-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
και το Ακλασ τοσο θελει.
της Δ τελικα ειναι το πιο πρακτικο!Τελικά υπάρχει κατι που να κάνει άσχημα η Δ?
Eπίσης, στο προσπεκτ δίνει αυτο με τα 160 αλογα dsg να εχει ίδια κατανάλωση καυσίμου με αυτο με τα 122 αλογα.. Ειναι δυνατόν?
http://www.vw.gr/site/technicaldata/Golf14tsi160dsg.pdf' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
http://www.vw.gr/site/technicaldata/Golf1422dsg.pdf' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blankΧωρις να είμαι κάτοχος κανενός από τα δύο, θα στοιχημάτιζα ότι το 160 μπορεί να έχει και λιγότερη ...
αφου η Δ θελει 0.70 περισσοτερο απο το μηκος του αμαξωματος της ενω το golf 1,4 περισσοτερο απο το αμαξωμα του ποιο ειναι καλυτερο τελικα?
Η Δ ποσο μεγαλυτερη απο το γκολφ ειναι?
-
30 cm μεγαλυτερη... παλι κανει το παρκαρισμα σε 40 cm λιγοτερο χωρο...
-
και τι μας νοιάζει αυτό όταν μιλάμε για το golf ?!?
-
[flame mode on] (για να γελάσουμε και μόνο)
Τη σειρά 4 την κορόιδευαν όλοι ότι εκεί που είσαι άνετος και ωραίος ξαφνικά 'χάνεις' το παράθυρο μέσα στην πόρτα. Στην 5 απ' ότι φαίνεται το έλυσαν το πρόβλημα.Η 6 όμως ζήλεψε τη δόξα του 4 και ξεκίνησε νωρίς τα ίδια!!
[flame mode off]
Για να δούμε πόσοι ορκισμένοι ιταλόφιλοι θα πλακώσουν ?!?
-
Ώχχχχχ!!!!! Πες μου τέτοια.......
-
Γνωστή η λύση, βγάζουμε ένα ΔΤ λέγοντας ότι αλλάξαμε προμηθευτές και το πρόβλημα λύθηκε. Tο εφαρμόζουν όλες οι εταιρίες αυτό.
-
Στιβαρή πάντως η εικονιζόμενη μονωτική ταινία.
-
θα τα αφήσουμε κάτω και θα μπαίνουμε σα τους Dukes!!!!! ιιιιιχαααααααα!!!!!!!
-
Ο χρήστης nickolas2005 έγραψε:
Οσοι το εχετε παραγγείλει τι παράδοση σας εχουν πει? Εμενα τριμηνο.. Αλλα ελπίζω να το εχω και πιο νωρίς στα χέρια μου...Εμενα μου ειπαν 3 με 3 1/2 μηνες.Υπαρχει περιπτωση να το φερουν πιο νωρις?
-
Ο χρήστης nickolas2005 έγραψε:
Eπίσης, στο προσπεκτ δίνει αυτο με τα 160 αλογα dsg να εχει ίδια κατανάλωση καυσίμου με αυτο με τα 122 αλογα.. Ειναι δυνατόν?http://www.vw.gr/site/technicaldata/Golf14tsi160dsg.pdf' target='_blank
http://www.vw.gr/site/technicaldata/Golf1422dsg.pdf' target='_blankKαμία γνώμη για το παραπάνω?
-
Pittas, στο συγκεκριμένο, πολυπληθές φόρουμ, δεν γίνεται όλα τα θέματα να αφορούν αποκλειστικά και μόνο τα μοντέλα του τίτλου. Λογικό είναι να υπάρξει και σύγκριση/αναφορά άλλων. 'Οταν η κουβέντα ξεφεύγει, κάποιος το βλέπει και επεμβαίνει.
Γιαυτό και υπάρχει η αναφορά των δημοσιεύσεων ως λειτουργία, αντί να κάνεις δεικτικά ποστ διαιωνίζοντας την κατάσταση, χρησιμοποίησέ την.
Eddie, χωρίς να λέω ότι έχεις άδικο, καλό θα ήταν να αποφασίσετε τι θέλετε από τους moderators. Γιατί θυμάμαι πάμπολλα πμ να έχουμε λάβει (απειλητικά και μη) όταν επιλέγουμε να δράσουμε πιο δυναμικά.
Από δω και μπρος θα πέφτει σβήσιμο κατευθείαν, σταματήστε τις ανούσιες προστριβές.
edit: τα άσχετα θα πάρουν πόδι εντός ολίγου.
-
Έκανα test-drive το 1.4 122hp για 20 λεπτά περίπου.
(+)
- Πολύ καλές αναρτήσεις.Ανώτερης κλάσης οι αναρτήσεις , η ηχομόνωση και γενικά η αίσθηση όταν το οδηγάς.
- Ο κινητήρας είναι 'δυνατός'!Πραγματικά με το που πατήσεις γκαζάκι δεν καταλαβαίνεις για πότε φτάνει τα 100(Για τα δεδομένα της κατηγορία φυσικά).Η δύναμη βγαίνει από χαμηλά και είναι γραμμική.
