-
Ο χρήστης chrismk2 έγραψε:
Καλως ηρθες κι απο εμενα,
Το θεμα εχει να κανει με το οτι θα λυθει το αυτ/το στην Ελλαδα για να βαλουν τα δερματα και μετα θα το ξαναδεσουν (?)...
Αυτο απο μονο του ειναι ανησυχητικο .
Αν αντεχεις οικονομικα παρτο εξαρχης με εργοστασιακα δερματα.Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα συντεκνέ . Σπούδαζα 5 χρόνια στο Ηράκλειο, ελπίζω να μου συγχωρείς την οικειότητα, έχω μια αγάπη στην Κρήτη.
Εχεις απόλυτο δίκιο, θα προσπεράσω την επιλογή της Ελληνικής τοποθέτησης, και θα κοιτάξω εάν μπορέσω να πάρω το εργοστασιακό δέρμα.
Εαν όχι, το αλκαντάρα/ύφασμα του Spor Πακέτου, είναι ελκυστικό. Υπάρχει κάποιος φωτεινός συνδυασμός?Όχι ότι τα αφτερμαρκετ δέρματα δεν είναι καλά αλλά νομίζω ότι αν κάποιος θέλει δέρμα πρέπει να βάλει εργοστασιακό και ας πληρώσει 1 χιλιάρικο παραπάνω. 'Κερδίζεις' τη θέρμανση η οποία το χειμώνα είναι πολύ καλή κατάσταση σε ένα παγωμένο από το βραδινό κρύο δέρμα (σε 2-3 λεπά ο πισινός σου και η πλάτη γουστάρουν πολύ!) και τη σιγουριά ότι ο πλαϊνός αερόσακος θα ανοίξει όπως πρέπει. Εμένα μου είχαν πει ότι αν τα έβαζα εδώ θα 'έχανα' τους πλαϊνούς αερόσακους και θα 'κέρδιζα' ένα αναμμένο λαμπάκι για τους αερόσακους στο ταμπλό. Εκ των υστέρων έμαθα ότι και τα άφτερμάρκετ τα φτιάχνουν με λιγότερες ραφές στον αερόσακο για να ανοίξει κανονικά. Και πάλι όμως είπα να εμπιστευτώ το εργοστάσιο σε αυτό πάρα να φοβάμαι μήπως στο άφτερ δε 'σπάσουν' οι ραφές και ο αερόσακος σε κάποιο ατύχημα 'ανοίξει' τελικά στην πλάτη μου! Η τελική ποιότητα του εργοστασιακού δέρματος επίσης μου έχει φανεί πολύ καλή και καθόλου 'φτηνιάρικη' όπως περίμενα.
Τα ξένον επίσης αξίζουν τα λεφτά τους νομίζω. Μπορεί να φαίνονται πολλά τα 1000+ αλλά αν οδηγήσεις ξένον για καιρό και μετά οδηγήσεις βράδυ με κλασσικά φώτα τότε 'Βλέπεις' πόσο μεγάλη είναι η διαφορά !
Γεια σου Professeur.
Εχεις στην κατοχή σου Scirocco με εργοστασιακά δερμάτινα καθίσματα? Εαν σου είναι εύκολο, πόσταρε καμιά φωτογραφία από το εσωτερικό, και μερικές ακόμα πληροφορίες για την ποιότητα τους.
Σας ευχαριστώ όλους για τις άμεσες και κατατοπιστικές απαντήσεις σας.
-
Δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω με φωτό γιατί δεν είμαι κάτοχος Σιρόκο!
Όσα έγραψα όμως αντιστοιχούν στα καθίσματα του Γκολφ που ναι μεν δεν είναι ίδια οπτικά αλλά σαν προσέγγιση στο όλο θέμα 'δέρμα' είναι. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Τα ξένον επίσης αξίζουν τα λεφτά τους νομίζω. Μπορεί να φαίνονται πολλά τα 1000+ αλλά αν οδηγήσεις ξένον για καιρό και μετά οδηγήσεις βράδυ με κλασσικά φώτα τότε 'Βλέπεις' πόσο μεγάλη είναι η διαφορά !Επίσης βλέπεις πόσο μεγάλη είναι η διαφορά και όταν έρθει η ώρα να καούν εκτός εγγύησης, που θέλεις έναν μισθό, κυριολεκτικά...
