-
σοκ και δεος
νηστεία και προσευχή
τόλμη και γοητεία -
Αν κάποιος καταναλωτής δεν μπορεί να αγοράσει ούτε καν γάλα, προφανώς δεν τον απασχολεί η τιμή του. Αλλά αυτοί είναι λίγοι (και μάλλον δεν γράφουν σε αυτοκινητιστικό φόρουμ ). Όταν όμως πάει κάποιος και σηκώνει το μισό ΣΜ χωρίς να δει πόσο κάνει αυτό που αγοράζει, γίνεται αυτομάτως μέρος του προβλήματος της ακρίβειας.
Πόσο τα κεράσια; 8 ευρώωωω;; Κάντε τα μαρμελάδα, θα φάμε ροδάκινα.
Όχι όμως, ο σωστός/μη-γύφτος/άνετος καταναλωτής θα απλώσει το κουλάδι και θα γεμίσει 2 χαρτοσακούλες επειδή...απλώς δεν έχει οικονομικό πρόβλημα. Γιατί κουβεντιάζουμε μετά περί ακρίβειας αναρρωτιέμαι. Αφού τη γουστάρουμε. Λέω να κλειδωθεί το θέμα ελλείψει περαιτέρω ενδιαφέροντος. -
Οταν ερωτω 'Ποια ειναι η δυναμη του καταναλωτη;'
Προφανως αναφερομαι.... σ'αυτους που θα τους λειψουν, οχι σε εκεινους που 'γραφουν σε αυτοκινητιστικο φορουμ και δεν θα τους λειψουν'.
Ειναι σαφες νομιζω οτι το προβλημα αφορα αυτους που επηρεαζει... οχι αυτους που το επηρεαζουν. -
Γι αυτό λοιπόν χρειάζεσαι το κράτος, γιατί δεν μπορεί οι large τύποι να κανονίζουν την μοίρα των πολλών
Ή μήπως τελικά οι large τύποι δεν κανονίζουν την μοίρα των πολλών, γιατί αδυνατώ να πιστεψω ότι είναι τόσοι πολλοί αυτοί οι τύποι -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν υπάρχουν γάλατα του 1 €; Το Αγνό πωλείται τόσο στους φούρνους, μια άλλη ελληνική μάρκα (δεν θυμάμαι ποια αυτή τη στιγμή) κοστίζει γύρω στο 1 € και κάθε ΣΜ έχει μια δική του (εισαγόμενη συνήθως) μάρκα κάτω του 1 €.Εδώ ΔΕΝ υπάρχει. Θα σου φέρω φωτό απ το ΣΜ αν και όταν ξαναπάω. Το αγνο btw έχει 1,30και
Οταν ερωτω 'Ποια ειναι η δυναμη του καταναλωτη;'
Προφανως αναφερομαι.... σ'αυτους που θα τους λειψουν, οχι σε εκεινους που 'γραφουν σε αυτοκινητιστικο φορουμ και δεν θα τους λειψουν'.
Ειναι σαφες νομιζω οτι το προβλημα αφορα αυτους που επηρεαζει... οχι αυτους που το επηρεαζουν.Αφού λέμε θα κόψουν γάλα, ψωμί, νερό, τηλέφωνο, θέρμανση
το σεχ επιτρέπεται
οι προφυλάξεις κοστίζουν -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Δεν υπάρχουν γάλατα του 1 €; Το Αγνό πωλείται τόσο στους φούρνους, μια άλλη ελληνική μάρκα (δεν θυμάμαι ποια αυτή τη στιγμή) κοστίζει γύρω στο 1 € και κάθε ΣΜ έχει μια δική του (εισαγόμενη συνήθως) μάρκα κάτω του 1 €.
Εδώ ΔΕΝ υπάρχει. Θα σου φέρω φωτό απ το ΣΜ αν και όταν ξαναπάω. Το αγνο btw έχει 1,30και
Kαι ποιός σου είπε να μείνεις στα Βοδενά Η καταναλωτική σου συνείδηση σε διατάσσει να μετακομίσεις
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Δεν υπάρχουν γάλατα του 1 €; Το Αγνό πωλείται τόσο στους φούρνους, μια άλλη ελληνική μάρκα (δεν θυμάμαι ποια αυτή τη στιγμή) κοστίζει γύρω στο 1 € και κάθε ΣΜ έχει μια δική του (εισαγόμενη συνήθως) μάρκα κάτω του 1 €.
Εδώ ΔΕΝ υπάρχει. Θα σου φέρω φωτό απ το ΣΜ αν και όταν ξαναπάω. Το αγνο btw έχει 1,30και
Kαι ποιός σου είπε να μείνεις στα Βοδενά
σωστό κι αυτό
δεν έκανα μια έρευνα αγοράς πιο πριν -
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Ουφ, σε πολύ κόπο μπαίνω. Λοιπόν, ο ΑΒ Βασιλόπουλος ανήκει κατά 61,28% στην DΕLΗΑΙΖΕ GROUP S.A., οπότε υποθέτω πως εννοείς αυτή ως μαμά εταιρεία. Η DΕLΗΑΙΖΕ GROUP S.A. λοιπόν (με 138.000 εργαζομένους σε όλες τις χώρες που λειτουργεί) έχει κύκλο εργασιών 18,95 δις ευρώ.... Το μικρότερο του υποδεκαπλασίου λοιπόν, σε καμία συνθήκη δεν είναι *ΠΟΛΥ μεγαλύτερο από το ΑΕΠ της ψωροκώσταινας *.Όχι όμως το υποεκατονταπλάσιο.
Και πάντως αρκετά μεγάλο (όπως κ ο αριθμός των εργαζομένων της)...
Πιστεύω ότι είναι αρκετά ξεκάθαρο ότι κανένα κράτος σαν το δικό μας, τα νούμερα τα παρέθεσες κ δείχνουν πολλά, δεν θέλει να 'τα βάλει' με μια εταιρία με τέτοια (πόσο μάλλον με ακόμα μεγαλύτερα) μεγέθη... -
ililias,καμια εταιρεια δεν θελει να τα βαλει με το κρατος.
Επισης αυτες οι πολυεθνικες θα εκμεταλλευτουν πληρως τον νομο,οτι λεει αυτος θα κανουν και θα εξαντλησουν καθε παραθυρακι,σπανιως εως και ποτε ομως δεν θα διαπραξουν ευθεως παρανομια. -
Αυτές φτιάχουν τους Νόμους κι όποιος δεν το βλέπει, απλά ... δεν κοιτάζει.
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Ουφ, σε πολύ κόπο μπαίνω. Λοιπόν, ο ΑΒ Βασιλόπουλος ανήκει κατά 61,28% στην DΕLΗΑΙΖΕ GROUP S.A., οπότε υποθέτω πως εννοείς αυτή ως μαμά εταιρεία. Η DΕLΗΑΙΖΕ GROUP S.A. λοιπόν (με 138.000 εργαζομένους σε όλες τις χώρες που λειτουργεί) έχει κύκλο εργασιών 18,95 δις ευρώ.... Το μικρότερο του υποδεκαπλασίου λοιπόν, σε καμία συνθήκη δεν είναι *ΠΟΛΥ μεγαλύτερο από το ΑΕΠ της ψωροκώσταινας *.
Όχι όμως το υποεκατονταπλάσιο.
Και πάντως αρκετά μεγάλο (όπως κ ο αριθμός των εργαζομένων της)...
Πιστεύω ότι είναι αρκετά ξεκάθαρο ότι κανένα κράτος σαν το δικό μας, τα νούμερα τα παρέθεσες κ δείχνουν πολλά, δεν θέλει να 'τα βάλει' με μια εταιρία με τέτοια (πόσο μάλλον με ακόμα μεγαλύτερα) μεγέθη...Κάνεις το λάθος να συγκρίνεις τα μεγέθη βάσει του τζίρου.
