-
Ok, thanks για την αναλυση, παντως και με 18αρες
(αν βεβαια αλλαζει το βημα) η καταναλωση ειναι
πολυ καλη για τα δεδομενα του κινητηρα ο οποιος στα χαρτια και με
αυτα που διαβαζω θεωρω οτι ειναι best value για αποδοση-καταναλωση-αξιοπιστια-ποιοτητα λειτουργιας στο VAG group.
Αν δεν κανω λαθος, η συμπιεση και οι προδιαγραφες του, επιτρεπουν ανετα
την χρηση 95αρας σε σχεση με τον twin ο οποιος μετα απο νεες ρυθμισεις
επιτρεπει μεν στο scirocco την 95αρα αλλα εχει ετσι και αλλιως μεγαλυτερη συμπιεση.
Σε περιπτωση που πραγματοποιηθει η βολτα με GT οι αποψεις σου για τις περαιτερω
(ή σε μεγαλυτερη αναλυση) διαφορες με το δικο σου κινητηρα θα ειναι πολυ χρησιμες! -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ok, thanks για την αναλυση, παντως και με 18αρες
(αν βεβαια αλλαζει το βημα) η καταναλωση ειναι
πολυ καλη για τα δεδομενα του κινητηρα ο οποιος στα χαρτια και με
αυτα που διαβαζω θεωρω οτι ειναι best value για αποδοση-καταναλωση-αξιοπιστια-ποιοτητα λειτουργιας στο VAG group.
Αν δεν κανω λαθος, η συμπιεση και οι προδιαγραφες του, επιτρεπουν ανετα
την χρηση 95αρας σε σχεση με τον twin ο οποιος μετα απο νεες ρυθμισεις
επιτρεπει μεν στο scirocco την 95αρα αλλα εχει ετσι και αλλιως μεγαλυτερη συμπιεση.
Σε περιπτωση που πραγματοποιηθει η βολτα με GT οι αποψεις σου για τις περαιτερω
(ή σε μεγαλυτερη αναλυση) διαφορες με το δικο σου κινητηρα θα ειναι πολυ χρησιμες!Γρηγόρη, θα σου γράψω εντυπώσεις αύριο κάποια στιγμή γιατί τώρα είμαι πολύ κουρασμένος...πήγα βόλτα με το GT!sorry για την έκφραση αλλά το αμάξι γ@μ@ει στο δρόμο...τόσο γιατί κοστίζει λίγο σε σχέση με το πόσο γρήγορα πάει αλλά και επειδή δεν καίει τον άπακο παρά μόνο αν το πιέζεις πραγματικά πολύ. άποψή μου είναι ότι άξιζε και το τελευταίο € αυτό το αμάξι όσο έβγαινε (σίγουρα άλλοι θα έχουν διαφορετική άποψη.Δεν γίνεται να συμφωνούν όλοι μαζί μου )
Θα σου απαντήσω όμως στην άλλη σου 'ερώτηση'.
Το βήμα έμεινε σταθερό, όπως και το πλάτος του ελαστικού.Και ειδικά όσο αναφορά το 1ο, αυτό είναι απολύτως φυσικό όχι τόσο γιατί εγώ το επέλεξα έτσι, αλλά περισσότερο γιατί δε θα ήταν πραγματικά 'άκυρο' να μου δίνανε λάθος διαστάσεις από το εργοστάσιο?Πληροφοριακά, το αμάξι κανονικά (χωρις κάποιο extra) φορούσε στην έκδοση ambition (σπορ έκδοση) 225/45/17, στην ambiente ('ευγενική' του έκδοση) 205/55/16 και το δικό μου φοράει 225/40/18.
Οπότε η περίμετρος του ελαστικού (και άρα και το βήμα) δεν έχει αλλάξει.Όσο για τις καταναλώσεις του δικού μου...τι να σου πω...σε σύγκριση με άλλους που γνωρίζω και έχουν Α3 1.8ΤFSI με τις 17άρες, μη σου πω ότι βλέπω από τις μικρότερες καταναλώσεις αν όχι την μικρότερη (ίσως και λόγω DSG ).
Γενικά για τα άλογα του καίει λίγο όταν δεν το πατάς...Αν το πατήσεις, δεν μπορεί να μην κάψει...Οι αυξομειώσεις από το μέσο όρο (από ό,τι βλέπω) είναι της τάξης των 4lt περίπου ανάλογα με το στυλ της οδήγησης (επιθετικό-παππουδίστικο και με έχει πάρει ο ύπνος στο τιμόνι ).
Επιπλέον έχει σημασία τι εννοεί ο καθένας 'δεν καίει πολύ'.Σε σχέση με το ibiza του αδερφού μου, το αμάξι μου καίει τον άπακο.
Για κινητήρα όμως με 160 άλογα και 25,5 κιλά ροπής καίει λίγο.
Έχει σημασία από ποιά σκοπιά το βλέπεις. -
@Καβουρας
Ok thanks!@lokatzis
Ενα χθεσινο δημοσιευμα με φωτο για το facelift του Leon.
Φαινεται καλυτερο παντως το εσωτερικο του...http://carscoop.blogspot.com/2009/02/ge ... elift.html
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Καβουρας
Ok thanks!@lokatzis
Ενα χθεσινο δημοσιευμα με φωτο για το facelift του Leon.
Φαινεται καλυτερο παντως το εσωτερικο του...http://carscoop.blogspot.com/2009/02/ge ... elift.html
Αν πουλουσε 100 κομμάτια ως τωρα... τωρα θα πάει εντελως ακλαυτο χαρις στο νεο restyling Του πεταξανε το τιμόνι του Ibiza... αυτο το τελειως απαλευτο πραγμα... και σε συνδυασμο με μια πλαστικη κονσολα πιτσιλισμενη με ασημι υδροχρωμα...
ΕΠΙΤΥΧΙΑ για ακομα μια φορα εκει στην Seat...
-
σαν να μου φαινεται οτι το λεον εχει πουλησει πιο πολυ απο μερικους μερικους...αν θυμαμαι καλα τα νουμερα..
εγινε λιγο πιο προσεγμενο μεσα,σκοτεινιασε και λιγο...
-
Mιλάς για το Bravo φίλε Μίλτο
-
δε θυμαμαι τα νουμερα καλα αλλα νομιζω οτι τουλαχιστον ηταν ισα...τουλαχιστον...
δε σε θελουμε ρε κορσερ...να φυγεις, να πας αλλου..
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Καβουρας
Ok thanks!Ας σου γράψω και τις εντυπώσεις μου (όπως σου υποσχέθηκα) μετά από βόλτα με το Golf GT.
Δυστυχώς είναι δύσκολο να βάλω λέξεις στην αίσθηση που αποκόμισα μετά από βόλτα-οδήγηση του GT και να σου περιγράψω με τις διαφορές ανάμεσα στον 1.4TSI (με τα 170 άλογα) και στον 1.8ΤFSI.Μόνη ίσως διαφορά θα μπορούσα να βρω (που ίσως φαντάζεται και κάποιος άλλος ότι υπάρχει χωρίς να έχει οδηγήσει το ένα και το άλλο μοτέρ) είναι πως ο δεύτερος (1.8TFSI) βγάζει λίγο πιο γραμμικά την απόδοσή του χωρίς κάποια νευρικότητα (ας το πούμε έτσι) πάντα σε σχέση με τον 1.4ΤSI (με τα 170 άλογα).*
Κατά τα άλλα, ό,τι και να γράψω είναι σα να ψάχνουμε στη μύγα το ξίγκι.
Στα πολλά km/h ίσως φαίνεται η διαφορά ανάμεσα στον 1.4Τ και τον 1.8Τ.
