Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 16
    • 17
    • 6 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    43
    336
    1273
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      ΥΓ: Αναπάντητο παραμένει το ερώτημά μου 'γιατί αδυνατώ να βρώ επιδόσεις ρεπρίζ για το Prius' από test σε περιοδικό??

      Για τον απλούστατο λόγο ότι κανένα ίσως από τα περιοδικά που διάβασες δεν έγραφε ότι άλλη επιτάχυνση έχει το αυτοκίνητο με τις μπαταρίες φορτισμένες και άλλη με τις μπαταρίες άδειες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        puntolord last edited by

        Ο χρήστης dstou έγραψε:

        ΥΓ: Αναπάντητο παραμένει το ερώτημά μου 'γιατί αδυνατώ να βρώ επιδόσεις ρεπρίζ για το Prius' από test σε περιοδικό??

        Για τον απλούστατο λόγο ότι κανένα ίσως από τα περιοδικά που διάβασες δεν έγραφε ότι άλλη επιτάχυνση έχει το αυτοκίνητο με τις μπαταρίες φορτισμένες και άλλη με τις μπαταρίες άδειες.

        Μπα, δε νομίζω να είναι μόνο αυτό, τα μαύρα τα χάλια δεν πρέπει να φανούν πουθενά μάλλον.....αλλά κι έτσι να είναι, γιατί πουθενά δεν έχει τις ρεπρίζ με σούπερ-ντούπερ υπερ-φορτισμένες 'αλκαλικές' μπαταρίες (Duracell)??

        Να με συμπαθάτε αλλά εγώ αυτοκίνητο θέλω και όχι φωτογραφική μηχανή με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Τις ρεπρίζ τις βρίσκεις άμα θες αλλά το κυριώτερο μπορείς να ζητήσεις ένα τεστ ντράιβ και να τις διαπιστώσεις από πρώτο χέρι.
          Π.χ το Prius 1 έχει 50-80 σε 6,1'' με γεμάτες τις μπαταρίες και 8,5'' με άδειες. Το 2 έχει λίγο καλύτερες γιατί είναι ισχυρότερο.
          Σε ΟΛΑ τα υβριδικά οι επιδόσεις κυμαίνονται, και βέβαια υπάρχουν και καλύτερες επιδόσεις σε ισχυρότερα σύνολα.Έχει υβριδικά και με 440 ίππους και σε V8 και V12 και σε 2 μοντέλα BMW από φέτος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pik last edited by

            μαλλον η εννοια ''υβριδικο'' ειναι ευρυτερη τελικα και πρεπει να παμε στο επομενο επιπεδο...
            οπως και να εχει ενα υβριδικο υδρογονου θα το σκεφτομουν σε 10 χρονια(αν ειμαστε καλα βεβαια)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              πικ η έννοια ''υβριδικό'' είναι τεράστια.
              Ξέρουμε μόνο τα βενζινοκίνητα υβριδικά. Υπάρχουν και ντίζελ και οσονούπω θα κυκλοφορήσουν. Πειράματα γίνονται και με υγραέριο.Επίσης υπάρχουν και με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες plug in hybrid. Και το μεγάλο ερώτημα είναι σε ένα υβριδικό ποιός κάνει κουμάντο ο κιν. εσωτ. καύσης ή ο ηλεκτρισμός ή είναι ισόβαθμος ο ρόλος τους?
              Απορώ πως και σε ποιές κατηγορίες θα εντάξει όλα αυτά τα οχήματα ο έλλην νομοθέτης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                akrovatis1979 last edited by

                Ο χρήστης dstou έγραψε:
                πικ η έννοια ''υβριδικό'' είναι τεράστια.
                Ξέρουμε μόνο τα βενζινοκίνητα υβριδικά. Υπάρχουν και ντίζελ και οσονούπω θα κυκλοφορήσουν. Πειράματα γίνονται και με υγραέριο.Επίσης υπάρχουν και με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες plug in hybrid. Και το μεγάλο ερώτημα είναι σε ένα υβριδικό ποιός κάνει κουμάντο ο κιν. εσωτ. καύσης ή ο ηλεκτρισμός ή είναι ισόβαθμος ο ρόλος τους?
                Απορώ πως και σε ποιές κατηγορίες θα εντάξει όλα αυτά τα οχήματα ο έλλην νομοθέτης.

                Α καλά! Γι'αυτό μην ανησυχείς! Θα βρουν τρόπο αυτοί να μας τα φάνε!!!

                Εμένα η ιδέα του υβριδικού μου αρέσει, όχι όμως έτσι όπως υλοποιείται σήμερα! Ποιο πολύ δηλαδή το σχήμα των οχημάτων αυτών δε μου αρέσει και ο τρόπος της μετάδοσής τους (αυτόματα). Θέλω να πιστεύω όμως πως όταν ωριμάσει η τεχνολογία τους και τα υιοθετήσουν όλοι οι κατασκευαστές θα αποτελούν κομάτι όλων των αυτοκινήτων, είτε αυτά είναι σπορ, στέϊσον βάγκον, χατσμπακ, λεωφορεία, τρακτέρ... Με μικρές, ελαφρύτερες μπαταρίες, δυνατούς ηλεκτροκινητήρες (οι οποίοι θα προτιμούσα να έχουν δεύτερο υποστηρικτικό ρόλο επειδή όπως και να έχει εγώ προσωπικά θέλω να ακούω... τη μηχανή μου!) και χαρακτήρα.

                Είδωμεν!

                ΥΓ: Μάλλον πάντως κατά εκεί πάει το πράγμα γιατί βλέπω πως σιγά σιγά όλοι μπαίνουν στο χωρό της υβριδικής τεχνολογίας με αμαξώματα και μοντέλα συμβατικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  puntolord last edited by

                  Ο χρήστης dstou έγραψε:
                  Τις ρεπρίζ **τις βρίσκεις άμα θες **αλλά το κυριώτερο μπορείς να ζητήσεις ένα τεστ ντράιβ και να τις διαπιστώσεις από πρώτο χέρι.

                  Για δοκίμασε να τις βρεις σε Ελληνικό Περιοδικό....

                  Π.χ το Prius 1 έχει 50-80 σε 6,1'' με γεμάτες τις μπαταρίες και 8,5'' με άδειες. Το 2 έχει λίγο καλύτερες γιατί είναι ισχυρότερο.

                  Με ποιά ταχύτητα?? Για στείλε Link...

                  Σε ΟΛΑ τα υβριδικά οι επιδόσεις κυμαίνονται, και βέβαια υπάρχουν και καλύτερες επιδόσεις σε ισχυρότερα σύνολα.Έχει υβριδικά και με 440 ίππους και σε V8 και V12 και σε 2 μοντέλα BMW από φέτος.

                  H απόδειξη της 'μαϊμού' οικολογικής συνείδησης!! Αποδεικνύει πως είναι απλώς μια άλλη μόδα που σπεύδουν να την εκμεταλλευτούν και οι 'άλλοι'...

                  Και για να μη βγαίνω - κι άλλο - εκτός θέματος, επανέρχομαι στην προηγούμενη τοποθέτησή μου: Κατ'εμέ η χρηστικότητα των υβριδικών αυτ/των εξαντλείται στα όρια των πόλεων, όπου υπάρχει και το μέγα πρόβλημα των ρύπων. Πρωτίστως γι'αυτό εφευρέθηκαν, όχι για οικονομία καυσίμου!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                    Π.χ το Prius 1 έχει 50-80 σε 6,1'' με γεμάτες τις μπαταρίες και 8,5'' με άδειες. Το 2 έχει λίγο καλύτερες γιατί είναι ισχυρότερο.

                    Με ποιά ταχύτητα?? Για στείλε Link...

                    Με την CVT;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      akrovatis1979 last edited by

                      Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                      Σε ΟΛΑ τα υβριδικά οι επιδόσεις κυμαίνονται, και βέβαια υπάρχουν και καλύτερες επιδόσεις σε ισχυρότερα σύνολα.Έχει υβριδικά και με 440 ίππους και σε V8 και V12 και σε 2 μοντέλα BMW από φέτος.

                      H απόδειξη της 'μαϊμού' οικολογικής συνείδησης!! Αποδεικνύει πως είναι απλώς μια άλλη μόδα που σπεύδουν να την εκμεταλλευτούν και οι 'άλλοι'...

                      Το θέμα είναι πως ένα υβριδικό με 440 ίππους μάλλον συμφωνούμε όλοι ότι θα καίει λιγότερο (1-2 λίτρα στην πόλη τουλάχιστο ελπίζω) από το ίδιο αντίστοιχο μοντέλο με 440 καθαρόαιμους βενζινάτους ίππους. Επαναλαμβάνω πως εμένε μου φαίνεται σωστή η προσπάθεια να αποθηκεύεται μέρος της κινητικής ενέργειας σε μπαταρίες ώστε αυτή έπειτα να επαναχρησιμοποιείται στην επιτάχυνση. Αυτό που πιστεύω είναι πως είναι υπερτιμημένα ακόμη. Υπομονή και σε 10 χρόνια θα είναι στάνταρντ σε όλα τα αυτοκίνητα (όπως λίγο νωρίτερα στάνταρντ θα είναι και τα start & stop!).

                      από funkyreverend » 04/02/09 23:35

                      PuntoLord έγραψε:

                         dstou έγραψε:Π.χ το Prius 1 έχει 50-80 σε 6,1'' με γεμάτες τις μπαταρίες και 8,5'' με άδειες. Το 2 έχει λίγο καλύτερες γιατί είναι ισχυρότερο.
                      

                      Με ποιά ταχύτητα?? Για στείλε Link...

                      Με την CVT;

                      Μάλλον... Κάτι πήρε το μάτι μου ότι σε φάση επιτάχυνσης ανεβάζουν 5000-5500 rpm.

                      Άσχετο, τι χωρητικότητα έχουν οι μπαταρίες του Prius (του καινούριου που θα βγει)?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        puntolord last edited by

                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                        Π.χ το Prius 1 έχει 50-80 σε 6,1'' με γεμάτες τις μπαταρίες και 8,5'' με άδειες. Το 2 έχει λίγο καλύτερες γιατί είναι ισχυρότερο.

                        Με ποιά ταχύτητα?? Για στείλε Link...

                        Με την CVT;

                        Εμ, ναι, έχεις δίκιο.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Στην άκρως ντιζελόφιλη Γαλλιά ( ακόμα και τότε που τα diesel κάναν ( play it again funky 'klak, klak, klak ' ) στο ρελαντί, που βγάζανε 31 ολόκληρα άλογα από 3500 κυβικα οι Γάλλοι τα αγοράζανε ακόμα και σε αυτοκίνητα πόλης ) τα ταξί Prius αυξάνουν και πληθαίνουν. Τυχαίο? Δεν ξέρω...Εγώ πάντως έτυχε να μπώ πριν λίγες μέρες σε ένα από τα πολλά πλέον ( μέσα σε ένα τριμηνο πρέπει να 5πλασιάστηκαν ) Prius ρώτησα τον ταρίφα γιατί άφησε το diesel Superb του γι αυτό. Η απάντηση ήταν οτι συμφέρει περισσότερο και να σκεφτεί κανείς οτι η πόλη αυτή δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση παρά μόνο σπαστικά κόκκινα φανάρια μεγάλης διάρκειας στις διασταυρώσεις με το Τραμ και μια υποψία μποτιλιαρίσματος σε 2-3 άξονες της και κάποιους περιφερειακούς δρόμους τις ώρες αιχμής. Σίγουρα δεν είναι τα πιο ολοκληρωμενα αυτοκίνητα αλλά οικονομικά είναι, ειδικά στις αστικές μετακινήσεις, άλλωστε γι αυτές φτιάχτηκαν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            puntolord last edited by

                            Ο χρήστης mirage έγραψε:
                            Στην άκρως ντιζελόφιλη Γαλλιά ( ακόμα και τότε που τα diesel κάναν ( play it again funky 'klak, klak, klak ' ) στο ρελαντί, που βγάζανε 31 ολόκληρα άλογα από 3500 κυβικα οι Γάλλοι τα αγοράζανε ακόμα και σε αυτοκίνητα πόλης ) τα ταξί Prius αυξάνουν και πληθαίνουν. Τυχαίο? Δεν ξέρω...Εγώ πάντως έτυχε να μπώ πριν λίγες μέρες σε ένα από τα πολλά πλέον ( μέσα σε ένα τριμηνο πρέπει να 5πλασιάστηκαν ) Prius ρώτησα τον ταρίφα γιατί άφησε το diesel Superb του γι αυτό. Η απάντηση ήταν οτι συμφέρει περισσότερο και να σκεφτεί κανείς οτι η πόλη αυτή δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση παρά μόνο σπαστικά κόκκινα φανάρια μεγάλης διάρκειας στις διασταυρώσεις με το Τραμ και μια υποψία μποτιλιαρίσματος σε 2-3 άξονες της και κάποιους περιφερειακούς δρόμους τις ώρες αιχμής. Σίγουρα δεν είναι τα πιο ολοκληρωμενα αυτοκίνητα αλλά οικονομικά είναι, ειδικά στις αστικές μετακινήσεις, άλλωστε γι αυτές φτιάχτηκαν.

                            Αυτό προσπαθώ να τονίσω, πως φτιάχτηκαν - και αποδίδουν αυτό που πρέπει να αποδώσουν - μόνο για εντός πόλεων! Εκτός πόλεων είναι 'απελπισία'...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jaxws last edited by

                              Καλησπερα και απο μενα. Οδηγωντας εδω και 3 μηνες ενα υβριδικο HONDA μπορω να το συγκρινω παρα μονο με το προηγουμενο μου αυτοκινητα μια Γλastra g.Προσωπικα το αυτοκινητο μου φαινεται η μερα με την νυχτα σε ολους τους τομεις.Δεν αντιλεγω οτι μπορει ενα ντιζελ κατω απο ορισμενες συνθηκες να ειναι πιο οικονομικο αλλα εδω στην Ελλαδα με το αγνωστου ποιοτητας ντιζελ με κανει να προβληματιζομαι πιο πολυ απο το τι θα παθει η μπαταρια σε 8 χρονια.Ενα ενδιαφερον σημειο του υβριδικου αυτοκινητου κτα την αποψη μου ειναι η αθορυβη και γρηγορη επιταχυνση του οταν παιρνει την υποβοηθηση απο την μπαταρια.Ειναι μια εμπειρια που την περιμενεις απο αυτοκινητα μεγαλυτερου κυβισμου και οχι απο ενα ταπεινο 1300.Κατι οπως στο τρολλευ περιπου...
                              Επισης δεν μπορω να καταλαβω γιατι υπαρχει τοσος φοβος για αυτου του ειδους αυτοκινητα.Οταν βγηκε το Abs εισασταν αρνητικοι γι αυτο ή μηπως περιμενετα να παρετε αυτοκινητο με ESP κτλ μετα απο καμμια δεκαρια χρονια που θα τα εχουν φτιαξει καλυτερα; Εγω νομιζω απλως οτι οπως καποιες εταιρειες στραφηκαν στους κινητηρες με τουρμπο και μικρο κυβισμο και μαζεψαν το χατρι καποιες αλλες τραβηξαν τον αλλο δρομο και θα μαζεψουν το αντισοτιχο κερδος.Το μεγαλυτερο κερδος ειναι για εμας τους καταναλωτες νομιζω που μπορουμε να διαλεξουμε οτι θελουμε. Και για να μην ξεχνιομαστε στην περιοδο της αποσυρσης μηπως καποιος απο εσας ενω ειχε την δυνατοτητα δεν αλλαξε αυτοκινητο λογω οτι οι καταλυτες ηθελαν καθε 100.000 χλμ αλλαγη; Δεν νομιζω.
                              Συγνωμη για το μακρυ κειμενο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Βασικά έχω να προσθέσω ότι τις ρεπρίζ από το Πρίους δεν τις έχω από ελληνικό περιοδοκό αλλά από ξένο και αν βρω χρόνο θα τις σκανάρω γιατί έχει κι' άλλες.
                                Για την σχέση μετάδοσης αναφέρθηκαν οι προηγούμενοι. Το αυτοκίνητο είναι auto CVT όπως και η πλειοψηφία των υβριδικών άλλωστε, αλλά όχι όλα.
                                Τώρα για τα θηριώδη υβριδικά των πολλών κυβικών έτσι ένιωθα και εγώ στην αρχή αλλά τώρα είμαι υπέρ.
                                Το πρωην μου αφεντικό αγόρασε πριν 2 χρόνια περίπου μια Mercedes S V12 η οποία του πήγε 195.000 ευρώ με κάτι ''ψιλολόγια''. Πρόεδρος συνεργάτιδας εταιρείας με την δικιά του αγόρασε την ίδια περίοδο το μεγάλο Lexus σε υβριδικό, και του ήρθε και λιγότερα. Όλοι στο γραφείο επικροτήσαμε την πρώτη επιλογή έναντι της δεύτερης.
                                Τώρα 2 χρόνια μετά βλέπω την Μερσεντές σαν μια έγκυο φάλαινα, ενώ το Λέξους χωρίς να διεκδικεί κάποια πρωτεία κομψότητας, είναι ''αλλού'' σε πολυτέλεια και δυνατότητες. Ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του, που γεννήθηκε πλούσιος και μέσα στις Μερσεντές από μικρός, είπε χαρακτηριστικά : ''Είναι άλλο αμάξι αυτό'' και 'τέτοιο αυτοκίνητο δεν είχα ποτέ''. Μιλάμε για άτομα που κυκλοφορούν συνήθως με σωφέρ και, φυσικά, δεν θα αγόραζαν ποτέ ντίζελ γιατί ούτε η δύναμη τους λείπει ούτε η οικονομία, άσε που δεν το θεωρούν καθόλου glam.
                                Αλλά και εμείς οι πληβείοι βγαίνουμε σχετικά ωφελημενοι γιατί έτσι επιδοτείται μια τεχνολογία που θα έρθει και στα μικρότερα αργότερα και στο ενδιάμεσο ανασαίνουμε και λιγότερους ρύπους. Ας υπάρχουν λοιπόν και αυτά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Υπάρχουν δύο κατηγορίες υβριδικών. Αυτά που η οικονομία είναι τι πάν και αυτά που η υβριδική τεχνολογία σκοπό έχει τη βελτίωση των επιδόσεων.

                                  Τα Lexus (με εξαίρεση το dedicated HS250H που είναι πρακτικά το πρώτο υβριδικό οικονομίας) είναι υβριδικά όπου ο ηλεκτοκινητήρας έχει σχεδιαστεί για τη βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών του οχήματος.

                                  Μέχρι το 2012 θα πρέπει στην Ευρώπη να κυκλοφορούν περί τα 25 μοντέλα με υβριδική τεχνολογία από Ευρωπαίους κατασκευαστές. Ειδικότερα η Merc έχει υποσχεθεί (ανακοινώσει) ότι μέχρι το 2011 όλοι οι κινητήρες της θα είναι turbo και θα υπάρχει σε κάθε μοντέλο το αντίστοιχο υβριδικό. Η BMW δουλεύει στη τεχνολογία υδρογόνου αλλά και αυτή θα ακολουθήσει την άσπονδη φίλη αν ξαφνικά δει ότι οι πωλήσεις της θα απειληθούν από το 'ψευδεπίγραφο' (όπως υποστηρίζουν αυτοί που δεν έχουν) της οικονομίας και φιλικότητας προς το περιβάλλον της υβριδικής τεχνολογίας.

                                  Το γεγονός που δεν έχουμε δει μικρά υβριδικά ακόμα είναι το κόστος. Δεν είναι πια τεχνολογικά δύσκολο να φτιάξεις ένα panda diesel-υβριδικό (εδώ υπάρχει χώρος για το CNG δεν θα υπάρχει χώρος για μπαταρίες) αλλά το επιπλέον κόστος δεν καλύπτεται από την οικονομία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rx8_drifter last edited by

                                    Επισης ξεχναμε κάτι όταν λέμε μετακινήσεις εκτός πόλης.
                                    Στην Ευρώπη, σπάνια θα χρειαστεί να κινηθείς σε δρομο με 1+1 λωρίδα.
                                    Αν λοιπόν σκεφτείς ότι συνήθως πλέον κινείσαι με τα όρια άντε και λίγο παραπάνω, ε, δεν έχει και πρόβλημα ένα υβριδικό να πάει με 130-140 χλμ, μη τρελαθούμε
                                    Προφανως και δεν απευθύνεται σε γκαζοφονιάδες, αλλά δεν είναι το 90% των οδηγών με αυτό το προφιλ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tzouvar last edited by

                                      καλα τα υβριδικα για αυτοκινητα πολης, αλλα στο μεγεθος τους προηποθετουν πολεις με parking!!!
                                      οταν τα βγαλουν μεχρι 3,5μ και δεν ειναι μπανιερες μπορει και να τα παιρνεις στη δουλεια σου! τωρα για την παιρνεις ενα prius πχ και εχεις με 27000 ενα αυτοκινητο μετριο στα ταξιδια και δυχρηστο στην πολη...δυστηχως αυτη ειναι η αληθεια. και γω θα ηθελα ενα τουτου γρηγορο, πουνα καιει κατω απο 4λτ, να το παρκαρω παντου, και να κανω ανετα ταξιδια!!!

                                      ενα ελαφακι για το Βασιλακη!!!

                                      ε, δεν γινεται!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        puntolord last edited by

                                        Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                        Επισης ξεχναμε κάτι όταν λέμε μετακινήσεις εκτός πόλης.
                                        Στην Ευρώπη, σπάνια θα χρειαστεί να κινηθείς σε δρομο με 1+1 λωρίδα.
                                        Αν λοιπόν σκεφτείς ότι συνήθως πλέον κινείσαι με τα όρια άντε και λίγο παραπάνω, ε, δεν έχει και πρόβλημα ένα υβριδικό να πάει με 130-140 χλμ, μη τρελαθούμε
                                        Προφανως και δεν απευθύνεται σε γκαζοφονιάδες, αλλά δεν είναι το 90% των οδηγών με αυτό το προφιλ

                                        Στην Ελλάδα με ανηφόρες, κατηφόρες, στροφές, παππούδες 101 ετών που οδηγούν με 90ΚΜ τέρμα αριστερά, γυναίκες-χάρους (sorry ladies) που οδηγούν με 70ΚΜ & φυσικά στην αριστερή πλευρά δρόμου μονής κατεύθυνσης, φορτηγατζήδες που οδηγούν 'χωρίς αύριο' κτλ όμως?? Για το μέσο Έλληνα οδηγό που θα κάνει και κανένα ταξιδάκι το Σαβ/κο (2 φορές το μήνα έστω) και θα κάψει εκεί σχεδόν όσο ένα απλό βενζινοκίνητο οδηγώντας το οικονομικά, τότε αξίζει να πάρει σεντάν 4+ μέτρων για οικονομία στην πόλη (πάρκινγκ όμως?)?? Διότι για επιδόσεις και ενεργητική ασφάλεια δεν το παίρνει......ούτε για να είναι 'γκαζοφονιάς' ε Πάνο??

                                        Δεν είναι γκαζοφονιάδες όσοι θέλουν αξιοπρεπείς επιδόσεις στον Ελληνικό δρόμο, εδώ στη Γερμανία και με 900cc στην Autobahn πας αξιοπρεπώς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestissaratsis last edited by

                                          Ο χρήστης dstou έγραψε:

                                          ΥΓ: Αναπάντητο παραμένει το ερώτημά μου 'γιατί αδυνατώ να βρώ επιδόσεις ρεπρίζ για το Prius' από test σε περιοδικό??

                                          Για τον απλούστατο λόγο ότι κανένα ίσως από τα περιοδικά που διάβασες δεν έγραφε ότι άλλη επιτάχυνση έχει το αυτοκίνητο με τις μπαταρίες φορτισμένες και άλλη με τις μπαταρίες άδειες.

                                          για το εικον. προσπερασμα οταν καναν το τεστ του πριους δεν υπηρχε αυτη η μετρηση, ξεκινησε περιπου 1 χρονο μετα. οι αλλες μετρησης ομως ειχαν γινει. σκεπτομενος οτι το προσπερασμα με την νταλικα ειναι εικονικο περνω τηλ. στους 4 τροχους μιλαω με τον κ. σκλαβακη και τον ρωταω αν μπορει να μου δωσει την μετρηση αυτη.μου απαντησε θετικα απο το πρωτο δευτερολεπτο ο ανθρωπος .οι μετρησης που μου εδωσε ειναι ακριβως ιδιες με της 320 σε δευτερολεπτα - αποσταση εισοδου - ταχυτητα εισοδου. {δεν υπαρχει λογος παιδια να το εγραφα αν δεν ηταν υπαρκτο}. τωρα για την επιταχυνση αν εχει η μπαταρια 8 μπαρες η αν εχει 2 ή 3 οι επιδοσεις δεν αλαζουν καθολου,η μπαταρια δεν χανει σε δυναμη αλλα σε αποθηκευση. αν η μπαταρια ειναι στο 0 τοτε ναι εχουμε ποιο αργες επιδοσεις αλλα για να μηνεις εντελως θα πρεπει να προσπαθησεις αρκετα γιατι η μπαταρια φορτιζει ανα πασα στιγμη με πολλους τροπους. τωρα η συνδιαζομενη ροπη ειναι 48,7 κιλα ,νορμαλ τα 115 αλογα μεγαλη η ροπη γιαυτο και η καλη προσπεραση.μην τα μηδενιζουμε τα υβριδικα αλογα. να πω για το ενθετο των 4 τροχων αυτοκινητο και περιβαλον νομιζω 10 ος του 2003 εχει πολλες λεπτομεριες για το πριους.εχει ενα αρθρο του νικου κουνιτη. εκει λεει οτι το πριους εχει 530 κατοχυρομενες ευρεσιτεχνειες που δεν υπαρχουν σε αλλο αμαξι.νομιζω οτι δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα ουτε ειναι ευκολο να φτιαξεις ενα υβριδικο αυτοκινητο. και τελος να πω για την μεταδοση ο ορος cvt στο πριους δεν ειναι αυτο που ξερουμε αλλα το λενε ετσι για να ειναι κατανοητο. λεγετε power split ,]http://eahart.com/prius/psd/οποιος δεν το εχει δει ας το δει εχει ενδιαφερον.το βλεπεις σε κινηση και παλι δεν καταλαβαινεις πως λειτουργει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            puntolord last edited by

                                            Ο χρήστης orestissaratsis έγραψε:
                                            .......
                                            για το εικον. προσπερασμα οταν καναν το τεστ του πριους δεν υπηρχε αυτη η μετρηση, ξεκινησε περιπου 1 χρονο μετα. οι αλλες μετρησης ομως ειχαν γινει. σκεπτομενος οτι το προσπερασμα με την νταλικα ειναι εικονικο περνω τηλ. στους 4 τροχους μιλαω **με τον κ. σκλαβακη **και τον ρωταω αν μπορει να μου δωσει την μετρηση αυτη.μου απαντησε θετικα απο το πρωτο δευτερολεπτο ο ανθρωπος .**οι μετρησης που μου εδωσε ειναι ακριβως ιδιες με της 320 σε δευτερολεπτα - αποσταση εισοδου - ταχυτητα εισοδου. {δεν υπαρχει λογος παιδια να το εγραφα αν δεν ηταν υπαρκτο}.**τωρα για την επιταχυνση αν εχει η μπαταρια 8 μπαρες η αν εχει 2 ή 3 οι επιδοσεις δεν αλαζουν καθολου,η μπαταρια δεν χανει σε δυναμη αλλα σε αποθηκευση. αν η μπαταρια ειναι στο 0 τοτε ναι εχουμε ποιο αργες επιδοσεις αλλα για να μηνεις εντελως θα πρεπει να προσπαθησεις αρκετα γιατι η μπαταρια φορτιζει ανα πασα στιγμη με πολλους τροπους. τωρα η συνδιαζομενη ροπη ειναι 48,7 κιλα ,νορμαλ τα 115 αλογα μεγαλη η ροπη γιαυτο και η καλη προσπεραση.μην τα μηδενιζουμε τα υβριδικα αλογα. να πω για το ενθετο των 4 τροχων αυτοκινητο και περιβαλον νομιζω 10 ος του 2003 εχει πολλες λεπτομεριες για το πριους.εχει ενα αρθρο του νικου κουνιτη. εκει λεει οτι το πριους εχει 530 κατοχυρομενες ευρεσιτεχνειες που δεν υπαρχουν σε αλλο αμαξι.νομιζω οτι δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα ουτε ειναι ευκολο να φτιαξεις ενα υβριδικο αυτοκινητο. και τελος να πω για την μεταδοση ο ορος cvt στο πριους δεν ειναι αυτο που ξερουμε αλλα το λενε ετσι για να ειναι κατανοητο. λεγετε power split ,]http://eahart.com/prius/psd/οποιος δεν το εχει δει ας το δει εχει ενδιαφερον.το βλεπεις σε κινηση και παλι δεν καταλαβαινεις πως λειτουργει.

                                            α) Μα καλά, το-τα Prius το-τα έχουν κάνει τεστ σε 5+ διαφορετικά τεύχη, μετά το συγκεκριμένο που αναφέρεις, γιατί δεν αναγράφονται ποτέ??? Μα ποτέ??? Από κανένα περιοδικό στην Ελλάδα βρε παιδί μου????

                                            β) Εάν ο καθόλα αξιόπιστος κ. Σκλαβάκης - όποιος κι αν είναι αυτός - σου έλεγε πως έχει ίδιες επιδόσεις με την.....Lamborghini Galardo, θα το υιοθετούσες?? Και γιατί δεν εγράφη ποτέ στο περιοδικό ενυπογράφως ε?? Γιατί άραγε?? Τηλεφωνικώς μόνο ε??

                                            Δεν σε αμφισβητώ εγώ......τα στοιχεία όμως κρίνονται αβάσιμα....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 6 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr