-
Καλησπέρα φίλες και φίλοι.
Εργάζομαι σε εταιρία ως πωλητής και τον Μάρτη θα έχω νέο αυτοκίνητο με τη μέθοδο leasing. Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής, οπότε ποιο από τα τρία προαναφερόμενα μοντέλα να επιλέξω?
Σχολιάστε και προτείνετε ελεύθερα...
Ευχαριστώ -
Καλησπέρα φίλες και φίλοι.
Εργάζομαι σε εταιρία ως πωλητής και τον Μάρτη θα έχω νέο αυτοκίνητο με τη μέθοδο leasing. Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής, οπότε ποιο από τα τρία προαναφερόμενα μοντέλα να επιλέξω?
Σχολιάστε και προτείνετε ελεύθερα...
Ευχαριστώ -
Καλησπέρα φίλες και φίλοι.
Εργάζομαι σε εταιρία ως πωλητής και τον Μάρτη θα έχω νέο αυτοκίνητο με τη μέθοδο leasing. Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής, οπότε ποιο από τα τρία προαναφερόμενα μοντέλα να επιλέξω?
Σχολιάστε και προτείνετε ελεύθερα...
Ευχαριστώ -
Καλό θα ήταν να μας πεις ποιό από όλα τα μοντέλα σου δίνουν...
-
Το έχω αναφέρει:>Ο χρήστης nasosto έγραψε:
Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής
-
μαλλον αναφερεται , τι κινητηρες επιπεδα εξοπλισμου κλπ σου προσφερουν και οχι ποια μοντελα μονο. Γκολφ ειναι και το gti golf ειναι και αυτο με τον 1,4 και τα 80 αλογα
-
Όπως επίσης και με βάση ποιο χρηματικό 'ταβάνι' θα κάνει την επιλογή σου...
-
ΟΚ, Δικό μου λάθος.
Τα επίπεδα εξοπλισμού δεν έχουν συζητηθεί ακόμη. Η παροχή της εταιρίας για αυτοκίνητο είναι έως 18000, με μικρά περιθώρια απόκλισης. Οπότε...
Bravo 1.4 120 hp
Megane 1.6 110 hp
Golf 1.4 122 hp -
Ο χρήστης nasosto έγραψε:
ΟΚ, Δικό μου λάθος.Τα επίπεδα εξοπλισμού δεν έχουν συζητηθεί ακόμη. Η παροχή της εταιρίας για αυτοκίνητο είναι έως 18000, με μικρά περιθώρια απόκλισης. Οπότε...
Bravo 1.4 120 hp
Megane 1.6 110 hp
Golf 1.4 122 hpΕγω θα το επαιζα αναμεσα σe Golf και Bravo...Το πρωτο ειναι πολυ ολοκληρωμενο κρινοντας βεβαια απο αυτο με τον 140 κινητηρα (το V). Για το Bravo δεν εχω αποψη...δεν το εχω οδηγησει.
Και πριν πεσουν πανω μου ολοι οι γαλλοι του forum ο λογος που αποκλειω το megane ειναι οτι σε λιγους μηνες θα παρουσιαστει κι αυτο με turboκινητηρα οποτε το συγκεκριμενο μοτερ θα ειναι παρελθον. Περαν αυτου βεβαια ουτε εξωτερικα μου αρεσει αλλα αυτο ειναι προσωπικη κριση. Περι ορεξεως.... -
Bravo 120, θα έχει περισσότερο εξοπλισμό από το Golf που βγαίνει γυμνό σε αυτά τα λεφτά.
-
...και πάνω που λέγαμε, ποιός θα πάει να πάρει το Megane 1.6 !
(μάλλον οι εταιρείες)
Και από μένα Bravo, για να μην είμαι και εκτός θέματος ...
-
Eπειδή είσαι πωλητής και θα κάνεις πολλά χλμ. εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις ντήζελ αν κινείσαι στην επαρχία και όχι εντός της Αθήνας.Πέρα από ότι καίνε λίγο οι κινητήρες ντήζελ έχουν 3πλασιο χρόνο ζωής και χιλιομέτρων.
Αν πας σε ντήζελ μονόδρομος είναι το Bravo 1.6d με 120 άλογα.Ξεκινάει από 20.450Ε αλλά η Fiat έχει έκπτωση, άσε που οι εταιρείες leasing αγοράζουν με έκπτωση 15% από τις αντιπροσωπείες.Εξάλλου αυτό βολεύει και την εταιρεία γιατί χρειάζονται λιγότερα service.
Aλλιώς στα 18.000Ε είτε Bravo 120 με πλούσιο εξοπλισμό ,είτε το 150 με λιγότερο εξοπλισμό ή Golf με 122 άλογα.Θέμα γούστου.Οδήγησε τα όλα.
Το 5θ Golfακι ξεκινάει από 19.650Ε χωρίς ΕSP.
