-
Έχουμε λοιπόν κάποιον ο οποίος θέλει να αγοράσει Άλφα Ρομέο GTV 1800cc ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Τι συμβουλές δίνετε?
-
Έχουμε λοιπόν κάποιον ο οποίος θέλει να αγοράσει Άλφα Ρομέο GTV 1800cc ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Τι συμβουλές δίνετε?
-
Έχουμε λοιπόν κάποιον ο οποίος θέλει να αγοράσει Άλφα Ρομέο GTV 1800cc ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Τι συμβουλές δίνετε?
-
Συγγνώμη, πρόκειται για επιλογή ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ
-
Έχουμε το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο στην οικογένεια.Δεν έχουμε κάνει πολλά χιλιόμετρα,μόλις 30.000(του ΄99).Ωραίο ταξίδι κάνει,αρκεί να μην έχεις πολλές αποσκευές.Στιβαρό κι ευθύβολο ακόμα και στην τελική του.Τιμόνι με απίστευτη αίσθηση και ταχύτητα,ανάρτηση πολύ 'σωστή' αν και κάπως σκληρή.Από προβλήματα κανένα απολύτως μέχρι στιγμής.Ο κινητήρας θυμίζει ραπτομηχανή με τη λειτουργία του,boxer όμως δεν είναι.Έστω...
Γενικά,μπορεί να είναι πιο αργή από τα ραλλάκια,μπορεί να μην στρίβει σαν Impreza,μπορεί να κοστίζει όσο μια BMW αλλά ένα πράγμα σου εγγυώμαι.Ότι θα απολαμβάνεις οδήγηση ακόμα και μποτιλιαρισμένος (που λέει ο λόγος)...
Από κει και πέρα ισχύει ότι και για τα υπόλοιπα μεταχειρισμένα,δηλ. να μην είναι 'φτιαγμένη',να μην έχει πάρα πολλά χλμ. ούτε και πάρα πολύ λίγα (ύποπτο για 'πισωγύρισμα' χιλιομετρητή),καλό είναι να είναι γνωστός ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ή έστω να είσαι σίγουρος ότι είναι πρώτο χέρι και φυσικά ατρακάριστη.Αυτά. -
συμφωνω με το VagVog. την εχει ενας φιλος και την εχω οδηγησει ! ενα εχω ναπω!
Gia Treles Voltes (GTV)!!!
-
Βασικά ξέρετε πότε έγινε η πρώτη σειρά αλλαγών σε ταμπλώ, ηλεκτρικά κλπ??
Το αυτοκίνητο προορίζεται για τον αδελφό μου που έχει 145 1.4 TS η οποία είναι εξαιρετική (τουλάχιστον έτσι όπως είναι). -
Οι αλλαγες εγιναν το 1998.
Μια ειναι η συμβουλη μου:Αγορασε την και απολαυσε την...
-
Βέβαια,μπορείς στα ίδια λεφτά να βρεις ένα αντίστοιχο Fiat coupe turbo που έχει 230 άλογα και μεγαλύτερους χώρους.Από την άλλη όμως δεν έχει την state of the art πίσω αλουμινένια ανάρτηση με χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης που κάνει τη διαφορά...και μην ξεχνάς ότι η GTV είναι περισσότερο GT παρά GTi,ήτοι 'δουλεύει' καλύτερα στα γρήγορα ταξίδια παρά στους οριακούς ρυθμούς (στους οποίους απλώς δεν δυσανασχετεί,αλλά δεν είναι και φτιαγμένη γι΄αυτούς).Πρέπει να ξέρουμε τι ζητάμε πριν το αγοράσουμε...
-
Πίστεψε με, ξέρω για τι μιλάω.
Εγώ, πχ αν δεν είχα παντρευτεί τώρα θα είχα Φίατ Κουπέ με τον 5κύλινδρο κινητήρα...
Ο αδελφός είναι άλλη ιστορία. -
den to exw odigisei to car alla apo paidi tis pareas mou pou exei pesei sta xeria tous kai to exoun skisei einai pragmatiko ergaleio!!!ap oti mou exoun pei i aisthisi tou timoniou einai apistevti kai o ixos???ax aytos o ixos!!!!ta frena ligo ton xalasan alla aytos pou to xe den to prosexe kai poli ap oti mou eipan itan ligo tsipis...tespa..pistevw kali agora alla gia posa lefta milas???
-
νομίζω ότι τα μοντέλα 99 κινούνται στα 18-20000 Ε.
-
στην σπαιντερ τα καθίσματα πέφτουν πίσω...;
-
Το εχουμε. Παρ'το.
-
Πανεμορφο αυτοκινητο, συμφωνω με τα παραπανω, ΑΛΛΑ, παρολο που δεν ειναι ala GTI, το 1800 σερνει τα ποδια του.
Ειναι καπως βαρυ αυτοκινητο και ο 1800 πνιγεται.
Μηπως θα επρεπε να πας για το 2λιτρο? Εαν δεν υπαρχει προβλημα, λογω τελων κυκλοφοριας ή και οικονομικο, προτεινω το 2λιτρο. Μικρη διαφορα κυβικων, αλλα αισθητη στο δρομο.
Καλοταξιδο!
-
-
εμεις είχαμε την turbo benzina με το 6κυλινδρο μοτερ και τα 200 αλογα
το αυτοκινητο ηταν αλλου. πολυ καλο ακομη και σε επαρχιακο δρομο. αλλα νομιζω οτι ο 1,8 ειναι πολυ μικρος για το αυτοκινητο
Alfa Romeo GTV