Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    vacha

    @vacha

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vacha Unfollow Follow

    Latest posts made by vacha

    • RE: Fiat Grande Punto ABARTH

      Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:
      Πριν λίγο, ενώ ήμουν με 3η, εκεί που έκανα την αλλαγή για τετάρτη, καταλάθος κουμπώνω δευτέρα, και χτύπησα 8000 στροφές! Υπάρχει περίπτωση αυτό να μου προκαλέσει μηχανικά προβλήματα; Επίσης, θα υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να βάλω το Essesse kit ύστερα απ'αυτό; Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε, παρακαλώ ας πει. Ευχαριστώ.

      Δεν πιστεύω για μία φορά που έγινε να σου δημιούργησε πρόβλημα.
      Δηλαδή δεν μπορούμε να κάνουμε ένα λάθος? τι διάολο στιγμιαία πέρασε τον κόφτη.
      Μ' έχει εκνευρίσει πολύ το θέμα του ss kit.
      Μας έχουν δημιούργησει άγχος.
      Δεν χαιρόμαστε το αυτοκίνητο γιατί φοβόμαστε μήπως μας τιμωρήσει η Abarth και δεν θα μας κρίνει ικανούς να μας βάλει το κιτ.
      Δεν κατάλαβα δικό μου δεν είναι το αυτοκίνητο?
      Εγώ δεν θέλω εγγύηση, θέλω να βάλω το ss kit μετά από 2 χρόνια, μπορώ?
      Εγώ θέλω να βαράω καθημερινά κόφτες, μπορώ?
      Γι' αυτό επέλεξα άλλωστε αυτό το αυτοκίνητο αλλιώς θα έπερνα ένα toyota avensis και θα έκανα την δουλειά μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vacha
    • RE: Fiat Grande Punto ABARTH

      Σίγουρα για να βγάλεις τόση ροπή θές υψηλή πίεση.
      Όπως εδώ για παράδειγμα ένα ωραίο κιτάκι της Bonalume που έβγαλε 176 άλογα και 264/303 ροπή.
      http://www.bonalume.com/scheda_auto_en.asp?id=171
      Όμως δεν ξέρω για πόσο μπορεί να αντέξει η τουρμπίνα μας σε αυτές τις πιέσεις.
      (0,95 σταθερή 1,25/1,55 over)?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vacha
    • RE: Fiat Grande Punto ABARTH

      Στα πίσω είδα που βίδωσε κάτι λαμάκια. Στα μπροστά δεν είδα τι ακριβώς έκανε.
      Ελπίζω να μην είναι προσωρινή η λύση γιατί ακούω πολλά σφυρίγματα και δεν ξέρω πόσο θα αντέξω ακόμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vacha
    • RE: Fiat Grande Punto ABARTH

      Λοιπόν επειδή μου αρέσει να είμαι δίκαιος να σας πω ότι την προηγούμενη εβδομάδα που πήγα να αλλάξω λάδια στον Παζαρόπουλο στο Μοσχάτο ο μηχανικός που ασχολήθηκε με το αμάξι μου φορούσε μία φόρμα της Abarth και αυτός ασχολιόταν μόνο με τα abarth. Άρα φαντάζομαι ότι θα έχει κάποια ειδίκευση στα abarth.
      Το ευχάριστο ήταν ότι χωρίς να του πώ τίποτα κάτι έκανε στα φρένα και τώρα δεν σφυρίζουν
      Φυσικά για το πρόβλημα που έχω με το σφύριγμα του αέρα στην πόρτα δεν έγινε τίποτα όπως το περίμενα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vacha
    • RE: Fiat Grande Punto ABARTH

      Ο χρήστης giod7 έγραψε:
      DYNOMET III ο ιδιος που μετραει το περιοδικο evo(162.5 αλογα ΤΕΥΧΟΣ 10/2008)εχω γνωστο και εριξε τιμη 60ε. 161.3 ΑΚΡΙΒΩΣ

      Να φανταστώ με 100αρα βενζίνη ε?
      Μήπως μπορείς να ανεβάσεις το διάγραμμα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vacha
    • RE: Fiat Grande Punto ABARTH

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
      Το αυτοκίνητο το έχω περίπου 4 μήνες και μου το έκανε από την αρχή.
      Περιμένω σε λίγο που θα το πάω για αλλαγή λαδιών να δουν κι αυτό.
      Έπίσης κάτι άλλο που πρόσεξα είναι ότι το μαύρο διακοσμητικό που είναι στην κολώνα της πόρτας, δεξιά είναι μάτ και αριστερά είναι γυαλιστερό, οπότε παίζει να είχε φάει καμιά στούκα η πόρτα στην μεταφορά και να μου την άλλαξαν και φυσικά την έβαλαν σαν τα μούτρα τους.
      Πάντως όταν το είχα πει στον πωλητή του Παζαρό δεν μου έδωσε καμία σημασία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vacha
    • RE: Fiat Grande Punto ABARTH

      Γεια σε όλους τους απανταχού abarthakides.
      Έχω ένα πρόβλημα με το δικό μου Abarth που πάει να με τρελάνει.
      Από τα 60 κμ και πάνω ακούγεται ένα ενοχλητικό σφύριγμα από τον αέρα στο πάνω μέρος της πόρτας.
      Άπό την πλευρά του συνοδηγού δεν ακούγεται.
      Από τον καθρέφτη δεν είναι.
      Κάποιο πρόβλημα στα λάστιχα της πόρτας δεν βλέπω.
      Το ακούει και κανείς άλλος ή μόνο στο δικό μου συμβαίνει?
      Το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι ότι η πόρτα δεν εφάπτεται καλά και κάνει ένα μικρό δόντι. Δεν μπορώ να καταλάβω εάν είναι από εκεί.
      Please όποιος μπορεί help.
      Μπορεί να σας μοιάζει ασήμαντο το πρόβλημα αλλά εγώ έχω τρελαθεί.
      Εάν δεν το λύσω δεν ξέρω τι θα κάνω, μπορεί να πουλήσω το αυτοκίνητο.
      Στο συνεργείο δεν το έχω πάει, αλλά δεν ελπίζω ότι θα το βρούν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vacha
    • RE: Fiat Grande Punto ABARTH

      Ο χρήστης stefangpa έγραψε:
      H katanalosi pantos tou trip computer einai ligo h poli psema!An to tsekarei kaneis me litra pou bazei kai xiliometra pou bgazei tha katalabei oti prokeitai gia arketa aisiodokso noumero!

      Έχεις δίκιο σ' αυτό.
      Εγώ το 9.1 που έγραψα πιο πάνω δεν είναι από το trip computer αλλά πραγματική κατανάλωση που έχω υπολογίσει με τα λίτρα που βάζω και σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. (πόλη, εθνική, κλπ.).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vacha
    • RE: Fiat Grande Punto ABARTH

      Ο χρήστης georgesamartzis έγραψε:
      Παιδια η καταναλωση στα δικα σας gpa που παιζει?

      Από την αρχή μέχρι σήμερα (6500 χλμ.) μέση κατανάλωση έχω 9,1 lt/100.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vacha
    • RE: Fiat Grande Punto ABARTH

      Ο χρήστης chr1407 έγραψε:
      ολα αυτα τα βαζεις για πιο ελευθερη εισαγωγη(αυξηση του οξυγονου)!περα απο την απλη διακριση ελευθερων ημιελευθερων και των κοινων χαρτινων υπαρχουν σε αυτες τις κατηγοριες και διαφορετικοι τροποι λειτουργιας των φιλτρων!θεωρητικα με ολα τα φιλτρα κερδιζεις σιγουρα ηχο ,αλλα και αλογα(οχι παντα)!Μια σκουπα εχει τετοια διαταξη με μακριστενο στομιο ωστε να ρουφαει αερα με μεγαλη επιφανεια(σαν την ηλεκτρικη σκουπα)!το βαρελι εχει ανθρακονηματα για θερμικη μονωση αν εχεις το cda και απλο πλαστικο αν εχεις το Dia!υπαρχουν και τα κλασσικα τιμημενα μανιταρια!θεωριτικα με τα βαρελια κερδιζεις χαμηλα και με τις σκουπες ψηλα!Στο esseesse μου εχουν βαλει ενα πιο ελευθερο της bmc στο υπαρχον φιλτροκουτι και το σκεφτομαι για βαρελακι αλλα ισως λιγο ηχο να κερδισω!ψηλα θα χασω σιγουρα!οποιος ξερει κατι ας πει

      Ωραίος !!!
      Χθές το πήρες, σήμερα θέλεις να βάλεις βαρελάκι !!!
      Πιστεύω δεν θα κερδίσεις τίποτα, εκτός από ήχο.
      Εάν το βαρελάκι ήταν καλύτερο γιατί να μην το έβαζε η Abarth αντί για το πάνελ?
      Εάν δείς η εισαγωγή σου τώρα παίρνει αέρα από μπροστά.
      Εάν βάλεις βαρελάκι αναγκαστικά θα κοιτάζει προς τα πίσω κι εκεί είναι στριμωγμένα και δεν θα μπορεί να πάρει αέρα.
      Εμένα η εμπειρία μου στα βαρελάκια είναι αυτό ακριβώς που λές, χάνεις ψηλά.
      Εγώ έχω το απλό Abarth και σκέφτομαι να του βάλω μία απλή φιλτροχοάνη που έχω από παλιά για να δω πως θα πάει.
      Καλορίζικο και με προσοχή !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vacha
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr