-
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΜΕ ΤΗΝ FERRARI 360.
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.τι θέλεις να μαθεις στειλε ενα πμ αν δεν θες να εμφανιστει εδω
-
Μία γυναίκα και ένα παιδί σκοτώθηκαν σε δυστύχημα στη Λιοσίων
Πάει το παιδάκι. Ο φορτηγατζής έτρεχε , δεν είδε το λεωφορείο που ήταν σταθμευμένο , έπεσε πάνω του κτλ...
Κρίμα.
-
Οι ειδήσεις λένε ότι το κοριτσάκι και η μητέρα της κατέβηκαν στον δρόμο, επειδή στο σημειο
εκεινο το πεζοδρόμιο ήταν 'απροσπέλαστο' από παρκαρισμένο αυτοκίνητο. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να
διωχθεί ποινικά (και σε καθε παρόμοια περίπτωση) αυτός που εκλεισε το πεζοδρόμιο. Επίσης, όποιος παρκάροντας κοντά σε διασταυρώσεις περιοριζει την ορατότητα των διερχομένων, εφόσον προκληθεί ατυχημα/δυστυχημα.Πρέπει καποια στιγμή να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Χρειάζονται 'σκληρά μετρα'.
α)Η Αθήνα εχει πρόβλημα χωρων σταθμευσης με τα γνωστα αποτελέσματα. Τι έκαναν, για να αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα στην Ιαπωνία; Θες να αγορασεις αυτοκίνητο; Πρέπει να κατέχεις ΝΟΜΙΜΗ θεση σταθμευσης σε γκαράζ! Αλλιως δεν μπορεις.
β)Πηγαίνουν όλοι γαμ...στην Πατρών-Κορίνθου ή οπουδήποτε αλλού και γίνονται θανατηφόρα τροχαία;Να εγκατασταθούν 3-4 καμέρες ανα χιλιόμετρο σε δικτυο,με φηφιακό βίντεο HD , υπέρυθρες, αναγνωριση πινακίδων,ρανταρ κλπ. Και τρια - τεσσερα γαιδουρια υπολογιστικά συστήματα απο πίσω τα οποία να ανιχνευουν τροχαιες παραβάσεις στα δεδομένα αυτά.
Πόσο κοστίζει αυτό για το συνολο των εθνικών οδών και των κύριων αστικών δρόμων ; 1 δις €, να πουμε και να είμαστε large; No problem.
γ) Εξετάσεις και επανεξετάσεις των οδηγών σε προσομειωτή. Και εκεί βαλτους και πιο ζόρικα σενάρια να αντιμετωπίσουν όχι οπισθογωνίες κλπ. Και βγαλτους και στην Εθνική με κίνηση, και στην πολη με μποτιλιαρισμα και με οραtoτητα 20μ με βροχή και με αέρα 8 μποφώρ. Ποσοι θα κοπούν; Να πω το 50-70% ;
Για τους επαγγελματίες, αντίστοιχες διαδικασίες με τους πιλότους.δ)Κατασταση οχήματος: Ελαστικα, αναρτήσεις, καυσαέρια, φρένα κλπ. Ουσιαστικός έλεγχος με παρόμοιο τρόπο, χωρίς μεσολάβηση ανθρωπινου παραγοντα αν είναι δυνατόν.
ε) Να 'καρφώνει' στεγνά ό ενας πολίτης καποιον όδηγό αν θεωρεί ότι βαζει σε κίνδυνο την ασφάλεια όλων.
π.χ.' Καλημέρα έιμαι ο ταδε στην διασταυρωση Χ. Μόλις τωρα το υπ'αριθμόν Υ περασε με κοκκινο. '
'Θα το ελεγξουμε ευχαριστώ'.στ) Απελευθερωση του κλειστού επαγγελματος του φορτηγατζή και του ταξιτζή. Και για λόγους ασφαλειας εκτός των άλλων.
Ωραιο χομπυ, τρόπος ζωής, καβ.. ή ότι αλλο τελος παντων το αυτοκίνητο, άλλα όταν εμπλέκονται ανθρωπινες ζωές όλα περνανε σε δευτερη μοιρα.
-
Ο χρήστης dpets έγραψε:
Οι ειδήσεις λένε ότι το κοριτσάκι και η μητέρα της κατέβηκαν στον δρόμο, επειδή στο σημειο
εκεινο το πεζοδρόμιο ήταν 'απροσπέλαστο' από παρκαρισμένο αυτοκίνητο. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να
διωχθεί ποινικά (και σε καθε παρόμοια περίπτωση) αυτός που εκλεισε το πεζοδρόμιο. Επίσης, όποιος παρκάροντας κοντά σε διασταυρώσεις περιοριζει την ορατότητα των διερχομένων, εφόσον προκληθεί ατυχημα/δυστυχημα.Πολύ χλωμό να αλλάξει κάτι: viewtopic.php?p=1418349#p1418349
-
Ο χρήστης dpets έγραψε:
Οι ειδήσεις λένε ότι το κοριτσάκι και η μητέρα της κατέβηκαν στον δρόμο, επειδή στο σημειο εκεινο το πεζοδρόμιο ήταν 'απροσπέλαστο' από παρκαρισμένο αυτοκίνητο. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να διωχθεί ποινικά (και σε καθε παρόμοια περίπτωση) αυτός που εκλεισε το πεζοδρόμιο.+ΑΠΕΙΡΟ
επιστημονική φαντασία όμως... -
συμφωνώ απόλυτα..... με όλα
τραγικό συμβάν .κάποιοι λένε γιαγια με εγγονή ήταν κ λόγω παρκαρισμένου βγήκαν στο δρόμο...
http://troktiko.blogspot.com/2009/01/bl ... _5106.html' target='_blank
-
πως έγινε γνωστό από την Τροχαία εκτός από τον οδηγό του φορτηγού αναζητούνται, προκειμένου να σχηματιστεί και σε βάρος τους δικογραφία, δύο ακόμα οδηγοί και συγκεκριμένα, ο οδηγός του ΙΧ αυτοκινήτου που ήταν σταθμευμένο στο πεζοδρόμιο, αναγκάζοντας έτσι την 56χρονη και το κοριτσάκι να κατέβουν στο δρόμο όπου τις παρέσυρε το φορτηγό, καθώς και τον οδηγό του ΙΧ φορτηγού που επίσης ήταν σταθμευμένο στο πεζοδρόμιο και παρασύρθηκε μετά το δυστύχημα με αποτέλεσμα να πέσει σε κολώνα φωτισμού και να τη ρίξει στο έδαφος.
Από εδώ : http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... id=2254875
Κατόπιν εορτής ( που λέει ο λόγος ) αλλά τουλάχιστον κάποιοι θα τσούξουν είτε απευθείας είτε συνειρμικά , εάν κάνουν το ίδιο.
-
ανατριχιαστικη η φοτο στο εθνος
-
Ο χρήστης dpets έγραψε:
α)Η Αθήνα εχει πρόβλημα χωρων σταθμευσης με τα γνωστα αποτελέσματα. Τι έκαναν, για να αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα στην Ιαπωνία; Θες να αγορασεις αυτοκίνητο; Πρέπει να κατέχεις ΝΟΜΙΜΗ θεση σταθμευσης σε γκαράζ! Αλλιως δεν μπορεις.
Θεωρείς οτι με την γραφειοκρατία της Ελλάδας κάτι τέτοιο είναι εφικτό ή οτι δεν θα υπάρχουν λαδόματα, ή οτι θα το επιτρέψουν η αντιπροσωπειές αυτοκινητών ή ...... Επίσης τέλη κυκλοφορίας για αυτό πληρώνουμε (υποτίθεται...) να πληρώσουμε κι'άλλα; να σε δω να το κάνεις πρώτος και ακολουθώ.
