-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
6πίστονες μου είπε ο δικός μου. Λαθος θα έκανε μάλλον.Μπερδευει ευκολα το καλυμμα της δαγκανας, το οποιο ειναι απλα καλυμμα
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Το S3 εχει 6πιστονα?
μονοπιστονα
Λαθος. Διπιστονα κλασσικα εμπρος και μονοπιστονα πισω
Ο φιλος ΚV εγραψε οτι εχει 6πιστονα.
ναι μπερδευτηκα διπιστονα εννουσα!
το καλυμα τα κανει οντως να φαινονται μεγαλα,αλλα καμια σχεση μολις δεις το τακακι
σε αποδοση παντως ειναι πολυ καλα παραδοξως και δε κουραζονται ευκολα,μονο μια φορα τα εβγαλα off
με τα μαμα τακακια(ΑΤΕ μπρος, ferodo πισω). -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Το S3 εχει 6πιστονα?
μονοπιστονα
Λαθος. Διπιστονα κλασσικα εμπρος και μονοπιστονα πισω
Ο φιλος ΚV εγραψε οτι εχει 6πιστονα.
ναι μπερδευτηκα διπιστονα εννουσα!
το καλυμα τα κανει οντως να φαινονται μεγαλα,αλλα καμια σχεση μολις δεις το τακακι
σε αποδοση παντως ειναι πολυ καλα παραδοξως και δε κουραζονται ευκολα,μονο μια φορα τα εβγαλα off
με τα μαμα τακακια(ΑΤΕ μπρος, ferodo πισω).Συγνωμη που θα σε στενοχωρησω αλλα τα φρενα ειναι ενα μειον για αυτο το αμαξι. Το οποιο ειναι ενα αριστο αυτοκινητο γενικα σαν συνολο. Πιανει και 270 αμα βρεις δρομο.
Περιμενα κατι καλυτερο απο φρενα. Μονοδρομος τα πολυ πιστονα για το S3. Ισα ισα που η Audi φημιζεται για τα φρενα της στα μεγαλα S-cars. Εστω και σαν επιλογη extra με αυξημενο κοστος.
-
δε διαφωνω οτι θα πρεπε να χαν κατι καλυτερο σε καμια περιπτωση..μαλακια τους
Youtube Video -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε διαφωνω οτι θα πρεπε να χαν κατι καλυτερο σε καμια περιπτωση..μαλακια τους
http://www.youtube.com/watch?v=shosQ1lecF4' target='_blankΤο R32 εχει καλυτερα φρενα??
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε διαφωνω οτι θα πρεπε να χαν κατι καλυτερο σε καμια περιπτωση..μαλακια τους
http://www.youtube.com/watch?v=shosQ1lecF4' target='_blankΚαι το τιμονάκι έχει θέμα...από πλευράς αίσθησης και βάρους.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
δε διαφωνω οτι θα πρεπε να χαν κατι καλυτερο σε καμια περιπτωση..μαλακια τους
http://www.youtube.com/watch?v=shosQ1lecF4' target='_blank' target='_blank' target='_blankΤο R32 εχει καλυτερα φρενα??
το R32 εχει ακριβως τα ιδια φρενα(και περισσοτερο βαρος)
απο το R32 πηρε τα φρενα η αουντι
-
Μπράβο Toyota... επιτέλους μια απάντηση στο πανάκριβο και με σοβαρά μειονεκτήματα (αλλά και κουκλί) Smart.
Σήμερα οδήγησα στον Καρτόδρομο ένα Twingo GT, αυτό με τα 1200 τουρμπάτα κυβικά και τα 100 αλόγατα. Τι αθλιότητα ήταν αυτή... :moutza:
Αυτό είναι σπορτίφ μικρό που πλασάρεται σαν ιδανική αρχή για τους πιτσιρικάδες; Εντελώς αναίσθητο τιμόνι, ESP που άλλοτε σε έκοβε κι άλλοτε άφηνε τον εσωτερικό να καπνίζει τρελά και να βγάζει ατελείωτα μούτρα... Βέβαια, η συγκεκριμένη πίστα δεν είναι ό,τι καλύτερο για να βγάλεις πόρισμα για ένα αυτοκίνητο, όμως ακόμα και ένας γύρος εκεί μέσα (1029 μέτρα για την ακρίβεια) ήταν αρκετά για να ξενερώσω σε αφάνταστο βαθμό. Λυπάμαι όποιον το επιλέξει και θέλει κάτι ευχάριστο οδηγικά... -
καλησπέρα απο Σαν Φραντζισκο, λόγω δουλειάς εδώ και είχα κανονίσει από καιρό ένα ολοήμερο τεστ του Τεσλα. Του ηλεκτροκίνητου roadster.
Καταρχήν χοράω, το αμάξι, σχεδιάστηκε από Αμερικανούς, πολύ μεγάλοι, πολύ χοντροί, και οπότε χοράω, άνετα! Πιο άνετα από το Ζ4Μ της Έυας. Μετά όλα στο εσωτερικό είναι λιτά, όπως και ο ηλεκτρισμός!