Ωστόσο τα supermarket έχουν εξαιρετικά μικρά περιθώρια κέρδους, της τάξης του 1-2-3%. Απλά λόγω τεράστιων τζίρων βγάζουν μεγάλα απόλυτα ποσά κέρδη. Ωστόσο για μία πολυεθνική στυλ DELHAIZE η Ελλάδα αντιπροσωπεύει ένα πολύ μικρό ποσοστό των κερδών της (επειδή είναι μικρή χώρα) και άρα εν τέλει, αν το Ελληνικό κράτος θέλει να επιβάλλει πχ. τη διάλυση του καρτέλ των supermarket (αποδεδειγμένα υπαρκτό... συναντήσεις στο Sofitel κτλ.) μπορεί να το κάνει, γιατί καμία πολυεθνική δεν θα τα βάλει με την κυβέρνηση του κράτους για ψίχουλα (με τα μέτρα της πολυεθνικής). Στη χειρότερη θα τα μαζέψει και θα φύγει.
Παρόμοια ισχύουν και στα καύσιμα... -
Νάσο, τπτ από αυτά που λέμε εδώ δεν μπορεί να είναι απόλυτα σωστό, αφού προσπαθούμε σε δυο γραμμές να κάνουμε ... οικονομική ανάλυση του σημερινού μπάχαλου...
Ο χρήστης nass έγραψε:
Κάνεις το λάθος να συγκρίνεις τα μεγέθη βάσει του τζίρου.
Ωστόσο τα supermarket έχουν εξαιρετικά μικρά περιθώρια κέρδους, της τάξης του 1-2-3%.Ναι, αλλά ΚΑΘΑΡΑ. Δεν πιστεύω να πιστεύεις ότι εγώ πουλάω τη σταφιδα στο ΣΜ με 1 Ε το κιλό κι αυτό την βάζει στο ράφι με 1,01 - 1,03;
Απλά λόγω τεράστιων τζίρων βγάζουν μεγάλα απόλυτα ποσά κέρδη....
Όχι τόσο απλά.
Μια μικρή αγορά σαν την δική μας δικαιολογεί εν μέρει τις τεράστιες αποκλίσεις τιμών μεταξύ της χώρας μας κ άλλων, για τα ίδια προϊόντα (επίσης και κάποιες ας πούμε ιδιαιτερότητές μας σαν καταναλωτές). Κάπως πρέπει να βλάλει και το ΣΜ τα τεράστια έξοδα που έχει για να στήσει ένα μαγαζί στα ... Βοδενά, το οποίο δουλεύει δυο - τρεις μήνες τον χρόνο, δεν είναι; Το ερώτημα είναι αν εμάς σαν Έλληνες και καταναλωτές μας συμφέρει το ΣΜ....Ωστόσο για μία πολυεθνική στυλ DELHAIZE η Ελλάδα αντιπροσωπεύει ένα πολύ μικρό ποσοστό των κερδών της (επειδή είναι μικρή χώρα) και άρα εν τέλει, αν το Ελληνικό κράτος θέλει να επιβάλλει πχ. τη διάλυση του καρτέλ των supermarket (αποδεδειγμένα υπαρκτό... συναντήσεις στο Sofitel κτλ.) μπορεί να το κάνει, γιατί καμία πολυεθνική δεν θα τα βάλει με την κυβέρνηση του κράτους για ψίχουλα (με τα μέτρα της πολυεθνικής). Στη χειρότερη θα τα μαζέψει και θα φύγει.
Πάμε, λοιπόν: Γιατί ήλθε;
Γιατί δείχνει ανάπτυξη η δημιουργία νέων καταστημάτων.
Γιατί γνωρίζει ότι ο Έλλην θα πληρώσει το καπέλο του και θα βγάλει το σκασμό.
Γιατί, όσο να 'ναι, τα έξοδά του θα τα βγάλει.