β)Πηγαίνουν όλοι γαμ...στην Πατρών-Κορίνθου ή οπουδήποτε αλλού και γίνονται θανατηφόρα τροχαία;Να εγκατασταθούν 3-4 καμέρες ανα χιλιόμετρο σε δικτυο,με φηφιακό βίντεο HD , υπέρυθρες, αναγνωριση πινακίδων,ρανταρ κλπ. Και τρια - τεσσερα γαιδουρια υπολογιστικά συστήματα απο πίσω τα οποία να ανιχνευουν τροχαιες παραβάσεις στα δεδομένα αυτά.
ΕΣΥ που είσαι τόσο αυστηρός και βασιλικότερος του βασιλέως δεν έχεις περάσει ποτέ τα όρια και ταξιδεύεις αργα και δεξια, ε; Υποκριτές και φαρισέοι. Σαν τον ηλίθιο που κόντεψε να μας σκοτώσει πριν ένα μήνα γιατί σε σημείο διακέκομένη προσπέρναγε φορτηγό που πήγαινε με 70, με 80 για να μην περάσει το όριο και έκλεινε με απότομες τιμονίες στο αντίθετο ρεύμα όποιον πήγαινε να τον περάσει οταν ξαναμπήκε στο ρευμα μας.
Πόσο κοστίζει αυτό για το συνολο των εθνικών οδών και των κύριων αστικών δρόμων ; 1 δις €, να πουμε και να είμαστε large; No problem.
Με 1 δις φτιάχνουμε έργα υποδομής που θα κάνουν ασφαλή τον δρόμο (οποιο δρομο να φέρουμε σαν παράδειγμα), δεν χρειάζεται να τα δώσουμε σε αστυνόμευση για να μας τα παίρνουνε.....ήδη παίρνουνε πολλά και μπαίνουν σε τρύπιες τσέπες
γ) Εξετάσεις και επανεξετάσεις των οδηγών σε προσομειωτή. Και εκεί βαλτους και πιο ζόρικα σενάρια να αντιμετωπίσουν όχι οπισθογωνίες κλπ. Και βγαλτους και στην Εθνική με κίνηση, και στην πολη με μποτιλιαρισμα και με οραtoτητα 20μ με βροχή και με αέρα 8 μποφώρ. Ποσοι θα κοπούν; Να πω το 50-70% ;
Για τους επαγγελματίες, αντίστοιχες διαδικασίες με τους πιλότους.Εδώ βέβαια πρέπει να στο αναγνωρίσω οτι εισαι απόλυτα σωστός. Δεν κάνουν όλοι για οδήγηση. Και το κυριότερο...ψυχολογικες εξετάσεις, καθότι αρκετοι είναι αυτοι που δεν έχουν την πνευματική διαύγεια για να οδηγήσουν.
δ)Κατασταση οχήματος: Ελαστικα, αναρτήσεις, καυσαέρια, φρένα κλπ. Ουσιαστικός έλεγχος με παρόμοιο τρόπο, χωρίς μεσολάβηση ανθρωπινου παραγοντα αν είναι δυνατόν.
Και όμως δεν είναι σωστός πολλές φορές ένας τεχνικός έλεγχος. Εργοστασιακό Impeza STi ενός μηνός κόβεται για πλάκα σε έλεγχο 'ελληνικού' ΚΤΕΟ, και όμως είναι πιο ασφαλές απο το μέσο οικογενιακό αυτοκίνητο
ε) Να 'καρφώνει' στεγνά ό ενας πολίτης καποιον όδηγό αν θεωρεί ότι βαζει σε κίνδυνο την ασφάλεια όλων.
π.χ.' Καλημέρα έιμαι ο ταδε στην διασταυρωση Χ. Μόλις τωρα το υπ'αριθμόν Υ περασε με κοκκινο. '
'Θα το ελεγξουμε ευχαριστώ'.Μήπως να καταργήσουμε και την δημοκρατία και να περάσουμε σε καθεστώς, όχι έτσι για να μπορούμε να έχουμε και απολαβές ρε παιδί μου.
στ) Απελευθερωση του κλειστού επαγγελματος του φορτηγατζή και του ταξιτζή. Και για λόγους ασφαλειας εκτός των άλλων.