- Γενικά πολύ καλή ποιότητα στο εσωτερικό.(Το περίφημο κλείσιμο της πόρτας δείχνει πολλά.Το σύγκρινα με το V και έχει διαφορά!)Πολύ όμορφος πίνακας οργάνων και ο φωτισμός του.
- Οι χώροι είναι πολύ καλοί.
- Η ρύθμιση της θέσης οδήγησης έχει πολλές δυνατότητες.(Βοηθάει το μέσα-έξω του τιμονιού)
(-)
- Ο κινητήρας αν και δυνατός (φοβερές επιδόσεις για τα κυβικά του) μου προκάλεσε μία μικροζαλάδα!Δεν ξέρω γιατί αλλά από ένα σημείο και μετά το αυτοκίνητο άρχισε να με ενοχλεί.
- Η σχεδίαση στο εσωτερικό είναι ανέμπνευστη-αδιάφορη(Με εξαίρεση τον πίνακα οργάνων όπως προανέφερα).Το στερεοφωνικό με την οθονούλα δεν μου αρέσει αισθητικά.Γενικά η κεντρική κονσόλα δεν λέει και πολλά.
-
Ο χρήστης gaz gaz έγραψε:
Έκανα test-drive το 1.4 122hp για 20 λεπτά περίπου.(-)
- Ο κινητήρας αν και δυνατός (φοβερές επιδόσεις για τα κυβικά του) μου προκάλεσε μία μικροζαλάδα!Δεν ξέρω γιατί αλλά από ένα σημείο και μετά το αυτοκίνητο άρχισε να με ενοχλεί.
το κάνεις λίγο πιο λιανά αυτό? εννοείς πως ήταν θορυβώδης? τραχιά λειτουργία?
-
όχι θόρυβο δεν έκανε.Εξάλου το αμάξι έχει πολύ καλή ηχομόνωση.Απλά υπήρχε κάτι σαν συντονισμός με το στομάχι μου!Τραχιά λειτουργία τι ννοείς?
-
πώς γινεται αυτο??
μηπως πηγαινες γκαζι-φρενο και καταφερες να ζαλισεις τον εαυτο σου???
μηπως σε πειραξε το lag του turbo?? -
Μάλλον αυτό που λες πρέπει να έγινε. Το απότομο ξέσπασμα (έστω και στην ήπια σύγχρονη μορφή) των τούρμπο και το 'μπρος-πίσω' του κεφαλιού δημιουργεί μια περίεργη αίσθηση. Κάποιες φορες έχει πλάκα, κάποιες είναι γοητευτικό αλλά αν δεν το έχεις συνηθίσει είναι σίγουρα ψιλοκουραστικό σε συνάρτηση φυσικά και με το πόσο βαθιά πατάς το γκάζι.
-
Σιγά το lag και το ξέσπασμα...εγώ προσπαθούσα να καταλάβω που αρχίζει το τούρμπο και δεν μπορούσα στα 20 λεπτά που το οδήγησα, και δεν έχω οδηγήσει ποτέ τούρμπο...
-
Ο χρήστης gaz gaz έγραψε:
Έκανα test-drive το 1.4 122hp για 20 λεπτά περίπου.(+)
- Γενικά πολύ καλή ποιότητα στο εσωτερικό.(Το περίφημο κλείσιμο της πόρτας δείχνει πολλά.Το σύγκρινα με το V και έχει διαφορά!)Πολύ όμορφος πίνακας οργάνων και ο φωτισμός του.
Το περίφημο κλείσιμο της πόρτας δεν δείχνει απολύτως τίποτα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Έκανα test-drive το 1.4 122hp για 20 λεπτά περίπου.
(+)
- Γενικά πολύ καλή ποιότητα στο εσωτερικό.(Το περίφημο κλείσιμο της πόρτας δείχνει πολλά.Το σύγκρινα με το V και έχει διαφορά!)Πολύ όμορφος πίνακας οργάνων και ο φωτισμός του.
Το περίφημο κλείσιμο της πόρτας δεν δείχνει απολύτως τίποτα.
Έδειχνε μέχρι που μας πήραν χαμπάρι οτι ανοιγοκλείνουμε πόρτες και πλέον μόνο ηχείο που δεν έχουν βάλει για το περίφημο 'γκντούπ'...
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Μάλλον αυτό που λες πρέπει να έγινε. Το απότομο ξέσπασμα (έστω και στην ήπια σύγχρονη μορφή) των τούρμπο και το 'μπρος-πίσω' του κεφαλιού δημιουργεί μια περίεργη αίσθηση. Κάποιες φορες έχει πλάκα, κάποιες είναι γοητευτικό αλλά αν δεν το έχεις συνηθίσει είναι σίγουρα ψιλοκουραστικό σε συνάρτηση φυσικά και με το πόσο βαθιά πατάς το γκάζι.Το ακούσαμε κι αυτο...
VW Golf VΙ