Το Κράτος, λέμε... Μετά λέμε για μια εταιρία, μετά για καρτέλ. Είναι ξεκάθαρο ότι το κράτος (μας, στη συγκεκριμένη περίπτωση) δεν έχει να αντιμετωπίσει μια αλυσίδα, αλλά όλες μαζί. Οι οποίες μπορεί να είναι καρτέλ και μπορεί να μην είναι, αλλά εκεί που τα συμφέροντά τους είναι κοινά (βλέπε εργασιακό ή πολιτική τιμών σε συγκεκριμένα προϊόντα) είναι σαν γροθιά. Δεν τα βάζουν με την κυβέρνηση, την βάζουν και πηδάει στο ρυθμό που χορεύουν. Και στην Ελλάδα των μεγάλων λογιών και των φθηνών συνδικαλιστών κλπ ιθαγενών, αυτό είναι εύκολο! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Κάνεις το λάθος να συγκρίνεις τα μεγέθη βάσει του τζίρου.
Ωστόσο τα supermarket έχουν εξαιρετικά μικρά περιθώρια κέρδους, της τάξης του 1-2-3%. Απλά λόγω τεράστιων τζίρων βγάζουν μεγάλα απόλυτα ποσά κέρδη. Ωστόσο για μία πολυεθνική στυλ DELHAIZE η Ελλάδα αντιπροσωπεύει ένα πολύ μικρό ποσοστό των κερδών της (επειδή είναι μικρή χώρα) και άρα εν τέλει, αν το Ελληνικό κράτος θέλει να επιβάλλει πχ. τη διάλυση του καρτέλ των supermarket (αποδεδειγμένα υπαρκτό... συναντήσεις στο Sofitel κτλ.) μπορεί να το κάνει, γιατί καμία πολυεθνική δεν θα τα βάλει με την κυβέρνηση του κράτους για ψίχουλα (με τα μέτρα της πολυεθνικής). Στη χειρότερη θα τα μαζέψει και θα φύγει.
Παρόμοια ισχύουν και στα καύσιμα...Θα αστειεύεσαι βέβαια, τα ποσοστά που λες δεν υπάρχουν ούτε στα είδη κράχτες, που είναι και λίγα.
Και εκτός ότι βγάζουν καλά ποσοστά κέρδους, γυρνάνε το εμπόρευμα και αρκετές φορές μέχρι να έρθει η ώρα να το πληρώσουν.
Και καταλαβαίνεις αυτό το κεφάλαιο που είναι τεράστιο τι επενδυτικό κέρδος μπορεί να φέρει.
Τσιμπάνε τα ζωντανά λεφτά σου, πληρώνουν 'υποσχετικά' του αγίου ανήμερα, τσιμπάνε τις ποσοτικές εκπτώσεις, νοικιάζουν ράφια 'πρώτο τραπέζι πίστα', απο που θες και δεν τα παίρνουν .
Μην τους κλαίγεσαι καθόλου -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Δεν υπάρχουν γάλατα του 1 €; Το Αγνό πωλείται τόσο στους φούρνους, μια άλλη ελληνική μάρκα (δεν θυμάμαι ποια αυτή τη στιγμή) κοστίζει γύρω στο 1 € και κάθε ΣΜ έχει μια δική του (εισαγόμενη συνήθως) μάρκα κάτω του 1 €.
Εδώ ΔΕΝ υπάρχει. Θα σου φέρω φωτό απ το ΣΜ αν και όταν ξαναπάω. Το αγνο btw έχει 1,30και
Ρε μανία με το γάλα....τόσο πολύ γάλα πίνετε...; Αφήσαμε τον δείκτη καφέ και το ρίξαμε στα γαλακτομικά.
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Ωστόσο τα supermarket έχουν εξαιρετικά μικρά περιθώρια κέρδους, της τάξης του 1-2-3%. Απλά λόγω τεράστιων τζίρων βγάζουν μεγάλα απόλυτα ποσά κέρδη.