Μπορώ να πω ότι ύστερα από σχεδόν 150 μίλια σε interstate, πολύ βαρετό, παααααααααααααααρα πολύ ήσυχο, αλλά και σε στροφιλίκια, απίστευτοι δρόμοι, γύρω από το Σαν Φραν, νομίζω ότι ένιωσα πώς θα είναι τα αυτοκίνητα σε λίγα είτε πολλά χρόνια. Τρελό κλότσημα ροπής από 0 στροφές, τρελό γέμισμα, παντού ισχύς, μα παντού όμως! το κιβώτιο έχει μόνο δυο σχέσεις, μπρος και πίσω... ξενίζει λίγο η απουσία φρένου από τον κινητήρα, αλλά σε επιδόσεις... νομίζω καλύτερο από το 335d, και πολύ πιο οικονομικό ακόμα και απο αυτό. Αλλά η απουσία ήχου κάνει τα πράγματα κάπως παράξενα, και εξηγούμαι, περνάς από τούνελ και πατάς γκάζι και δεν ακούς τίποτα, οριακά τον ήχο από τα ελαστικά! τίποτα άλλο... λες και δεν δουλεύει...
Δεν έχεις αίσθηση του πόσο γρήγορα πας. Σε διαδοχικές στροφές σε δρόμο φίδι, ήταν λες και έπαιζα με ροοστάτη σε φωτιστικό, άνοιγμα, κλείσιμο, άνοιγμα κλείσιμο. Δεν λέω, απίστευτη συμπεριφορά, περισσότερα από 70 μίλια από στροφή σε στροφή σε χρόνο dt, αλλά ήχος μηδέν. Αίσθηση μηδέν... Στο τελος μπορεί να γίνεται και επικίνδυνο αφού σου δίνει την εντύπωση ότι μπορεί κ να στρίψει μόνο του.αν μπορούσα, θα αγόραζα την Elise που σε κάνει να νιώθεις. Ναι μεν καίει, ναι μεν είναι μπρουτάλ, αλλά είναι και ζωντανό βρε παιδί μου...
Ενθουσιάστηκα, ιδιως όταν μετά από 150 μίλια, απλά το έβαλα στην πρίζα για 40 λεπτά, όσο ένας γρήγορος καφές και είχα άλλα 120 μίλια να πάω...
Απίστευτο αυτοκίνητο, απλά λείπει κάτι που θα το κάνει ποθητό!
/g -
βαλε και καμμια φωτο, ντε!
-
Πολύ ξεχωριστό και χρήσιμο το post σχετικά με το τεσλα!
-
Εχω εντελως διαφορετικη αποψη για τα ηλεκτροκινητα, και οπως εχω πει και σε αλλο post δεν νομιζω οτι αποτελουν το μελον της αυτοκινησης τη στιγμη που χρειαζοντε 6 ωρες επαναφορτηση με αυτονομιες της πλακας, και η ενεργεια τους κατα την φορτηση προερχετε απο εργοστασια που επιβαρυνουν το περιβαλον (λιγνιτη, πετρελαιο, πυρηνικη ενεργεια).
Το μελον ειναι αυτο:
http://www.youtube.com/watch?v=3mqEDcGV_ik
Δειχνουν οτι εχουν βρει τη λυση για την αποθηκευση του υδρογονου -
για τους κάτοικους των πόλεων, τα ηλεκτροκίνητα είναι η ιδανική λύση, γιατί η μόλυνση παράγεται στα εργοστάσια, δηλ. εκτός του αστικού ιστού, πράγμα πολύ σημαντικό για την υγεία εκατομμυρίων ανθρώπων και μικρών παιδιών. Επίσης, εξίσου σημαντικό, η ηχορύπανση θα μειωθεί στο ελάχιστο. Ελπίζω, όπως απαγορεύονται σήμερα τα ντιζελοκίνητα σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη, στο μέλλον να απαγορεύονται οι κινητήρες εσωτερικής καύσης(οι οποίοι σίγουρα θα υπάρχουν και αυτοί).
-
Εγώ από την άλλη βλέπω τα τσακάλια μας να βρίσκουν δικαιολογίες για να απαγορεύουν τους κινητήρες εναλλακτικής ενέργειας...
-
Καλησπέρα,
Όπως έγραψα και σε άλλο θέμα, εχθές έκανα test drive - έκτακτο - ενός ονείρου μου μακρινού.....μιας ολοκαίνουργιας E60 525d Auto......τα λόγια περιττά, η δύναμη αστείρευτη, το αυτόματο κιβώτιο φανταστικό, πολυτέλεια και άνεση υποδειγματική.....άφωνος....
Η τιμή του συγκεκριμένου (test drive auto με 2850ΚΜ) ήταν 58000 ευρώ ......
Το επόμενο Σάββατο έχω ραντεβού για test μια Ε91 335d....
ΥΓ: Άντε μετά να ανέβω στο 'κάρο' μου....
-
Έχεις κάνα τάμα να μην οδηγήσεις ποτέ βενζίνη;
-
Eγώ το έχω πεί, οι τριάρες είναι για τα πιτσιρίκια, τουλάχιστον 5άρα
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Eγώ το έχω πεί, οι τριάρες είναι για τα πιτσιρίκια, τουλάχιστον 5άρα...είναι το όνειρό μου για το μέλλον....τι να κάνω που δεν έχω βαθιά τσέπη....
-
Για μένα στο πολύ μέλλον το βλέπω
58kΚάνω το γύρο του κόσμου 2 φορές
-
πόσο πάει ο γύρος?
Οδήγησα....