-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
ειτε θελετε να το καταλαβετε ειτε οχι τα polo και golf ειναι αρκετα δυσκολα αυτοκινητα για μαντραδεςΠοιά είναι επομένως τα 'εύκολα' μτχ αυτοκίνητα για τους μαντράδες;
-
corola micra yaris
-
-
από fenderiarhs την 13/01/09 18:18
Παντως κατι που διαβασα προσφατως και με εβαλε σε σκεψεις ειναι η αναφορα των μηχανικων της toyota ... οτι δεν προκειται να μπει στο παιχνιδι των turbo ... και οτι προτιμα να εξελιξει περισσοτερο τους ατμοσφαιρικους. Ως επιχειρημα γι αυτο αναφερει ακριβως αυτα τα δυο 'προβληματα': το υψηλο κοστος συντηρησης και τις παραχωρησεις στο θεμα αξιοπιστιας.Κοίτα φίλε μου.
Ο κ@βλοτίμονος δεν κωλώνει στα 5.000 ευρώ π.χ. προκειμένου να έχει γκάζι. Ιδιαιτέρως στο μπανανιστάν που ζούμε όταν ξέρει ότι μέρος των χρημάτων αυτών θα το πάρει πίσω από λιγότερους φόρους και τέλη.
Αντίθετα εκείνος που ίσως κωλώσει είναι ο καθημερινός οδηγός που θέλει απλά να κάνει τη δουλειά του. Και να μην γελιόμαστε. Η γκάμα της ''Τουότα'' απευθύνεται σχεδόν καθ' ολοκληρία σε αυτόν το πελάτη.
Τώρα, για να μπω και στο θέμα μας, σου λέω απλά να παρατηρήσεις τη γκάμα και τις πωλήσεις της VW. Το Αυτοκίνητο του Λαού Golf, στα τούρμπο μοντέλα πλέον απευθύνεται περισσότερο στους πρώτους ενώ το ομόσταυλο Jetta στους δεύτερους. Παρατήρησες πόσοι λιγότεροι αγοράζουν το δεύτερο τον τελευταίο καιρό που όλα τα μοτέρ του έγιναν τούρμπο? Είμαι της άποψης ότι αν το Jetta είχε και ατμόσφαιρες, συνολικά θα πούλαγε περισσότερα γιατί θα έπιανε και τους υπόλοιπους. Και αν δεν σε έπεισα δες πόσο υποχώρησαν οι πωλήσεις του Jetta στο αμέρικα, την μεγαλύτερη αγορά του, εκεί όπου ουκ ολίγες φορές έχει πουλήσει περισσότερα από το Golf. Μέχρι και το Vento Jetta λεγόταν στην αμερική για να μην χαλάσει η συνέχεια. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
http://www.autotriti.gr/auto/_mtx/bestseller_met_AUTO.asp
εδω.Τέοιου τύπου καταστάσεις πωλήσεων μτχ δε λένε απολύτως τίποτα. Δεν μπορείς να βγάλεις κανένα συμπέρασμα, μιας και αυτοί οι αριθμοί αποτελούνε 'μεταβιβάσεις' και όχι 'πωλήσεις'.
Επίσης η πλειοψηφία των 'προτιμόμενων' εταιρικών αυτοκινήτων θα αποδοθεί κάποια στιγμή σε ιδιώτη μετά από 2,3,4,5 μεταβιβάσεις...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
http://www.autotriti.gr/auto/_mtx/bestseller_met_AUTO.asp
εδω.Τέοιου τύπου καταστάσεις πωλήσεων μτχ δε λένε απολύτως τίποτα. Δεν μπορείς να βγάλεις κανένα συμπέρασμα, μιας και αυτοί οι αριθμοί αποτελούνε 'μεταβιβάσεις' και όχι 'πωλήσεις'.
Επίσης η πλειοψηφία των (προτιμόμενων) εταιρικών αυτοκινήτων θα αποδοθεί κάποια στιγμή σε ιδιώτη μετά από 2,3,4,5 μεταβιβάσεις...
μαλιστα.
