-
Σίγουρα, η μεταδοση της κινησης δεν ειναι απ τα πρωτα θεματα που μας απασχολουν κατα την αγορα αυτοκινητου... Ωστοσο για μερικους ''ανησυχους'' αποτελει σοβαρο θεμα... Εσεις τι θα επιλεγατε κ γιατι???
-
Σίγουρα, η μεταδοση της κινησης δεν ειναι απ τα πρωτα θεματα που μας απασχολουν κατα την αγορα αυτοκινητου... Ωστοσο για μερικους ''ανησυχους'' αποτελει σοβαρο θεμα... Εσεις τι θα επιλεγατε κ γιατι???
-
Σίγουρα, η μεταδοση της κινησης δεν ειναι απ τα πρωτα θεματα που μας απασχολουν κατα την αγορα αυτοκινητου... Ωστοσο για μερικους ''ανησυχους'' αποτελει σοβαρο θεμα... Εσεις τι θα επιλεγατε κ γιατι???
-
Πολύ ενδιαφέρον θέμα. Δεν το είχα πάρει είδηση και απορώ γιατί δεν έχει συμμετοχή. Ίσως έχει συζητηθεί κάπου αλλου ενδεχομένως...
Και στις τρεις περιπτώσεις μετάδοσης υπάρχουν θετικά και αρνητικά. Η πιο 'παιχνιδιάρα' μετάδοση θεωρείτε η πισωκίνηση (έχει φυσικά τις υποκατηγορίες της σε συνάρτηση και με το που βρίσκεται ο κινητήρας. Μπροστά, μέση ή πίσω). Η πιο 'γρήγορη' και πιο 'ασφαλής' (αλλά και η πιο βαριά φυσικά!) είναι η τετρακίνηση. Η πιο 'οικονομική' χωρίς πολλά παιχνίδια αλλά με αρκετά κρυμμένα θετικά είναι η μπροστινή κίνηση.
Γενικότερα το θέμα είναι αρκετά μεγάλο και απλά με αφορμή αυτό το θρεντ παραθέτω από το http://www.drivingfast.net' target='_blank κάποια θέματα που έχουν σχέση με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε συνάρτηση με το που πηγαίνει η κίνηση και με αφορμή αυτά μπορούμε να ανοίξουμε περισσότερο και τη συζήτηση.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρον θέμα. Δεν το είχα πάρει είδηση και απορώ γιατί δεν έχει συμμετοχή. Ίσως έχει συζητηθεί κάπου αλλου ενδεχομένως...Και στις τρεις περιπτώσεις μετάδοσης υπάρχουν θετικά και αρνητικά. Η πιο 'παιχνιδιάρα' μετάδοση θεωρείτε η πισωκίνηση (έχει φυσικά τις υποκατηγορίες της σε συνάρτηση και με το που βρίσκεται ο κινητήρας. Μπροστά, μέση ή πίσω). Η πιο 'γρήγορη' και πιο 'ασφαλής' (αλλά και η πιο βαριά φυσικά!) είναι η τετρακίνηση. Η πιο 'οικονομική' χωρίς πολλά παιχνίδια αλλά με αρκετά κρυμμένα θετικά είναι η μπροστινή κίνηση.
Γενικότερα το θέμα είναι αρκετά μεγάλο και απλά με αφορμή αυτό το θρεντ παραθέτω από το http://www.drivingfast.net' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank κάποια θέματα που έχουν σχέση με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε συνάρτηση με το που πηγαίνει η κίνηση και με αφορμή αυτά μπορούμε να ανοίξουμε περισσότερο και τη συζήτηση.
ελα ντε... κ εμενα μου κανει εντυπωση που δεν σχολιαζει κανεις. Παντως δεν νομιζω να εχει συζητηθει ξανα γιατι εψαξα στην μπαρα αναζητησης κ τουλαχιστον εμενα δεν μου εβγαλε κατι σχετικο ... Δεν ξερω γιατι δεν εκφερει κανεις γνωμη. Ισως να το θεωρουν θεμα-πονοκεφαλο! (που οντως ειναι!) αλλα εγω το βρισκω πολυ ενδιαφερον... Ρε παιδες καντε κανα σχολιο! Δεν δαγκωνουμε!!!!
