-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Απο την αλλη ομως, μου τη δινουν οι αποψεις οτι το αμαξι ΔΕΝ στριβει...
Το στρίψιμο είναι πολύ γενική έννοια.
Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα είναι πάνω κάτω τα ίδια και μπορούν να κάνουν σχεδόν τα ίδια πράγματα εντός ορίων. Η διαφορά βρίσκεται εκτός αυτών. Εδώ είναι η 'τέχνη' του κάθε κατασκευαστή που θα τον κάνει να διαφέρει απο κάποιον άλλο. Έτσι εγώ σαν οδηγός απαιτώ ρυθμισιμότητα και αποδοχή των εντολών από το αυτοκίνητο. Δυστυχώς αυτά για τα μοντέλα του Opel Performance Center είναι λέξεις άγνωστες όπως και για άλλους κατασκευαστές. Χαρακτηριστικά ένα OPC ή ένα Octavia RS στις Σέρρες στην Κ5 και Κ11 φυσιολογικά έχουν υποστροφή ενώ αφήνοντας το γκάζι συνεχίζουν την πορεία προς τα αμπελοχώραφα Με GT με βαρύ 6κύλινδρο δεν το έχεις αυτό, όπως δεν το έχεις με το ClioRS όπως δεν το έχεις ακόμη και μια ταπεινή Mito 155 ίππων, απλή έκδοση δίχως ταμπελάκια και MΠΛΕ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ. Αντίστοιχη απογοήτευση ένα Golf V GTI στα Μέγαρα την ώρα που ο κάτοχος του έπειτα από κάποιες γύρες με 156 2.5 V6 έκανε διθυραμβικά σχόλια για το ποιόν του στριψίματος.
Αυτό που θυμάσαι από αυτό το αμάξι(Corsa OPC) είναι ο κινητήρας του. Έχει πολυ δύναμη, σχεδόν πλησιάζει το GPunto Abarth esseesse. Με 26 χιλιάρικα λοιπόν στρίβεις με ένα Corsa OPC. Με 26 χιλιάρικα όμως στρίβεις καλύτερα με ένα SSΜαλλον ο φιλος σου οδηγουσε με τους αγκωνες το γκολφ, το οποιο ειναι πολυ ρυθμισιμο αμαξι!
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Μαλλον ο φιλος σου οδηγουσε με τους αγκωνες το γκολφ, το οποιο ειναι πολυ ρυθμισιμο αμαξι!Δεν έχω τετοιους φίλους
Τυχαία ένα παιδί ήταν εκεί στην πίστα των Μεγάρων και μας έλεγε τα παράπονα του, ενώ έπειτα από αυτά πήγε 'βολτίτσα' με την 2.5αρα ενός φίλου της παρέας και....έβγαλε τα συμπεράσματα του. Ελπίζω στην επόμενη αγορά αυτοκινήτου να είναι πιο προσεκτικός και να διαβάζει λιγότερα περιοδικά. Πιάνει πάντα -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μαλλον ο φιλος σου οδηγουσε με τους αγκωνες το γκολφ, το οποιο ειναι πολυ ρυθμισιμο αμαξι!
Δεν έχω τετοιους φίλους
Τυχαία ένα παιδί ήταν εκεί στην πίστα των Μεγάρων και μας έλεγε τα παράπονα του, ενώ έπειτα από αυτά πήγε 'βολτίτσα' με την 2.5αρα ενός φίλου της παρέας και....έβγαλε τα συμπεράσματα του. Ελπίζω στην επόμενη αγορά αυτοκινήτου να είναι πιο προσεκτικός και να διαβάζει λιγότερα περιοδικά. Πιάνει πάνταωραιο αυτο με τα περιοδικα.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μαλλον ο φιλος σου οδηγουσε με τους αγκωνες το γκολφ, το οποιο ειναι πολυ ρυθμισιμο αμαξι!
Δεν έχω τετοιους φίλους
Τυχαία ένα παιδί ήταν εκεί στην πίστα των Μεγάρων και μας έλεγε τα παράπονα του, ενώ έπειτα από αυτά πήγε 'βολτίτσα' με την 2.5αρα ενός φίλου της παρέας και....έβγαλε τα συμπεράσματα του. Ελπίζω στην επόμενη αγορά αυτοκινήτου να είναι πιο προσεκτικός και να διαβάζει λιγότερα περιοδικά. Πιάνει πάνταΌπως και πρωην κάτοχοι Alfa που πήραν Bmw ή κάποιο άλλο γερμανικό είναι πλεον πιο προσεκτικοί και δεν ξαναγυρνάνε σε ιταλικό...
Πιάνει πάντα
ΥΓ- Το παιδί που ήταν εκεί πολύ απλά δεν γνώριζε το αυτοκίνητό του και τις δυνατότητές του.-
-
**italakias **
Χμ...μάλλον εγώ το έβλεπα πιο απλοϊκά όπου το αμάξι που θα πάρεις να το βάλεις στην πίστα, θα είναι ένα 'συμβατικό' αυτοκίνητο χωρίς μετατροπές ('μαμά' που λένε... ).funkyreverend
Μάαααλιστα...Got your point.
Με άλλα λόγια, το αν 'κρατάει' την ταχύτητά του ένα αμάξι και εκτός πίστας εξαρτάται από τον φιλικότητα που έχει ως προς τον οδηγό και τα λάθη που αυτός μπορεί να κάνει...?Γενικότερα πιστεύω ότι σε μία πίστα ένα αμάξι δείχνει το μέγιστο των δυνατοτήτων του.Απλά άλλα μπορούν να συνεχίσουν να συμπεριφέρονται το ίδιο καλά και γρήγορα και σε δρόμους με 'χάλια' ή μέτριο οδόστρωμα, όταν ένα άλλο αμάξι θα επηρεαστεί πολύ περισσότερο από τον συντελεστή τριβής του οδοστρώματος.
Άρα όσο πιο φιλικό, τόσο πιο εύκολο ρυθμίσιμο στη 'γλίτσα' της ελληνικής ασφάλτου (κι άρα μπορεί να συνεχίσει να βρίσκεται κοντά στις επιδόσεις που είχε και εντός πίστας).
Right?Ή πάλι κάπου σε έχασα? -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Απο την αλλη ομως, μου τη δινουν οι αποψεις οτι το αμαξι ΔΕΝ στριβει...
Το στρίψιμο είναι πολύ γενική έννοια.
Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα είναι πάνω κάτω τα ίδια και μπορούν να κάνουν σχεδόν τα ίδια πράγματα εντός ορίων. Η διαφορά βρίσκεται εκτός αυτών. Εδώ είναι η 'τέχνη' του κάθε κατασκευαστή που θα τον κάνει να διαφέρει απο κάποιον άλλο. Έτσι εγώ σαν οδηγός απαιτώ ρυθμισιμότητα και αποδοχή των εντολών από το αυτοκίνητο. Δυστυχώς αυτά για τα μοντέλα του Opel Performance Center είναι λέξεις άγνωστες όπως και για άλλους κατασκευαστές. Χαρακτηριστικά ένα OPC ή ένα Octavia RS στις Σέρρες στην Κ5 και Κ11 φυσιολογικά έχουν υποστροφή ενώ αφήνοντας το γκάζι συνεχίζουν την πορεία προς τα αμπελοχώραφα Με GT με βαρύ 6κύλινδρο δεν το έχεις αυτό, όπως δεν το έχεις με το ClioRS όπως δεν το έχεις ακόμη και μια ταπεινή Mito 155 ίππων, απλή έκδοση δίχως ταμπελάκια και MΠΛΕ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ. Αντίστοιχη απογοήτευση ένα Golf V GTI στα Μέγαρα την ώρα που ο κάτοχος του έπειτα από κάποιες γύρες με 156 2.5 V6 έκανε διθυραμβικά σχόλια για το ποιόν του στριψίματος.
Αυτό που θυμάσαι από αυτό το αμάξι(Corsa OPC) είναι ο κινητήρας του. Έχει πολυ δύναμη, σχεδόν πλησιάζει το GPunto Abarth esseesse. Με 26 χιλιάρικα λοιπόν στρίβεις με ένα Corsa OPC. Με 26 χιλιάρικα όμως στρίβεις καλύτερα με ένα SSΠιθανοτα ναι, το SS θα στριβει αφηνοντας καλυτερη αισθηση στον οδηγο,
το corsa ομως απο την αλλη εκτος του οτι ειναι πιο δυνατο, δειχνει περισσοτερο τα λεφτα του σε απτη ποιοτητα, την στιγμη που ο 'παγκος' που χρησιμοποιειται στα πισω καθισματα του ss ειναι απαραδεκτος για τα λεφτα που πληρωνεις εστω και αν το τελευταιο ειναι ομολογουμενως πιο ομορφο και πιο ποθητο.
Αρα αν εχεις πρωτη και μονο προτεραιοτητα την ευχαριστηση στο στριψιμο, ναι το ss
μαλλον ειναι καλυτερη επιλογη, αν ομως μπαινουν και αλλοι παραγοντες, που δυστυχως
στους περισσοτερους μπαινουν, το θεμα περιπλεκεται. -
funkyreverend
Μάαααλιστα...Got your point.
Με άλλα λόγια, το αν 'κρατάει' την ταχύτητά του ένα αμάξι και εκτός πίστας εξαρτάται από τον φιλικότητα που έχει ως προς τον οδηγό και τα λάθη που αυτός μπορεί να κάνει...?Γενικότερα πιστεύω ότι σε μία πίστα ένα αμάξι δείχνει το μέγιστο των δυνατοτήτων του.Απλά άλλα μπορούν να συνεχίσουν να συμπεριφέρονται το ίδιο καλά και γρήγορα και σε δρόμους με 'χάλια' ή μέτριο οδόστρωμα, όταν ένα άλλο αμάξι θα επηρεαστεί πολύ περισσότερο από τον συντελεστή τριβής του οδοστρώματος.
Άρα όσο πιο φιλικό, τόσο πιο εύκολο ρυθμίσιμο στη 'γλίτσα' της ελληνικής ασφάλτου (κι άρα μπορεί να συνεχίσει να βρίσκεται κοντά στις επιδόσεις που είχε και εντός πίστας).
Right?Ή πάλι κάπου σε έχασα?Υπάρχουν αυτοκίνητα που σε καλό και κλειστό δρόμο (όπως μια πίστα) μπορούν να είναι τα πιο γρήγορα της κατηγορίας. Βγαίνοντας όμως σε μια άγνωστη διαδρομή με περίεργο οδόστρωμα, να μην συμπεριφέρονται καλά (λόγω π.χ. ακατάλληλου στησίματος) ή απλώς, να μη δίνουν στον οδηγό την ψυχολογία να πιέσει.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι π.χ. το Clio μου εντός πίστας να βγάζει μεγαλύτερους χρόνους ή να είναι πιο βαρετό, πιο..., πιο... από το Ibiza (true story από ό,τι θυμάμαι από τα Μέγαρα και τους 4Τ) αλλά στον έξω δρόμο να αντιστρέφονται πλήρως τα πράγματα. Το Leon μου σε γνωστές και σχετικά κλειστές, προσφάτως ασφαλτωμένες στροφές έδινε ρέστα, ενώ μόλις ξαναπέρασα με τον γνώριμο συντελεστή πρόσφυσης ήθελα να το πετάξω στη θάλασσα. Αντίστοιχα, π.χ. ένα Type-R ή ένα 172 να μην 'ένιωθε' τίποτα ή και να γινόταν και πιο διασκεδαστικό. Όχι ότι αφού Leon>Type-R εντός πίστας, σώνει και καλά Leon>Type-R και εκτός πίστας. Ελπίζω να έγινα κατανοητός!
-
ta μεγαρα δεν ειναι πιστα. ειναι ενα χωραφι με στρωμενη προ αμνημονευτων ετων ασφαλτο και μια παραγκα λιγο πιο κει με κατι κοντεινερ για τουαλετες...
αρα ειναι σαν ασφαλεια για να παιξουμε οτι πιο κοντινο σε προσφυση και συνθηκες με το δρομο που κυκλοφορουμε.
δε γινεται ενα αμαξι να στριβει μεγαρα και να μη στριβει στο δρομο
σερρες ειναι αλλο πραμα γιατι ειναι Πιστα.υ.γ. το να συγκρινουμε το γκολφ 5gti σε στριψιμο με πουντο ή κορσα ειναι το λιγοτερο ιεροσυλια.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...το corsa ομως απο την αλλη εκτος του οτι ειναι πιο δυνατο, δειχνει περισσοτερο τα λεφτα του σε απτη ποιοτητα...Σιγά την ποιότητα που έχει μέσα...
-
Κατ'αρχην καλοριζικο το opc του φιλου! Ρε παιδια γιατι αναλωνεστε στο θεμα πιστας και δρομου? Η πιστα βγαζει μια αλλη ψυχολογια (οδηγικα) στον οδηγο, πιεζεις πολυ, τοποθετεις με γκαζι, φρενο, τιμονια κτλ.και στη χειροτερη βγαινεις στα λαστιχα...αντε παλι απο την αρχη! Στο δρομο ενα στοιχειωδες σπορ στησιμο να εχει το αυτοκινητο εν ετει 2009 μπορει να μοιρασει χαμογελα στον κατοχο του που παιρνει χαμπαρι. Το απολυτο κανενας μας δεν προκειται να το βρει καθως υποθετω πως κανενας μας δεν διαθετει τα απολυτα 'χερια'. ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ στην οδηγικη ευχαριστηση πρεπει να βαζουμε ολοι για να κανουμε την καλυτερη επιλογη.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ελπίζω να έγινα κατανοητός!Πολύ κατανοητός
Danke. -
Ο χρήστης jbk έγραψε:
Κατ'αρχην καλοριζικο το opc του φιλου! Ρε παιδια γιατι αναλωνεστε στο θεμα πιστας και δρομου? Η πιστα βγαζει μια αλλη ψυχολογια (οδηγικα) στον οδηγο, πιεζεις πολυ, τοποθετεις με γκαζι, φρενο, τιμονια κτλ.και στη χειροτερη βγαινεις στα λαστιχα...αντε παλι απο την αρχη! Στο δρομο ενα στοιχειωδες σπορ στησιμο να εχει το αυτοκινητο εν ετει 2009 μπορει να μοιρασει χαμογελα στον κατοχο του που παιρνει χαμπαρι. Το απολυτο κανενας μας δεν προκειται να το βρει καθως υποθετω πως κανενας μας δεν διαθετει τα απολυτα 'χερια'. ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ στην οδηγικη ευχαριστηση πρεπει να βαζουμε ολοι για να κανουμε την καλυτερη επιλογη.+1 για όλα εκτός από τα πλάγια. Νομίζω ότι όσο προχωράμε, τόσο λιγότερα χαμόγελα μας χαρίζουν τα αυτοκίνητα. Θες πες το ηλεκτρόγκαζο (που είναι το φρενάρισμα με το αριστερό), θες πες το ηχομόνωση, θες πες το ηλεκτροτίμονο...
@pskarm
Δεν ξέρω για τα Μέγαρα, αλλά δεν παύει να είναι κλειστή διαδρομή και με στροφές που τις επαναλαμβάνεις συνέχεια. Δεν είναι το ίδιο με δρόμο, πολλώ δε μάλλον με (ημι)άγνωστο δρόμο. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
...το corsa ομως απο την αλλη εκτος του οτι ειναι πιο δυνατο, δειχνει περισσοτερο τα λεφτα του σε απτη ποιοτητα...
Σιγά την ποιότητα που έχει μέσα...
Απο το 500 Abarth παντως πολυ καλυτερη.
Και με βαση την κατηγορια του, και τα λεφτα που κοστιζει παιζει να εχει και την καλυτερη... -
Χαίρω πολύ, και η C63 AMG έχει καλύτερη ποιότητα από το Golf GTI. Σε σχέση με τα ίδιας κατηγορίας (hot hatch-supermini) οι διαφορές δεν είναι τοοοοσο μεγάλες, και προσωπικά πρώτο δεν το βάζω σε καμία των περιπτώσεων.
-
ποτε ειχε ποιοτητα το corsa μωρε πλακα κανουμε.
επειδη εχει η bmw kai h mercedes νομιζεις οτι εχει και το κουβαδακι . -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
...το corsa ομως απο την αλλη εκτος του οτι ειναι πιο δυνατο, δειχνει περισσοτερο τα λεφτα του σε απτη ποιοτητα...
Σιγά την ποιότητα που έχει μέσα...
ελα ντε...και καποιος αλλος ανεφερε ποιοτητα για το κορσα opc και αρχιζω να αναρωτιεμαι τι αμαξι ειδα εγω..
-
Πραγματικα αν εξαιρεσεις τα θεικα Recaro που εχει δεν εχει κατι φοβερο σε ποιοτητα...σημειωση:Τα ιδια Recaro τα χρεωνει το Vag στα GTI R32 S models γυρω στα 4 χιλιαρικα
-
μαλιστα.
-
@drdino
Δεν προσεξες ομως οτι η συγκριση προεκυψε απο την αναφορα του ss το οποιο
κοστιζει τα ιδια με το corsa...@italakias
Aυτα πες τα στους αγοραστες τους που δειχνουν την προτιμηση τους ,
κατατασοντας το πρωτο σε πωλησεις στην κατηγορια... -
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Πραγματικα αν εξαιρεσεις τα θεικα Recaro που εχει δεν εχει κατι φοβερο σε ποιοτητα...σημειωση:Τα ιδια Recaro τα χρεωνει το Vag στα GTI R32 S models γυρω στα 4 χιλιαρικαρε παιδια ποιο σουπερμινι εχει καλυτερη ποιοτητα??το corsa ειναι πρωτο και ακολουθουν ibiza και 207
και μιλαω για ποιοτητα,δηλαδη καλα και σχετικα μαλακα πλαστικα, καλη συναρμογη και ελειψη τριγμων.δε μιλαω για πουτανιαρικη σχεδιαση τυπου ΜΙΤΟ,εννοειται οτι το corsa μεσα ειναι σχεδιαστικα πολυ πιο βαρετο και μουντο,αλλα ειναι πολυ πιο ποιοτικο
@jantaras
ασχετο,εισαι βεβαιος οτι το R32 εχει Recaro??και για του s3 τα εξτρα καθισματα(επισης 4Κ) που ειναι σχεδον ιδια, το ιδιο λενε αλλα δε το γραφει πουθενα πανω τους οπως γινοταν στο παλιο...
πως ειμαστε βεβαιοι οτι μιλαμε για recaro??επισης να σου τονισω οτι με τα 4000 ευρω ντυνεις με μαυρο δερμα ολο σου το αυτοκινητο
δηλαδη και τα πισω καθισματα τελειως και φιλετακια δερματος στις πορτες.συνεπως τα καθισματα δεν κανουν 4 χιλιαρικα,απλα για να υπαρχει μια οπτικη ομοιομορφια πληρωνεις (νταβατζιλικι βεβαια ) και το δερμα που θα μπει σε ολο το αυτοκινητο.
Στρίβοντας με 25.000 ευρώ