Μέσα στην πόλη (ως τα ~150km/h που έκανα σε 4 ανοίγματα στην παραλιακή) οι διαφορές είναι απειροελάχιστα μικρές, σε σημείο που δεν υπάρχει λόγος αναφοράς τους.
Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είχα την ευκαιρία να ανοίξω το αμάξι σε περισσότερα km/h (170-180-200km/h) και να δω πώς επιταχύνει.Πάντως ως τα ~150-160km/h οι διαφορές ανάμεσα στα 2 μοτέρ είναι ανάξιες λόγου.Σίγουρα ο 1.8Τ βγάζει πιο 'άνετα' τη δύναμη των 160-170 αλόγων ενώ ο 1.4ΤSI (αρκετά) πιο πιεσμένα.Αν δεν έχει σκοπό κάποιος να πειράξει κάποιο από τα 2 μοτέρ, δεν πιστεύω ότι υπάρχει λόγος να διαλέξει τον 1.8Τ αν έβγαινε το ίδιο αμάξι και με τους 2 κινητήρες. Γι'αυτό ίσως και για μένα καλώς θεωρείται περισσότερο επιτυχία ο 1.4Τ.Αποδίδει όπως ο 1.8Τ με λίγο μικρότερη κατανάλωση και λίγο μικρότερα πάγια έξοδα.
Αν όμως ο 'άλλος' θέλει να το 'σκαρλίσει' το αμάξι (βλέπε πρόγραμμα, αλλαγές τουρμπίνας κτλ), σίγουρα ο 1.8Τ έχει ένα ουσιαστικό προβάδισμα:τα περισσότερα cc.
Ελπίζω να τα έγραψα κατανοητά...
Δεν είναι πάντα εύκολο να περιγράψεις την αίσθηση που αποκομίζεις από ένα αμάξι...Πόσο μάλλον να τη συγκρίνεις με την αίσθηση που αποκτάς από ένα άλλο αμάξι, όταν οι διαφορές είναι πάρα πολύ μικρές.Πάντως το leon facelift μου φαίνεται ότι βελτιώθηκε αρκετά μέσα...Ειδικά στο κέντρο του ταμπλό.Πλέον μπορείς να το παραβλέψεις...Μπορεί να είναι διάφορο (όπως και η G6 ή το C4 κατά τη δική μου άποψη), αλλά τουλάχιστον δεν είναι στα αρνητικά του αυτοκινήτου.
*Ας πούμε ότι στον έναν η καμπύλη της ροπής κάνει σκαλοπάτι με το που πατάς τέρμα το γκάζι και στον άλλο πολύ-πολύ έντονη ανηφόρα...Δηλαδή ο ένας πιάνει την ροπή 'μπαμ' και ο άλλος μετά από ας πούμε 100-150rpm.
-
@Κάβουρας
Οκ thanks, ησουν σαφης. Οι Γερμανοι μαλλον δεν τον επελεξαν τον twin σε στυλ ξεπετας
για το scirocco και αφου συνεχιζεται η παραγωγη του και μπαινει και στο ibiza Cupra,
προσεχως απ' οτι λενε στο νεο Polo GTI, και μαλλον στο πολυαναμενομενο Audi S1 με αυξημενη ελαφρα ιπποδυναμη, το μοτερ ειναι οκ. -
με αφορμη τις εντυπωσεις του Καβουρας να πω οτι εκτος απο το ποσο λιγοτερο πιεσμενος ειναι ο 1.8 σε σχεση με τον 1.4 και ποιο ευστροφος, επειδη δουλευει σχεδον μισες πιεσεις και απουσιαζει ο κομπρεσορας και η συνεχης εναλλαγη που προκυπτει με το τουρμπο στις 3000 στρ. η αξιοπιστια σε βαθος χρονου απλα δεν συγκρινεται.....εχω οδηγησει και τα δυο μοτερ αυτα , και εχω τουρμπο του γκρουπ εδω και 8 χρονια ( 6 χρονια τον 1.820VT με τους 180 ιππους και τα τελευταια 2 χρονια τον 2.0TFSI με τους 200 ιππους) και συνολο περιπου 120000 χιλ. με αυτα.
-
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
με αφορμη τις εντυπωσεις του Καβουρας να πω οτι εκτος απο το ποσο λιγοτερο πιεσμενος ειναι ο 1.8 σε σχεση με τον 1.4 και ποιο ευστροφος, επειδη δουλευει σχεδον μισες πιεσεις και απουσιαζει ο κομπρεσορας και η συνεχης εναλλαγη που προκυπτει με το τουρμπο στις 3000 στρ. η αξιοπιστια σε βαθος χρονου απλα δεν συγκρινεται.....εχω οδηγησει και τα δυο μοτερ αυτα , και εχω τουρμπο του γκρουπ εδω και 8 χρονια ( 6 χρονια τον 1.820VT με τους 180 ιππους και τα τελευταια 2 χρονια τον 2.0TFSI με τους 200 ιππους) και συνολο περιπου 120000 χιλ. με αυτα.Εχω οδηγησει τον twincharger στο scirocco, στο οποιο εχει ρυθμιστει για να ειναι
ακομα πιο γραμμικος σε σχεση με το GT και η καμπυλη ροπης του συμφωνα και με τις προσφατες μετρησεις των 4τροχων εχει μετατοπιστει ελαφρως προς τα δεξια ωστε να μην λαχανιαζει τοσο στις ψηλες, οσο στο GT. παρολα αυτα μου φανηκε μεχρι τις 2,000σ.α.λ και κατι να 'χαζευει' λιγο και μετα να γεμιζει, αλλα πααρα πολυ γραμμικα...
Εχω ακουσει επισης απο επισημο μηχανικο της VAG οτι εχει ελαφρυτερα πιστονια απο το
GT (συμφωνα με καποια παρουσιαση-σεμιναρια της VAG) αλλα ακουσα επισης απο τον ιδιο
οτι υπαρχει εντονη εσωτερικη φημολογια για προσθηκη στα τελη του 09 μεταξυ αλλων και του 1.8 με 170 (180?) ιππους, και επειδη θεωρω οτι ειναι καλυτερη και πιο ανετη αναλογια κυλινδρισμου-ιπποδυναμης, οπως επισης και η ποιοτητα λειτουργιας του, ελεγα να περιμενω λιγο ακομα μηπως επαληθευτει η φημη... -
ο 1.8 με 100αρα βενζινη προσεγγιζει τους 180 ιππους στις δυναμομετρησεις......
-
Για να επιστρέψουμε και στο ερώτημα του τόπικ η προσωπική μου άποψη είναι ότι το ο βασικότερος, ίσως μοναδικός λόγος για να αγοράσει κάποιος το c4 μεταξύ αυτών των 3 επιλογών είναι να του αρέσει πολύ ή να τον τρελαίνει το σχήμα του..... απο τα άλλα 2 επειδή ήμουν τους τελευταίους μήνες σε αναζήτηση αυτοκινήτου και τα δοκίμασα όλα στην κατηγορία θα ψηφίσω αυτό που τελικά επέλεξα... το BRAVO. Το εσωτερικό του είναι μακράν καλύτερο και πιο όμορφο στο συνολό του (κατα την γνώμη μου και πιο εργονομικό με εξαίρεση το κ%@οτασάκι) είναι πιο φρέσκο αυτοκίνητο και πιο ολοκληρωμένο (στάνταρ εξοπλισμός).... και τα 2 αυτοκίνητα είναι απροβλημάτιστα και καλές κατασκευές. Το βασικό ατού του LEON είναι η τιμή του η οποία για 1.8Τ είναι πολύ καλή..... αν και επειδή και τα 2 αυτοκίνητα είναι σβέλτα για μένα δεν ήταν το βασικό κριτήριο..... Τέλος σαν εικόνα η υποκειμενική άποψη είναι οτι το BRAVO είναι και πιο όμορφο....
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
Για να επιστρέψουμε και στο ερώτημα του τόπικ η προσωπική μου άποψη είναι ότι το ο βασικότερος, ίσως μοναδικός λόγος για να αγοράσει κάποιος το c4 μεταξύ αυτών των 3 επιλογών είναι να του αρέσει πολύ ή να τον τρελαίνει το σχήμα του..... απο τα άλλα 2 επειδή ήμουν τους τελευταίους μήνες σε αναζήτηση αυτοκινήτου και τα δοκίμασα όλα στην κατηγορία θα ψηφίσω αυτό που τελικά επέλεξα... το BRAVO. Το εσωτερικό του είναι μακράν καλύτερο και πιο όμορφο στο συνολό του (κατα την γνώμη μου και πιο εργονομικό με εξαίρεση το κ%@οτασάκι) είναι πιο φρέσκο αυτοκίνητο και πιο ολοκληρωμένο (στάνταρ εξοπλισμός).... και τα 2 αυτοκίνητα είναι απροβλημάτιστα και καλές κατασκευές. Το βασικό ατού του LEON είναι η τιμή του η οποία για 1.8Τ είναι πολύ καλή..... αν και επειδή και τα 2 αυτοκίνητα είναι σβέλτα για μένα δεν ήταν το βασικό κριτήριο..... Τέλος σαν εικόνα η υποκειμενική άποψη είναι οτι το BRAVO είναι και πιο όμορφο....Φίλε gaitanakos, επειδή το Leon δεν το οδήγησα (έχω ξαναπεί πως είδα το σαλόνι και την έκανα... ) αλλά όλοι λένε καλά λόγια για τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, ειδικά με τον 1.8TSI, που είναι και γ@μώ τα μοτέρ, και ήταν και ο μοναδικός ανταγωνιστής -για εμένα- σε σχέση με το Bravo, που τελικά διάλεξα, έχω μείνει με την απορία πως είναι στο δρόμο.
Ποιά είναι η άποψή σου για τα 2 αυτοκίνητα;
Για παράδειγμα, μετά από 2200χλμ, το ΜΟΝΟ που δε μου αρέσει από το Bravo είναι η πίσω ανάρτηση. Κοπανάει σκληρά και χαζά, νομίζω. -
αυτο με την πισω αναρτηση με εχει προβληματισει [ξενερωσει] ιδιαιτερα.
τοσο πολυ κοστιζει μια πολλαπλων συνδεσμων? -
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
...... επειδή το Leon δεν το οδήγησα (έχω ξαναπεί πως είδα το σαλόνι και την έκανα... ) αλλά όλοι λένε καλά λόγια για τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, ειδικά με τον 1.8TSI, που είναι και γ@μώ τα μοτέρ, και ήταν και ο μοναδικός ανταγωνιστής -για εμένα- σε σχέση με το Bravo, που τελικά διάλεξα, έχω μείνει με την απορία πως είναι στο δρόμο.
........................................................................μην επιδιωξεις να το οδηγησεις εκ των υστερων γιατι .....θα στεναχωρηθεις πολυ σε διαβεβαιω....