Προσωπικά θεωρώ το κόστος αγοράς και συντήρησης τους δυσανάλογο για κάποιον που κινείται κατα 99% εντός πόλης... και εκεί δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά...
Σε καμία περίπτωση δεν λέω οτι είναι άχρηστα ή οτι δεν κάνουν διαφορά υπο συγκεκριμένες συνθήκες...
Απλά έχοντας δώσει μέσα σε 3 χρόνια το κόστος ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου πόλης, για τα xenon, θεωρώ οτι (ακόμα) το συνολικό κόστος τους, εαν κρατήσεις το αυτοκίνητο για αρκετά χρόνια, ίσως γίνει δυσανάλογο με το τι σου προσφέρουν...
Απο την άλλη, υπάρχουν σίγουρα κάποιοι που οι διαδρομές που καλύπτουν, τα καθιστούν απαραίτητα... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Τα ξένον επίσης αξίζουν τα λεφτά τους νομίζω. Μπορεί να φαίνονται πολλά τα 1000+ αλλά αν οδηγήσεις ξένον για καιρό και μετά οδηγήσεις βράδυ με κλασσικά φώτα τότε 'Βλέπεις' πόσο μεγάλη είναι η διαφορά !
Επίσης βλέπεις πόσο μεγάλη είναι η διαφορά και όταν έρθει η ώρα να καούν εκτός εγγύησης, που θέλεις έναν μισθό, κυριολεκτικά...
Προσωπικά θεωρώ το κόστος αγοράς και συντήρησης τους δυσανάλογο για κάποιον που κινείται κατα 99% εντός πόλης... και εκεί δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά...
Σε καμία περίπτωση δεν λέω οτι είναι άχρηστα ή οτι δεν κάνουν διαφορά υπο συγκεκριμένες συνθήκες...
Απλά έχοντας δώσει μέσα σε 3 χρόνια το κόστος ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου πόλης, για τα xenon, θεωρώ οτι (ακόμα) το συνολικό κόστος τους, εαν κρατήσεις το αυτοκίνητο για αρκετά χρόνια, ίσως γίνει δυσανάλογο με το τι σου προσφέρουν...
Απο την άλλη, υπάρχουν σίγουρα κάποιοι που οι διαδρομές που καλύπτουν, τα καθιστούν απαραίτητα...Aργουν να καουν,του πατερα μου που τα εχουμε απο το 2002 μια χαρα ειναι...εχουν μεγαλη διαρκεια ζωης.Πραγματι αξιζουν για καποιον που κανει ταξιδια συχνα.
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Επίσης βλέπεις πόσο μεγάλη είναι η διαφορά και όταν έρθει η ώρα να καούν εκτός εγγύησης, που θέλεις έναν μισθό, κυριολεκτικά...
Προσωπικά θεωρώ το κόστος αγοράς και συντήρησης τους δυσανάλογο για κάποιον που κινείται κατα 99% εντός πόλης... και εκεί δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά...
Σε καμία περίπτωση δεν λέω οτι είναι άχρηστα ή οτι δεν κάνουν διαφορά υπο συγκεκριμένες συνθήκες...
Απλά έχοντας δώσει μέσα σε 3 χρόνια το κόστος ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου πόλης, για τα xenon, θεωρώ οτι (ακόμα) το συνολικό κόστος τους, εαν κρατήσεις το αυτοκίνητο για αρκετά χρόνια, ίσως γίνει δυσανάλογο με το τι σου προσφέρουν...
Απο την άλλη, υπάρχουν σίγουρα κάποιοι που οι διαδρομές που καλύπτουν, τα καθιστούν απαραίτητα...Καταρχάς μιλάμε για εργοστασιακά xenon?
Δεύτερον...Δεν ξέρω για σένα (μπορεί να είσαι η περίπτωση), γνωρίζω 6 αμάξια με εργοστασιακά xenon, με το 'αρχαιότερο' να είναι 7 ετών αυτή τη στιγμή και ένα από τα 6 (5 ετών αυτή τη στιγμή) να έχει φάει ακόμα και ψιλο-τρακάρισμα μπροστά (ακριβώς πάνω στο φωτιστικό σώμα) που κανένα τους δεν έχει ζητήσει τίποτα από θέμα αντικατάστασης λαμπών στα xenon.Και σίγουρα δεν θα είμαι ο μόνος...
Επιπλέον, επειδή είχα αγχωθεί κάποια στιγμή, πήγα και ρώτησα πόσο κοστίζει η εκάστοτε λάμπα xenon σε περίπτωση που καεί και μου είπαν 60 με 80€ ανάλογα με το μοντέλο (μιλάμε πάντα για VW-group αμάξια) και 10€ εργατικά.
Μην τα παραλέμε λοιπόν.ΥΓ:Για aftermarket xenon, επειδή έχω περάσει την πίκρα και κανείς δεν δέχεται να σου αλλάξει μόνο τις λάμπες και πάντα τους φταίνε τα 'μπαλαστ', κάθε φορά που σου καίγεται κάτι αναγκάζεσαι στο τέλος να το αλλάξεις όλο το 'κιτάκι', οπότε εκεί όντως εκεί δεν αξίζει.
-
Φίλε phoinix υπάρχει επένδυση με ασημί ύφασμα στο κέντρο και γύρω γύρω αλκαντάρα μαύρη (που μου αρέσει πάρα πολύ ). Επίσης υπάρχει κασμιρ ύφασμα στο κέντρο αντίστοιχα (υπάρχει φώτο πάλι λίγο πιο πίσω). Τα ανοιχτόχρωμα να ξέρεις λερώνουν αλλά δεν νομίζω να έχει πιτσιρίκια να τρώνε μέσα Πιστεύω τα χρήματα για το σπορ πακέτο που όχι μόνο είναι εργοστασιακό και όχι της αντιπροσωπίας αξίζουν άμα σκεφτείς ότι έχει και 17άρες ζάντες και φιμέ πίσω και τις επενδύσεις
Η υποστήριξη μέσης είναι άχρηστη άν το οδηγείς μόνο εσύ.
Έχω διαβάσει ότι τα θερμαινόμενα κάνουν κακό...στην βουβονική μας χώρα. Ένα μείων αν θέλουμε να πάρουμε passat που να πιάσει τόπο δηλαδή
-
Ρωταει ο 'phoinix_GR'
'Υπάρχει κάποιος φωτεινός συνδυασμός? 'Υπαρχει φωτεινος συνδυασμος αλλα δυστυχως δεν εχω ευκαιρη καποια φωτο.
Ονομαζεται στην ελληνικη αντ/πια 'Ασημι-Μαυρο' με κωδικο 'RM'Υ.Γ.: Δεν ειμαι κρητικος αλλα τη δεχομαι την οικειοτητα. Αλλωστε η Κρητη εχει πολλες χαρες και ομορφιες (sorry για το )
-
Ναι πάντα για εργοστασιακά μιλάμε, όπως και για τιμές αντιπροσωπίας (αν το ψάξεις απο αλλού σίγουρα θα βρεις φθηνότερα).
Προσοχή, δεν είπα/υπονόησα ότι καίγονται συχνά... είπα οτι υπάρχει πιθανότητα να γίνει, όπως σε εμένα που κάηκαν και τα 2 με διαφορά 3 μηνών και η athens cars με ένταξε στην P700 (prize 700)...
Όσο για την τιμή που ρώτησες... έχει διαφορά το τι θα σου πουν οτι τελικά κάηκε, οταν έρθει η ώρα να πας εκεί, απο το να μαθαίνεις την τιμή ενός ανταλακτικού... -
Ο χρήστης chrismk2 έγραψε:
Ρωταει ο 'phoinix_GR'
'Υπάρχει κάποιος φωτεινός συνδυασμός? 'Υπαρχει φωτεινος συνδυασμος αλλα δυστυχως δεν εχω ευκαιρη καποια φωτο.
Ονομαζεται στην ελληνικη αντ/πια 'Ασημι-Μαυρο' με κωδικο 'RM'Υ.Γ.: Δεν ειμαι κρητικος αλλα τη δεχομαι την οικειοτητα. Αλλωστε η Κρητη εχει πολλες χαρες και ομορφιες (sorry για το )
Σε αυτο εδώ αναφέρεσε?
-
Ακριβως
-
Δεν ξέρω γιατί, με απωθεί.
Επιπλέον, φαντάζομαι ότι θα λερώνετε πανεύκολα...Πω πω, με έχει προβληματίσει αφάνταστα το θέμα καθίσματα-επενδύσεις. Ενώ έχω καταλήξει ακριβώς πως το θέλω το αυτοκίνητο, δεν μπορώ να αποφασίσω τι θα κάνω με τα καθίσματα. Θα περάσω μια γύρα από τις κοντινές αντιπροσωπίες, μήπως και βγάλω άκρη.
Α ρε τρουφα.. ζημιά μας έκανες
-
Ο χρήστης Stergios 7K έγραψε:
Για καποιον νεο χωρις κανενα προβλημα στην οραση και που μπορει να οδηγησει το μεγιστο 2 φορες το μηνα σε μερος χωρις καλο φωτισμο ( ή και χωρις φωτισμο) πιστευετε αξιζει η προσθηκη των φωτων xenon?? Δενουν ομορφα με το αμαξι αλλα το κοστος των 1060 ευρω δεν ειναι και οτι καλυτερο για τη χρηση που μπορει να μου χρειαστουν...
Τα στανταρ φωτα ειναι ικανοποιητικα στο φωτισμο τους?Βαση ερευνων τα ξενον κατα την κινηση με 100km/h το βραδυ δινουν επιπλεον 45m φρεναρισμα σε σχεση με τα συμβατικα....δηλαδη αντιλαμβανεσαι το εμποδιο τοσο νωριτερα ωστε κερδιζεις 45 μετρα...κοινως η μερα με τη νυχτα. Παντα βεβαια τα εργοστασιακα. Επισης οπως ανεφεραν και αλλοι πιο πανω οταν οδηγησεις ξενον μετα τα αλλα σου φαινονται κερακια!
-
Οντως εχουν μεγαλη διαφορα τα xenon...απτην πειρα μου οσες φορες οδηγησα βραδυ το αυτοκινητο των γονιων μου που εχει xenon, φωτιζουν απισευτα πολυ και σε αρκετα μεγαλη αποσταση...και φυσικα καμια σχεση με τα απλα φωτα της 147 που εχω (σχεδον δανεικη) για λιγο καιρο ακομη, μεχρι να παραγγειλω το scirocco...απλα δεν ειμαι σιγουρος ακομη αν ειναι απαραιτητα για μενα οσον αφορα τη χρηση του αυτοκινητου...αν και αποτι διαβαζω απο αυτα που λενε τα παιδια, μαλλον συμφερουν....μιλωντας παντα για τα εργοστασιακα...
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Όχι ότι τα αφτερμαρκετ δέρματα δεν είναι καλά αλλά νομίζω ότι αν κάποιος θέλει δέρμα πρέπει να βάλει εργοστασιακό και ας πληρώσει 1 χιλιάρικο παραπάνω. 'Κερδίζεις' τη θέρμανση η οποία το χειμώνα είναι πολύ καλή κατάσταση σε ένα παγωμένο από το βραδινό κρύο δέρμα (σε 2-3 λεπά ο πισινός σου και η πλάτη γουστάρουν πολύ!) και τη σιγουριά ότι ο πλαϊνός αερόσακος θα ανοίξει όπως πρέπει. Εμένα μου είχαν πει ότι αν τα έβαζα εδώ θα 'έχανα' τους πλαϊνούς αερόσακους και θα 'κέρδιζα' ένα αναμμένο λαμπάκι για τους αερόσακους στο ταμπλό. Εκ των υστέρων έμαθα ότι και τα άφτερμάρκετ τα φτιάχνουν με λιγότερες ραφές στον αερόσακο για να ανοίξει κανονικά. Και πάλι όμως είπα να εμπιστευτώ το εργοστάσιο σε αυτό πάρα να φοβάμαι μήπως στο άφτερ δε 'σπάσουν' οι ραφές και ο αερόσακος σε κάποιο ατύχημα 'ανοίξει' τελικά στην πλάτη μου! Η τελική ποιότητα του εργοστασιακού δέρματος επίσης μου έχει φανεί πολύ καλή και καθόλου 'φτηνιάρικη' όπως περίμενα.Τα ξένον επίσης αξίζουν τα λεφτά τους νομίζω. Μπορεί να φαίνονται πολλά τα 1000+ αλλά αν οδηγήσεις ξένον για καιρό και μετά οδηγήσεις βράδυ με κλασσικά φώτα τότε 'Βλέπεις' πόσο μεγάλη είναι η διαφορά !
+1
Ως κατοχος αυτοκινητου με ξενον τα τελευταια 6 χρονια, συμφωνω.
Τελος εχεις ενα λογο παραπανω να τα τοποθετησεις σε ενα αυτοκινητο
οπου αναπτυσει υψηλες ταχυτητες με χαρακτηριστικη ευκολια, βελτιωνοντας
την ενεργητικη ασφαλεια του... -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Επισης οπως ανεφεραν και αλλοι πιο πανω οταν οδηγησεις ξενον μετα τα αλλα σου φαινονται κερακια!Τα ξένον επίσης αξίζουν τα λεφτά τους νομίζω. Μπορεί να φαίνονται πολλά τα 1000+ αλλά αν οδηγήσεις ξένον για καιρό και μετά οδηγήσεις βράδυ με κλασσικά φώτα τότε 'Βλέπεις' πόσο μεγάλη είναι η διαφορά !
+1
Ως κατοχος αυτοκινητου με ξενον τα τελευταια 6 χρονια, συμφωνω.
Τελος εχεις ενα λογο παραπανω να τα τοποθετησεις σε ενα αυτοκινητο
οπου αναπτυσει υψηλες ταχυτητες με χαρακτηριστικη ευκολια, βελτιωνοντας
την ενεργητικη ασφαλεια του...+00
-
Είμαι σίγουρος πως πολλοί που μιλάνε για xenon και ασφάλεια, το βράδυ ανάβουν και τα φώτα ομίχλης αδιαφορώντας για αυτούς που τυφλώνουν.
Είχα αυτοκίνητο με xenon και αυτό που έχω τώρα έχει συμβατικά φώτα. Η διαφορά δεν είναι μεγάλη σε φωτισμένους δρόμους.
Οσοι το σκέφτονται καλύτερα να βάλουν, γιατί φοβάμαι πως θα πάνε να του φορέσουνε κινέζικες ψυχρές μπλέ λάμπες που τυφλώνουν - στύλ xenon.
Τα aftermarket είναι για τα μπάζα.
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Είμαι σίγουρος πως πολλοί που μιλάνε για xenon και ασφάλεια, το βράδυ ανάβουν και τα φώτα ομίχλης αδιαφορώντας για αυτούς που τυφλώνουν.Είχα αυτοκίνητο με xenon και αυτό που έχω τώρα έχει συμβατικά φώτα. Η διαφορά δεν είναι μεγάλη σε φωτισμένους δρόμους.
Οσοι το σκέφτονται καλύτερα να βάλουν, γιατί φοβάμαι πως θα πάνε να του φορέσουνε κινέζικες ψυχρές μπλέ λάμπες που τυφλώνουν - στύλ xenon.
Τα aftermarket είναι για τα μπάζα.