Τώρα αυτό πως μπορεί να βελτιώσει την οδική ασφάλεια, ο κάθε χάρος θα πιάσει τιμόνι. Οχι oτι τώρα δεν γίνεται αλλα φαντασου το σε μεγαλύτερη κλίμακα;
-
Μάθε τη χρήση του quote tag...
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
ε) Να 'καρφώνει' στεγνά ό ενας πολίτης καποιον όδηγό αν θεωρεί ότι βαζει σε κίνδυνο την ασφάλεια όλων.
π.χ.' Καλημέρα έιμαι ο ταδε στην διασταυρωση Χ. Μόλις τωρα το υπ'αριθμόν Υ περασε με κοκκινο. '
'Θα το ελεγξουμε ευχαριστώ'.Μήπως να καταργήσουμε και την δημοκρατία και να περάσουμε σε καθεστώς, όχι έτσι για να μπορούμε να έχουμε και απολαβές ρε παιδί μου.
Βασικά δεν έχω να σχολιάσω τίποτα επ'αυτού. Δε θα γράψω τίποτα που να μην είναι αυτονόητο.
Απλά το έβαλα πιο καθαρά για να το βλέπουν όλοι καλύτερα!
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Μάθε τη χρήση του quote tag...και να φανταστεις οτι αυτή είναι η δουλειά μου, αλλα χτες το απογευμα δεν είχα κουράγιο ούτε scroll με το ποντίκι να κάνω
-
Αγαπητέ MichalisCorsa,
δεκτά τα σχολια σου. Ομως δεν έχεις καταλάβει σε τι θέλω να δωσω εμφαση ! Η αποψη μου είναι λοιπόν ότι χρειάζονται μέτρα τύπου 'σοκ' σε σχέση με την οδική ασφάλεια και το κυκλοφοριακό. Επιπλέον, ότι στην ιστορία αυτή είμαστε συνυπευθυνοι ΟΛΟΙ, με την ελλειψη οδηγικής 'παιδειας' που μας διακρίνει - όσο και με την αντικοινωνική συμπεριφορά που επιδεικνυουμε.
Τωρα ειδικότερα για αυτά που επισημανες:
α) Θα υπηρχαν προβλήματα να διαπιστωθεί η νομιμη θέση σταθμευσης. Καποιοι θα εβγαζαν την σχετική αδεια παράνομα. Πολλοί θα κόβονταν όμως. Παρεπιπτοντως, τελη κυκλοφορίας δεν πληρώνεις για να παρκάρεις μόνο, αλλα για την χρήση του οδικού δικτύου γενικότερα...Ναι, να πληρώσουμε κι αλλα τελη κυκλοφορίας, είδικά αν βασίζονται σε συνδυασμό ρύπων/ιπποδυναμης/κυβικών. Ολοι.
β) Ανέφερα ανιχνευση τροχαιων παραβάσεων, και όχι υπερβολική ταχύτητα μόνο. Φυσικά και έχω περάσει και εγώ τα όρια ταχυτητας. Το θέμα δεν είναι τι κανω εγώ προσωπικά. Αν ο μόνος τρόπος για να σωθούν ζωές είναι η 'επιτήρηση' της κυκλοφορίας με τον τρόπο που ανέφερα επειδή η επιβολή προστίμου θα είναι σίγουρη, ας γίνει! Σε καποιες χωρες υπάρχουν κεντρα κυκλοφορίας με εκατονταδες καμερες στον αυτοκινητόδρομο.
Το 1b € δεν είναι μεγαλο νουμερο για το συνολο του εθνικού δικτύου και των κύριων αστικών δρόμων. Μονο οι αυτοκινητόδρομοι που ειναι υπο κατασκευή τώρα (Ολυμπία, Ιόνια, κλπ) είναι κανενα 10αρικο. Και δεν εγγυώνται την οδική ασφάλεια, όπως δεν την εγγυαται η Αττική οδός ή η Εγνατία.
δ)Γιατί κόβεται το -σαφώς ασφαλές- Ιμπρέζα; Να υποψιαστώ θόρυβο ή ρύπους; Αν είναι έτσι καλώς κόβεται. Και η F1 και τα WRC παρέχουν ασφάλεια, αλλά πινακίδες δεν μπορούν να βγάλουν!!!
ε) Επιμένω, 'καρφωμα'. Ως νοοτροπία, ως κοινωνική ευαισθησια, ως μηχανισμό αυτοπροστασίας από τους ασυνειδητους . Για κάθε είδους παραβάσεις, από τις πιο επικινδυνες μεχρι τις πιο απλές.
Οσο για την αναφορά 'σε δημοκρατίες και καθεστώτα' : Η δημοκρατία προβλεπει πρωτα απ'ολα τον σεβασμό στους νόμους, αρα και στον ΚΟΚ, ακόμη και εκεί που εσένα σου φαινεται λανθασμένο .
στ) Ειπα απελευθέρωση του επαγγελματος, της 'αδειας' , όχι οδήγηση από μή επαγγελματίες. Η οδική ασφάλεια θα βελτιωθει από την ανανέωση του στόλου των οχημάτων, λόγω ανταγωνισμού. Για oποιον γνωρίζει πως λειτουργει το κυκλωμα.
Τέλος, νομίζω ότι πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός στις εκφράσεις σου (π.χ. 'υποκριτές και φαρισαιοι), να μην ειρωνευεσαι τον συνομιλητή σου (σχετικά με τα περί ' δημοκρατιας') και να καταλαβεις ότι δεν έχεις κατι προσωπικό απέναντι μου. Απλά δεν συμφωνουμε σε κάτι.Και τι έγινε; Συζήτηση καφένειου κανουμε, δεν παιρνουμε αποφάσεις που θίγουν κανέναν!
-
Ο johanndelta έγραψε εδώ:
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Φορατε ζωνη οταν κινειστε εντος του χωριου σας;
Βαζετε κρανος αν εχετε μηχανακι και πατε στην παραλια για μπανιο απο το σπιτι σας, ειδικα αν ειναι κοντα; κλπ κλπ μικρα καθημερινα και ανουσια.προσπαθώντας να επιχειρηματολογήσει ότι όλοι κάνουμε που και που μικροπαρανομίες στο δρόμο.
Επειδή δεν υπάρχει θρεντ 'Συμπεριφορές πολιτών--> Λάθη και Σωστά!', αποφάσισα να το βάλω εδώ. Ταιριάζει αρκετά και στο 'Ζώα' αλλά προτιμώ αυτή τη συζήτηση γιατί θέλω περισσότερο να θίξω νοοτροπιες παρά πρόσωπα.
Η νοοτροπία που εκφράζει ο johanndelta είναι πολύ χαρακτηριστική για το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου. Θεωρούν ότι το να φοράς ζώνη/κράνος -έστω και για μικρές διαδρομές- δεν είναι βασικό μέτρο οδικής ασφάλειας αλλά περισσότερο παραξενιά του νόμου που είμαστε αναγκασμένοι να υποστούμε. Σε κάποιες συνθήκες όπως οι δρόμοι του χωριού ή στην παραλία, μπορούμε να χαλαρώσουμε και λίγο, παραβλέποντας μικρές και ανούσιες καθημερινές λεπτομέρειες γιατί η πιθανότητα να μας γράψει ο κακός τροχονόμος είναι μειωμένες απ'ότι λχ. σε ένα μεγάλο ταξίδι.
Ε λοιπόν, με τέτοια μυαλά θα συνεχίσουμε να σκοτωνόμαστε σαν τα κοτόπουλα ακόμα και σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους με 2-3 λωρίδες +ΛΕΑ, κατά τη διάρκεια της μέρας και με αίθριο καιρό...
-
Σοβαρό ατύχημα τώρα στον Φάρο , στο ύψος του υπόγειου κόμβου , με μοτοσικλετιστή. Όποιος έχει λεπτομέρειες ενημερώνει.
