- 
				
				
				
				
+1 στο Avensis
--Οικονομικό
--Ταξιδιάρικο
--Αξιοπρεπές με τον 1.6
--ΑσφαλέςΤο προηγούμενο μοντέλο είχε πολύ καλή ηχομόνωση.Δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο και για το αμέσως προηγούμενο μοντέλο (2001) που εσύ προσανατολίζεσαι.
 - 
				
				
				
				
Η γνώμη μου είναι Lancia Lybra (1,8 απαραίτητα)
Εχει τα πάντα, ταξιδεύει άριστα και θα σου περισσέψουν και 2-3κ...αρκεί να μην θες να το πουλήσεις αμέσως...
Υπάρχουν κάποια μοντέλα που ενώ ήταν καλά, δεν 'επιασαν' στην Ελληνική αγορά, καλώς ή κακώς...(συγκυρίες, ειδικά διαμορφωμένη Ελληνική νοοτροπία κλπ)
Αν είσαι σίγουρος ότι θα το κρατήσεις 3-4-5 χρόνια, δεν χάνεις... - 
				
				
				
				
Ωραία και η Lybra. Έχω δηλώσει πολλές φορές την εκτίμησή μου μετά από αρκετά χιλιόμετρα μαζί της. Αλλά καίει ΠΟΛΥ.
 - 
				
				
				
				
Διαβάστε λίγο τις απαιτήσεις του ανθρώπου και μετα απαντήστε
Σαν τριάδα θα κατέληγα στα
Μοντέο
Αβενσις
Οκτάβιαοδηγησε τα (σε μάντρες βρίσκεις πολλά, αν και δεν έχω δει τόσο αβένσις, γενικά τα κρατάνε)
Το μοντέο αν και δεν μου αρέσει εμφανισιακά, είχε βγεί πολύ καλο, με μειονέκτημα ότι πας στα 1,8 λίτρα, και δεν ξέρω τί παίζει με την κατανάλωση. Πιο ολοκληρωμένο απ το Αβενσις.
Όπως είπε κι ένας παραπάνω, μην περιμένεις 6αρια με 140χλμ, αλλά γύρω στο 7-8 ανάλογα το αμάξι. Αν κάνεις απο 20κ χλμ και πάνω, ίσως θα έπρεπε να κοιτάξεις και ντίζελ, αλλά σ αυτά τα λεφτά
Αν αποφασίσεις για αβένσις, πες μου να σου γράψω 3-4 πράγματα που πρέπει να ελέγξεις στο αμάξι πριν το πάρεις
 - 
				
				
				
				
7 λίτρα είναι οκ, αλλά τα 10 είναι πολλά και από αυτά που έχω διαβάσει από εκτενή ψάξιμο για το Mondeo τα 10 τα χτυπάει χαλαρά στην κατανάλωση στην εθνική και σε επαρχιακό.
Αρχίζω το ψάξιμο στα πετρέλαια να δω τι παίζει στα λεφτά αυτά. - 
				
				
				
				
Ο χρήστης asmar έγραψε:
7 λίτρα είναι οκ, αλλά τα 10 είναι πολλά και από αυτά που έχω διαβάσει από εκτενή ψάξιμο για το Mondeo τα 10 τα χτυπάει χαλαρά στην κατανάλωση στην εθνική και σε επαρχιακό.
Αρχίζω το ψάξιμο στα πετρέλαια να δω τι παίζει στα λεφτά αυτά.τα 10 χαλαρα??? says who???
παραθετω : http://www.spritmonitor.de/en/detail/212456.html και http://www.spritmonitor.de/en/detail/213521.html
πετρελαια δεν θα βρεις κατι της προκοπης....
 - 
				
				
				
				
Γκολφ, σιβικ και μερικά ακόμη πληρούν τα κριτήριά σου.
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
7 λίτρα είναι οκ, αλλά τα 10 είναι πολλά και από αυτά που έχω διαβάσει από εκτενή ψάξιμο για το Mondeo τα 10 τα χτυπάει χαλαρά στην κατανάλωση στην εθνική και σε επαρχιακό.
Αρχίζω το ψάξιμο στα πετρέλαια να δω τι παίζει στα λεφτά αυτά.τα 10 χαλαρα??? says who???
παραθετω : http://www.spritmonitor.de/en/detail/212456.html και http://www.spritmonitor.de/en/detail/213521.html
πετρελαια δεν θα βρεις κατι της προκοπης....
Οι δρόμοι στην Γερμανία είναι σχεδόν στο σύνολο flat και η κατανάλωση είναι τουλάχιστον 1 λίτρο χαμηλότερη από αντίστοιχες διαδρομές σε χλμ στην Ελλάδα με την μορφολογία του εδάφους και τους αέρηδες. Σήμερα ρώτησα έναν ιδιοκτήτη ενός Mondeo 1.6 και μου είπε ότι παίζει στα 9-10λίτρα η κατανάλωση.
 - 
				
				
				
				
μιλαμε για το μοντεο 1.8 στα 125 το προηγουμενο...δεν εχει τοσο κοντο κιβωτιο για 10αρια στις ταχυτητες που λες και στο δρομο οντως ειναι πολυ καλο...δε καταλαβαινεις οτι οδηγας τοσο μεγαλο αυτοκινητο!
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης asmar έγραψε:
7 λίτρα είναι οκ, αλλά τα 10 είναι πολλά και από αυτά που έχω διαβάσει από εκτενή ψάξιμο για το Mondeo τα 10 τα χτυπάει χαλαρά στην κατανάλωση στην εθνική και σε επαρχιακό.
Αρχίζω το ψάξιμο στα πετρέλαια να δω τι παίζει στα λεφτά αυτά.τα 10 χαλαρα??? says who???
παραθετω : http://www.spritmonitor.de/en/detail/212456.html και http://www.spritmonitor.de/en/detail/213521.html
πετρελαια δεν θα βρεις κατι της προκοπης....
Οι δρόμοι στην Γερμανία είναι σχεδόν στο σύνολο flat και η κατανάλωση είναι τουλάχιστον 1 λίτρο χαμηλότερη από αντίστοιχες διαδρομές σε χλμ στην Ελλάδα με την μορφολογία του εδάφους και τους αέρηδες. Σήμερα ρώτησα έναν ιδιοκτήτη ενός Mondeo 1.6 και μου είπε ότι παίζει στα 9-10λίτρα η κατανάλωση.
παρατηρηση : το 1.600 καιει παραπανω γιατι ζοριζεται να φτασει στην επιθυμητη ταχυτητα....
 - 
				
				
				
				
δλδ αν παρει ενα 3000 κυβ που ζοριζεται λιγοτερο θα καιει πιο λιγη βενζινη και αν ναι γιατι να μην παρει ενα 5000 v8?
 - 
				
				
				
				
Σε δεδομένο αμάξι, είναι λογικό ένα αδύναμο μοτέρ να ζορίζεται περισσότερο.
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε δεδομένο αμάξι, είναι λογικό ένα αδύναμο μοτέρ να ζορίζεται περισσότερο.ωραια ,αυτο σημαινει οτι καιει περισσοτερο?
 - 
				
				
				
				
Μοndeo 1.8 125, σε ταξίδι 800km (εκ των οποίων τα περίπου 200 κλειστό, δύσκολο κομμάτι), 3 άτομα, φορτωμένο φουλ, με βάρκα από πίσω 650kg, και σταθερά 100-110km/h στην εθνική, μετρημένα 9,8lt/100km.
Το γρανάζωμά του το θεωρώ σε γενικές γραμμές σωστό, θα το προτιμούσα λίγο κοντύτερο, αλλά ευτυχώς δεν έχει σχέση με focus mk1.
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Σε δεδομένο αμάξι, είναι λογικό ένα αδύναμο μοτέρ να ζορίζεται περισσότερο.
ωραια ,αυτο σημαινει οτι καιει περισσοτερο?
Ε ναι,για βαλε σε αμαξι 1500 κιλων κινητηρα 75 ιππων να δεις καταναλωσεις...
 - 
				
				
				
				
πονηραδες.
πιο καιει πιο πολυ το golf 120hp η το golf 160hp? - 
				
				
				
				
To φαινόμενο παρατηρείται κυρίως σε underpowered αμάξια. Για σύγκρινε γκολφ 80αρι πχ.
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πονηραδες.
πιο καιει πιο πολυ το golf 120hp η το golf 160hp?Συμφωνω με τον drdino,εκει δεν θα δεις μεγαλες διαφορες...
 - 
				
				
				
				
delete
 - 
				
				
				
				
Μεταχειρισμένο Mazda 6 1.8 mkI (ειδικά το ph2);
Οδική συμπεριφορά, αξιοπιστία, καλή ποιότητα, για ατμοσφαιρικό 1.8 πάει συμπαθητικά. Και δε νομίζω πως είναι ιδιαίτερα ακριβό. 
		
		Πρόταση για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για ταξίδια