Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Focus RS - απορίες...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Focus RS - απορίες...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    47
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazz last edited by

      ορμώμενος από πρόσφατο σχόλιο του sx σχετικά με τα προβλήματα αξιοπιστίας του rs (θυμάμαι ότι είχε γραφτεί κάτι και στο τεύχος των 4τ με το dvd από τα μέγαρα), και χαζεύοντας σε site περιοδικού που ασχολείται με την αυτοκίνηση συγκεκριμένη μέρα της εβδομάδας , είδα στις λίστες των μεταχειρισμένων προς πώληση, 7 συνολικά focus rs! αν θυμάμαι καλά, στην ελλάδα είχαν εισαχθεί μόνο 50, και το να πωλούνται ως μεταχειρισμένα μέσα σε ένα χρόνο τα 7 μού κάθεται κάπως περίεργα (αν δεν κάνω λάθος, πωλείται ένα αυτές τις μέρες και στις αγγελίες του φόρουμ!). είναι γνωστό βέβαια ότι πολλά αγοράστηκαν κατευθείαν από μαντράδες που τα χρυσοπούλησαν, αλλά οι περισσότερες αγγελίες που είδα αφορούσαν αυτοκίνητα με λιγότερα από 10.000 χιλιόμετρα στο δρόμο. τελικά, αποδείχτηκε αναξιόπιστο ή απλώς πολλοί δεν ήξεραν τι ακριβώς αγόραζαν (δηλαδή ένα αυτοκίνητο 'ειδικών προδιαγραφών και διαδρομών') και το μετάνιωσαν;

      και το καλύτερο: κάποιος πουλούσε το rs του 75.000 ευρώ! μόλις 100% πάνω από την τιμή της αντιπροσωπείας

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tazz last edited by

        ορμώμενος από πρόσφατο σχόλιο του sx σχετικά με τα προβλήματα αξιοπιστίας του rs (θυμάμαι ότι είχε γραφτεί κάτι και στο τεύχος των 4τ με το dvd από τα μέγαρα), και χαζεύοντας σε site περιοδικού που ασχολείται με την αυτοκίνηση συγκεκριμένη μέρα της εβδομάδας , είδα στις λίστες των μεταχειρισμένων προς πώληση, 7 συνολικά focus rs! αν θυμάμαι καλά, στην ελλάδα είχαν εισαχθεί μόνο 50, και το να πωλούνται ως μεταχειρισμένα μέσα σε ένα χρόνο τα 7 μού κάθεται κάπως περίεργα (αν δεν κάνω λάθος, πωλείται ένα αυτές τις μέρες και στις αγγελίες του φόρουμ!). είναι γνωστό βέβαια ότι πολλά αγοράστηκαν κατευθείαν από μαντράδες που τα χρυσοπούλησαν, αλλά οι περισσότερες αγγελίες που είδα αφορούσαν αυτοκίνητα με λιγότερα από 10.000 χιλιόμετρα στο δρόμο. τελικά, αποδείχτηκε αναξιόπιστο ή απλώς πολλοί δεν ήξεραν τι ακριβώς αγόραζαν (δηλαδή ένα αυτοκίνητο 'ειδικών προδιαγραφών και διαδρομών') και το μετάνιωσαν;

        και το καλύτερο: κάποιος πουλούσε το rs του 75.000 ευρώ! μόλις 100% πάνω από την τιμή της αντιπροσωπείας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazz last edited by

          ορμώμενος από πρόσφατο σχόλιο του sx σχετικά με τα προβλήματα αξιοπιστίας του rs (θυμάμαι ότι είχε γραφτεί κάτι και στο τεύχος των 4τ με το dvd από τα μέγαρα), και χαζεύοντας σε site περιοδικού που ασχολείται με την αυτοκίνηση συγκεκριμένη μέρα της εβδομάδας , είδα στις λίστες των μεταχειρισμένων προς πώληση, 7 συνολικά focus rs! αν θυμάμαι καλά, στην ελλάδα είχαν εισαχθεί μόνο 50, και το να πωλούνται ως μεταχειρισμένα μέσα σε ένα χρόνο τα 7 μού κάθεται κάπως περίεργα (αν δεν κάνω λάθος, πωλείται ένα αυτές τις μέρες και στις αγγελίες του φόρουμ!). είναι γνωστό βέβαια ότι πολλά αγοράστηκαν κατευθείαν από μαντράδες που τα χρυσοπούλησαν, αλλά οι περισσότερες αγγελίες που είδα αφορούσαν αυτοκίνητα με λιγότερα από 10.000 χιλιόμετρα στο δρόμο. τελικά, αποδείχτηκε αναξιόπιστο ή απλώς πολλοί δεν ήξεραν τι ακριβώς αγόραζαν (δηλαδή ένα αυτοκίνητο 'ειδικών προδιαγραφών και διαδρομών') και το μετάνιωσαν;