-
Αναζητείται από την Τροχαία Θεσσαλονίκης ασυνείδητος οδηγός, ο οποίος οδηγώντας τη μηχανή του στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης, παρέσυρε και τραυμάτισε θανάσιμα 84χρονη γυναίκα. Αμέσως μετά το τροχαίο δυστύχημα, ο δράστης ανέπτυξε ταχύτητα με τη μηχανή του και εξαφανίστηκε.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
AUDI A3 vs FERRARI σημειώσατε 1...
Το έδειξε στις ειδήσεις πριν από λίγο.
Στον Αθηνών Πατρών (Ξυλόκαστρο) Ferrari «έφυγε» και έκανε πλαγιομετωπική με το Α3.
Από τη Ferrari είχε απομείνει μόνο το πίσω μέρος και λίγο από την οροφή , το υπολοιπο κομμάτι το μάζευαν με φτυάρια, ο οδηγός νεκρός.
Το Α3 ήταν σε καλύτερη κατάσταση αν και είχε διαλυθεί η μούρη του, η οδηγός του ήταν μόνο τραμαυτισμένη.Από ότι λένε η ferrari πρέπει να πήγαινε με πάνω από 200 όταν έχασε τον έλεγχο λόγο του ολισθηρού οδοστρώματος.
Κρίμα.
Παιδιά σας παρακαλώ,μπορούμε να μάθουμε τα στοιχεία του οδηγού της 360?
ευχαριστώ
http://www.gowest.gr/index.php?option=c ... Itemid=352' target='_blank' target='_blankTo ονομα του να γραψουμε δεν νομιζω οτι βοηθαει καπου ...... αφησε δυο παιδακια και τη γυναικα του πισω .......αυτο φτανει?
-
Φίλε μου τα φαινόμενα απατούν.όλοι έιδαν Φερράρι και αμέσως σκέφτηκαν ότι θα πήγαινε με 200+.Αλλά τα πράγματα τελικά δεν είναι έτσι.ΓΙΑΥΤΟ ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.Τώρα πως το έλεγαν το παλικάρι δεν νομίζω να έχει σημασία.Αυτό που μπορώ να πω είναι οτι ήταν καλός άνθρωπος και θα τον θυμάμαι όσο ζω.Κι σε απάντηση μερικών που έγραψαν αηδίες του στύλ θα του πάρει άλλη ο μπαμπάς του ένα έχω να πω ότι δεν βρήκε τίποτα έτοιμο και δούλευε σαν τον σκύλο από τα 16 του.Ήταν απο τους καλύτερους οδηγούς που ήξερα και δεν είχε εμπλακεί ποτέ σε ατύχημα.
-
Γνωρίζει κάτι κάποιος για πτώση βράχου μέσα στα Τέμπη σήμερα ή χθες και αποφυγή τελικά δυστυχήματος....;;
-
Σε κατι νεκροφορες επεσαν βραχια πριν 2-3 μερες νομιζω.
-
Ο χρήστης grapbest έγραψε:
Φίλε μου τα φαινόμενα απατούν.όλοι έιδαν Φερράρι και αμέσως σκέφτηκαν ότι θα πήγαινε με 200+.Αλλά τα πράγματα τελικά δεν είναι έτσι.ΓΙΑΥΤΟ ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.Τώρα πως το έλεγαν το παλικάρι δεν νομίζω να έχει σημασία.Αυτό που μπορώ να πω είναι οτι ήταν καλός άνθρωπος και θα τον θυμάμαι όσο ζω.Δεκτόν ότι δεν πρέπει να προτρέχουμε σε βιαστικά συμπεράσματα. Από την άλλη όμως ήδη έχουν αναφερθεί μαρτυρίες άλλων οδηγών που λένε ότι η Ferrari τους προσπέρασε με πολλά, υπάρχουν και τα συντρίμια όπου μπορείς από τη κατάσταση τους να εκτιμήσεις την κινητική ενέργεια που υπήρχε.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #2#