-
Μόλις τώρα το πήρα είδηση το θέμα. Αν και οι γνώσεις μου σε σχέση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων δεν είναι τόσο μεγάλες όσο κάποιων πιο έμπειρων οδηγών από εμένα, η ταπεινή μου άποψη είναι ότι εξαρτάται από το τι ζητάει κανείς από το αμάξι του. Θέλει ένα σπορ αμάξι για να το ανοίγει όσο θέλει και να μπορεί να κάνει τα παιχνίδια του, ένα αξιόπιστο οικογενειακό για να μεταφέρει την οικογένεια και τα μπαγγάζια του με ασφάλεια ή ένα αμάξι που δεν κολάει πουθενά για να παίρνει τα βουνά; Εγώ σίγουρα ανήκω στην τελευταία κατηγορία, οπότε για μένα η επιλογή είναι σαφώς η τελευταία (4Χ4). Επίσης παίζει μεγάλο ρόλο το που κινείται ο καθένας μας τον περισσότερο χρόνο. Πόλη, εθνική ή επαρχιακούς δρόμους. Αυτά σε σχέση με την τετρακίνηση. Τώρα όσον αφορά μπροστοκίνητα ή πισωκίνητα, δεν ξέρω και πολλά πράγματα για τις διαφορές τους. Νομίζω ότι τα πισωκίνητα μπορούν να είναι πιο γρήγορα και μπορείς με αυτά να κάνεις περισσότερα 'κολπάκια'. Αλλά είναι και εύκολο να χάσεις τον έλεγχο αν δεν είσαι έμπειρος οδηγός. Επίσης νομίζω ότι καίνε περισσότερο και σε περίπτωση ολισθηρότητας του οδοστρώματος δεν έχουν πολύ καλή πρόσφυση. Δεν ξέρω κιόλας. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Είναι και μια ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα εμείς οι πιο γκάβακες για τα τεχνικά.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Γενικότερα το θέμα είναι αρκετά μεγάλο και απλά με αφορμή αυτό το θρεντ παραθέτω από το http://www.drivingfast.net' target='_blank' target='_blank κάποια θέματα που έχουν σχέση με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε συνάρτηση με το που πηγαίνει η κίνηση και με αφορμή αυτά μπορούμε να ανοίξουμε περισσότερο και τη συζήτηση.Αυτά που λέει για την μεταφορά βάρους είναι γενικολογίες και ισχύουν μόνο σε ακραίες περιπτώσεις - όταν στρίβει ένα καλά στημένο αμάξι και ρυθμίζεις υποστροφή-υπερστροφή με το γκάζι δεν έχεις ΚΑΜΙΑ μεταφορά βάρους. Όλα είναι στις γωνίες ολίσθησης.
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=24095Επιλέγω μπροστινή κίνηση.
Σε πολλές περιπτώσεις η πίσω κίνηση είναι προβληματική, μόνο σε μεγάλα αμάξια για ήσυχα ταξίδια με καλό καιρό. Όσο για την τετρακίνηση δεν μπορώ να σκεφτώ που θα μου χρειαστεί. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Γενικότερα το θέμα είναι αρκετά μεγάλο και απλά με αφορμή αυτό το θρεντ παραθέτω από το http://www.drivingfast.net' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank κάποια θέματα που έχουν σχέση με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε συνάρτηση με το που πηγαίνει η κίνηση και με αφορμή αυτά μπορούμε να ανοίξουμε περισσότερο και τη συζήτηση.
Αυτά που λέει για την μεταφορά βάρους είναι γενικολογίες και ισχύουν μόνο σε ακραίες περιπτώσεις - όταν στρίβει ένα καλά στημένο αμάξι και ρυθμίζεις υποστροφή-υπερστροφή με το γκάζι δεν έχεις ΚΑΜΙΑ μεταφορά βάρους. Όλα είναι στις γωνίες ολίσθησης.
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=24095Επιλέγω μπροστινή κίνηση.
Σε πολλές περιπτώσεις η πίσω κίνηση είναι προβληματική, μόνο σε μεγάλα αμάξια για ήσυχα ταξίδια με καλό καιρό. Όσο για την τετρακίνηση δεν μπορώ να σκεφτώ που θα μου χρειαστεί.Πολύ σωστή η παρατήρησή σου για την τετρακίνηση και πιστεύω ότι εδώ τίθεται άλλο ένα ερώτημα. Πόσοι από εμάς τη χρειαζόμαστε πραγματικά την τετρακίνηση; Βλέπουμε καθημερινά να κυκλοφορούν πάρα πολλά SUV στο δρόμο και πιστεύω πως αναλογικά με τον πληθυσμό της Ελλάδας το ποσοστό είναι ίσως μεγαλύτερο και από χώρες στις οποίες οι καιρικές συνθήκες ίσως το απαιτούν. Τελικά μήπως όλοι μας πρέπει να σκεφτούμε πρώτα τι είναι αυτό που πραγματικά μας χρειάζεται και μετά να προβούμε σε οποιαδήποτε αγορά;
-
Ενταξει... Σίγουρα η πισω κινηση ειναι για πιο εμπειρους οδηγους γιατι αν σου φυγει το αυτοκινητο θα πρεπει να αρχισεις τα αναποδα τιμονια για να το επαναφερεις... Εν αντιθεσει στην τετρακινηση κ στη μπροστοκινηση αφηνεις λιγο το γκαζι, πατας λιγο φρενακι κ τ αμαξι επανερχεται. Η τετρακινηση λοιπον κ η μπροστοκινηση αναφερονται περισσοτερο σε οδηγους που θελουν να εχουν το κεφαλι τους ησυχο κ δεν τους ενδιαφερουν τα παιχνιδια με το αυτοκινητο. Ωστοσο ομως ας μην ξεχναμε οτι σε περιπτωση που η ολισθηση των τροχων ειναι πολυ μεγαλη στην τετρακινηση κ στην μπροστοκινηση το αυτοκινητο δεν επανερχεται με τιποτα κ αρχιζει να συμπεριφερεται σαν τρελο μην ακουγοντας μαλιστα καμια απ τις εντολες του οδηγου... Αντιθετα κ στην πιο δυσκολη περιπτωση ολισθησης στην πισω κινηση το αυτοκινητο εξακολουθεις να το ελεγχεις.Αλλα κ στην περιπτωση που δεν μπορεις να ελεγξεις το πισωκινητο τουλαχιστον δεν σκοτωνεσαι αφου το αμαξι το πολυ πολυ να κανει οκταρια (να γυριζει δηλαδη γυρω απο τον κεντρικο αξονα του), ενω τα μπροστοκινητα κ τετρακινητα μπορει να αρχισουν να σε πετανε απ τη μια ακρη του δρομου στην αλλη. Α! κ κατι αλλο... Δεν πιστευω οτι η πισω κινηση ειναι ανασφαλης κ ασταθης... Το δικο μου αυτοκινητο για παραδειγμα (auris 1.6-μπροστοκινητο) συμπεριφερεται πιο νευρικα στις στροφες απ οτι του πατερα μου (bmw 530i-πισωκινητο) το οποιο κυριολεκτικα αν δεν απενεργοποιησεις τα ηλεκτρονικα καταντα εκνευριστικα ουδετερο αλλα κ με απενεργοποιημενα ηλεκτρονικα πρεπει να δωσεις πολυ γκαζι για να αρχισει να ολισθαινει....
-
Η συνεχως μεταβαλλομενη τετρακινηση...και μιλαω παντα για αυτοκινητο δρομου και οχι SUV/Off-roader. Πιο προοδευτικες αντιδρασεις, μεγαλυτερα περιθωρια προσφυσης (στεγνο/βρεγμενο), καλυτερη ευσταθεια/κατευθυντικοτητα στην ευθεια με μεγαλες ταχυτητες (σε σχεση με την πισω κινηση και την μονιμη τετρακινηση), καλυτερο φρεναρισμα (σε σχεση με την μονιμη τετρακινηση), οικονομια (σε σχεση με την μονιμη τετρακινηση), εκκινηση, και αν θες πας και με τις πορτες!