          και το καλύτερο: κάποιος πουλούσε το rs του 75.000 ευρώ! μόλις 100% πάνω από την τιμή της αντιπροσωπείας

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mirage last edited by

            Αυτός δεν ήταν παρά ένας κερδοσκόπος που το αγόρασε για να το πουλήσει. Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και για όσους τα πουλάνε με 1000χλμ. Βέβαια μπορεί να παίζει και στούκα έτσι..
            Τώρα για την αξιοπιστία δεν γνωρίζω αλλά το Drive σε μια δοκιμή αυτού και άλλων 'τεράτων' από Αθήνα - Μάνη και πίσω (αν θυμάμαι καλά) το καλοκαίρι είχε πρόβλημα σοβαρό με την θερμοκρασία η οποία ανέβαινε και ανέβαινε βέβαια ήταν συνέχεια στο όριο αλλά και τα άλλα ήταν. Και όταν δεν υπάρχει και δέικτης αλλά μόνο λαμπάκι δύσκολα τα πράγματα. Αλλά και πάλι νομίζω οτι αυτό ήταν ένα τυχαίο περιστατικό και δεν μπορεί κανείς να πεί 'είναι αναξιόπιστο'.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tomd last edited by

              Στην Ελλάδα τελικά διατέθηκαν 152 συνολικά RS από τα 50 που είχαν ανακοίνωση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                thanos last edited by

                Εγώ παιδία, όταν ταξίδεψα με το RS για μια φωτογράφηση, δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε.
                Καλό αυτοκινητάκι αλλά για τα χρήματα που ζήταγε τότε η Ford, δεν τα έδινα με τίποτα!
                Πρώτα από όλα, είναι η ποιότητα των πλαστικών που είναι ακριβός ίδια με αυτή του 1.4, δεν είναι και η καλύτερη. Για παράδειγμα τα πλαστικά της μεσαίας κολώνας έτριζαν. Και ότι μου ¨δίνει¨ λίγο Carbon δεν μου λέει κάτι, η ότι έχει την μίζα με κουμπί αντί με το κλειδί και αυτό δεν μου λέει κάτι.
                Από θέμα απόδοσης… μπα δεν θα πάρω, τίποτα το εκρηκτικό μέσα του, αρκετά πολιτισμένο και να πείτε ότι αυτός που το οδηγούσε δεν ήξερε; Πρώην οδηγός αγώνων είναι ο άνθρωπος. Ναι μεν είχε δύναμη αλλά όχι αυτό που περιμένεις από ένα RS.
                Οι σωληνώσεις στον κινητήρα, τίποτα το αξιόλογο. Το punto από την ¨μαμά¨ του είχε καλύτερες.
                Και για να μην φανώ κακός, τα καλά που είχε ήταν τα φρένα με Φ κεφαλαίο και τα κρατήματα. Αν θυμάμαι καλά πρέπει να πιάσαμε 1.6 G πλευρικής επιτάχυνσης σε μια δοκιμή. (δεν θυμάμαι καλά και δεν θέλω να πω ψέματα).
                Αυτά για το RS, εγώ δεν θα το αγόραζα.

                Φιλικά Θανάσης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cavallino last edited by

                  Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                  Αν θυμάμαι καλά πρέπει να πιάσαμε 1.6 G πλευρικής επιτάχυνσης σε μια δοκιμή. (δεν θυμάμαι καλά και δεν θέλω να πω ψέματα).

                  Μήπως ήταν 1.06 g;
                  H Modena πιάνει 1,25 g και η M3 CSL 1,4 g (με τα χαραγμένα Michelin, ουσιαστικά slicks είναι). Τα νούμερα είναι σε σταθερό κύκλο, όχι στιγμιαία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    vasilios last edited by

                    Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                    Μήπως ήταν 1.06 g;
                    H Modena πιάνει 1,25 g και η M3 CSL 1,4 g (με τα χαραγμένα Michelin, ουσιαστικά slicks είναι). Τα νούμερα είναι σε σταθερό κύκλο, όχι στιγμιαία.

                    Η πλευρική επιτάχυνση του RS είναι, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, 0.94G. Αυτό αφορά το τυπικό τεστ του σλάλομ. Σε σταθερό κύκλο μπορεί να είναι περισσότερο.

                    Στιγμιαία μπορεί να πιάσει ή να ξεπεράσει τα 1.06 (με τίποτα 1.6, αυτή η τιμή αφορά αεροπλάνα!), αλλά ας μην ξεχνάμε ότι, όπως αναφέρεις και εσύ, τα lateral Gs έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο με τα λάστιχα (δεδομένης της σκληρής ανάρτησης, φυσικά).

                    Θυμάμαι σε ένα παλιό Autocar είχαν κάνει τεστ σταθερού κύκλου και το Ibiza Cupra είχε πιάσει καταπληκτικές τιμές. Αυτό δεν το εμπόδιζε να είναι ένα κατά τα άλλα βαρετό, υποστροφικό και ψευτο-σπορ αυτοκίνητο για Maxheads.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      roulis21 last edited by

                      Η εισαγωγη RS απο γερμανια ειναι κατι το συνηθες αυτο τον καιρο.
                      Για αυτο πωλουνται τοσα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        ouzo-power last edited by

                        Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                        Αν θυμάμαι καλά πρέπει να πιάσαμε 1.6 G πλευρικής επιτάχυνσης σε μια δοκιμή. (δεν θυμάμαι καλά και δεν θέλω να πω ψέματα).

                        Φιλικά Θανάσης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          markvag last edited by

                          Πάντως εγώ θυμάμαι αυτό που είχα διαβάσει στο αγγλικό Car, ότι δηλαδή η Ford καθυστέρησε να βγάλει το RS τόσο πολύ γιατί είχε προβλήματα να βγάλει αξιόπιστους 200+ ίππους (τόσους ώστε να περνάει ξεκάθαρα σε ιπποδύναμη το Type R) από τον 2λιτρο υπερτρφοδοτούμενο Duratec...

                          Για τον λόγο αυτό άλλωστε το επόμενο RS θα έχει έναν 5κύλινδρο με 2,3 ή 2,4 λίτρα της Volvo... Θα βγάζει 300 άλογα αξιόπιστα και πιο εύκολα...

                          Λέτε τελικά η αξιοπιστία να μην τους έκατσε όπως θα ήθελαν;;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilios last edited by

                            Ο χρήστης markvag έγραψε:
                            Πάντως εγώ θυμάμαι αυτό που είχα διαβάσει στο αγγλικό Car, ότι δηλαδή η Ford καθυστέρησε να βγάλει το RS τόσο πολύ γιατί είχε προβλήματα να βγάλει αξιόπιστους 200+ ίππους (τόσους ώστε να περνάει ξεκάθαρα σε ιπποδύναμη το Type R) από τον 2λιτρο υπερτρφοδοτούμενο Duratec...

                            Για τον λόγο αυτό άλλωστε το επόμενο RS θα έχει έναν 5κύλινδρο με 2,3 ή 2,4 λίτρα της Volvo... Θα βγάζει 300 άλογα αξιόπιστα και πιο εύκολα...

                            Λέτε τελικά η αξιοπιστία να μην τους έκατσε όπως θα ήθελαν;;;

                            Κάπως έτσι φαίνεται να είναι τα πράγματα...

                            Στην ΗΠΑμερική κάποιοι έχουν φτιάξει δίλιτρα με τον supercharger της Jackson, τα οποία, αν μη τι άλλο, είναι και δυνατότερα (~240hp) και πιο αξιόπιστα.

                            Γιατί λοιπόν η Ford δεν ακολούθησε μια τέτοια 'δοκιμασμένη' λύση δεν το κατάλαβα. Εξάλλου πουλάει η ίδια τον Jackson στα 'performance parts' (τουλάχιστον στην Ούζα).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              markvag last edited by

                              Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                              Γιατί λοιπόν η Ford δεν ακολούθησε μια τέτοια 'δοκιμασμένη' λύση δεν το κατάλαβα. Εξάλλου πουλάει η ίδια τον Jackson στα 'performance parts' (τουλάχιστον στην Ούζα).

                              Γιατί κάποιο σαΐνι στην πολυεθνική Ford ίσως βρήκε ότι η λύση που λες ήταν 0,001 δολάρια ακριβότερη... Κάνουν τέτοιες μαλ!#@$# οι Αμερικάνοι...(και όχι μόνο οι Αμερικάνοι βεβαίως βεβαίως )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • O
                                ouzo-power last edited by

                                Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                                Στην ΗΠΑμερική κάποιοι έχουν φτιάξει δίλιτρα με τον supercharger της Jackson, τα οποία, αν μη τι άλλο, είναι και δυνατότερα (~240hp) και πιο αξιόπιστα.

