Jan 24, 2009, 10:01 PM

Ο χρήστης akrovatis1979 έγραψε:
Καλά όλα αυτά, ιδιαίτερα εάν το γκάζι της δεν είναι ηλεκτρονικό. Απλά αναφέρθηκες σε κατασκευαστικούς λόγους και φαντάστηκα πως θα μπορούσες να πεις δυο λόγια τεχνικά...

Μα αυτό ακριβώς εννοώ. Ότι ένα υπερτροφοδοτούμενο moteur δεν μπορεί ποτέ να έχει την απόκριση στο γκάζι και ο λόγος ειναι ο κατασκευαστικός. Η υπερπλήρωση είναι μια διαδικασία για την οποία απαιτείται κάποιος χρονος Χ. Αυτό απουσιάζει απο ένα ατμοσφαιρικό moteur. Επίσης η σχέση συμπίεσης. Αναγκαστικά είναι χαμηλότερες για την αντοχή του moteur φυσικά. Με κόστος την απόκριση στα χαμηλά κάτι που σε ατμοσφαιρικό δεν υπάρχει. Παρολαυτά τη σήμερον ημέρα έχουν γίνει άλματα προόδο στους turbo κινητήρες. Δες τη σχέση συμπίεσης ενός OPC 240 (αν θυμάμαι καλά με κωδική ονομασία (C20LET) που έχει 8.8:1 και ενός TSI και T-jet που ειναι στο 9.6:1 και στο 9.8 αντίστοιχα. Σχεδόν ατμοσφαιρικές σχέσεις συμπίεσης για τα δεύτερα και για αυτό δεν ειναι νεκρά στο ρελαντί ενώ το πρώτο είναι. Και πάλι όμως σε αυτό ΑΚΟΜΗ υπερέχουν οι ατμοσφαιρικοί.

Λέω ακόμη με κεφαλαία γράμματα διότι ο νέος 1.4 Multiair από την FPT, οι ιθύνοντες της διαρυγνύουν τα ιμάτια τους οτι 'Further improved turbocharger transient response and knock resistance
& control through direct injection stoichiometric technology'. Μένει λοιπόν να δούμε σε λίγο καιρό αν ένας τουρμποκινητήρας θα έχει εφάμιλλη απόκριση με έναν ατμοσφαιρικό.