-
Eπειδη ειμαι φανατικος μοτοσυκλετιστης, το να γινεται συγκριση των μοτοσυκλετιστων και ολων αυτων των ηλιθιων που βλεπω καθε μερα, απο παπι μεχρι varkadero, ειναι υβρις απο μονο του
Κατεβαινω καθε μερα με αυτοκινητο στο κεντρο(δεν χρησιμοποιω την μοτοσυκλετα εδω και πολυ καιρο για το κεντρο, αυτην την στιγμη για διαφορους λογους, ακομα τουλαχιστον), και πιστεψτε με οσα χρονια και να οδηγαω μοτοσυκλετα(περιπου 20) ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τι εχουν στο κεφαλι ολοι αυτοι οι ''χρηστες δικυκλου''
Σε αδεια κηφησιας τους βλεπεις να σερνονται με το translap αναμεσα στην αριστερη και στην μεσαια λωριδα, με 60, χωρις κανενα απολυτως λογο
Εγω επειδη οδηγαω μοτοσυκλετα, εκνευριζομαι πιο πολυ απο εσας
Φυσικα και μονο η ελειψη κρανους δειχνει τι επιπεδο εχουν
Οπως ελεγε και μια διαφημιση ''Κρανος. Φοριεται πανω απο το μυαλο'' -
Όταν δεν φοράς κράνος, δεν μπορείς να πηγαίνεις πολύ πάνω από 60.
(ή αν πηγαίνεις, θα γελάνε όταν σε βλέπουν μετά)
-
Το τελευταίο διάστημα βλέπω όλο και πιο συχνά μηχανόβιους ΧΩΡΙΣ κράνος φυσικά να παραβιάζουν το κόκκινο ως εξής: Σταματάνε αρχικά στο φανάρι, και μετά σιγά σιγά περνάνε ύπουλα την μισή διασταύρωση μέχρι τη νησίδα, και μόλις δουν ευκαιρία γκαζώνουν και περνούν κάθετα και τον υπόλοιπο δρόμο από τον οποίο διέρχονται κανονικά με πράσινο τα υπόλοιπα οχήματα.
Κάποιοι δε από αυτούς το κάνουν σε slow motion. Με το πάσο τους. Και μόλις περάσουν την διασταύρωση, κινούνται με πολύ χαμηλή ταχύτητα δείγμα οτι ΔΕΝ βιάζονται. Μπράβο ΟΡΝΙΑ! Αυτός που θα σας πάρει όμως κάποια στιγμή από κάτω κινούμενος απόλυτα νόμιμα τι φταίει;
-
Επίσης τα έχω πάρει το τελευταίο διάστημα με όλους αυτούς τους Καργ**ληδες τους νταλικέρηδες που σέρνονται στην μεσαία λωρίδα της ΑΟ κάθε πρωί δημιουργώντας απίστευτο μπάχαλο πίσω τους, ενώ είναι ΑΔΕΙΑ τόσο η δεξιά λωρίδα και η μεσαία μπροστά τους για αρκετές εκατοντάδες μέτρα.
Μια μέρα μάλιστα είδα νταλίκα διεθνών μεταφορών στην ΑΡΙΣΤΕΡΗ από το ύψος του The Mall μέχρι την έξοδο για Λαμία.
Σ'αυτούς που είναι η τροχαία να τους ξεσκίσει;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Επίσης τα έχω πάρει το τελευταίο διάστημα με όλους αυτούς τους Καργ**ληδες τους νταλικέρηδες που σέρνονται στην μεσαία λωρίδα της ΑΟ κάθε πρωί δημιουργώντας απίστευτο μπάχαλο πίσω τους, ενώ είναι ΑΔΕΙΑ τόσο η δεξιά λωρίδα και η μεσαία μπροστά τους για αρκετές εκατοντάδες μέτρα.Εξίσου απαράδεκτοι με τους νταλικέρηδες όλοι όσοι κινούνται στη μεσαία όταν η δεξιά είναι ελεύθερη. Και δυστυχώς είναι πάρα πολλοί.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όταν δεν φοράς κράνος, δεν μπορείς να πηγαίνεις πολύ πάνω από 60.(ή αν πηγαίνεις, θα γελάνε όταν σε βλέπουν μετά)
Συμφωνώ με τον after όντας και εγώ οδηγός. Πιστεύεις ότι τα 20 χιλιόμετρα δεν είναι αρκετά να πηγαίνει ένας με μηχανή για να σκοτωθεί για πλάκα άμα δεν φοράει κράνος; Πρέπει να πάει πάνω από 60; Είναι αδιανόητο να έχεις μηχανής στε μεγάλη πόλη (και οπουδήποτε βασικά) με τους κανίβαλους που κυκλοφορούν και να μην φοράς κράνος. Είναι σαν να λες πάω να πεθάνω.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Επίσης τα έχω πάρει το τελευταίο διάστημα με όλους αυτούς τους Καργ**ληδες τους νταλικέρηδες που σέρνονται στην μεσαία λωρίδα της ΑΟ κάθε πρωί δημιουργώντας απίστευτο μπάχαλο πίσω τους, ενώ είναι ΑΔΕΙΑ τόσο η δεξιά λωρίδα και η μεσαία μπροστά τους για αρκετές εκατοντάδες μέτρα.Μια μέρα μάλιστα είδα νταλίκα διεθνών μεταφορών στην ΑΡΙΣΤΕΡΗ από το ύψος του The Mall μέχρι την έξοδο για Λαμία.