-
Αν υπαρχει παντως φιλος στο forum
που να εχει κινητηρα twincharger 140/170ps
με περισσοτερα απο 50,000χλμ, θα ηταν
πολυ χρησιμη η αναφορα του για την συντηρηση
και αξιοπιστια του. -
Μήπως δεν κυκλοφορεί γιατί όλοι κάνουν παραγγελία και θέλει κάνα τρίμηνο να έρθει..?Αυτά που βλέπουμε στους δρόμους είναι ετοιμοπαράδοτα αλλά και πολλά ανήκουν σε στελέχη των εταιρειών της VW π.χ ΚΑΡΕΝΤΑ,ΚΟΣΜΟΚΑΡ κ.τ.λ.Εάν κάποιος πάρει ετοιμοπαράδοτο θα το πάρει σχεδόν αμέσως και θα γλυτώσει και κάποια χρήματα.
-
Απτην αντιπροσωπεια παντως ειπαν οτι εχουν ετοιμοπαραδοτα,ομως αν βαλεις κανα dsg,dcc κιαλλα τετοια ωραια,παει πανω απο τετραμηνο.
Και η κρισιμη ερωτηση τωρα:αξιζει το dsg και το dcc τα (αρκετά) παραπανω χρηματα που ζητουνται?και την παραπανω αναμονη?
Εγω μαλλον για το highline των 122tsi παω,αφου στην Ελλαδα με τους υπεροχους καροδρομους τι να τα κανω τα περισσοτερα αλογα?! -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αν υπαρχει παντως φιλος στο forum
που να εχει κινητηρα twincharger 140/170ps
με περισσοτερα απο 50,000χλμ, θα ηταν
πολυ χρησιμη η αναφορα του για την συντηρηση
και αξιοπιστια του.Δεν έχω τουρμποκομπρέσορα αλλά το ξαδελφάκι τους τον tfsi με 50Κ χλμ περίπου. Κάνω μια αναφορά απλώς μιας και το έθιξες.
Μέχρι τούδε κανένα πρόβλημα μηχανικό και ο κινητήρας δεν είναι θρήσκος. Δεν πηγαίνει συχνά 'εκκλησία' δηλαδή ! Έχει κάψει μέχρι τώρα μόνο 2 λίτρα λάδι. Φυσικά δεν είναι στατιστικό δείγμα αλλά πιστεύω ότι πέρα από την απαραίτητη 'τύχη' που χρειάζεται για το αν θα σου βγει ένας κινητήρας και ένα αυτοκίνητο 'καλό' χρειάζεται και μια σωστή συμπεριφορά από τον ιδιοκτήτη.
Δεν μπορεί για παράδειγμα να βάζεις μπροστά μετά από ένα κρύο βράδυ και μόλις δεις μετά από 7-8 λεπτά 90 βαθμούς στο λάδι να αρχίζεις να το σκίζεις θεωρώντας ότι 'ζεστάθηκε'. Η επίσης δεν μπορεί να κοιτάς τα λάδια κάθε εξάμηνο και ειδικά το καλοκαίρι να δουλεύει ένα μοτέρ με τα λάδια στο μιν και εσύ να είσαι στους κόφτες καθημερινά με τη σκέψη 'αφού δεν άναψε λαμπάκι έχει λάδι'.
Έννοώ ότι συνήθως ότι 'δίνεις' σε ένα αυτοκίνητο 'παίρνεις' κιόλας. Δεν μιλάω φυσικά για χρήματα μόνο αλλά και για τη γενικότερη συμπεριφορά πάνω στον κινητήρα.
Επίσης δεν μπορεί να το παίρνεις 160 άλογα και με ένα χιλιάρικο να το χακεριάζεις και να τα κάνεις 205 και μετά να έχεις και απαιτήσεις να είναι απροβλημάτιστο!
Τέλος έχεις 2 χρόνια εγγύηση. Με 400 παρά ευρώ παίρνεις άλλα δύο, το σύνολο 4 η οποία καλύπτει τα πάντα και έτσι τουλάχιστον για 4 χρόνια κοιμάσαι ήσυχος από άποψη κόστους μιας βλάβης.
-
Ο χρήστης BENZINAS έγραψε:
Εγω μαλλον για το highline των 122tsi παω,αφου στην Ελλαδα με τους υπεροχους καροδρομους τι να τα κανω τα περισσοτερα αλογα?!
Βασικά αυτήν την λογική πάνε να προοθήσουν οι αντιπροσωπείες εδώ.122 και highline..εγώ θα σου πρότεινα 160 μόνο και μόνο για το esp.πάρε comfortline σιγά τα αβγά!
