-
Παρότι είμαι παλαιός αναγνώστης των 4 τροχών και χρήστης της τεχνολογίας είμαι καινούργιο μέλος του forum.
Το θέμα που θέτω είναι λίγο πολύ γνωστό. Οδηγώ μία Alfa 147 (120PS) με όλα τα στάνταρ καλούδια και extra VDC (vehicle dynamic control). Ενώ το στανταρ ASR απενεργοποίειται (και αν δεν το βγαλεις νομίζεις ότι για 0-60 θέλεις 10 sec, εκ των οποίων τα 8 για το 0-20), το VDC δεν βγαίνει. Μου έχουν πει ότι μπορώ να βάλω διακόπτη (δεν ξέρω), αλλά είμαι φανατικά κατά των μετατροπών, ακόμα και στη διάσταση ελαστικών.
Το κακό είναι ότι όλο και περισσότερα μοντέλα δεν επιτρέπουν την απενεργοποίηση των βοηθημάτων ή επιτρέπουν μόνο τη μερική απενεργοποίησή τους.
Στην αρχή (πρώτη εβδομάδα) ομολογώ ότι εξερευνούσα με χαρά και θαυμασμό τη λειτουργία του VDC. Είναι σίγουρα εντυπωσιακή η πρώτη φορά που ενώ υποστρέφεις έντονα γυρνάς στη γραμμή σου χωρίς να κάνεις τίποτα. Φυσικά, αμέσως μετά μου έσπαγαν τα νεύρα κάθε φορά που μέσα στη στροφή μου κοβόταν το γκάζι και τα φρένα των τροχών έφερναν το αυτοκίνητο υποχρεωτικά εκεί που έδειχνε το τιμόνι. Καλά που υπάρχει και το χειρόφρενο, η χρήση του οποίου όμως δεν μπορεί να είναι κανόνας.
Τελικά θα προτιμούσα την Alfa μου χωρίς VDC (μια χαρά θα έστριβε και πάλι και θα έκανε και παιχνίδια). Φοβάμαι όμως ότι σε λίγα χρόνια όλα τα συστήματα αυτά θα είναι στάνταρ και δεν θα μπορεί κανείς να επιλέξει. Αν πχ κάποιος δεν θέλει (κακώς για μένα) το ABS τι μπορεί να κάνει σήμερα? Τίποτα εκτός αν του αρκούν 1.100 κυβικά (άντε και μερικά 1.400). (Εξάλλου και στην 147 το ABS είναι υπερβολικά ευαίσθητο).
Πιστεύω λοιπόν ότι θα έπρεπε να καταλάβουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ότι καλή είναι η εξέλιξη και η ενίσχυση της ενεργητικής ασφάλειας, αλλά τα αυτοκίνητα αποτελούν και μέσο ευχαρίστησης για μερικούς (πόσο μάλλον για τους alfisti). Και η λύση είναι απλή. Τρία διακοπτάκια (ίσως 4 ή 5 στο μέλλον).
1 : ABS
2 : ASR
3 : VDC, ESP, DSC ή όπως το λέει ο καθένας
4 : Ποιός ξέρει ?
5 : Ποιός ξέρει (2) ???Φαντάζομαι ότι δεν κοστίζουν πολύ!!!! Και αν κοστίζουν εγώ τουλάχιστον θα τα πλήρωνα.
Κλείνοντας θέλω να τονίσω ότι δεν είμαι εναντίον των συστημάτων αυτών. Σίγουρα έχουν βοηθήσει πολλούς οδηγούς σε δύσκολες στιγμές. Δεν είμαστε όλοι Σουμάχερ και εγώ τουλάχιστον θέλω αν πεταχτεί το παιδάκι να στρίβω με κολλήμενο το πόδι στο φρένο. Αλλά θέλω και να μπορώ να λιώσω τα λάστιχά μου εκεί που μπορώ. Να πατάω τα διακοπτάκια, να ανάβουν να προειδοποιητικά λαμπάκια, να κάνει μπιπ μπιπ, ίσως να βγάζει και μία μούτζα από το ταμπλώ, αλλά να 'φεύγει' και να 'μαζεύεται' από τον οδηγό.