Θα αστειεύεσαι βέβαια, τα ποσοστά που λες δεν υπάρχουν ούτε στα είδη κράχτες, που είναι και λίγα.
http://www.greekretail.gr/articles/1635/index.html
Σε εταιρική βάση η Α-Β Βασιλόπουλος παρουσίασε πωλήσεις 1.000,9 εκατ. ευρώ, από 880,3 εκατ. ευρώ το 2005, αυξημένες 13,7%, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 27,6 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 20,5 εκατ. ευρώ το 2005
27,6 εκατομμύρια ευρώ κέρδη προ φόρων σε πωλήσεις 1001 εκατομμύρια ευρώ = 2,7% περιθώριο κέρδους. Κάνω κάτι λάθος ?
Συνοπτικά βρήκα και αυτό. Πχ. 2.4% ο Σκλαβενίτης
(Δεν ξέρω με ποιά λογιστικά κόλπα προκύπτουν τα παραπάνω φυσικά, απλά είναι ό,τι βρήκα εύκολα διαθέσιμο)
Δεν τους υπερασπίζομαι, ούτε φυσικά τις 7 αδελφές. Απλά δεν θέλω να καταλήγω σε βιαστικά συμπεράσματα.
-
Ξέρει κανείς απο πού έρχεται το γάλα? Γιατί δέν πιστεύω οτι στην Ελλάδα παράγουμε τόσο που να καλύπτει τη ζήτηση?
-
Εχω την εντύπωση πως αυτή είναι μια από τις μεγάλες διαμάχες: η υποχρέωση η ένδειξη 'φρέσκο γάλα' να μπαίνει μόνο σε προϊόντα με ημερομηνία λήξης σε 3-4 μέρες μετά σημαίνει πρακτικά πως δεν υπάρχει χρόνος (λόγω και τελωνειακών διαδικασιών για εισαγωγές τροφίμων) να έρθει γάλα απ΄έξω ως 'φρέσκο' και άρα είναι όλο εγχώριο.
Το 'long life' φυσικά πρέπει να είναι όλο απ΄έξω.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ξέρει κανείς απο πού έρχεται το γάλα? Γιατί δέν πιστεύω οτι στην Ελλάδα παράγουμε τόσο που να καλύπτει τη ζήτηση?Νομίζω ότι δια νόμου (Κ.Α.Π.) πρέπει να χρησιμοποιούμε ΚΑΙ εισαγόμενο γάλα (σε σκόνη), ασχέτως του αν επαρκεί η παραγωγή μας ή οχι.
Μίξη γάλακτος σε σκόνη με φρέσκο γάλα, επιτρέπει την ονομασία του τελικού μίγματος ως φρέσκο.Πιθανότατα κάνω λάθος, οπότε κάποιος θα διορθώσει.
-
Εισάγουμε σίγουρα σε σκόνη, απο βαλκανικές χώρες, όπου άλλωστε υπάρχουν και εργοστάσια ντόπιων εταιριών.
Ειδικά γιαούρτια, είναι σχεδόν νόμος ότι είναι από γάλα σε σκόνη.Κάτι μου είχε πει κι ο πατέρας μου για παγοκολωνες, αλλά δεν θυμάμαι
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σε εταιρική βάση η Α-Β Βασιλόπουλος παρουσίασε πωλήσεις 1.000,9 εκατ. ευρώ, από 880,3 εκατ. ευρώ το 2005, αυξημένες 13,7%, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 27,6 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 20,5 εκατ. ευρώ το 2005
27,6 εκατομμύρια ευρώ κέρδη προ φόρων σε πωλήσεις 1001 εκατομμύρια ευρώ = 2,7% περιθώριο κέρδους. Κάνω κάτι λάθος ?
Συνοπτικά βρήκα και αυτό. Πχ. 2.4% ο Σκλαβενίτης
(Δεν ξέρω με ποιά λογιστικά κόλπα προκύπτουν τα παραπάνω φυσικά, απλά είναι ό,τι βρήκα εύκολα διαθέσιμο)
Κατα την ταπεινή μου άποψη, αυτό δεν λέει απολύτως τίποτα γενικά, και ακόμη περισσότερο για τα ποσοστά κέρδους πάνω στα εμπορεύματα.
Ακρίβεια. Που oφείλεται; Τι θα κάνουμε;