-
Μπα,δε με ενδιαφερει τι προωθει η καθε αντιπροσωπεια,δικη μου επιλογη ειναι.Μπορει οντως να παρω το comfortline και να βαλω μονο διζωνικο αυτοματο κλιματισμο (αν βαλω και dsg το esp ειναι στανταρ)
Τι εννοεις με το '160 μονο και μονο για το esp'? -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Αν υπαρχει παντως φιλος στο forum
που να εχει κινητηρα twincharger 140/170ps
με περισσοτερα απο 50,000χλμ, θα ηταν
πολυ χρησιμη η αναφορα του για την συντηρηση
και αξιοπιστια του.Δεν έχω τουρμποκομπρέσορα αλλά το ξαδελφάκι τους τον tfsi με 50Κ χλμ περίπου. Κάνω μια αναφορά απλώς μιας και το έθιξες.
Μέχρι τούδε κανένα πρόβλημα μηχανικό και ο κινητήρας δεν είναι θρήσκος. Δεν πηγαίνει συχνά 'εκκλησία' δηλαδή ! Έχει κάψει μέχρι τώρα μόνο 2 λίτρα λάδι. Φυσικά δεν είναι στατιστικό δείγμα αλλά πιστεύω ότι πέρα από την απαραίτητη 'τύχη' που χρειάζεται για το αν θα σου βγει ένας κινητήρας και ένα αυτοκίνητο 'καλό' χρειάζεται και μια σωστή συμπεριφορά από τον ιδιοκτήτη.
Δεν μπορεί για παράδειγμα να βάζεις μπροστά μετά από ένα κρύο βράδυ και μόλις δεις μετά από 7-8 λεπτά 90 βαθμούς στο λάδι να αρχίζεις να το σκίζεις θεωρώντας ότι 'ζεστάθηκε'. Η επίσης δεν μπορεί να κοιτάς τα λάδια κάθε εξάμηνο και ειδικά το καλοκαίρι να δουλεύει ένα μοτέρ με τα λάδια στο μιν και εσύ να είσαι στους κόφτες καθημερινά με τη σκέψη 'αφού δεν άναψε λαμπάκι έχει λάδι'.
Έννοώ ότι συνήθως ότι 'δίνεις' σε ένα αυτοκίνητο 'παίρνεις' κιόλας. Δεν μιλάω φυσικά για χρήματα μόνο αλλά και για τη γενικότερη συμπεριφορά πάνω στον κινητήρα.
Επίσης δεν μπορεί να το παίρνεις 160 άλογα και με ένα χιλιάρικο να το χακεριάζεις και να τα κάνεις 205 και μετά να έχεις και απαιτήσεις να είναι απροβλημάτιστο!
Τέλος έχεις 2 χρόνια εγγύηση. Με 400 παρά ευρώ παίρνεις άλλα δύο, το σύνολο 4 η οποία καλύπτει τα πάντα και έτσι τουλάχιστον για 4 χρόνια κοιμάσαι ήσυχος από άποψη κόστους μιας βλάβης.
Mε τα λεγομενα σου συμφωνω.
Ειδικα στο θεμα οτι 'δινεις' και 'παιρνεις'
εφοσον δεν προκυψει 'ατυχια' απο
το εργοστασιο.
Το θεμα Twincharger παντως,
με προβληματιζει λιγο περισσοτερο (αν και εχω πεισθει)
οτι η 2η γενια αυτου του κινητηρα εχει αφησει στο
παρελθον τις οποιες αδυναμιες στο θεμα αξιοπιστιας
ή μεταβασης τουρμπο σε κομπρεσσορα)
στις υψηλοτερες θερμοκρασιες περιβαλλοντος
οποτε αυτες προκυπτουν, στην μετρια εως
κακη ποιοτητα βενζινης που δυστυχως διανεμεται
στη χωρα μας (στο manual των νεων κινητηρων
γραφει Min95Ron βενζινη αλλα δυσκολα πετυχαινεις
στην πραγματικοτητα αυτα τα οκτανια επιλεγωντας τα,
οποτε λες βαζω 100αρα για να ειμαι σιγουρος? οτι τουλαχιστον θα εχω 97-98),
και στο τακτικο σερβις ή ενδεχομενο ελεγχο-προβλημα στον κινητηρα
που λογω **της πολυπλοκοτητας του **και συνηθως αδυναμιας καποιων τεχνικων
να διαγνωσουν και να επιλυσουν σωστα κατι, καποιες φορες
ισως και να δημιουργουνται περισσοτερα προβληματα απο αυτα
που ηδη μπορει να εμφανιστουν. -
Σιγουρα οι τουρμποκομπρεσορατοι ειναι πιο συνθετοι κινητηρες και οσο πιο συνθετο ειναι καποιο κατασκευασμα τοσο αυξανονται οι πιθανοτητες βλαβων. Πρισωπικα ομως μετα απο τοσα χρονια που ειναι στην αγορα πλεον τους εμπιστευομαι.και να ειχαν κουσουρια σιγουρα πολλα απο αυτα ηδη εχουν λυθει.