Mε 18.400 παίρνεις και τη Delta με 120 άλογα αλλά αν κυκλοφορείς στην Αθήνα θα χάσεις περισσότερες θέσεις parking σε σχέση με τα άλλα. -
Bravo χωρις πολυ σκεψη μια που σε αυτα τα λεφτα το παιρνεις full απο εξοπλισμο!!!
-
Αυτό που σου αρέσει περισσότερο. Η εταιρία πληρώνει. Προφανώς είναι και με χρονομίσθωση οπότε δεν τίθεται θέμα μεταπώλησης, service πληρωμένα....και αν πάθει και κάτι θα σου δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης...οπότε μην το πολυ ψάχνεις...
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Αυτό που σου αρέσει περισσότερο. Η εταιρία πληρώνει. Προφανώς είναι και με χρονομίσθωση οπότε δεν τίθεται θέμα μεταπώλησης, service πληρωμένα....και αν πάθει και κάτι θα σου δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης...οπότε μην το πολυ ψάχνεις...Συμφωνώ απόλυτα.. Σκέψου μόνο μήπως είναι ευκαιρία να 'δοκιμάσεις' να έχεις ένα αυτοκίνητο που σου αρέσει αλλά ίσως δεν θα το αγόραζες για λόγους αξιοπιστίας ή μεταπώλησης (ναι, το bravo εννοώ....). Το megane απορρίπτεται επειδή σε λίγο, όπως ειπώθηκε, θα βγει με turbo.
-
Γνώμη μου είναι οτι το megane δεν αξίζει χωρις τον κινητήρα τούρμπο που έρχεται σε κανα τρίμηνο. Μεταξύ των άλλο 2, και τα δύο είναι πολύ καλα αυτοκίνητα εγώ με όροφή τα 20.000 ευρώ, πήρα το BRAVO SPORT στα 19.800 και το αυτοκίνητο είναι γεμάτο εξτρά...δεν λείπει τίποτα... το Golf στα ίδια λεφτά είναι γυμνο.... και αν βάλεις κάποια εξτρα θα πας στα 22.000 για πλάκα... οπότε BRAVO... συμφωνω οτι και η LANCIA είναι μια επιλογή σε αυτά τα λεφτά αλλα με λιγότερα εξτρά απο το BRAVO λιγότερο σβέλτο αλλα κυρίως είναι θέμα γούστου (΄'οποιος το βλέπει ή το ερωτεύεται ή το μισεί).
-
pkontos η Φιατ ακόμα και σε κακα αυτοκίνητα (λεγε μρ STILO) πρόβλημα μεταπώλησης δεν είχε...γνώμη μου είναι και το έχω ξαναπεί οτι ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα αυτοκίνητα είναι καλά σήμερα και δεν έχουν προβλήματα.... σε ΟΛΕΣ τις εταιρείες μπορεί σε κάποιους να ΄τύχουν προβληματικά αυτοκίνητα ακόμα και αν αυτα κοστίζουν 100.000 ευρω.... αυτα όμως είναι λίγα προς το σύνολο..... το αυτοκίνητο θα σου δώσει ότι του δίνεις αν το προσέχεις θα σου φερθει καλα αν δεν ενδιαφέρεσαι θα σε παρατήσει και ας είναι LAMBORGHINI... το ότι πλέον η΄Φίατ δίνει μεγαλύτερες εγγυήσεις χρονικά και απο την VW στο BRAVO λέει πολλά πάρα πολλά...
-
Αν τα service είναι πληρωμένα Golf. Αν όχι Bravo...
-
Με βάση το design θα επέλεγα 1ο Megane 2o Bravo.
Με βάση το εσωτερικό 1ο Megane 2o Golf ,αν και αν έχεις οικογένεια το Megane υστερεί πίσω σε χώρους, όχι ομως σε χώρο αποσκευών.
Με βάση το πακέτο επιδόσεις-οδική συμπεριφορά κτλ 1ο Golf 2o Bravo.
Με βάση τον παρεχόμενο εξοπλισμό 1ο Megane 2o Bravo.
Service Μεταπωληση κ λοιποί τομείς με Leasing δεν έχουν νόημα.
Δύσκολη επιλογή πάντως. Με leasing μαλλον θα επαιρνα αυτό που μου τραβάει το μάτι το Megane. Αν όμως έδινα εγώ τα λεφτά μάλλον βάζοντας όλες τις παραμέτρους κάτω θα κατέληγα στο Golf, τουλάχιστον μέχρι να κυκλοφορήσει το Megane με το 1.4 TCE!
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
η Φιατ ακόμα και σε κακα αυτοκίνητα (λεγε μρ STILO) πρόβλημα μεταπώλησης δεν είχεδεν ειναι θέμα 'πρόβλημα μεταπώλησης' αλλά σε ποια τιμή γίνεται η μεταπώληση....
Bravo, Megane, Golf