-
Σημερα πηρα πινακιδες και ειναι ΙΚΖ 272*, σε i10-1.2lt
-
Λίγες οι βόλτες μου στην Αθήνα αυτήν την περίοδο, έχουμε και την κρίση οπότε δεν έχω κάτι αξιόλογο να αναφέρω.. Μόνο ένα ΙΚΝ 986* σε MiTo και ΚΜΝ 845* σε καινούριο γκολφ (κάθε φορά που το βλέπω χαίρομαι που πρόλαβα το παλιό )
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Στην Αθήνα την Παρασκευή είδα τα πρώτα μου ΙΜΖ, το καλύτερο: ΙΜΖ-172* σε έτοιμο προς παράδοση Πασάτ.
Επίσης ΙΚΖ-27 και ΙΚΝ-9954 . Οπωσδήποτε τα πρώτα ΙΚΥ δόθηκαν στη νότια Αθήνα πριν κλείσει η
περασμένη εβδομάδα. Σε επαγγελματικά είδα ΙΜΕ-738*, ΙΜΕ-742* και ΙΜΕ-931*.Δόθηκαν αλλά που είναι? Και να πεις ότι ψάχνω κανένα από Ανατολική ή Δυτική Αθήνα..
Στα επαγγελματικά της Ανατολικής Αθήνας έχω δει και ΙΜΖ (373* αν θυμάμαι καλά), δεν ξέρω αν το ανέφερα.Η ανατολική Αθήνα μπαίνοντας πρώτη στο νέο της συνδυασμό (ΙΜΖ) προσπέρασε τη νότια Αθήνα, η οποία
όμως θα κάνει λογικά ένα άλμα δεσμεύοντας σύντομα νούμερα για τα επαγγελματικά (πχ από ΙΚΥ-64** ).
Έτσι είναι πιθανό να τελειώσουν σχεδόν ταυτόχρονα τα ΙΜΖ και ΙΚΥ σε ανατολική και νότια Αθήνα
αντίστοιχα. Δεν ξέρουμε ακόμα τον επόμενο συνδυασμό στην ανατολική Αθήνα (η επόμενη παρτίδα της
Αττικής δεν έχει ούτε καν αποφασιστεί, πόσο μάλλον τυπωθεί), αν όμως δοθεί πάλι συνδυασμός από το
Χολαργό (πχ το ΙΚΧ ) ίσως συμβεί κάτι παράδοξο, το βλέπετε;...Άλλα παράξενα τώρα: ΤΡΒ-850* σε BMW 1 Coupe και ΑΚΕ-349* σε νέο Fabia. Η σύμπτωση είναι
πως και οι δύο πινακίδες έπρεπε να έχουν δοθεί περίπου τέλη 2000- αρχές 2001...και θυμάμαι πολύ καλά
από εκείνη την περίοδο πως είχα δει αρκετά ΑΜΑ-60**, ΑΡΕ-9***, ΒΙΖ-1***, ΗΑΗ-1***, ΤΡΒ-87** σε διάφορα
αμερικανόφερτα οχήματα. Πρέπει να κυκλοφορούν αρκετά τέτοια ακόμα στην Αθήνα.Ποιος ο λόγος να υπάρχουν τέτοια αδιάθετα νούμερα, ιδιαίτερα μετά το άδειασμα των αποθηκών το 04 λόγω του ευρωπαϊκού τύπου? Κάπως σχετικό ήταν ότι κάποτε στη Ρόδο γνωστός είχε αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο (επί εποχής ΡΟΗ) και είχε πάρει το ΡΟΒ 1516. Τότε δεν είχα το 'κόλλημα' με τις πινακίδες και τώρα... δεν μπορώ πια να τον ρωτήσω τι έγινε, μήπως και διαφωτιστούμε...
Μέγα μυστήριο τα ΒΙΜ-8***. Αφού είδατε και δεύτερο, αποκλείεται να ήταν εκτός σειράς. Οπότε αφού
είδατε και ΒΙΜ-65** (λογικά από Θήβα) και ΒΙΜ-15** (από Λιβαδειά) παίζει ένα από τα εξής ενδεχόμενα:- νέος κλάδος στη Βοιωτία, πχ Ορχομένος ή Αράχωβα
- ανακατανομή σε περιοχή με έλλειψη...την εξής μία: Φθιώτιδα! Όμως εδώ τα ΜΙΡ στην Αταλάντη δεν
πρέπει να έχουν τελειώσει (σύμφωνα με το απόθεμά της και τους συνήθεις της ρυθμούς) ενώ έχουν ήδη
τυπωθεί και δοθεί κάποια νέα ΜΙΡ για τη Λαμία (από ΜΙΡ-8100 ως 8299 νομίζω).
ΒΙΜ 6525 εγώ το είδα με πλαίσιο από Θήβα, άρα Θήβα!
Πραγματικά είναι μυστήριο το τι παίζει με αυτά τα ΒΙΜ και αναζητώ να δω κάποιο στην Αθήνα. Όσο αυξάνονται κάποιο θα έρθει προς τα εδώ και θα ... παρατηρηθεί -
ΚΧΕ 60** στη Κω...
-
XAA 912* και ΧΑΑ 780*
Μήπως τα ΒΙΜ (π.χ 8500-8599) δόθηκαν 'σφήνα' ανάμεσα στα ΑΜΕ και τα ΜΙΡ στην Λαμία?
Η μήπως τελείωσε κατά παράδοξο η Θήβα στο 6599 π.χ και συνέχισε στο 8500? -
ΧΚΜ-778*,ΕΡΝ-772*.
-
XAA 917* Terios
-
Δημήτρη, δεν εξέτασες την πιθανότητα στις παλιές πινακίδες που είδες, ο κάτοχος να τις πήρε απ' το παλιό αμάξι και να τις έβαλε στο νεο. Παράλογο? ίσως, αλλά στην ελλάδα ζούμε
-
Πριν λίγο στην Εθνική σε ένα κομμάτι του δρόμου χωρίς φωτισμό - καλά πολύ σπάνιο αυτο - πλησιάζω ένα σκούρο μαύρο όχημα και παρόλη την αφηρημάδα μου τα μάτια μου καρφώθηκαν στην πινακίδα και στο ΗΚΡ 904*!!!! Προσπαθούσα να δω 'ράτσα' ήταν το αμάξι αλλά μάταια. Τελικά πήγα λίγο αριστερα καθώς προσπερνούσα είδα ότι ήταν Tiguan ή όπως αλλιώς γράφεται.
-
KOM-210*
@GFON: μεγειά!
Σχετικά με τις παλιότερες πινακίδες σε νεότερα οχήματα, υποθέτω πως οι νομαρχίες δεσμεύουν κάποια
νούμερα, μάλλον στην τύχη, και τα δίνουν σε υπηρεσίες ή φορείς (πχ αστυνομία, πρεσβείες κλπ) που τα
χρησιμοποιούν ανάλογα με τις ανάγκες τους, τοποθετώντας τις πινακίδες ενδεχομένως αρκετά αργότερα
από την κανονική τους σειρά. Παίζει και το ενδεχόμενο που ανέφερε ο kostas260, αν και μου φάνηκαν πολύ
'λαμπερές' για να έχουν ξαναχρησιμοποιηθεί.@D1FF: κάτι από αυτά που ανέφερες θα συμβαίνει μάλλον, δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Θα δούμε...
Μάνο...το νούμερο έχει σημασία, η ράτσα ας είναι ό,τι θέλει! Παρεμπιπτόντως το μεγάλο Χόντα που είχα δει
στην Κομοτηνή μάλλον ήταν Ακόρντ και όχι Λέτζεντ. -
πάντως τα αμερικανόφερτα οχήματα του προσωπικού των βάσεων εδω στα Χανιά, έχουν όλα πινακίδες ΗΚΗ ΗΚΖ και ΡΕΗ
πέρα από εκέινο το πασατ που ειχα ανεβάσει φωτογραφία είχα δει και πρόσφατο leon με πινακίδες ΥΡΝ αν δεν κανω λάθος
ΧΝΧ-765*
-
ΑΗΜ-2971 έτοιμο προς παράδοση.
@rafi: ΥΡΝ-1 δόθηκαν στη δυτική Αθήνα 25/2 ως 20/3 του 2001
-
ΖΧΙ 311* σε Fiat 500
-
ΙΚΥ-109.
Και το μπέρδεμα με την ανατολική Θεσσαλονίκη δεν έχει τέλος,
ΝΗΥ-414* σε Οπελ Ινσινια ταξινομημένο απο πολύ πιό πριν.
ΝΗΥ-537*(χ) σε ετοιμοπαράδοτο Ακόρντ.
ΝΗΥ-581* σε Α4 καινούργιο,τα 58αρια δεν είναι για μεταχειρισμένα?
ΝΗΥ-6100 σε επαγγελματικό και δυο 611* το ένα σε επαγγελματικό και το άλλο σε μεταχειρισμένο. -
Δεν μπορώ και εγώ να καταλάβω γιατί όλο αυτό το μπάχαλο, μέχρι και ο thaliarque δεν ξέρει τι να απαντήσει. Ίσως ένα τηλ. στο υπουργείο?
-
Το πρωι ότι είχα μπεί στο αμάξι και με το ένα μάτι σχεδόν κλειστό βλέπω ΗΚΡ 910* Merc C class. Δε περνάει μια ώρα και νά σου και ένα ΗΚΡ 915* Panda.
Για να τελειώσει όμορφα το μεσημέρι είδα και ένα ΡΕΜ 124* 4Χ4 αγρότης. -
XAA 919* Vw Golf μάλλον.
-
ΑΜΕ-304* σε Peugeot 207
-
ΥΝΝ 554.
-
ΝΗΥ-6868 τυπωμένο(εκτος σειράς?),ΚΝΡ-361*,ΑΤΗ-518*,ΚΑΚ-985*.
-
HAM 985*
Πινακίδες κυκλοφορίας 2009