-
MIXANAG είσαι λάθος..... cosygate απόλυτη απάντηση δεν υπάρχει.... καταρχήν και τα 2 αυτοκίνητα είναι πολύ καλά στο συνολό τους..... Αρχίζοντας απο την συναρμογή και ποιότητα το BRAVO αποτελεί μία πολύ ευχάριστη έκπληξη τόσο για τους παραδοσιακούς 'ΙΤΑΛΟΥΣ' όσο και για τους παραδοσιακούς 'αντιιταλούς' εξαίρεση σε αυτό αποτελούν μόνο οι απανταχού μέτοχοι εταιρειών... αντίστοιχα στο LEON είναι επίσης σε καλά επίπεδα αλλα σίγουρα αρκετά κάτω απο αυτό που περίμεναν οι φαν του Γερμανικού Γκρούπ.... Εξωτερικά και τα 2 οχ΄΄ηματα είναι όμορφα με τον δικό τους τρόπο.... μεγάλο ατού του LEON είναι ο 1.8 κινητήρας του που όπως και να το κάνουμε και λόγω κυβικών δίνει άλλο αέρα ακόμα και ψυχολογικά να το δεις γιάυτο είναι και λίγο άδικο να τα βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι.... πέρα απο αυτό το BRAVO είναι σαφέστατα πιο ¨'ταξιδιάρικο' αυτοκίνητο σε σύγριση με το πιο 'σκληρα' στημένο LEON. Τα φρένα του BRAVO τα ζηλέυει το LEON αλλα και το BRAVO ζηλέυει το στήσιμο του LEON ειδικά για ένα λάτρη της γρήγορης οδήγησης... Το BRAVO έχει ένα βασικό μειονέκτημα... το βάρος του το οποίο είναι ανεξήγητα ψηλό...... οδηγώντας πάντως και τα 2 αυτοκίνητα εγώ πιστέυω οτι εάν Το BRAVO είχε ίδιας τεχνολογίας κινητήρα αλλα στα 1,8 Λίτρα τούρμπο τότε στο δρόμο το ΛΕΟΝ απλά θα το χαιρέταγε.... Εγώ τελικά πιστέυω οτι αν μπορούσαμε να φανταστούμε ένα αυτοκίνητο με τον σχεδιασμό και την κατασκευή (εσωτερικά και εξωτερικά) του BRAVΟ το στήσιμο και τις αναρτήσεις του LEON τον κινητήτα του LEON (η έναν Τ-JET 1,8) και τα φρένα του BRAVO αυτο το αμάξι θα το ήθελαν όλοι και πολύ.....
Στο δρόμο πάντως όπως είναι τώρα τα 2 αυτοκίνητα η αλήθεια είναι ότι στην υψηλές ταχύτητες το ΛΕΟΝ σου εμπνέει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο σύνολο της διαδρομής και μπορείς να βγάλεις ερκετα απωθημένα πολύ ευκολότερα.... αν όμως μιλήσουμε για ταξίδι υπο νορμάλ συνθήκες το BRAVO υπερέχει λόγω μεγαλύτερης άνεσης (πιο μαλακό).....χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι στο BRAVO δεν βγάζεις απωθημένα έυκολα..... Εγώ είμαι απόλυτα σίγουρος ότι όποιος οδηγήσει και τα 2αυτοκίνητα χωρίς προκαταλείψεις (άρα εξαιρούνται οι 'μέτοχοι') θα μείνει και απο τα 2 χαρούμενος.....εγώ δεν μετανιώνω που διάλεξα το BRAVO γιατι πιστέυω οτι με κάλυπτε περισσότερο απο το ΛΕΟΝ (λόγω ταξιδιών) και μου άρεσε υπερβολικά περισσότερο μέσα έξω απο το ΛΕΟΝ....και είναι αρκετά σβέλτο.... ουσιαστικά δεν μειονεκτεί ούτε υπερτερεί κάπου σημαντικά κανένα απο τα 2 αυτοκίνητα... και τα 2 αυτοκίνητα είναι πολύ κοντα και για να ξεχωρίσουμε κάποιο θα πρ΄΄επει να το ξεψυρίσουμε.....
τώρα γιατί ο ΜΙΧΑNAG πιστέυει τα περι απογοήτευσης να μας αιτιολογήσει ο ίδιος......
-
δεν μπορω να καταλαβω απο ποτε τα σεατ γινανε καλυτερα απο τα φιατ.
-
Εγω παλι δε μπορω να καταλαβω ποια ειναι η αφορμη της ερωτησης σου...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Εγω παλι δε μπορω να καταλαβω ποια ειναι η αφορμη της ερωτησης σου...μην επιδιωξεις να το οδηγησεις εκ των υστερων γιατι .....θα στεναχωρηθεις πολυ σε διαβεβαιω....
αυτη.
C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI