-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν χαλάει το δικό της όνομα. Προς θεού πως το συνάγετε αυτό? Ένα ''Αυτοκίνητο του Λαού'' να κηλιδώσει μια Πόρσε?
Έλεος...Εννοώ με το να ονομάσει porsche ένα σχετικά φτηνό αυτοκίνητο.
-
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... t---13.jpg
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... t---20.jpg' target='_blankΠολύ ενδιαφέρον σχέδιο (όχι μόνο για vw).
O Da Silva φαίνεται ότι έχει πιάσει δουλειά (και τόπο) στην εταιρεία. -
Για να δούμε το scirocco πιστεύω καταφέρνει άξια αυτό που είναι σχεδιασμένο (η οικονομικότερη σπορ οδήγηση) να κάνει. Ίσως το δούμε τώρα και από ένα κάμπριο.
-
http://www.youtube.com/watch?v=nZUgfaw6 ... dster.html
-
Δεν ΄ν κακό.....Καθόλου κακό...!!
http://www.youtube.com/watch?v=3q6YpGSw ... re=related
-
Βρείτε τις ομοιότητες...


-
-
Ωραία τώρα περιμένουμε και κάτι από Skonta και Por S che...
Όντως το ξέχασα το S
-
Porsche .... oxi Porche
ομορφο ειναι πολυ...μονο να μην κανει πανω απο 26χηνες....
-
Πολυ καλο , αλλα μην το περιμενετε με σκληρη αναδιπλουμενη οροφη. Υπολογιστε κινητηρα στο κεντρο που σημαινει οτι δεν υπαρχει χωρος για την αποθηκευση της.
Επισης , κατα τη παγια τακτικη της VW , αν βγει στην παραγωγη δεν θα εχει αυτο το εσωτερικο αλλα καποιο πιο 'γηινο' (δειτε το προσφατο παραδειγμα του Iroc που βγηκε στην παραγωγη ως Scirocco με το ταμπλω του Eos). -
Πάρα πολύ ωραίο σε αντίθεση με τη μλκία που έβγαλε η Μερκεντέ.

Donald Duck's supercar...
-
Πραγματικα αν επετρεπαν τα diesel στην Αθηνα θα ηταν ευκαιρια. Καμια κομπινα παιζει για να εχεις diesel και στην Αθηνα?
-
Η ασφάλεια το λέει ότι είναι πετρελαιοκίνητο; Αλλιώς ξυλώνεις το D πίσω δεξιά
Κοίτα από μακριά δεν παίζει να το καταλάβει κανένας εκτός αν σε δούνε στρουμφάκια με αμάξι που γνωρίζουν ότι είναι πετρελαιοκίνητο μόνο. Τι στα κομμάτια θα μυρίσουν την εξάτμηση σου; Ούτε θα κάνεις σαν ταρίφας γιατί τα ταξί είναι διελυμένα...Κατ αρχάς να το δηλώσεις σε κανα αστυνομικό κέντρο κοντά σε εξοχικό σου. Ίσως έτσι.
Πάντως έχω δει πολλά και με ξένες πινακίδες αρκετά από αυτά.Επίσης είναι εκνευριστικό να ακούω άτομα ότι είναι βλαβερά... Επειδή βλέπουν όλα τα επαγγελματικά που είναι σακατεμένα. Και δεν ξέρουν τι παίζει και μιλάνε...
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Πραγματικα αν επετρεπαν τα diesel στην Αθηνα θα ηταν ευκαιρια. Καμια κομπινα παιζει για να εχεις diesel και στην Αθηνα?Δήλωσε μονιμη κατοικια εκτος Νομου Αττικης, και απλα κανε το σταυρο σου να μην σε σταματησουν. Αν και δεν ξερω αν πραγματικα ασχολουντε οι μπατσοι με αυτο το θεμα. Τοσα αγροτικα τουρμποντιζελ βλεπουμε μεσα στην Αττικη.
-
ο αδελφός μου έχει πετρελαιοκίνητο ραβ και ανεβαίνει κανονικά Αθήνα. Σε off the record συζήτηση, αστυνομικός τού είπε πως εσκεμμένα δε γράφουν, καθώς η χώρα έχει καταδικαστεί για το θέμα και δεν μπορεί να υπάρχει ασυμφωνία μεταξύ της ελληνικής και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας...
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
ο αδελφός μου έχει πετρελαιοκίνητο ραβ και ανεβαίνει κανονικά Αθήνα. Σε off the record συζήτηση, αστυνομικός τού είπε πως εσκεμμένα δε γράφουν, καθώς η χώρα έχει καταδικαστεί για το θέμα και δεν μπορεί να υπάρχει ασυμφωνία μεταξύ της ελληνικής και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας...Προφανώς έχει δηλώσει κατοικία εκτός αττικής, μόνο έτσι γίνεται ε;
Βασικά κυκλοφορεί πολύ η αντίληψη ότι τα πετρελαιοκίνητα είναι βλαβερά από τον μέσο πολίτη. Ενημέρωση μηδέν, αλλά παρ όλα αυτά σου λένε ότι είναι βλαβερά... Κυρίως επειδή βλέπουν τον γερασμένο στόλο ταξί και επαγγελματικών με τους προπολεμικούς (όσα έχουν) καταλήτες...ΥΓ: Ένα μεγάλο μπράβο στους ταξιτζίδες που αγοράζουν prius. Όχι μόνο ως υβριδικό αλλά και ως πολυμορφικό
-
από ddl449 » 12/02/09 20:30
...Βασικά κυκλοφορεί πολύ η αντίληψη ότι τα πετρελαιοκίνητα είναι βλαβερά από τον μέσο πολίτη...Ορθώς κυκλοφορεί αυτή η αντίληψη και αν δεν την πιστεύεις μάλλον δεν γνωρίζεις τι εκπέμπει ένα μέσο πετρελαιοκίνητο (είτε παλιό είτε σύγχρονο) σε οξείδια του αζώτου και μικροσωματίδια συγκριτικά με ένα βενζινοκίνητο απλό ή υβριδικό.
Anyway το Bluesport μετά την κρυάδα που έφαγε στην αμερική, πραγματικά βρήκε χώρα για να ντεμπουτάρει ντίζελ η VW έστω και ως concept, μάλλον θα κυκλοφορήσει και με βενζίνες.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ορθώς κυκλοφορεί αυτή η αντίληψη και αν δεν την πιστεύεις μάλλον δεν γνωρίζεις τι εκπέμπει ένα μέσο πετρελαιοκίνητο (είτε παλιό είτε σύγχρονο) σε οξείδια του αζώτου και μικροσωματίδια συγκριτικά με ένα βενζινοκίνητο απλό ή υβριδικό.Γνωρίζω αλλά γνωρίζω επίσης ότι οι καταλύτες έχουν προχωρίσει τόσο τα τελευταία χρόνια που κάνουν καλύτερη δουλειά από τους αντίστοιχους των βενζινοκινητήρων. Άρα τα παραπάνω βλαβερά σωματίδια ενός πετρελαιοκινητήρα γίνονται πολύ λιγότερα.
-
Πάλι τα πετρέλαιοκίνητα εκπέμπουν πολλαπλάσιους επικύνδυνους για τον άνθρωπο ρύπους από τα βενζινοκίνητα που εκμπέμπουν περισσότερο μόνο ακίνδυνο (για τον άνθρωπο) CO2
-
Βασικά, έχω την εντύπωση ότι το Euro5 προβλέπει ακριβώς ίδιους ρύπους τόσο για τα βενζινοκίνητα, όσο και για τα ντήζελ...
Είναι πάντως κοροϊδία να απαγορεύεται ένας τελευταίας γενιάς ντήζελ (πχ BMW 320d) ως ρυπογόνος και να επιτρέπεται ως φιλικότερο στο περιβάλλον ένα αρχαίο Datsun 120Y, απλά και μόνο επειδή είναι βενζινοκίνητο... Και να μην αναφέρω το ντουμάνι που βγάζουν τα 'οικολογικά' λεωφορεία...
Στο θέμα μας, το συγκεκριμένο VW θα αποτελέσει πιθανότατα και τη βάση για μία φθηνή 4κύλινδρη Porsche, ίσως επίσης ένα Audi R3 (ή R4) και ίσως, λέω ίσως, το πρώτο σπορ αμάξι της SEAT...
2009 Volkswagen Bluesport roadster concept