Συναφές βέβαια είναι και το θέμα του υπερβολικά φιλικού στησίματος των περισσότερων αυτοκινήτων, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Άραγε τα παιδιά μου (που δεν έχω ακόμη) θα μπορούν να σπινιάρουν ένα αυτοκίνητο ή θα τους λέω ότι παλιά η πρόσφυση χανόταν καμιά φορά και θα με κοιτάνε περίεργα???
Επίκαιρη παρένθεση : Ό,τι σύστημα και να έχεις οι νόμοι της φυσικής πάντα ισχύουν. Αυτό το ξέρουμε όλοι. Τα πρόσφατα χιόνια όμως στην Αττική ήταν μια καλή ευκαιρία να το διαπιστώσουμε ακόμα και με 10 kmh. Εγώ πάλι διαπίστωσα ότι το VDC δεν λειτουργεί στα 10 kmh. Μάλλον η ταχύτητα είναι πολύ μικρή για να καταλάβουν οι αισθητήρες την υποστροφή (όχι βέβαια ότι και να λειτουργούσε θα σταματούσε την υποστροφή). Επίσης, έχω την εντύπωση ότι χωρίς ABS, με τόσο μικρή ταχύτητα και σε τόσο γλιστερή επιφάνεια ίσως να σταμάταγε πιο γρήγορα. Λεπτομέρειες.....
-
Παρότι είμαι παλαιός αναγνώστης των 4 τροχών και χρήστης της τεχνολογίας είμαι καινούργιο μέλος του forum.
Το θέμα που θέτω είναι λίγο πολύ γνωστό. Οδηγώ μία Alfa 147 (120PS) με όλα τα στάνταρ καλούδια και extra VDC (vehicle dynamic control). Ενώ το στανταρ ASR απενεργοποίειται (και αν δεν το βγαλεις νομίζεις ότι για 0-60 θέλεις 10 sec, εκ των οποίων τα 8 για το 0-20), το VDC δεν βγαίνει. Μου έχουν πει ότι μπορώ να βάλω διακόπτη (δεν ξέρω), αλλά είμαι φανατικά κατά των μετατροπών, ακόμα και στη διάσταση ελαστικών.
Το κακό είναι ότι όλο και περισσότερα μοντέλα δεν επιτρέπουν την απενεργοποίηση των βοηθημάτων ή επιτρέπουν μόνο τη μερική απενεργοποίησή τους.
Στην αρχή (πρώτη εβδομάδα) ομολογώ ότι εξερευνούσα με χαρά και θαυμασμό τη λειτουργία του VDC. Είναι σίγουρα εντυπωσιακή η πρώτη φορά που ενώ υποστρέφεις έντονα γυρνάς στη γραμμή σου χωρίς να κάνεις τίποτα. Φυσικά, αμέσως μετά μου έσπαγαν τα νεύρα κάθε φορά που μέσα στη στροφή μου κοβόταν το γκάζι και τα φρένα των τροχών έφερναν το αυτοκίνητο υποχρεωτικά εκεί που έδειχνε το τιμόνι. Καλά που υπάρχει και το χειρόφρενο, η χρήση του οποίου όμως δεν μπορεί να είναι κανόνας.
Τελικά θα προτιμούσα την Alfa μου χωρίς VDC (μια χαρά θα έστριβε και πάλι και θα έκανε και παιχνίδια). Φοβάμαι όμως ότι σε λίγα χρόνια όλα τα συστήματα αυτά θα είναι στάνταρ και δεν θα μπορεί κανείς να επιλέξει. Αν πχ κάποιος δεν θέλει (κακώς για μένα) το ABS τι μπορεί να κάνει σήμερα? Τίποτα εκτός αν του αρκούν 1.100 κυβικά (άντε και μερικά 1.400). (Εξάλλου και στην 147 το ABS είναι υπερβολικά ευαίσθητο).
Πιστεύω λοιπόν ότι θα έπρεπε να καταλάβουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ότι καλή είναι η εξέλιξη και η ενίσχυση της ενεργητικής ασφάλειας, αλλά τα αυτοκίνητα αποτελούν και μέσο ευχαρίστησης για μερικούς (πόσο μάλλον για τους alfisti). Και η λύση είναι απλή. Τρία διακοπτάκια (ίσως 4 ή 5 στο μέλλον).
1 : ABS
2 : ASR
3 : VDC, ESP, DSC ή όπως το λέει ο καθένας
4 : Ποιός ξέρει ?
5 : Ποιός ξέρει (2) ???Φαντάζομαι ότι δεν κοστίζουν πολύ!!!! Και αν κοστίζουν εγώ τουλάχιστον θα τα πλήρωνα.
Κλείνοντας θέλω να τονίσω ότι δεν είμαι εναντίον των συστημάτων αυτών. Σίγουρα έχουν βοηθήσει πολλούς οδηγούς σε δύσκολες στιγμές. Δεν είμαστε όλοι Σουμάχερ και εγώ τουλάχιστον θέλω αν πεταχτεί το παιδάκι να στρίβω με κολλήμενο το πόδι στο φρένο. Αλλά θέλω και να μπορώ να λιώσω τα λάστιχά μου εκεί που μπορώ. Να πατάω τα διακοπτάκια, να ανάβουν να προειδοποιητικά λαμπάκια, να κάνει μπιπ μπιπ, ίσως να βγάζει και μία μούτζα από το ταμπλώ, αλλά να 'φεύγει' και να 'μαζεύεται' από τον οδηγό.
Συναφές βέβαια είναι και το θέμα του υπερβολικά φιλικού στησίματος των περισσότερων αυτοκινήτων, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Άραγε τα παιδιά μου (που δεν έχω ακόμη) θα μπορούν να σπινιάρουν ένα αυτοκίνητο ή θα τους λέω ότι παλιά η πρόσφυση χανόταν καμιά φορά και θα με κοιτάνε περίεργα???
Επίκαιρη παρένθεση : Ό,τι σύστημα και να έχεις οι νόμοι της φυσικής πάντα ισχύουν. Αυτό το ξέρουμε όλοι. Τα πρόσφατα χιόνια όμως στην Αττική ήταν μια καλή ευκαιρία να το διαπιστώσουμε ακόμα και με 10 kmh. Εγώ πάλι διαπίστωσα ότι το VDC δεν λειτουργεί στα 10 kmh. Μάλλον η ταχύτητα είναι πολύ μικρή για να καταλάβουν οι αισθητήρες την υποστροφή (όχι βέβαια ότι και να λειτουργούσε θα σταματούσε την υποστροφή). Επίσης, έχω την εντύπωση ότι χωρίς ABS, με τόσο μικρή ταχύτητα και σε τόσο γλιστερή επιφάνεια ίσως να σταμάταγε πιο γρήγορα. Λεπτομέρειες.....
-
Παρότι είμαι παλαιός αναγνώστης των 4 τροχών και χρήστης της τεχνολογίας είμαι καινούργιο μέλος του forum.
Το θέμα που θέτω είναι λίγο πολύ γνωστό. Οδηγώ μία Alfa 147 (120PS) με όλα τα στάνταρ καλούδια και extra VDC (vehicle dynamic control). Ενώ το στανταρ ASR απενεργοποίειται (και αν δεν το βγαλεις νομίζεις ότι για 0-60 θέλεις 10 sec, εκ των οποίων τα 8 για το 0-20), το VDC δεν βγαίνει. Μου έχουν πει ότι μπορώ να βάλω διακόπτη (δεν ξέρω), αλλά είμαι φανατικά κατά των μετατροπών, ακόμα και στη διάσταση ελαστικών.
Το κακό είναι ότι όλο και περισσότερα μοντέλα δεν επιτρέπουν την απενεργοποίηση των βοηθημάτων ή επιτρέπουν μόνο τη μερική απενεργοποίησή τους.
