-
ολα αυτα τα βαζεις για πιο ελευθερη εισαγωγη(αυξηση του οξυγονου)!περα απο την απλη διακριση ελευθερων ημιελευθερων και των κοινων χαρτινων υπαρχουν σε αυτες τις κατηγοριες και διαφορετικοι τροποι λειτουργιας των φιλτρων!θεωρητικα με ολα τα φιλτρα κερδιζεις σιγουρα ηχο ,αλλα και αλογα(οχι παντα)!Μια σκουπα εχει τετοια διαταξη με μακριστενο στομιο ωστε να ρουφαει αερα με μεγαλη επιφανεια(σαν την ηλεκτρικη σκουπα)!το βαρελι εχει ανθρακονηματα για θερμικη μονωση αν εχεις το cda και απλο πλαστικο αν εχεις το Dia!υπαρχουν και τα κλασσικα τιμημενα μανιταρια!θεωριτικα με τα βαρελια κερδιζεις χαμηλα και με τις σκουπες ψηλα!Στο esseesse μου εχουν βαλει ενα πιο ελευθερο της bmc στο υπαρχον φιλτροκουτι και το σκεφτομαι για βαρελακι αλλα ισως λιγο ηχο να κερδισω!ψηλα θα χασω σιγουρα!οποιος ξερει κατι ας πει
-
Ο χρήστης chr1407 έγραψε:
ολα αυτα τα βαζεις για πιο ελευθερη εισαγωγη(αυξηση του οξυγονου)!περα απο την απλη διακριση ελευθερων ημιελευθερων και των κοινων χαρτινων υπαρχουν σε αυτες τις κατηγοριες και διαφορετικοι τροποι λειτουργιας των φιλτρων!θεωρητικα με ολα τα φιλτρα κερδιζεις σιγουρα ηχο ,αλλα και αλογα(οχι παντα)!Μια σκουπα εχει τετοια διαταξη με μακριστενο στομιο ωστε να ρουφαει αερα με μεγαλη επιφανεια(σαν την ηλεκτρικη σκουπα)!το βαρελι εχει ανθρακονηματα για θερμικη μονωση αν εχεις το cda και απλο πλαστικο αν εχεις το Dia!υπαρχουν και τα κλασσικα τιμημενα μανιταρια!θεωριτικα με τα βαρελια κερδιζεις χαμηλα και με τις σκουπες ψηλα!Στο esseesse μου εχουν βαλει ενα πιο ελευθερο της bmc στο υπαρχον φιλτροκουτι και το σκεφτομαι για βαρελακι αλλα ισως λιγο ηχο να κερδισω!ψηλα θα χασω σιγουρα!οποιος ξερει κατι ας πειΩραίος !!!
Χθές το πήρες, σήμερα θέλεις να βάλεις βαρελάκι !!!
Πιστεύω δεν θα κερδίσεις τίποτα, εκτός από ήχο.
Εάν το βαρελάκι ήταν καλύτερο γιατί να μην το έβαζε η Abarth αντί για το πάνελ?
Εάν δείς η εισαγωγή σου τώρα παίρνει αέρα από μπροστά.
Εάν βάλεις βαρελάκι αναγκαστικά θα κοιτάζει προς τα πίσω κι εκεί είναι στριμωγμένα και δεν θα μπορεί να πάρει αέρα.
Εμένα η εμπειρία μου στα βαρελάκια είναι αυτό ακριβώς που λές, χάνεις ψηλά.
Εγώ έχω το απλό Abarth και σκέφτομαι να του βάλω μία απλή φιλτροχοάνη που έχω από παλιά για να δω πως θα πάει.
Καλορίζικο και με προσοχή !!! -
Ο χρήστης vacha έγραψε:
ολα αυτα τα βαζεις για πιο ελευθερη εισαγωγη(αυξηση του οξυγονου)!περα απο την απλη διακριση ελευθερων ημιελευθερων και των κοινων χαρτινων υπαρχουν σε αυτες τις κατηγοριες και διαφορετικοι τροποι λειτουργιας των φιλτρων!θεωρητικα με ολα τα φιλτρα κερδιζεις σιγουρα ηχο ,αλλα και αλογα(οχι παντα)!Μια σκουπα εχει τετοια διαταξη με μακριστενο στομιο ωστε να ρουφαει αερα με μεγαλη επιφανεια(σαν την ηλεκτρικη σκουπα)!το βαρελι εχει ανθρακονηματα για θερμικη μονωση αν εχεις το cda και απλο πλαστικο αν εχεις το Dia!υπαρχουν και τα κλασσικα τιμημενα μανιταρια!θεωριτικα με τα βαρελια κερδιζεις χαμηλα και με τις σκουπες ψηλα!Στο esseesse μου εχουν βαλει ενα πιο ελευθερο της bmc στο υπαρχον φιλτροκουτι και το σκεφτομαι για βαρελακι αλλα ισως λιγο ηχο να κερδισω!ψηλα θα χασω σιγουρα!οποιος ξερει κατι ας πει
Ωραίος !!!
Χθές το πήρες, σήμερα θέλεις να βάλεις βαρελάκι !!!
Πιστεύω δεν θα κερδίσεις τίποτα, εκτός από ήχο.
Εάν το βαρελάκι ήταν καλύτερο γιατί να μην το έβαζε η Abarth αντί για το πάνελ?
Εάν δείς η εισαγωγή σου τώρα παίρνει αέρα από μπροστά.
Εάν βάλεις βαρελάκι αναγκαστικά θα κοιτάζει προς τα πίσω κι εκεί είναι στριμωγμένα και δεν θα μπορεί να πάρει αέρα.
Εμένα η εμπειρία μου στα βαρελάκια είναι αυτό ακριβώς που λές, χάνεις ψηλά.
Εγώ έχω το απλό Abarth και σκέφτομαι να του βάλω μία απλή φιλτροχοάνη που έχω από παλιά για να δω πως θα πάει.
Καλορίζικο και με προσοχή !!!ευχαριστώ..! καλορίζικο!!
-
Καταρχήν καλοτάξιδα να είναι παιδιά και να τα χαίρεστε!!!
Και αν θέλετε την γνώμη μου επειδή στο δικό μου το απλό abarth δοκίμασα και βαρελάκι και χοάνη και panel η καλύτερη λύση είναι το panel! Όλα τα αλλα είναι και ακριβά και θέλουν πολύ πατέντα και ρίσκο για αν αποδώσουν.
-
Η γνώμη μου, και απο αυτά που έχω δει και στα αυτοκινητα μου αλλα και σε καποια αυτοκινητα που τα ξέρω το φιλτροκούτι με ελεύθερο φίλτρο και βγαλμένους τους πνίχτες απο μέσα ήταν η καλύτερη λύση και δουλέυει ακόμα και με λίγο μεγαλύτερη τουρμπίνα (αν μιλάμε για τούρμπο) ή ακόμα και για ένα συμπθητικό 2ο στάδιο με εκκεντροφόρους και χταπόδι(αν μιλάμε για ατμόσφαιρα). Δεν θα βγάλεις άλογα αλλα έχεις πιο ομοιογενη συμπεριφορά στο μοτέρ και πιο γεμάτες μεσαιες........εκτος αν σε ενθουσιάζουνε τα νούμερα.
-
Ο χρήστης chr1407 έγραψε:
Εχθες το μεσημερι παρελαβα το esseesse μου!Εχω να πω μονο θετικα .Τα φρενα μονο επειδη ειναι ημιαγωνιστικα χρειαζονται ζεσταμα και στην αρχη χρειαζεται παραπανω πατημα στο πενταλ!οταν ζεσταθουν ομως ))!ο ηχος πολυ καλος ,σκασιματα ακουγωνται παρολο που δεν εχω γυμνωσει την σκαστρα για να εχω επαναφορα ,η garrett σφυριζει και με χαλαρη οδηγηση !Το μονο που σκεφτομουν να προσθεσω ειναι το cda kit της bmc ,αλλα σκεφτομαι τα 280 ε και τελικα μπορει να μην κερδισω και τιποτα πλην του θορυβου!το φιλτρακι της bmc που εχω τωρα (πανελ )ειναι ηδη αρκετα καλο!Με το βαρελι σιγουρα θα χασω ψιλα!Καλοταξιδο!!!!
Αντε γιναμε πολλα τα esseesse (δυο ολοκληρα!! ).
Να πω οτι εγω δεν μπορω να πω οτι εχει το τοσο πολυ ηχο???? θα το ελεγα μεχρι κ ησυχο, σε σχεση ιδιως με τα παλια punto gt. Βεβαια σε σχεση με τον κολλητο του, 207 RC (ναι κολλητος του ειναι ενας γαλλος!!) ειναι σκετη ηχορυπανση!!! -
Ο χρήστης vacha έγραψε:
ολα αυτα τα βαζεις για πιο ελευθερη εισαγωγη(αυξηση του οξυγονου)!περα απο την απλη διακριση ελευθερων ημιελευθερων και των κοινων χαρτινων υπαρχουν σε αυτες τις κατηγοριες και διαφορετικοι τροποι λειτουργιας των φιλτρων!θεωρητικα με ολα τα φιλτρα κερδιζεις σιγουρα ηχο ,αλλα και αλογα(οχι παντα)!Μια σκουπα εχει τετοια διαταξη με μακριστενο στομιο ωστε να ρουφαει αερα με μεγαλη επιφανεια(σαν την ηλεκτρικη σκουπα)!το βαρελι εχει ανθρακονηματα για θερμικη μονωση αν εχεις το cda και απλο πλαστικο αν εχεις το Dia!υπαρχουν και τα κλασσικα τιμημενα μανιταρια!θεωριτικα με τα βαρελια κερδιζεις χαμηλα και με τις σκουπες ψηλα!Στο esseesse μου εχουν βαλει ενα πιο ελευθερο της bmc στο υπαρχον φιλτροκουτι και το σκεφτομαι για βαρελακι αλλα ισως λιγο ηχο να κερδισω!ψηλα θα χασω σιγουρα!οποιος ξερει κατι ας πει
Ωραίος !!!
Χθές το πήρες, σήμερα θέλεις να βάλεις βαρελάκι !!!
Πιστεύω δεν θα κερδίσεις τίποτα, εκτός από ήχο.
Εάν το βαρελάκι ήταν καλύτερο γιατί να μην το έβαζε η Abarth αντί για το πάνελ?
Εάν δείς η εισαγωγή σου τώρα παίρνει αέρα από μπροστά.
Εάν βάλεις βαρελάκι αναγκαστικά θα κοιτάζει προς τα πίσω κι εκεί είναι στριμωγμένα και δεν θα μπορεί να πάρει αέρα.
Εμένα η εμπειρία μου στα βαρελάκια είναι αυτό ακριβώς που λές, χάνεις ψηλά.
Εγώ έχω το απλό Abarth και σκέφτομαι να του βάλω μία απλή φιλτροχοάνη που έχω από παλιά για να δω πως θα πάει.
Καλορίζικο και με προσοχή !!!Σας ευχαριστω ολους !!Φιλε vacha η εισαγωγη στο απλο αβαρθ ειναι μπροστα ,στο esseesse η εισαγωγη μπαινει κατω δεξια ,δεν μπορει να μεινει στο ιδιο σημειο γιατι η garrett ειναι μεγαλυτερη και απλα δεν χωραει!Συμφωνω πως αμα ηταν καλυτερο θα το εβαζε και η ιδια η αβαρθ,αλλα θυμηθειτε τα πρωτα σσ,ολα ειχαν πανω cda βαρελακια!επισης και η MITO η Μ430 (φτιαγμενη απο την MARIANI-MARANGONI)εχει 240 αλογα και φοραει και αυτη βαρελακι!
-
Ο χρήστης illusion έγραψε:
Εχθες το μεσημερι παρελαβα το esseesse μου!Εχω να πω μονο θετικα .Τα φρενα μονο επειδη ειναι ημιαγωνιστικα χρειαζονται ζεσταμα και στην αρχη χρειαζεται παραπανω πατημα στο πενταλ!οταν ζεσταθουν ομως ))!ο ηχος πολυ καλος ,σκασιματα ακουγωνται παρολο που δεν εχω γυμνωσει την σκαστρα για να εχω επαναφορα ,η garrett σφυριζει και με χαλαρη οδηγηση !Το μονο που σκεφτομουν να προσθεσω ειναι το cda kit της bmc ,αλλα σκεφτομαι τα 280 ε και τελικα μπορει να μην κερδισω και τιποτα πλην του θορυβου!το φιλτρακι της bmc που εχω τωρα (πανελ )ειναι ηδη αρκετα καλο!Με το βαρελι σιγουρα θα χασω ψιλα!
Καλοταξιδο!!!!
Αντε γιναμε πολλα τα esseesse (δυο ολοκληρα!! ).
Να πω οτι εγω δεν μπορω να πω οτι εχει το τοσο πολυ ηχο???? θα το ελεγα μεχρι κ ησυχο, σε σχεση ιδιως με τα παλια punto gt. Βεβαια σε σχεση με τον κολλητο του, 207 RC (ναι κολλητος του ειναι ενας γαλλος!!) ειναι σκετη ηχορυπανση!!!Thanxxx,εσυ illusion εισαι απο Κρητη????
-
http://www.seriouswheels.com/cars/2009/ ... o-M430.htm
δειτε εδω την mito απο 155->230 αλογα,εχει και mariani βαρελακι!
βαρελακι ειχαν και τα πρωτα σσ αν θυμαστε ,αυτα με τις ασπρες ζαντες της OZ,ειχαν βαλει σε καποια cda και σε καποια Dia!!Εχω και μια φωτο απο ενα φιλτρο με εισαγωγη μονωμενη GSR,εχω ακουσει καλα λογια,οπως και για τα pipercross!εγω μαλλον θα το αφησω ετσι! -
Καταρχην καλοταξιδο! Λευκο με τις λευκες ζαντες κ το δικο σου; Αληθεια, τα τακακια των εσσεεσσε σφυριζουν κ αυτα;
Παντως αν καποια στιγμη αποφασισεις να βαλεις βαρελακι ενδιαφερομαι για το φιλτροκουτι σου.. -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Καταρχην καλοταξιδο! Λευκο με τις λευκες ζαντες κ το δικο σου; Αληθεια, τα τακακια των εσσεεσσε σφυριζουν κ αυτα;
Παντως αν καποια στιγμη αποφασισεις να βαλεις βαρελακι ενδιαφερομαι για το φιλτροκουτι σου..Μα δεν έχει δαφορά από το δικό μας. Μονο το καπάκι από πάνω αλλάζει και γραφει bmc.
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
Καταρχην καλοταξιδο! Λευκο με τις λευκες ζαντες κ το δικο σου; Αληθεια, τα τακακια των εσσεεσσε σφυριζουν κ αυτα;
Παντως αν καποια στιγμη αποφασισεις να βαλεις βαρελακι ενδιαφερομαι για το φιλτροκουτι σου..Μα δεν έχει δαφορά από το δικό μας. Μονο το καπάκι από πάνω αλλάζει και γραφει bmc.
Δεν εχει πανελ της ΒΜC μεσα;
-
Ο χρήστης chr1407 έγραψε:
http://www.seriouswheels.com/cars/2009/top-2009-Marangoni-Alfa-Romeo-Mito-M430.htm
δειτε εδω την mito απο 155->230 αλογα,εχει και mariani βαρελακι!
βαρελακι ειχαν και τα πρωτα σσ αν θυμαστε ,αυτα με τις ασπρες ζαντες της OZ,ειχαν βαλει σε καποια cda και σε καποια Dia!!Εχω και μια φωτο απο ενα φιλτρο με εισαγωγη μονωμενη GSR,εχω ακουσει καλα λογια,οπως και για τα pipercross!εγω μαλλον θα το αφησω ετσι!ορε φιλε τι βελτιωτικός οικος ειναι αυτός..! λες να βγάλουν καμια τετοια ιστορία και για το αβαρτη?!
-
Ο χρήστης akis1821 έγραψε:
Καταρχην καλοταξιδο! Λευκο με τις λευκες ζαντες κ το δικο σου; Αληθεια, τα τακακια των εσσεεσσε σφυριζουν κ αυτα;
Παντως αν καποια στιγμη αποφασισεις να βαλεις βαρελακι ενδιαφερομαι για το φιλτροκουτι σου..Μα δεν έχει δαφορά από το δικό μας. Μονο το καπάκι από πάνω αλλάζει και γραφει bmc.
Δεν εχει πανελ της ΒΜC μεσα;
Έχει bmc μέσα! το φιλτροκούτι σαν δομή δεν αλλάζει μονο η σωλήνα που τραβάει αέρα αλλάζει και πάει στο πλάι κάτω επειδή δεν χωράει μπροστά.
-
Έχει βάλει κανεις σε SS μπαρόμετρο να δεί πόσο πίεση σηκωνει???
-
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Έχει βάλει κανεις σε SS μπαρόμετρο να δεί πόσο πίεση σηκωνει???λογικά 1.5 πιέση πρεπει να έχει.. και overboost 1.8
-
Παιδιά καλησπέρα.Να σας ρωτήσω γενικά ο κινητήρας Τ-JET 155PS ΤΙ ΤΟΥΡΜΠΊΝΑ ΦΟΡΆΕΙ? IHI Ή GARETT? Επίσης αλλαγεί ιμάντα εκκεντροφόρου κάθε πότε γίνεται?Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης geleonti έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα.Να σας ρωτήσω γενικά ο κινητήρας Τ-JET 155PS ΤΙ ΤΟΥΡΜΠΊΝΑ ΦΟΡΆΕΙ? IHI Ή GARETT? Επίσης αλλαγεί ιμάντα εκκεντροφόρου κάθε πότε γίνεται?Ευχαριστώ- IHI
- Δες το manual στον τομέα που αναφέρει για προγραμματισμένη συντήρηση.
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
Έχει βάλει κανεις σε SS μπαρόμετρο να δεί πόσο πίεση σηκωνει???
λογικά 1.5 πιέση πρεπει να έχει.. και overboost 1.8
λιγο πολυ δε λες για overboost??
o 155 μου φαινεται οτι εχει 1,3 overboost στη μιτο στο D -
Απλα περιμένω μεσα στην εβδομάδα να το παραλάβω.Ευχαριστώ
Το ss dld φοράει Garett?
Fiat Grande Punto ABARTH