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Η συνεχως μεταβαλλομενη τετρακινηση...και μιλαω παντα για αυτοκινητο δρομου και οχι SUV/Off-roader. Πιο προοδευτικες αντιδρασεις, μεγαλυτερα περιθωρια προσφυσης (στεγνο/βρεγμενο), καλυτερη ευσταθεια/κατευθυντικοτητα στην ευθεια με μεγαλες ταχυτητες (σε σχεση με την πισω κινηση και την μονιμη τετρακινηση), καλυτερο φρεναρισμα (σε σχεση με την μονιμη τετρακινηση), οικονομια (σε σχεση με την μονιμη τετρακινηση), εκκινηση, και αν θες πας και με τις πορτες!μιλας για την 4κινηση τυπου haldex εναντια σε αυτη τυπου torsen?
το μονο θετικο που θεωρω οτι εχει ο χαλντεξ ειναι οι λιγοτερες απωλειες και η μικροτερη καταναλωση.σε πιο σπορ υλοποιησεις πιστευω οτι το torsen ειναι σαφως ανωτερο.
βεβαια ποτε δεν ξερεις αν αυτο θα αντιστραφει καποια στιγμη ή αν δεν εχει αντιστραφει ηδη με την 4η γενια..βεβαια μην ξεχναμε και τους ιαπωνες με τις τετρακινησεις των evo και gtr που βρισκονται σε αλλο πλανητη προσφυσης
-
Σιγουρα σε απολυτη προσφυση ειναι καλυτερο το torsen ομως εχει τα μειονεκτηματα της μονιμης τετρακινησης, με πιο εμφανες αυτο της ευθυβολιας σε μεγαλες ταχυτητες. Πιστευω οτι τα τυπου Haldex που συνεχως εξελισσοντε ειναι η πιο ισορροπημενη λυση, και να φανταστεις οτι ημουν ιδιαιτερα σκεπτικος για τα οφελη που θα αποκομιζα σε σχεση με το μπροστοκινητο οταν επελεξα το δικο μου. Διαψευδομαι καθημερινα!
-
me too!!!
(αν και ο haldex II ειναι μονιμη τετρακινηση,μιας και δινει πανα ενα 10-15% πισω)
το αυτοκινητο σου παντως τρενακι και με τον κινητηρα που εχει(τον 2.5Τ αν δε κανω λαθος) θα μπορουσε να χει πολλα παραπανω αλογα απο το εργοστασιο! -
Κοιτα δεν παραπονιεμαι....ειναι λιγο φημομενος, σκεψου οτι στο R ιδιο μοτερ με μερικες τροποποιησεις ειναι στα 300...ηδη εβγαλαν μια εκδοση η οποια ισως δεν βγει ποτε λογω της κρισης σε Volvo για C30 R με 350 hp και τετρακινηση παρα μονο στην πιο light μορφη του στο Focus RS με 300hp...Ειναι παντως ο 5κυλινδρος σημα κατατεθεν της Volvo και απο ηχο τα σπαει! Οσο για το κρατημα αν σκεφτεις οτι φοραω και τo dynamic chassis (sport αναρτηση) τοτε βλεπεις πραγματικα οτι το πλαισιο σε συνδυασμο με το haldex κανει παπαδες!!
-
Εγώ πάντως προτιμώ αναμφίβολα πισωκίνηση (εκ παραδρομής βέβαια πάτησα 4κίνηση στην ψηφορορία @#@$#$). Η σωστά υλοποιημένη πισωκίνηση δεν έχει αντίπαλο (κατά τη γνώμη μου πάντα). Φόβος για ασφάλεια δεν τίθεται με τα σημερινά βοηθήματα (ESP κτλ.) αλλά η επιλογή για 'παιχνίδι' παραμένει με απενεργοποίηση ό,τι ηλεκτρονικού υπάρχει (χμ αν σου δίνεται η δυνατότητα βέβαια)! Δέχομαι φυσικά ότι η τετρακίνηση είναι πιο ασφαλής και επίσης μπορεί ν' αποδειχτεί και 'παιχνιδιάρα', αλλά όσο να'ναι την ευχαρίστηση της πισωκίνησης δεν την έχει.
Πισωκίνητο, μπροστοκίνητο ή 4Χ4???