Σ'αυτούς που είναι η τροχαία να τους ξεσκίσει;
Και άν ρωτήσεις οποιοδήποτε επαγγελματία οδηγό θα σου πεί οτι ευχαρίστως θα έμενε στη δεξια λωρίδα αρκεί να φύγουν απο κεί όλοι οι αναξιοπαθούντες με τα επιβατικά που πάνε με 20. Δέν είναι ότι πιό εύκολο με 18μετρη νταλίκα να βγαίνουν στη μεσαία κάθε τρείς και λίγο για προσπέραση, οπότε πολλοί οδηγοί καλώς η κακώς πιάνουν μόνιμα τη μεσαία και προχωράνε.
Οπότε συμφωνώ μαζί σου, αλλά μαζί με τους νταλικέρηδες η αστυνομία να ξεσκίσει και όσους βραδυπορούν, οι οποίοι είναι αυτοί που δημιουργούν καταρχάς το πρόβλημα.
-
Σου μιλαει για ΑΔΕΙΑ δεξια λωριδα, οπως επισης και ΑΔΕΙΑ μεσαια μπροστα τους (= αν βιαζονται και θελουν να μενουν μεσαια, να πανε λιγο πιο σβελτα).
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Σου μιλαει για ΑΔΕΙΑ δεξια λωριδα, οπως επισης και ΑΔΕΙΑ μεσαια μπροστα τους (= αν βιαζονται και θελουν να μενουν μεσαια, να πανε λιγο πιο σβελτα).Πόσο άδεια μπορεί να είναι η ΑΟ τις πρωινές ώρες που λέει ο Vasgti? Να πάνε πιό σβέλτα δέν γίνεται γιατί το όριο ταχύτητας για τα φορτηγά είναι 80 και υπάρχει κόφτης στα 90.
Η ΑΟ έχει επίσης το πρόβλημα οτι υπάρχουν πολλές είσοδοι-έξοδοι, οπότε έχεις αυτούς που θέλουν να βγούν και μπαίνουν μπροστά σου και φρενάρουν και απο την άλλη έχεις αυτούς που μπαίνουν απο τη λωρίδα επιτάχυνσης με το πάσο τους και σου χώνονται μπροστά.
Οπότε τα φορτηγά αν κάτσουν δεξιά θα πρέπει να φρενάρουν συνεχώς για τον κάθε αναξιοπαθούντα που μπαίνει μπροστά τους, με ότι συνεπάγεται αυτό.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Οπότε τα φορτηγά αν κάτσουν δεξιά θα πρέπει να φρενάρουν συνεχώς για τον κάθε αναξιοπαθούντα που μπαίνει μπροστά τους, με ότι συνεπάγεται αυτό.Κάπως έτσι σκέφτονται και όλοι εκείνοι που δεν οδηγούν φορτηγό και παρ' όλα αυτά εξακολουθούν να οδηγούν στη μεσαία. Σου λέει, σε δουλειά θα βρισκόμαστε τώρα; Πιάνω τη μεσαία κι όλα ζάχαρη. Κι έτσι μετατρέπεται δρόμος τριών σε δρόμο δύο λωρίδων με όλες αυτές τις ευεργετικές συνέπειες για όλους μας.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Το τελευταίο διάστημα βλέπω όλο και πιο συχνά μηχανόβιους ΧΩΡΙΣ κράνος φυσικά να παραβιάζουν το κόκκινο ως εξής: Σταματάνε αρχικά στο φανάρι, και μετά σιγά σιγά περνάνε ύπουλα την μισή διασταύρωση μέχρι τη νησίδα, και μόλις δουν ευκαιρία γκαζώνουν και περνούν κάθετα και τον υπόλοιπο δρόμο από τον οποίο διέρχονται κανονικά με πράσινο τα υπόλοιπα οχήματα.Αυτό είναι παραλλαγή του 'περνάω το φανάρι, σταματάω πιο μπροστά στη διασταύρωση (έως και στη μέση) και όταν δω από το καθρέφτη να ξεκινάνε -ή μου κορνάρουν- τότε φεύγω.
Πόσο άδεια μπορεί να είναι η ΑΟ τις πρωινές ώρες που λέει ο Vasgti? Να πάνε πιό σβέλτα δέν γίνεται γιατί το όριο ταχύτητας για τα φορτηγά είναι 80 και υπάρχει κόφτης στα 90.
Πόσο άδεια; Όσο πολλά είναι και τα αυτοκίνητα που πάνε 'με 20'. Την αναφορά του κόφτη δεν τη σχολιάζω καν.
Η ΑΟ έχει επίσης το πρόβλημα οτι υπάρχουν πολλές είσοδοι-έξοδοι, οπότε έχεις αυτούς που θέλουν να βγούν και μπαίνουν μπροστά σου και φρενάρουν και απο την άλλη έχεις αυτούς που μπαίνουν απο τη λωρίδα επιτάχυνσης με το πάσο τους και σου χώνονται μπροστά.
Εδώ σωστά θίγεις 2 προβλήματα των ανισόπεδων κόμβων/πλάγιων διασταυρώσεων. Αυτοί που μπαίνουν, γράφουν στα @@ τους το stop/yield, δεν κοιτάζουν καν αν έρχεται κανείς και σου δοκιμάζουν το ABS.
Αυτοί που βγαίνουν πάλι, αντί να χρησιμοποιήσουν τη ράμπα εξόδου, κάθονται στη δεξιά λωρίδα, φρενάρουν στη δεξιά εμποδίζοντας όσους έρχονται από πίσω και στρίβουν τελευταία στιγμή στην έξοδοΤΙΠΟΤΑ από αυτά όμως δεν νομιμοποιεί τους οδηγούς φορτηγών που ξεχειμωνιάζουν στη μεσαία λωρίδα! Γενικότερα, τα σαλιγκάρια της μεσαίας (οτιδήποτε είδος οχήματος και αν είναι) περιορίζουν πάρα πολύ τη ροή ενός δρόμο. Συνήθως αριστερά έχει σβέλτη τυπική ροή και στη μεσαία το τρενάκι της χαράς που πάει με 80. Αν θέλεις να πας πιο γρήγορα από τη μεσαία αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο η αριστερή, θα πας δεξιά. Το ίδιο αν βιάζεσαι και θέλεις να πας πιο γρήγορα απ,ότι η αριστερή. Εκεί ως επί το πλείστον έχεις άδειο δρόμο μπροστά και προσπερνάς το τρενάκι της μεσαίας. Πέφτεις όμως πίσω από κάποιον που πάει αργά στη δεξιά και σε μπλοκάρει. Αυτός δεν σου φταίει σε τίποτα, και έχει δικαίωμα να βρίσκεται στο δρόμο (δεν μιλάμε για παράνομες περιπτώσεις χωματουργικό/τρακτέρ στον αυτοκινητόδρομο) και βρίσκεται στο σωστό σημείο ώστε να ενοχλεί όσο το δυνατόν λιγότερο. Επειδή η ροή στη μεσαία είναι πυκνή και κανείς δεν έχει το φιλότιμο να σε αφήσει να περάσεις, περιμένεις στωικά μέχρι να βρεις κενό στη μεσαία.
Πώς να ξεσκίσετε τη ροή ενός δρόμου σε 3 απλά βήματα.
-
Πάω στην εθνική να κάνω ένα πείραμα: Θα βάλω το CC στα 85 (~80 πραγματικά) και θα δώ πόσες φορές θα αναγκαστώ να βγώ στη μεσαία για προσπέραση
-
Στην εθνική μπορείς να βάλεις το τεμποματ και να καθήσεις στην δεξιά λωρίδα.
Σε δρόμους όπως η αττική οδός, η περιφερειακή στη Θεσσαλονίκη, κλπ. ΔΕΝ μπορείς να καθήσεις δεξιά με το τεμποματ.
Συνέχεια, συνέχεια πατάς φρένο γιατί μπαίνουν από εισόδους και γιατί φρενάρουν μπροστά σου για να βγούνε σε εξόδους. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Επίσης τα έχω πάρει το τελευταίο διάστημα με όλους αυτούς τους Καργ**ληδες τους νταλικέρηδες που σέρνονται στην μεσαία λωρίδα της ΑΟ κάθε πρωί δημιουργώντας απίστευτο μπάχαλο πίσω τους, ενώ είναι ΑΔΕΙΑ τόσο η δεξιά λωρίδα και η μεσαία μπροστά τους για αρκετές εκατοντάδες μέτρα.
Μια μέρα μάλιστα είδα νταλίκα διεθνών μεταφορών στην ΑΡΙΣΤΕΡΗ από το ύψος του The Mall μέχρι την έξοδο για Λαμία.
Σ'αυτούς που είναι η τροχαία να τους ξεσκίσει;
Και άν ρωτήσεις οποιοδήποτε επαγγελματία οδηγό θα σου πεί οτι ευχαρίστως θα έμενε στη δεξια λωρίδα αρκεί να φύγουν απο κεί όλοι οι αναξιοπαθούντες με τα επιβατικά που πάνε με 20. Δέν είναι ότι πιό εύκολο με 18μετρη νταλίκα να βγαίνουν στη μεσαία κάθε τρείς και λίγο για προσπέραση, οπότε πολλοί οδηγοί καλώς η κακώς πιάνουν μόνιμα τη μεσαία και προχωράνε.
Οπότε συμφωνώ μαζί σου, αλλά μαζί με τους νταλικέρηδες η αστυνομία να ξεσκίσει και όσους βραδυπορούν, οι οποίοι είναι αυτοί που δημιουργούν καταρχάς το πρόβλημα.
Μα.... Στην Ελλαδα οσοι βραδυπορουν, βρησκονται στην αριστερη λωριδα... Η δεξια ειναι συνηθως εντελως αδεια...
-
Πάω εδώ και χρόνια στην δεξιά λωρίδα και όλα μια χαρά. Αν είσαι στην αριστερή με 130 μπορεί να βγει κανείς απότομα από την μεσαία για να προσπεράσει τον μπροστά του με 105 Km/h, αν κινείσαι στην δεξιά αυτό δε πρόκειται να συμβεί ποτέ
Κορυφαίο ζώο ο οδηγός του Smart σήμερα το βράδυ στην Περιφερειακή Θεσ/νίκης που κυκλοφορούσε με κλειστά φώτα και το πατούσε κιόλας! Ελπίζω να κατάφερε να φτάσει σπίτι του πριν τον μαζέψει καμιά νταλίκα ή κανένα άλλο αυτοκίνητο. -
τελικα πρεπει να βρισκει κανεις πολυ ευκολα ναρκωτικα...
εξηγουμαι: βραδακι και πηγαινω βολτα προς σουνιο
ειμαι στην αριστερη λωριδα σταματημενος στα φαναρια πριν την ευθεια του λουνα παρκ στην βαρκιζα.διπλα μου ενα ιμπιζα.
ξεκιναω χαλαρα και δεν παω πανω απο 80-90 ενω κινουμαι ηδη στην μεσαια πλεον.το ιμπιζα ειναι καμια 30αρια μετρα πισω.βγαινει στην αριστερη και με προσπερναει.ολα καλα ως εδω.πλησιαζουμε στην στροφη μετα το λουνα παρκ.το ιμπιζα πεφτει σε φρενα,βγαινω αριστερα,γκαζωνω και προσπερναω (με φλας,χωρις να αναψω φωτα).με το που τον περναω μου αναβει 2-3 φορες τα μεγαλα.τον αγνοω και φτανω στα φαναρια στο ribas που μολις αναβουν πρασινα.με προσπερναει και μπαινει μπροστα μου πατωντας φρενα 2-3 φορες.λεω και εγω θα θελει να ρωτησει κατι για το αμαξι ή να μου πει κατι ή να ανοιξουμε (οχι οτι θα ανοιγα).παω διπλα και αρχιζει να λει οτι θα τους σκοτωνα και αν το ξανακανω θα πεσει πανω μου (για να σιγουρευτει οτι θα τους σκοτωσω?) κλπ.πραγματικα με επιασε τοσο απροετοιμαστο που δεν απαντησα τιποτα.γελασα και εκλεισα το παραθυρο.
αμεσως μετα το 'ενα μετρο και ενα μιλκο' (σκαρφαλωσε στην πορτα για να κραυγασει),
γκαζωσε,μπηκε μπροστα και καβατζωσε την αριστερη (!?!) σερνομενος,περιμενοντας να με εμβολισει?
περιμενα κανα δυο στροφες,φουσκωσα το τουρμπο και εξαφανιστηκα (μεγαλο πραγμα η ενεργητικη ασφαλεια...)πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι τον ενοχλησε.το οτι καποιος τον προσπερασε? σε κινδυνο δεν τον εβαλα σε καμια περιπτωση.εκανε φιγουρα στην κοπελα διπλα? ειχαν ληξει?
-
please delete
λαθος -
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι τον ενοχλησε.το οτι καποιος τον προσπερασε? σε κινδυνο δεν τον εβαλα σε καμια περιπτωση.εκανε φιγουρα στην κοπελα διπλα? ειχαν ληξει?
Eιναι η ιδια κατηγορια με αυτους που σερνονται στην αριστερη λωριδα της εθνικης με 70, και σε βριζουν αν θες να τους περασεις
Φιλοι μου ουτε παραπανω απο εσας ξερω ουτε λιγοτερα, απλα κυκλοφορουν ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΣ στους δρομους, που απλα δεν εχει εξακριβωθει η ασθενεια τους
Συμφωνα παντως με ψυχιατρους, ολοι κρυβουμε εναν ψυχακια μεσα μας, και τον βγαζουμε εξω ανα την περιπτωση
Καποιοι τον βγαζουν στην οδηγηση, γιατι αλλιως δεν μπορω να εξηγησω την λογικη καποιων -
Μια που λέμε εδώ για ζώα, συχγαρηττήρια σε 3-4 παλιομαλακες που πάτησαν ένα μικρό λευκὀ γατάκι στα πίσω του πόδια και το καημενό το έβλεπα να σπαρταράει λιωμένο στο πίσω του μέρος και να προσπαθεί αμυνθεί με κάθε δύναμη που το είχε μείνει να ζήσει...
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Μια που λέμε εδώ για ζώα, συχγαρηττήρια σε 3-4 παλιομαλακες που πάτησαν ένα μικρό λευκὀ γατάκι στα πίσω του πόδια και το καημενό το έβλεπα να σπαρταράει λιωμένο στο πίσω του μέρος και να προσπαθεί αμυνθεί με κάθε δύναμη που το είχε μείνει να ζήσει...Κάποιες φορές δεν μπορείς να αντιδράσεις έτσι όπως πετάγονται στη μέση του δρόμου...Ειδικά κάποιες φορές εμένα μου έχουν πεταχτεί (μέσα από τα φυτά της 'νησίδας') όταν είμαι στην κάθοδο της Λ.Συγγρού στην αριστερή λωρίδα και πάω με περίπου 100-110km/h.
Εκεί αν σου πεταχτεί στο 1m, τι προλαβαίνεις να κάνεις? (δε λέω ότι δε στενοχωριέμαι αν χτυπήσω έστω και καταλάθος ένα γατί-σκυλί-πουλί κτλ !Δεν είναι ρομπότ...Απλά κάποιες φορές λέω ότι δεν μπορείς να αντιδράσεις με τίποτα!! )Ζώο εγώ χθες που ξέσπασα πάνω σε έναν (άτυχο) τύπο με καινούριο λευκό (ή ήταν ασημένιο?) Corsa κάνοντας μανιωδώς σινιάλο για να κάνει δεξιά.Δε λέω ότι είχα δίκιο, αλλά αν πάνε όλοι και στέκονται στην τέρμα αριστερή λωρίδα με 70km/h (και να πατάνε και στο ξεκάρφωτο φρένο και να πέφτουμε στα ~60km/h) και προσπερνάνε αυτόν που κινείται στην 2η λωρίδα από αριστερά και πάει με 65km/h...εεε...κάποια στιγμή τελειώνει η υπομονή σου.
Αν μπορούσα, θα του ζητούσα συγνώμη, καθώς μετά από 1 λεπτό κατάλαβα πόσο τραγικός έγινα...
Ζώα,Ζώα,Ζώα.............