Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Απλα περιμένω μεσα στην εβδομάδα να το παραλάβω.Ευχαριστώ
Το ss dld φοράει Garett?
ναι το SS φοράει garrett πιο μεγάλη! συγκεκριμένα αυτή: Garrett GT 1446 turbocharger. Δες και το σχετικό link:
http://www.ultimatecarpage.com/car/3804 ... eesse.html
Να πώ την αλήθεια δεν είμαι σίγουρος οτι είναι πιο μεγάλη. Το abarth βγάζει 155 (160-163 πραγματικά) με σταθερή πίεση 0,9bar (γιατι με τη σταθερή δουλέυει στις στροφές που βγάζει τα άλογα του), ενώ το SS βγάζει 180 (αντιστοιχα ~185) με πίεση 1,3 σταθερή. Τα 20-25 παραπάνω άλογα βγαίνουν και απο την ΙΗΙ στην ιδια πίεση. Αν μάλιστα αλλαχτούν και το downpipe μαζί με το τελικό, το πρόγραμμα και τα μπέκ τότε αυτά τα +25 άλογα με +0,4bar στη σταθερή πίεση, είναι αρκετά μέσα στα όρια της τουρμπίνας. Αν μάλιστα ισχύουν τα άρχικά νούμερα που είχε δηλώσει η abarth για 1,5 σταθερό και 1,8 overboost τότε η Garrett σίγουρα είναι μικρότερη.
Για να σας δώσω να καταλάβετε τα νούμερα, punto GT που δούλευει με τη δικιά του τουρμπίνα 0,8 σταθερή (1,5-1,6 over) και βγάζει 136bhp ενώ με πρόγραμμα μόνο και σταθερή 1,2-1,3 πάει στα ~155-158bhp με πίεση +0,4 απο το κανονικό, δηλαδή 20 άλογα πάνω, Και είναι και μοτέρ σχεδιασμένο το στα 80's. Οπότε στο abarth που και καινούργιο μοτέρ είναι, και εξελιγμένη ECU έχει, η αλλαγή της τουρμπίνας στο SS μοιάζει παράλογη...
Η garrett ειναι και ως ογκος πιο μεγαλη αλλα και η διαμετρος εισαγωγης τις γιατι της ειχα μπροστα μου και τις 2!Αυτο φαινεται και απο το σχετικο λαγκ που εμφανιζει σε σχεση με την ihi η οποια ως μικροτερη φουσκωνει με την μια.Η garrett δουλευει σε πιεση 1,3-->1,5!!!!τελικα !!οποτε αντι να εχεις την ihi τσιτα ,εβαλαν την garrett για πιο χαλαρα!Αν δεις ενα διαγραμμα δυναμομετρησης θα δεις το φουσκωμα που κανει η garrett οτι ειναι 2 ταξεις πανω απο τα υπολοιπα!Νομιζω ηταν στο car η στο evo,ειχαν δυναμομετρησει το σσ ,το opc,to clio sport,το works,το rc 207 ,και φαινοταν καθαρα πως η garrett φουσκωνε πιο πολυ σε σχεση με τα opc,rc τα οποια εχουν παρομοια φουσκωματα!το works ηταν αρκετα πιο πανω!το σχολιαζαν κιολας θυμαμαι οι συντακτες οτι το φουσκωμα αυτο του σσ οφειλεται στην σαφως μεγαλυτερη τουρμπινα!Τελος μην ξεχνας πως η πιο σιγουρη και αξιοπιστη λυση για αυξηση ιπποδυναμης δεν ειναι η αυξηση πιεσης αλλα αλλαγη τουρμπινας!η χαρτογραφηση επισης του σσ ειναι ειναι αρκετα χαλαρη !!