-
ορμώμενος από πρόσφατο σχόλιο του sx σχετικά με τα προβλήματα αξιοπιστίας του rs (θυμάμαι ότι είχε γραφτεί κάτι και στο τεύχος των 4τ με το dvd από τα μέγαρα), και χαζεύοντας σε site περιοδικού που ασχολείται με την αυτοκίνηση συγκεκριμένη μέρα της εβδομάδας , είδα στις λίστες των μεταχειρισμένων προς πώληση, 7 συνολικά focus rs! αν θυμάμαι καλά, στην ελλάδα είχαν εισαχθεί μόνο 50, και το να πωλούνται ως μεταχειρισμένα μέσα σε ένα χρόνο τα 7 μού κάθεται κάπως περίεργα (αν δεν κάνω λάθος, πωλείται ένα αυτές τις μέρες και στις αγγελίες του φόρουμ!). είναι γνωστό βέβαια ότι πολλά αγοράστηκαν κατευθείαν από μαντράδες που τα χρυσοπούλησαν, αλλά οι περισσότερες αγγελίες που είδα αφορούσαν αυτοκίνητα με λιγότερα από 10.000 χιλιόμετρα στο δρόμο. τελικά, αποδείχτηκε αναξιόπιστο ή απλώς πολλοί δεν ήξεραν τι ακριβώς αγόραζαν (δηλαδή ένα αυτοκίνητο 'ειδικών προδιαγραφών και διαδρομών') και το μετάνιωσαν;
και το καλύτερο: κάποιος πουλούσε το rs του 75.000 ευρώ! μόλις 100% πάνω από την τιμή της αντιπροσωπείας
-
ορμώμενος από πρόσφατο σχόλιο του sx σχετικά με τα προβλήματα αξιοπιστίας του rs (θυμάμαι ότι είχε γραφτεί κάτι και στο τεύχος των 4τ με το dvd από τα μέγαρα), και χαζεύοντας σε site περιοδικού που ασχολείται με την αυτοκίνηση συγκεκριμένη μέρα της εβδομάδας , είδα στις λίστες των μεταχειρισμένων προς πώληση, 7 συνολικά focus rs! αν θυμάμαι καλά, στην ελλάδα είχαν εισαχθεί μόνο 50, και το να πωλούνται ως μεταχειρισμένα μέσα σε ένα χρόνο τα 7 μού κάθεται κάπως περίεργα (αν δεν κάνω λάθος, πωλείται ένα αυτές τις μέρες και στις αγγελίες του φόρουμ!). είναι γνωστό βέβαια ότι πολλά αγοράστηκαν κατευθείαν από μαντράδες που τα χρυσοπούλησαν, αλλά οι περισσότερες αγγελίες που είδα αφορούσαν αυτοκίνητα με λιγότερα από 10.000 χιλιόμετρα στο δρόμο. τελικά, αποδείχτηκε αναξιόπιστο ή απλώς πολλοί δεν ήξεραν τι ακριβώς αγόραζαν (δηλαδή ένα αυτοκίνητο 'ειδικών προδιαγραφών και διαδρομών') και το μετάνιωσαν;
και το καλύτερο: κάποιος πουλούσε το rs του 75.000 ευρώ! μόλις 100% πάνω από την τιμή της αντιπροσωπείας
-
ορμώμενος από πρόσφατο σχόλιο του sx σχετικά με τα προβλήματα αξιοπιστίας του rs (θυμάμαι ότι είχε γραφτεί κάτι και στο τεύχος των 4τ με το dvd από τα μέγαρα), και χαζεύοντας σε site περιοδικού που ασχολείται με την αυτοκίνηση συγκεκριμένη μέρα της εβδομάδας , είδα στις λίστες των μεταχειρισμένων προς πώληση, 7 συνολικά focus rs! αν θυμάμαι καλά, στην ελλάδα είχαν εισαχθεί μόνο 50, και το να πωλούνται ως μεταχειρισμένα μέσα σε ένα χρόνο τα 7 μού κάθεται κάπως περίεργα (αν δεν κάνω λάθος, πωλείται ένα αυτές τις μέρες και στις αγγελίες του φόρουμ!). είναι γνωστό βέβαια ότι πολλά αγοράστηκαν κατευθείαν από μαντράδες που τα χρυσοπούλησαν, αλλά οι περισσότερες αγγελίες που είδα αφορούσαν αυτοκίνητα με λιγότερα από 10.000 χιλιόμετρα στο δρόμο. τελικά, αποδείχτηκε αναξιόπιστο ή απλώς πολλοί δεν ήξεραν τι ακριβώς αγόραζαν (δηλαδή ένα αυτοκίνητο 'ειδικών προδιαγραφών και διαδρομών') και το μετάνιωσαν;
και το καλύτερο: κάποιος πουλούσε το rs του 75.000 ευρώ! μόλις 100% πάνω από την τιμή της αντιπροσωπείας
-
Αυτός δεν ήταν παρά ένας κερδοσκόπος που το αγόρασε για να το πουλήσει. Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και για όσους τα πουλάνε με 1000χλμ. Βέβαια μπορεί να παίζει και στούκα έτσι..
Τώρα για την αξιοπιστία δεν γνωρίζω αλλά το Drive σε μια δοκιμή αυτού και άλλων 'τεράτων' από Αθήνα - Μάνη και πίσω (αν θυμάμαι καλά) το καλοκαίρι είχε πρόβλημα σοβαρό με την θερμοκρασία η οποία ανέβαινε και ανέβαινε βέβαια ήταν συνέχεια στο όριο αλλά και τα άλλα ήταν. Και όταν δεν υπάρχει και δέικτης αλλά μόνο λαμπάκι δύσκολα τα πράγματα. Αλλά και πάλι νομίζω οτι αυτό ήταν ένα τυχαίο περιστατικό και δεν μπορεί κανείς να πεί 'είναι αναξιόπιστο'. -
Στην Ελλάδα τελικά διατέθηκαν 152 συνολικά RS από τα 50 που είχαν ανακοίνωση.
-
Εγώ παιδία, όταν ταξίδεψα με το RS για μια φωτογράφηση, δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε.
Καλό αυτοκινητάκι αλλά για τα χρήματα που ζήταγε τότε η Ford, δεν τα έδινα με τίποτα!
Πρώτα από όλα, είναι η ποιότητα των πλαστικών που είναι ακριβός ίδια με αυτή του 1.4, δεν είναι και η καλύτερη. Για παράδειγμα τα πλαστικά της μεσαίας κολώνας έτριζαν. Και ότι μου ¨δίνει¨ λίγο Carbon δεν μου λέει κάτι, η ότι έχει την μίζα με κουμπί αντί με το κλειδί και αυτό δεν μου λέει κάτι.
Από θέμα απόδοσης… μπα δεν θα πάρω, τίποτα το εκρηκτικό μέσα του, αρκετά πολιτισμένο και να πείτε ότι αυτός που το οδηγούσε δεν ήξερε; Πρώην οδηγός αγώνων είναι ο άνθρωπος. Ναι μεν είχε δύναμη αλλά όχι αυτό που περιμένεις από ένα RS.
Οι σωληνώσεις στον κινητήρα, τίποτα το αξιόλογο. Το punto από την ¨μαμά¨ του είχε καλύτερες.
Και για να μην φανώ κακός, τα καλά που είχε ήταν τα φρένα με Φ κεφαλαίο και τα κρατήματα. Αν θυμάμαι καλά πρέπει να πιάσαμε 1.6 G πλευρικής επιτάχυνσης σε μια δοκιμή. (δεν θυμάμαι καλά και δεν θέλω να πω ψέματα).
Αυτά για το RS, εγώ δεν θα το αγόραζα.Φιλικά Θανάσης.
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά πρέπει να πιάσαμε 1.6 G πλευρικής επιτάχυνσης σε μια δοκιμή. (δεν θυμάμαι καλά και δεν θέλω να πω ψέματα).Μήπως ήταν 1.06 g;
H Modena πιάνει 1,25 g και η M3 CSL 1,4 g (με τα χαραγμένα Michelin, ουσιαστικά slicks είναι). Τα νούμερα είναι σε σταθερό κύκλο, όχι στιγμιαία. -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Μήπως ήταν 1.06 g;
H Modena πιάνει 1,25 g και η M3 CSL 1,4 g (με τα χαραγμένα Michelin, ουσιαστικά slicks είναι). Τα νούμερα είναι σε σταθερό κύκλο, όχι στιγμιαία.Η πλευρική επιτάχυνση του RS είναι, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, 0.94G. Αυτό αφορά το τυπικό τεστ του σλάλομ. Σε σταθερό κύκλο μπορεί να είναι περισσότερο.
Στιγμιαία μπορεί να πιάσει ή να ξεπεράσει τα 1.06 (με τίποτα 1.6, αυτή η τιμή αφορά αεροπλάνα!), αλλά ας μην ξεχνάμε ότι, όπως αναφέρεις και εσύ, τα lateral Gs έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο με τα λάστιχα (δεδομένης της σκληρής ανάρτησης, φυσικά).
Θυμάμαι σε ένα παλιό Autocar είχαν κάνει τεστ σταθερού κύκλου και το Ibiza Cupra είχε πιάσει καταπληκτικές τιμές. Αυτό δεν το εμπόδιζε να είναι ένα κατά τα άλλα βαρετό, υποστροφικό και ψευτο-σπορ αυτοκίνητο για Maxheads.
-
Η εισαγωγη RS απο γερμανια ειναι κατι το συνηθες αυτο τον καιρο.
Για αυτο πωλουνται τοσα. -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά πρέπει να πιάσαμε 1.6 G πλευρικής επιτάχυνσης σε μια δοκιμή. (δεν θυμάμαι καλά και δεν θέλω να πω ψέματα).Φιλικά Θανάσης.
-
Πάντως εγώ θυμάμαι αυτό που είχα διαβάσει στο αγγλικό Car, ότι δηλαδή η Ford καθυστέρησε να βγάλει το RS τόσο πολύ γιατί είχε προβλήματα να βγάλει αξιόπιστους 200+ ίππους (τόσους ώστε να περνάει ξεκάθαρα σε ιπποδύναμη το Type R) από τον 2λιτρο υπερτρφοδοτούμενο Duratec...
Για τον λόγο αυτό άλλωστε το επόμενο RS θα έχει έναν 5κύλινδρο με 2,3 ή 2,4 λίτρα της Volvo... Θα βγάζει 300 άλογα αξιόπιστα και πιο εύκολα...
Λέτε τελικά η αξιοπιστία να μην τους έκατσε όπως θα ήθελαν;;;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πάντως εγώ θυμάμαι αυτό που είχα διαβάσει στο αγγλικό Car, ότι δηλαδή η Ford καθυστέρησε να βγάλει το RS τόσο πολύ γιατί είχε προβλήματα να βγάλει αξιόπιστους 200+ ίππους (τόσους ώστε να περνάει ξεκάθαρα σε ιπποδύναμη το Type R) από τον 2λιτρο υπερτρφοδοτούμενο Duratec...Για τον λόγο αυτό άλλωστε το επόμενο RS θα έχει έναν 5κύλινδρο με 2,3 ή 2,4 λίτρα της Volvo... Θα βγάζει 300 άλογα αξιόπιστα και πιο εύκολα...
Λέτε τελικά η αξιοπιστία να μην τους έκατσε όπως θα ήθελαν;;;
Κάπως έτσι φαίνεται να είναι τα πράγματα...
Στην ΗΠΑμερική κάποιοι έχουν φτιάξει δίλιτρα με τον supercharger της Jackson, τα οποία, αν μη τι άλλο, είναι και δυνατότερα (~240hp) και πιο αξιόπιστα.
Γιατί λοιπόν η Ford δεν ακολούθησε μια τέτοια 'δοκιμασμένη' λύση δεν το κατάλαβα. Εξάλλου πουλάει η ίδια τον Jackson στα 'performance parts' (τουλάχιστον στην Ούζα).
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Γιατί λοιπόν η Ford δεν ακολούθησε μια τέτοια 'δοκιμασμένη' λύση δεν το κατάλαβα. Εξάλλου πουλάει η ίδια τον Jackson στα 'performance parts' (τουλάχιστον στην Ούζα).
Γιατί κάποιο σαΐνι στην πολυεθνική Ford ίσως βρήκε ότι η λύση που λες ήταν 0,001 δολάρια ακριβότερη... Κάνουν τέτοιες μαλ!#@$# οι Αμερικάνοι...(και όχι μόνο οι Αμερικάνοι βεβαίως βεβαίως )
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Στην ΗΠΑμερική κάποιοι έχουν φτιάξει δίλιτρα με τον supercharger της Jackson, τα οποία, αν μη τι άλλο, είναι και δυνατότερα (~240hp) και πιο αξιόπιστα.
Aksiopistia??? Kamia.
Eixa duo filarakia me ta zetec motor. Kanena den antekse pano apo mhna. Sugkekrimena sto ena se diastaurosh epiase fotia. Xa8ike to autokinito. Oute fneton pos htan Focus.
Leptomeries edo. Epishs edo 8a katalabhs poso aksiopista einai ta Focus. Exei apo ta pio pola TSB's kai Recalls pou egine pote se autokinito.
http://www.hondaprelude.to/forums/showt ... ight=FocusTo allo turbato emine apo bottom end. Kai malista auto egine ,prosta sta matia mou.
-
-
Ford Focus 2000 Recalls
http://www.alldata.com/TSB/19/00195079.html -
Ford Focus 2001 Recalls
http://www.alldata.com/TSB/19/011950DJ.html -
Ford Focus 2002 Recalls
http://www.alldata.com/TSB/19/021950DU.html -
Ford Focus 2003 Recalls
http://www.alldata.com/TSB/031950_en.html
Ma ti sto kalo. 4 Xronia to polemane. Den 8a ta hxan pes kataferh meta to 3o xrono? Kai to xhrotero kseretai pio einai? oti sthn ellada kukloforun focus xoris na exei dior8o8h oute ena apo ta parapano Recalls. Siga tora mhn parh thlefono o antiprosopos na sou ph ela na sou to ftiakso tsampa.
-
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πάντως εγώ θυμάμαι αυτό που είχα διαβάσει στο αγγλικό Car, ότι δηλαδή η Ford καθυστέρησε να βγάλει το RS τόσο πολύ γιατί είχε προβλήματα να βγάλει αξιόπιστους 200+ ίππους (τόσους ώστε να περνάει ξεκάθαρα σε ιπποδύναμη το Type R) από τον 2λιτρο υπερτρφοδοτούμενο Duratec...Για τον λόγο αυτό άλλωστε το επόμενο RS θα έχει έναν 5κύλινδρο με 2,3 ή 2,4 λίτρα της Volvo... Θα βγάζει 300 άλογα αξιόπιστα και πιο εύκολα...
Λέτε τελικά η αξιοπιστία να μην τους έκατσε όπως θα ήθελαν;;;
Παιδιά θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα για το RS. Σε συνέντευξή του ο Capito (διευθ. της RS) δήλωσε ότι το RS άργησε διότι το κλειδί ηταν να βγάλει την ιπποδύναμή του στον δρόμο χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα. Όπως αναφέρει, θα μπορούσε να έχει και 300 ίππους θεωρητικά, στην ουσία όμως θα έφθαναν στον οδηγό πολύ λιγότεροι. Πιστεύει ότι από ένα προσθιοκίνητο, η ιπποδύναμη που μπορεί να φτάσει απροβλημάτιστα στο δρόμο είναι 220-240 hp.
Όσον αφορα τα RS & Cosworth: Το RS εξελίχθηκε στο παλιό Νίρμπουργκινγκ ενώ το καινούργιο θα δουλευτεί στους αγγλικούς Β roads. Δεν θα είναι τόσο 'ακραίο' όσο το σημερινό ενω θα είναι ατμοσφαιρικό και θα μπορεί να φτάσει τις 8.500στρ/λ. όπως το CTR. Το Cosworth τώρα θα είναι στην ουσία ο αντικαταστάτης του RS, τετρακίνητο υπετροφοδοτούμενο, μάλλον με το μοτέρ του Volvo 50 με 225+ ίππους, γρήγορο εξατάχυτο κιβώτιο και φρένα όλα εμπευσμένα από το WRC. Παρομοιάζοντας τα με ζώα, στο ST δίνει το δελφίνι, στο RS τον καρχαρία και στο Cosworth τον λευκό. Στην δική μας πραγματικότητα τώρα. Δεν έχω οδηγήσει το CTR, άρα δεν γνωρίζω αν είναι καλύτερο από το RS. Σίγουρα όμως, για να συγκρίνει κάποιος, θα πρέπει να έχει οδηγήσει και τα δύο. Σύσσωμος πάντως ο ελληνικός ειδικός τύπος το τοποθετεί ψηλότερα απο το ούτως η άλλως εξαιρετικό CTR. Τώρα γιατί υπάρχουν τόσο αρνητικά σχόλια τελευταία για το RS δεν το γνωρίζω. Φυσικά δεν μπαίνω στον κόπο να σχολιάσω την πολιτική πωλήσεων της εδώ εταιρείας, γιατί δεν κάτι που αφορά το πόσο καλό η όχι είναι ένα αυτοκίνητο. Sorry για το σεντόνι...Υ.Γ. Vasilie είναι απολαυστικός ο τρόπος που τοποθετέισαι. Το τερατάκι άρχισε να βγάζει δοντάκια;
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
-
Ford Focus 2000 Recalls
http://www.alldata.com/TSB/19/00195079.html -
Ford Focus 2001 Recalls
http://www.alldata.com/TSB/19/011950DJ.html -
Ford Focus 2002 Recalls
http://www.alldata.com/TSB/19/021950DU.html -
Ford Focus 2003 Recalls
http://www.alldata.com/TSB/031950_en.html
Ma ti sto kalo. 4 Xronia to polemane. Den 8a ta hxan pes kataferh meta to 3o xrono? Kai to xhrotero kseretai pio einai? oti sthn ellada kukloforun focus xoris na exei dior8o8h oute ena apo ta parapano Recalls. Siga tora mhn parh thlefono o antiprosopos na sou ph ela na sou to ftiakso tsampa.
Έχεις πρόβλημα με το Focus, έτσι?
Πρόσεχε γιατί έχεις αρχίσει να ακούγεσαι σαν το Μάκη όταν μιλάει για Ιταλικά.
Χωρίς πλάκα τώρα, ο Jackson έχει πουλήσει πόσα superchargers? Πόσοι απ'αυτούς που τα πήραν κράτησαν την πίεση στα 'εργοστασιακά' επίπεδα? Πόσοι δεν το 'πείραξαν' περαιτέρω? Και έχεις να μας δώσεις 2 (ολογράφως, δύο) παραδείγματα, από site για Prelude. Μάλιστα...
Και δε μου λες, τίποτα παραδείγματα με σκασμένους VTEC στους οποίους είχε τοποθετηθεί Jackson δεν έχεις? Θέλεις να ψάξω να βρω εγώ? Μπα, δεν αξίζει τον κόπο, γιατί δεν κατάλαβες τι έγραψα. Προφανώς μια εργοστασιακή μετατροπή θα είχε όλες τις εγγυήσεις καλής λειτουργίας που ίσως δεν μπορεί να δώσει ο Jackson. Για το MINI η BMW το έψαχνε ένα χρόνο για να βγάλει το S. Η Ford που διακρίνεται και για τη δυσκοιλιότητά της, λες να μην το έψαχνε?
Αλλά μου φαίνεται ότι χάνω τα λόγια μου. Είναι γνωστό εξάλλου πως αν δεν έχει το 'Η' μπροστά το αυτοκίνητο είναι μάπα.
-
-
Ο χρήστης stathanen έγραψε:
Το τερατάκι άρχισε να βγάζει δοντάκια;Είναι σαν σκυλάκι 6 μηνών, έχει αρχίσει να το παίζει μάγκας και πετάει τη σκούφια του για καυγά. Θα πρέπει να μεγαλώσει λίγο ακόμα όμως, για να του λύσω το λουρί.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Αλλά μου φαίνεται ότι χάνω τα λόγια μου. Είναι γνωστό εξάλλου πως αν δεν έχει το 'Η' μπροστά το αυτοκίνητο είναι μάπα.
H Ford να ναι Kaλά
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αλλά μου φαίνεται ότι χάνω τα λόγια μου. Είναι γνωστό εξάλλου πως αν δεν έχει το 'Η' μπροστά το αυτοκίνητο είναι μάπα.
H Ford να ναι Kaλά
H πλάκα είναι ότι η Honda είναι μια από τις αγαπημένες μου εταιρείες και σίγουρα αυτή που συμπαθώ πιο πολύ από τις Γιαπωνέζικες. Νομίζω ότι είναι το Ιαπωνικό ανάλογο της Alfa Romeo.
Αλλά δεν αντέχω με τίποτα τα σχόλια από τους κολλημένους με τις μάρκες. Λες και αν βγάλει κανείς μάπα το RS θα 'ανέβει' με κάποιο τρόπο το Type-R.
Focus RS - απορίες...