                                Aksiopistia??? Kamia.

                                Eixa duo filarakia me ta zetec motor. Kanena den antekse pano apo mhna. Sugkekrimena sto ena se diastaurosh epiase fotia. Xa8ike to autokinito. Oute fneton pos htan Focus.

                                Leptomeries edo. Epishs edo 8a katalabhs poso aksiopista einai ta Focus. Exei apo ta pio pola TSB's kai Recalls pou egine pote se autokinito.
                                http://www.hondaprelude.to/forums/showt ... ight=Focus

                                To allo turbato emine apo bottom end. Kai malista auto egine ,prosta sta matia mou.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • O
                                  ouzo-power last edited by

                                  • Ford Focus 2000 Recalls
                                    http://www.alldata.com/TSB/19/00195079.html

                                  • Ford Focus 2001 Recalls
                                    http://www.alldata.com/TSB/19/011950DJ.html

                                  • Ford Focus 2002 Recalls
                                    http://www.alldata.com/TSB/19/021950DU.html

                                  • Ford Focus 2003 Recalls
                                    http://www.alldata.com/TSB/031950_en.html

                                  Ma ti sto kalo. 4 Xronia to polemane. Den 8a ta hxan pes kataferh meta to 3o xrono? Kai to xhrotero kseretai pio einai? oti sthn ellada kukloforun focus xoris na exei dior8o8h oute ena apo ta parapano Recalls. Siga tora mhn parh thlefono o antiprosopos na sou ph ela na sou to ftiakso tsampa.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stathanen last edited by

                                    Ο χρήστης markvag έγραψε:
                                    Πάντως εγώ θυμάμαι αυτό που είχα διαβάσει στο αγγλικό Car, ότι δηλαδή η Ford καθυστέρησε να βγάλει το RS τόσο πολύ γιατί είχε προβλήματα να βγάλει αξιόπιστους 200+ ίππους (τόσους ώστε να περνάει ξεκάθαρα σε ιπποδύναμη το Type R) από τον 2λιτρο υπερτρφοδοτούμενο Duratec...

                                    Για τον λόγο αυτό άλλωστε το επόμενο RS θα έχει έναν 5κύλινδρο με 2,3 ή 2,4 λίτρα της Volvo... Θα βγάζει 300 άλογα αξιόπιστα και πιο εύκολα...

                                    Λέτε τελικά η αξιοπιστία να μην τους έκατσε όπως θα ήθελαν;;;

                                    Παιδιά θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα για το RS. Σε συνέντευξή του ο Capito (διευθ. της RS) δήλωσε ότι το RS άργησε διότι το κλειδί ηταν να βγάλει την ιπποδύναμή του στον δρόμο χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα. Όπως αναφέρει, θα μπορούσε να έχει και 300 ίππους θεωρητικά, στην ουσία όμως θα έφθαναν στον οδηγό πολύ λιγότεροι. Πιστεύει ότι από ένα προσθιοκίνητο, η ιπποδύναμη που μπορεί να φτάσει απροβλημάτιστα στο δρόμο είναι 220-240 hp.
                                    Όσον αφορα τα RS & Cosworth: Το RS εξελίχθηκε στο παλιό Νίρμπουργκινγκ ενώ το καινούργιο θα δουλευτεί στους αγγλικούς Β roads. Δεν θα είναι τόσο 'ακραίο' όσο το σημερινό ενω θα είναι ατμοσφαιρικό και θα μπορεί να φτάσει τις 8.500στρ/λ. όπως το CTR. Το Cosworth τώρα θα είναι στην ουσία ο αντικαταστάτης του RS, τετρακίνητο υπετροφοδοτούμενο, μάλλον με το μοτέρ του Volvo 50 με 225+ ίππους, γρήγορο εξατάχυτο κιβώτιο και φρένα όλα εμπευσμένα από το WRC. Παρομοιάζοντας τα με ζώα, στο ST δίνει το δελφίνι, στο RS τον καρχαρία και στο Cosworth τον λευκό. Στην δική μας πραγματικότητα τώρα. Δεν έχω οδηγήσει το CTR, άρα δεν γνωρίζω αν είναι καλύτερο από το RS. Σίγουρα όμως, για να συγκρίνει κάποιος, θα πρέπει να έχει οδηγήσει και τα δύο. Σύσσωμος πάντως ο ελληνικός ειδικός τύπος το τοποθετεί ψηλότερα απο το ούτως η άλλως εξαιρετικό CTR. Τώρα γιατί υπάρχουν τόσο αρνητικά σχόλια τελευταία για το RS δεν το γνωρίζω. Φυσικά δεν μπαίνω στον κόπο να σχολιάσω την πολιτική πωλήσεων της εδώ εταιρείας, γιατί δεν κάτι που αφορά το πόσο καλό η όχι είναι ένα αυτοκίνητο. Sorry για το σεντόνι...