Επειδη αφηνεις καποιο ιχνος υπονοουμενων, και επειδη αναφερθηκα και εγω
για ξενον και ασφαλεια, προσωπικα σε διαβεβαιω
οτι τα δικα μου φωτα ομιχλης τα εχω χρησιμοποιησει λιγοτερο απο 5 φορες στα 6 χρονια
που οδηγω με ξενον, λογω αντιξοων καιρικων συνθηκων και μονο!
Το οτι οντως η διαφορα σε φωτισμενους δρομους ειναι μικρη δεν σημαινει
οτι κινουμαστε κατα βαση και μονο σε αυτους...
Τελος εχω τοποθετηθει επανηλειμμενα στο θεμα των aftermarket αρνητικα. -
Εγώ πάντως mezzanine για να είμαι σίγουρος ότι από απέναντι δεν θα μου ξεφύγει κανένας έχω βάλει και στα ομίχλης λάμπες ξένον (νομίζω τα ίδια έχουν και στα αεροπλανοφόρα)! Μέχρι και ο θεός τυφλώνεται. Επίσης κάνω και το εξής κόλπο: πηγαίνω μόνο με τα μικρά και μόλις δω κάποιον από απέναντι τα ανάβω όλα μαζί ταυτόχρονα και εκείνη τη στιγμή αρχίζω να χοροπηδάω ξέφρενα στο κάθισμα ούτως ώστε να κάθεται λίγο πίσω το αμάξι και ώσπου να διορθώσει τη δέσμη το αυτόματο σύστημα να τούς έχω τυφλώσει προσωρινά (και ελπίζω για πάντα!)
Για το ότι υπάρχουν αρκετοί που το κάνουν το σύστημα 'όλα αναμμένα' είμαι σίγουρος για το 'πολλοί' αμφιβάλλω. Αλλά όταν κάποιος βάλει ξένον από μαμά συνήθως δεν τα ανάβει τα προβολάκια για το απλούστατο λόγο ότι έχουν άλλο φως τα ξένον και άλλο τα προβολάκια, οπότε αισθητικά δεν είναι όμορφο. Κάγκουρες και ζώα πάντα θα υπάρχουν. Συνήθως όμως αυτός που θυσιάζει 350-400 χιλιάρικα δρχ για να τα πάρει μαμά δείχνει ότι έχει και ένα σεβασμό στους άλλους (τουλάχιστον σε πρώτο στάδιο).
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Εγώ πάντως mezzanine για να είμαι σίγουρος ότι από απέναντι δεν θα μου ξεφύγει κανένας έχω βάλει και στα ομίχλης λάμπες ξένον (νομίζω τα ίδια έχουν και στα αεροπλανοφόρα)! Μέχρι και ο θεός τυφλώνεται. Επίσης κάνω και το εξής κόλπο: πηγαίνω μόνο με τα μικρά και μόλις δω κάποιον από απέναντι τα ανάβω όλα μαζί ταυτόχρονα και εκείνη τη στιγμή αρχίζω να χοροπηδάω ξέφρενα στο κάθισμα ούτως ώστε να κάθεται λίγο πίσω το αμάξι και ώσπου να διορθώσει τη δέσμη το αυτόματο σύστημα να τούς έχω τυφλώσει προσωρινά (και ελπίζω για πάντα!)Να προσεχεις με τα φωτα γιατι
-
[quote='Professeur']Εγώ πάντως mezzanine για να είμαι σίγουρος ότι από απέναντι δεν θα μου ξεφύγει κανένας έχω βάλει και στα ομίχλης λάμπες ξένον (νομίζω τα ίδια έχουν και στα αεροπλανοφόρα)! Μέχρι και ο θεός τυφλώνεται. Επίσης κάνω και το εξής κόλπο: πηγαίνω μόνο με τα μικρά και μόλις δω κάποιον από απέναντι τα ανάβω όλα μαζί ταυτόχρονα και εκείνη τη στιγμή αρχίζω να χοροπηδάω ξέφρενα στο κάθισμα ούτως ώστε να κάθεται λίγο πίσω το αμάξι και ώσπου να διορθώσει τη δέσμη το αυτόματο σύστημα να τούς έχω τυφλώσει προσωρινά (και ελπίζω για πάντα!)
VW Scirocco