H βενζινη που θιγεις ειναι και αυτο ενα μεγαλο θεμα.οταν πρωτοβγηκε ο τφσι οι οδηγιες του γραφανε μονο 98+ οκτανια. Δεν ξερω γιατι(ισως επεσε κραξιμο σε καποιες χωρες η κατι αλλο) αυτο αλλαξε και πλεον γραφει και για 95. Προσωπικα επειδη ζω σε αυτο το καφενειο που λεγεται πατριδα μου δεν του εχω βαλει ουτε ενα λιτρο 95. Mονο 100αρα και οσο μπορω απο δοκιμασμενα πρατηρια. Mου εχει στοιχισει αρκετες εκατονταδες ευρω αυτη η εμμονη στην 100 αλλα αισθανομαι καλυτερα( ασε που παιρνεις και λιγα αλογακια παραπανω για να εχεις! )Aλλωστε η πιο συνηθισμενη νοθεια στην 100αρα ειναι απλα με 95. Κατι παει και ερχεται στο τελικο προιον δηλαδη οπως γραφεις και εσυ...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αν υπαρχει παντως φιλος στο forum
που να εχει κινητηρα twincharger 140/170ps
με περισσοτερα απο 50,000χλμ, θα ηταν
πολυ χρησιμη η αναφορα του για την συντηρηση
και αξιοπιστια του.Έχουμε κάμποσα εταιρικά 140άρια και 2 Golf 170άρια.
Στα 20Κ κμ ένα Jetta 140άρι άλλαξε σχάστρα εντός εγγύησης. Στα άλλα που είναι γύρω στα 30Κ κμ κανένα πρόβλημα.
-
Για στερεοφωνικό τι λέτε?Το 310 μια χαρά δεν είναι?Το 510 έχει μεγάλη οθόνη και μάλιστα αφής αλλά νομίζω δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά.Το 510 μπορεί να πάρει GPS χωρίς όμως DVDplayer για να μην κάνει 2000 ευρο?
-
Ο χρήστης gaz gaz έγραψε:
Για στερεοφωνικό τι λέτε?Το 310 μια χαρά δεν είναι?Το 510 έχει μεγάλη οθόνη και μάλιστα αφής αλλά νομίζω δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά.Το 510 μπορεί να πάρει GPS χωρίς όμως DVDplayer για να μην κάνει 2000 ευρο?Οχι...
-
Σε καμια περιπτωση δεν αξιζει 2000 Ευρω. Με 420 Ευρω (με τα μεταφορικα) παιρνεις αυτο http://www.esg1.co.uk/d726-7-2-din-dvdg ... rrency=EUR που εχει και επιπλεον δυνατοτητες.
-
Ο χρήστης gaz gaz έγραψε:
Για στερεοφωνικό τι λέτε?Το 310 μια χαρά δεν είναι?Το 510 έχει μεγάλη οθόνη και μάλιστα αφής αλλά νομίζω δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά.Το 510 μπορεί να πάρει GPS χωρίς όμως DVDplayer για να μην κάνει 2000 ευρο?βαλε και το 510 γιατι με 200Ε παραπανω αν βαλεις παρκινγκsensor εχεις και οπτικη ενδειξη...
εξαλλου γεμιζει το ταμπλω...
εγω αν αλλαξω θα το βαλω....ΑΝ....εχει ο Θεος... -
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Σε καμια περιπτωση δεν αξιζει 2000 Ευρω. Με 420 Ευρω (με τα μεταφορικα) παιρνεις αυτο http://www.esg1.co.uk/d726-7-2-din-dvdg ... rrency=EUR' target='_blank που εχει και επιπλεον δυνατοτητες.Θα χαθει ομως η οπτικη ενδειξη του Park Pilot.
VW Golf VΙ