Στην αρχή (πρώτη εβδομάδα) ομολογώ ότι εξερευνούσα με χαρά και θαυμασμό τη λειτουργία του VDC. Είναι σίγουρα εντυπωσιακή η πρώτη φορά που ενώ υποστρέφεις έντονα γυρνάς στη γραμμή σου χωρίς να κάνεις τίποτα. Φυσικά, αμέσως μετά μου έσπαγαν τα νεύρα κάθε φορά που μέσα στη στροφή μου κοβόταν το γκάζι και τα φρένα των τροχών έφερναν το αυτοκίνητο υποχρεωτικά εκεί που έδειχνε το τιμόνι. Καλά που υπάρχει και το χειρόφρενο, η χρήση του οποίου όμως δεν μπορεί να είναι κανόνας.
Τελικά θα προτιμούσα την Alfa μου χωρίς VDC (μια χαρά θα έστριβε και πάλι και θα έκανε και παιχνίδια). Φοβάμαι όμως ότι σε λίγα χρόνια όλα τα συστήματα αυτά θα είναι στάνταρ και δεν θα μπορεί κανείς να επιλέξει. Αν πχ κάποιος δεν θέλει (κακώς για μένα) το ABS τι μπορεί να κάνει σήμερα? Τίποτα εκτός αν του αρκούν 1.100 κυβικά (άντε και μερικά 1.400). (Εξάλλου και στην 147 το ABS είναι υπερβολικά ευαίσθητο).
Πιστεύω λοιπόν ότι θα έπρεπε να καταλάβουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ότι καλή είναι η εξέλιξη και η ενίσχυση της ενεργητικής ασφάλειας, αλλά τα αυτοκίνητα αποτελούν και μέσο ευχαρίστησης για μερικούς (πόσο μάλλον για τους alfisti). Και η λύση είναι απλή. Τρία διακοπτάκια (ίσως 4 ή 5 στο μέλλον).
1 : ABS
2 : ASR
3 : VDC, ESP, DSC ή όπως το λέει ο καθένας
4 : Ποιός ξέρει ?
5 : Ποιός ξέρει (2) ???Φαντάζομαι ότι δεν κοστίζουν πολύ!!!! Και αν κοστίζουν εγώ τουλάχιστον θα τα πλήρωνα.
Κλείνοντας θέλω να τονίσω ότι δεν είμαι εναντίον των συστημάτων αυτών. Σίγουρα έχουν βοηθήσει πολλούς οδηγούς σε δύσκολες στιγμές. Δεν είμαστε όλοι Σουμάχερ και εγώ τουλάχιστον θέλω αν πεταχτεί το παιδάκι να στρίβω με κολλήμενο το πόδι στο φρένο. Αλλά θέλω και να μπορώ να λιώσω τα λάστιχά μου εκεί που μπορώ. Να πατάω τα διακοπτάκια, να ανάβουν να προειδοποιητικά λαμπάκια, να κάνει μπιπ μπιπ, ίσως να βγάζει και μία μούτζα από το ταμπλώ, αλλά να 'φεύγει' και να 'μαζεύεται' από τον οδηγό.
Συναφές βέβαια είναι και το θέμα του υπερβολικά φιλικού στησίματος των περισσότερων αυτοκινήτων, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Άραγε τα παιδιά μου (που δεν έχω ακόμη) θα μπορούν να σπινιάρουν ένα αυτοκίνητο ή θα τους λέω ότι παλιά η πρόσφυση χανόταν καμιά φορά και θα με κοιτάνε περίεργα???
Επίκαιρη παρένθεση : Ό,τι σύστημα και να έχεις οι νόμοι της φυσικής πάντα ισχύουν. Αυτό το ξέρουμε όλοι. Τα πρόσφατα χιόνια όμως στην Αττική ήταν μια καλή ευκαιρία να το διαπιστώσουμε ακόμα και με 10 kmh. Εγώ πάλι διαπίστωσα ότι το VDC δεν λειτουργεί στα 10 kmh. Μάλλον η ταχύτητα είναι πολύ μικρή για να καταλάβουν οι αισθητήρες την υποστροφή (όχι βέβαια ότι και να λειτουργούσε θα σταματούσε την υποστροφή). Επίσης, έχω την εντύπωση ότι χωρίς ABS, με τόσο μικρή ταχύτητα και σε τόσο γλιστερή επιφάνεια ίσως να σταμάταγε πιο γρήγορα. Λεπτομέρειες.....
-
ΝΑΙ, να έχουν διακόπτη απενεργοποίησης (και αν δεν έχουν να τους βάλουμε).
ΟΧΙ, δεν χρειάζονται 5 κουμπάκια, χρειάζεται 1 (το πολύ 2 για μερική και πλήρη απενεργοποίηση) για το ΕΝΑ σύστημα το οποίο δουλεύει σωστά. Προς το παρόν αισθάνομαι ότι ακόμα πληρώνουμε τους πειραματισμούς των εταιρειών με τα ηλεκτρονικά συστήματα!
Όσο η Ελλάδα διαθέτει τέτοιους δρόμους θα μπορούμε να δείξουμε στα παιδιά μας το σπινάρισμα, την κολιά και την χειροφρενιά!Σκεφτόμουνα να ονομάσουμε το κουμπί αυτό πχ 'για νέους' αλλά η πλάκα είναι ότι σε 20-30 χρόνια οι νέοι δεν θα ξέρουν να οδηγούν χωρίς ESP οπότε τότε θα πρέπει η επιγραφή να γράφει 'για γέρους' αφού αυτοί μόνο θα μπορούν να το καταφέρουν!
-
Ο χρήστης dimxar έγραψε:
Επίσης, έχω την εντύπωση ότι χωρίς ABS, με τόσο μικρή ταχύτητα και σε τόσο γλιστερή επιφάνεια ίσως να σταμάταγε πιο γρήγορα.Αυτό τουλάχιστον στο υπογράφω! Με 30-40 χαω σε χιονισμένο δρόμο με το παραμικρό χάιδεμα του πεντάλ του φρένου 'τρρρρρρρρ' το ABS και απόσταση ακινητοποίησης 40-0 30 μέτρα. Λύση; Κατέβασμα πρώτης αντί φρένου.
-
Δημοσθένη, να σε καλωσορίσω καταρχάς στο φόρουμ!
Και στο thread για την 147, έχω εκφράσει την απογοήτευσή μου για την επιλογή της Alfa να μην δίνει στον οδηγό την δυνατότητα αποσύνδεσης. Η BMW τη δίνει. Μάλιστα για την M3 έχει εξελίξει και ανάλογα προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα, ανάλογα με τη χρήση (μου φαίνεται μόνο στην CSL).
Σαν να μην έφτανε αυτό, κάποια συστήματα μπαίνουν από μόνα τους, ακόμα και αν τα έχεις απενεργοποιήσει. Μιλάμε για ξεφτίλα...
Μην μπερδεύεις τα αγωνιστικά συστήματα με τις μ@λ@κίες που βάζουν στα πολιτικά αυτοκίνητα. Τα τελευταία χρησιμοποιούν τους αισθητήρες του ABS και η κύρια σκοπιμότητα τους είναι να σου σώσουν το τομάρι αν το παρακάνεις και είσαι κουλός.
Επομένως ψηφίζω και με τα δύο χέρια ΝΑΙ, να απενεργοποιούνται! Και δεν πρόκειται να αγοράσω **ΠΟΤΕ **αυτοκίνητο που να μην έχει μια τέτοια δυνατότητα.
-
Άραγε τα παιδιά μου (που δεν έχω ακόμη) θα μπορούν να σπινιάρουν ένα αυτοκίνητο ή θα τους λέω ότι παλιά η πρόσφυση χανόταν καμιά φορά και θα με κοιτάνε περίεργα???
Αυτή η φράση είναι σοφή.
Ήδη νομίζω οτι στα αυτοκίνητα με σειριακά κιβώτια δε μπορείς να σπινιάρεις στην εκκίνηση αφού το να πατήσεις γκάζι με νεκρά σημαίνει να μπει και η πρώτη σχέση στο κιβώτιο .Πχ στο Citroen C2.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος. -
μια φιλη μου καποτε ειχε ρωτησει πως κανετε αυτα τα κολπα με το αυτοκινητο κ γιατι πατας αυτο το κουμπι(σε αυτοκινητο με επιλογη απενεργοποιησης ηλεκτρονικων). Η απαντηση που πηρε απο φιλο μου: Πατας το παντιλικ μπουτον κ το αυτοκινητο τα κανει μονο του...
Κα8ολου ψεμα στην ελληνικη ασφαλτο...Εγω ευτυχως εχω πισω κινηση με αρκετα αλογα(οχι πολλα) κ κανενα ηλεκτρονικο... τι ευτυχια!!
-
Αν αγόρασω ποτέ αυτοκίνητο που δεν θα μου δίνει τη δυνατότητα απενεργοποίησης όλων αυτών ...... να με .. μουτζώσετε όλοι
Φίλε dimxar καλωσήλθες
...δεν είναι και τόσο κακό μια ψιλομετατροπή για να απενεργοποιείς το VDC
σκέψου το χαμόγελο σου μετά -
Βασίλη και Βασίλιε, μεγάλη μπουκιά φάτε, μεγάλο λόγο μην πείτε. Σας βλέπω να γυρνάτε τις μαντρες και να ψάχνετε για μεταχειρισμένα χωρίς τεχνολογικά καλούδια. Ο φίλος μας (που τον καλωσορίζουμε ) έχει απολυτο δίκιο. Τα παιδιά μας μόνο σε βίντεο θα βλέπουν υπερστροφές. Είναι φανερό τι ψηφίζω.
ΥΓ φίλε dimxar σε περιμένουμε και στο θέμα με το φόρουμ της 147 http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2212
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
. ΥΓ φίλε dimxar σε περιμένουμε και στο θέμα με το φόρουμ της 147 http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2212Ψηφοθηρία μου μυρίζει!!!
Γιά περάστεεεε!!!! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ψηφοθηρία μου μυρίζει!!!
Γιά περάστεεεε!!!!Όχι δεν κατεβαίνω σ'αυτές τις εκλογές. Αντρέα
ΥΓ Πριν 2 βδομάδες είχαμε ψηφοφορία για το ίδιο θέμα. Για να δουμε τι λένε τα γκάλοπ? Θα έχει διαφορά?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Βασίλη και Βασίλιε, μεγάλη μπουκιά φάτε, μεγάλο λόγο μην πείτε. Σας βλέπω να γυρνάτε τις μαντρες και να ψάχνετε για μεταχειρισμένα χωρίς τεχνολογικά καλούδια. Ο φίλος μας (που τον καλωσορίζουμε ) έχει απολυτο δίκιο. Τα παιδιά μας μόνο σε βίντεο θα βλέπουν υπερστροφές. Είναι φανερό τι ψηφίζω.Κι'εγώ το φοβάμαι να γυρνάω τις μάντρες...............Ε36 Μ3
-
Χαλλο,
Την εχει ψαξει κανενας για συνδεση υπολογιστη στην ECU του αυτοκινήτου;
Αναρωτιεμαι, αν με καταληλο software μπορεί καποιος να εχει προσβαση σε τετοια ηλεκτρονικά 'καλουδια', με σκοπό παντα την επιλογή της ενεργο/απενεργοποιησης.
Γνωριζω, οτι συνδεση computer στηω ECU ειναι σχετικα ευκολη σε πολλά αυτοκινητα με 'σχετικα' ευκολο κοικλωμα. Επισεις, ειναι σχετικά ευκολο να βρει καποιος software για να δει διαφορες παραμετρους σε 'πραγματικο' χρονο.Ενα καλο σημειο για ψαξημο ειναι το site http://www.mp3car.com/
Τσιριο,
Kakourdos -
Καλημέρα σας!
Κι εγώ υπέρ του διακόπτη...
Φαντάζεστε το Rallye ή η Μ3 να είχαν σε μόνιμη βάση τον ηλεκτρονικό ρουφιάνο;;;
Καλά είναι να υπάρχουν τα ηλεκτρονικά, αλλά υπάρχουν και ώρες που θέλεις να διαλύσεις τα λάστιχά σου...
-
Καλημέρα κι από το ανατολικό αιγαίο με αρκετό αέρα πάλι σήμερα,αλλά ορατότητα μέχρι τη Χίο(!).
Μου κάνει εντύπωση που το ξεθάψατε 2 χρόνια μετά το θέμα αυτό και επίσης εντύπωση μου κάνει που μου ξέφυγε και δεν απάντησα τότε
Όπως έχουμε ξαναπεί σε αντίστοιχα threads,ΝΑΙ στην απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών,αλλά ΟΧΙ του ABS!Κατά τη γνώμη μου,το μοναδικό ηλεκτρονικό που όχι μόνο δεν κόβει την οδηγική ευχαρίστηση,αλλά βοηθάει κιόλας. -
Αν περιορίζει την ευχρηστία του οχήματος ένα ηλεκτρονικό,τότε θέλω να μπορώ να το απενεργοποιήσω.
Αν χρειάζεται σε συγκεκριμένες συνθήκες (π.χ. ελέγχου ολίσθησης στη βροχή),τότε πάλι θέλω να μπορώ να το απενεργοποιήσω.
Αν,όμως,δω ένα τσογλάνι να έρχεται κατά πάνω μου από το αντίθετο ρεύμα,επειδή έχει την ευχέρεια να απενεργοποιήσει συστήματα και να κάνει ό,τι του'ρθει στο δρόμο,τότε θα πω ΟΧΙ στην απενεργοποίηση. -
Πιστεύω λοιπόν ότι θα έπρεπε να καταλάβουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ότι καλή είναι η εξέλιξη και η ενίσχυση της ενεργητικής ασφάλειας, αλλά τα αυτοκίνητα αποτελούν και μέσο ευχαρίστησης για μερικούς (πόσο μάλλον για τους alfisti). Και η λύση είναι απλή. Τρία διακοπτάκια (ίσως 4 ή 5 στο μέλλον).
1 : ABS
2 : ASR
3 : VDC, ESP, DSC ή όπως το λέει ο καθένας
4 : Ποιός ξέρει ?
5 : Ποιός ξέρει (2) ???Φαντάζομαι ότι δεν κοστίζουν πολύ!!!! Και αν κοστίζουν εγώ τουλάχιστον θα τα πλήρωνα.
Συμφωνώ απολυτα χωρις διακοπτες ΟΧΙ ηλεκτρονικά συστηματα ,εξαλλου στο νεο μου Avensis 1.8 (το οποιο ακομη δεν εχω παρει ) επελεξα οχι συστηματα ευσταθιας διοτι δεν απενεργοποιουνταν.
ΑΛΛΑ δεν νομιζω οτι πρεπει να τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι.
ΤΟ ΑΒS ΣΩΣΤΑ ΔΕΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΠΟΙΗΤΕ,δεν βρισκω καποιο λογο να γινεται αυτό...... -
Μιλάμε πάντα για ABS που μπαίνει όταν πρέπει, έτσι? Γιατί είναι πολλά που ακουμπάς το μεσαίο πεντάλ και αρχίζουν τον καρσιλαμά.
Κώστα, δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί στο μέλλον να ψάχνω σε μάντρες. Το ότι στην Alfa κάποιοι τραβήξανε τ'αυτάκια των μηχανικών και τους ανάγκασαν να κάνουν κάτι που δεν θέλουν, δεν σημαίνει ότι θα κάνει το ίδιο και η BMW, για παράδειγμα. Πάντοτε θα υπάρχει κάποιος που θα ακούει τον 'πραγματικό' οδηγό.
-
Ναι θα πρεπει να έχουν τροπο να απενεργοποιούνται τα συστηματα αυτά ακόμη και το ABS σε συνθήκες πόλης και στεγνού γενικώς οδοστρώματος. Η μόνη άμυνα σε αυτά τα συστήματα είναι τα μεταχειρισμένα. Εγώ το έχω εφαρμώσει μέχρι τώρα!!!!
ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