Jan 24, 2009, 4:36 PM

Για τον συνδυασμό δύναμης και γραμμικότητας, θεωρώ τους κομπρέσορες ιδανικούς.
Για πολύ δύναμη ανα λίτρο το turbo είναι μονόδρομος, αλλά θα δουλεύει πάντα σε 'δύο στάδια'.
Η ατμόσφαιρα είναι μεν γραμμική αλλά με εξαίρεση τους ψαγμένους κινητήρες, έχει μόνιμο lag και πολύ βάρος.

Προσωπικά θα συμφωνήσω με όσους θεωρούν ιδανικά τα cc σε συνδυασμό με ένα light turbo.

@Busso
Παραδίδεις και ιδιαίτερα τέτοια 'μαθήματα' ή είναι random ο τυχερός θερμοσίφωνας...?

ΥΓ:Ποιος να μου το'λεγε πριν μερικά χρόνια ότι ένα V6 Alfa coupe θα αισθανόταν τόση περηφάνια που πέρασε ένα Skoda...