδια οφέλη σε αμάξια οποιασδήποτε αξίας αν η αγορά αυτών έχει γίνει αναλογικά με αντίστοιχο εισόδημα.
Ούτως ή άλλως όπως ανέφερα και πριν ακόμα και τα ασφάλιστρα είναι ανάλογα της αξίας του αυτοκινήτου, άρα θεωρητικά πρέπει να έχεις και το ανάλογο εισόδημα για να τα πληρώνεις, οπότε το να δίνεις 1200 € το χρόνο με 5000 € εισόδημα το μήνα είναι το ΙΔΙΟ με το να δίνεις 200 € το χρόνο με 1500 € εισόδημα το μήνα. Απλά μαθηματικά.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεσαι ειρωνικός αλλά τέλος πάντων...
E ... άμα μου λες δεν έχει σημασία η τιμή του αυτοκινήτου... τι να σου πω για να το καταλάβεις!!!!
Τέλος πάντων ... εγώ βγάζω ..000 τον μήνα , ε ... αν γίνει το αμάξι των 5000 που οδηγώ γίνει κομμάτια (και ζήσω) θα πάρω άλλο δεν θα με νοιάξει!!!!!
Το αμάξι όμως των 40.000 ευρώ αν θα γίνει κομμάτια (και ζήσω) και έχω μικτή ασφάλεια πάλι δε θα με νοιάξει όμως θα με νοιάζει κάθε χρόνο που θα πληρώνω τα υπέρογκα ασφάλιστρα και δεν είμαι σίγουρος για τις καλύψεις που θα έχω , διότι αρκετοί με διάφορες ασφάλειες , μικτές, κλοπής, φωτιάς κ.λ.π. δεν έχουν μείνει ικανοποιημένοι....
Σχετικά να σου πω.. πάω πρόπερσι που πήρα ένα τρανσάλπ σε μια ασφάλεια να την ασφαλίσω , μου λένε μέσα σε αυτό το πρόγραμμα που κάνει τόσο έχει και κάλυψη για φωτιά αξίας 7000 ευρώ! Τους λέω η μηχανή δε κάνει τόσο!!! Δεν πειράζει εμείς θα σας καλύψουμε για τόσο!!! Ο.Κ τους λέω πείτε μου μόλις καεί η μηχανή τι ακριβώς θέλετε να σας φέρω για να πάρω τα 7000!!!! Αμέσως μου κάνανε καλύτερη τιμή στα ασφάλιστρα και κατεβάσανε την κάλυψη στα 2000 !!!!
Δεύτερο έτος μικτής, τί να κάνω;