                                    Υ.Γ. Vasilie είναι απολαυστικός ο τρόπος που τοποθετέισαι. Το τερατάκι άρχισε να βγάζει δοντάκια;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasilios last edited by

                                      Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:

                                      • Ford Focus 2000 Recalls
                                        http://www.alldata.com/TSB/19/00195079.html

                                      • Ford Focus 2001 Recalls
                                        http://www.alldata.com/TSB/19/011950DJ.html

                                      • Ford Focus 2002 Recalls
                                        http://www.alldata.com/TSB/19/021950DU.html

                                      • Ford Focus 2003 Recalls
                                        http://www.alldata.com/TSB/031950_en.html

                                      Ma ti sto kalo. 4 Xronia to polemane. Den 8a ta hxan pes kataferh meta to 3o xrono? Kai to xhrotero kseretai pio einai? oti sthn ellada kukloforun focus xoris na exei dior8o8h oute ena apo ta parapano Recalls. Siga tora mhn parh thlefono o antiprosopos na sou ph ela na sou to ftiakso tsampa.

                                      Έχεις πρόβλημα με το Focus, έτσι?

                                      Πρόσεχε γιατί έχεις αρχίσει να ακούγεσαι σαν το Μάκη όταν μιλάει για Ιταλικά.

                                      Χωρίς πλάκα τώρα, ο Jackson έχει πουλήσει πόσα superchargers? Πόσοι απ'αυτούς που τα πήραν κράτησαν την πίεση στα 'εργοστασιακά' επίπεδα? Πόσοι δεν το 'πείραξαν' περαιτέρω? Και έχεις να μας δώσεις 2 (ολογράφως, δύο) παραδείγματα, από site για Prelude. Μάλιστα...

                                      Και δε μου λες, τίποτα παραδείγματα με σκασμένους VTEC στους οποίους είχε τοποθετηθεί Jackson δεν έχεις? Θέλεις να ψάξω να βρω εγώ? Μπα, δεν αξίζει τον κόπο, γιατί δεν κατάλαβες τι έγραψα. Προφανώς μια εργοστασιακή μετατροπή θα είχε όλες τις εγγυήσεις καλής λειτουργίας που ίσως δεν μπορεί να δώσει ο Jackson. Για το MINI η BMW το έψαχνε ένα χρόνο για να βγάλει το S. Η Ford που διακρίνεται και για τη δυσκοιλιότητά της, λες να μην το έψαχνε?

                                      Αλλά μου φαίνεται ότι χάνω τα λόγια μου. Είναι γνωστό εξάλλου πως αν δεν έχει το 'Η' μπροστά το αυτοκίνητο είναι μάπα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vasilios last edited by

                                        Ο χρήστης stathanen έγραψε:
                                        Το τερατάκι άρχισε να βγάζει δοντάκια;

                                        Είναι σαν σκυλάκι 6 μηνών, έχει αρχίσει να το παίζει μάγκας και πετάει τη σκούφια του για καυγά. Θα πρέπει να μεγαλώσει λίγο ακόμα όμως, για να του λύσω το λουρί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                                          Αλλά μου φαίνεται ότι χάνω τα λόγια μου. Είναι γνωστό εξάλλου πως αν δεν έχει το 'Η' μπροστά το αυτοκίνητο είναι μάπα.

                                          H Ford να ναι Kaλά

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasilios last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                            Αλλά μου φαίνεται ότι χάνω τα λόγια μου. Είναι γνωστό εξάλλου πως αν δεν έχει το 'Η' μπροστά το αυτοκίνητο είναι μάπα.

                                            H Ford να ναι Kaλά

                                            H πλάκα είναι ότι η Honda είναι μια από τις αγαπημένες μου εταιρείες και σίγουρα αυτή που συμπαθώ πιο πολύ από τις Γιαπωνέζικες. Νομίζω ότι είναι το Ιαπωνικό ανάλογο της Alfa Romeo.

                                            Αλλά δεν αντέχω με τίποτα τα σχόλια από τους κολλημένους με τις μάρκες. Λες και αν βγάλει κανείς μάπα το RS θα 'ανέβει' με κάποιο τρόπο το Type-R.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr