Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C2 στρίβει;;;;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C2 στρίβει;;;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    76
    273
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sado last edited by

      Ενας συνάδελφος θέλει να πάρει το 1,6 Sensodrive και με ρώτησε αν στρίβει. Μη μου πείτε να του πω να παρει 106 ή Saxo γιατί δεν του αρέσουν καθόλου.

      Το έχει οδηγήσει κανείς; Εντυπώσεις; Καλό είναι ή μάπα;

      Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sado last edited by

        Ενας συνάδελφος θέλει να πάρει το 1,6 Sensodrive και με ρώτησε αν στρίβει. Μη μου πείτε να του πω να παρει 106 ή Saxo γιατί δεν του αρέσουν καθόλου.

        Το έχει οδηγήσει κανείς; Εντυπώσεις; Καλό είναι ή μάπα;

        Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sado last edited by

          Ενας συνάδελφος θέλει να πάρει το 1,6 Sensodrive και με ρώτησε αν στρίβει. Μη μου πείτε να του πω να παρει 106 ή Saxo γιατί δεν του αρέσουν καθόλου.

          Το έχει οδηγήσει κανείς; Εντυπώσεις; Καλό είναι ή μάπα;

          Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • V
            vasilios last edited by

            Ο χρήστης sado έγραψε:
            Ενας συνάδελφος θέλει να πάρει το 1,6 Sensodrive και με ρώτησε αν στρίβει. Μη μου πείτε να του πω να παρει 106 ή Saxo γιατί δεν του αρέσουν καθόλου.

            Το έχει οδηγήσει κανείς; Εντυπώσεις; Καλό είναι ή μάπα;

            Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.

            Αν θέλει σώνει και καλά Citroen ας περιμένει το VTS.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Συμφωνώ απόλυτα γιατί το sensodrive δεν λέει και πολλά πράγματα. Στην θεωρια καλό αλλά στην πράξη άστα να πάνε. Υπ' όψιν οτι έχω κάνει test drive ενα C2 με sensodrive... Πάντως οτι στρίβει στρίβει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mlke_16v last edited by

                Ο χρήστης sado έγραψε:
                Ενας συνάδελφος θέλει να πάρει το 1,6 Sensodrive και με ρώτησε αν στρίβει. Μη μου πείτε να του πω να παρει 106 ή Saxo γιατί δεν του αρέσουν καθόλου.

                Το έχει οδηγήσει κανείς; Εντυπώσεις; Καλό είναι ή μάπα;

                Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.

                Ρε Sado, ξερεις κανενα CITROEN που να μην στριβει....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sado last edited by

                  Ο χρήστης MlKE_16V έγραψε:

                  Ενας συνάδελφος θέλει να πάρει το 1,6 Sensodrive και με ρώτησε αν στρίβει. Μη μου πείτε να του πω να παρει 106 ή Saxo γιατί δεν του αρέσουν καθόλου.

                  Το έχει οδηγήσει κανείς; Εντυπώσεις; Καλό είναι ή μάπα;

                  Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.

                  Ρε Sado, ξερεις κανενα CITROEN που να μην στριβει....

                  Την Xsara Coupe 1,4 του ΄99 που είχα, δεν μπορώ να πω οτι έστριβε σαν καθαρόαιμο Γαλλικό. Ηταν βάρκα στο γιαλό με τα αμορτισερ που είχε, αλλά απο άνεση άλλο τίποτα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    thanos last edited by

                    όπως τα λέει ο Μιχάλης! όλα τα Citroen!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      markvag last edited by

                      Ο χρήστης MlKE_16V έγραψε:

                      Ρε Sado, ξερεις κανενα CITROEN που να μην στριβει....

                      Το C3

                      Αυτό το αμάξι (το C3) μ' άρεσε πάρα πολύ όταν το πρωτοείδα (επιτέλους, μία Citroen από τα παλιά!!! αυτό θα είναι το αμάξι μου σκεφτόμουν), αλλά απογοητεύτηκα όταν το οδήγησα...

                      Το C2 δεν το έχω οδηγήσει, αλλά ελπίζω να στρίβει καλύτερα, παρόλο που έχει τα ίδια μηχανικά μέρη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Θα μας φάει ο ημιάκαμπτος....
                        Πάντως το C2 έχει πιο σπορ προσανατολισμό ( ειδικά το 1.6 ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vasilios last edited by

                          Ο χρήστης mirage έγραψε:
                          Θα μας φάει ο ημιάκαμπτος....
                          Πάντως το C2 έχει πιο σπορ προσανατολισμό ( ειδικά το 1.6 ).

                          Θανάση, πάψτε να έχετε κολλήματα εσείς οι 'Γάλλοι' με τον ημιάκαμπτο!

                          Αυτό που παίζει κύριο ρόλο είναι η ρύθμιση.

                          Όσο για το κράτημα, απ'ό,τι έχω διαβάσει όλοι συμφωνούν ότι το C2 δεν υστερεί, αλλά υπολείπεται αρκετά από το να χαρακτηριστεί 'σπορ'. Δεν είναι μόνο το κιβώτιο, είναι και το τιμόνι, είναι και το βάρος, τέλος πάντων, Saxo VTS δεν είναι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            petros last edited by

                            Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                            Δεν είναι μόνο το κιβώτιο, είναι και το τιμόνι, είναι και το βάρος...

                            ... είναι και ο ημιάκαμπτος!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pg220 last edited by

                              Γενικά το αυτοκίνητο αυτό είναι θύμα της σύγχρονης εποχής.
                              Ακόμη και αν στρίβει σαν τρένο που δε το νομίζω δε σε φτιάχνει όπως πχ θα σε έφτιχανε ένα Rallye 1.3

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasilios last edited by

                                Ο χρήστης PG220 έγραψε:
                                Γενικά το αυτοκίνητο αυτό είναι θύμα της σύγχρονης εποχής.
                                Ακόμη και αν στρίβει σαν τρένο που δε το νομίζω δε σε φτιάχνει όπως πχ θα σε έφτιχανε ένα Rallye 1.3

                                Το είχα ξαναποστάρει παλιότερα αλλά είναι πάντα επίκαιρο. Κατεβάστε:

                                http://www.hot-hatchbacks.com/temp/maga ... rallye.zip

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Βασίλη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Πρέπει να πάψει αυτό το κόλλημα των Γάλλων με τον ημιάκαμπτο ας βάλουνε πολλαπλούς συνδέσμους

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    petros last edited by

                                    Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                    Βασίλη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Πρέπει να πάψει αυτό το κόλλημα των Γάλλων με τον ημιάκαμπτο ας βάλουνε πολλαπλούς συνδέσμους

                                    ...ή και αιωρούμενα ημιαξόνια, ή ακόμη και ημιελλειπτικά φύλλα σούστας!
                                    Αμάν πια με τις ράβδους στρέψης και τους υστερούντες βραχίονες!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης Petros έγραψε:
                                      Αμάν πια με τις ράβδους στρέψης και τους υστερούντες βραχίονες!

                                      Θυμίζω ότι το βασικό πλεονέκτημα αυτής της λύσης είναι ότι μπαίνει κάτω από το δάπεδο και αυξάνει το μέγεθος του πορτ-μπαγκάζ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasilios last edited by

                                        Ο χρήστης TGD έγραψε:

                                        Αμάν πια με τις ράβδους στρέψης και τους υστερούντες βραχίονες!

                                        Θυμίζω ότι το βασικό πλεονέκτημα αυτής της λύσης είναι ότι μπαίνει κάτω από το δάπεδο και αυξάνει το μέγεθος του πορτ-μπαγκάζ.

                                        Όπως επίσης ότι δίνει -δυνητικά- την δυνατότητα για χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης του πίσω άξονα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Ναι αλλά ρε παιδιά είναι επικίνδυνα αυτά τα πράγματα γιατι έχουν τάσεις υπερστροφής στο όριο. Ημιάκμαπτος forever.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kpsig moderator last edited by

                                            Όσο πιο άκαμπτος τόσο πιο γκαγκα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr