-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Αναρωτιεμαι: το 1,6/180 εχει ροπη 25(;)κιλα νομιζω και το 2,0Τ/220 εχει 35. Αυτη η διαφορα ειναι τοσο σημαντικη ωστε να πληρωσεις το αυτ/το με ιδιο εξοπλισμο κατα 5000€ παραπανω;....Όχι ότι αλλάζει σημαντικά, αλλά δεν είναι 5.000 η διαφορά τους, είναι 4.200
Αν πας τη διαφορά στα 6.200, τότε το 2.0 θαναι και 4χ4
Πάντως το 2.0 έχει σημαντικά έξοδα παραπάνω, κάνα 500αρικο το χρόνο υπολογίζω -
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Αναρωτιεμαι: το 1,6/180 εχει ροπη 25(;)κιλα νομιζω και το 2,0Τ/220 εχει 35. Αυτη η διαφορα ειναι τοσο σημαντικη ωστε να πληρωσεις το αυτ/το με ιδιο εξοπλισμο κατα 5000€ παραπανω;Ποσα περισσοτερα προτερηματα εχει η παραπανω ροπη ωστε να επιβαρυνθεις, εκτος απο την διαφορα αγορας αλλα και με ετησια τελη (+244€ σημερα) και με κοστος σερβις (υποθετω) και με λειτουργικα εξοδα (βενζινη πχ) - περιπου με 500€ το ετος παραπανω; Γιατι βεβαια και το 1,6 ειναι ασφαλες αυτ/το για εναν ...'λογικο' οδηγο, και που μαλλον δεν θα σε παρασυρει σε 'τολμηρες ενεργειες' οπως ενας 2,0 με 220ιππους και ροπη τρακτερ. Μηπως τελικα ειναι καλυτερη και λογικοτερη αγορα; Τι λετε;Στην έκδοση αυτή έχεις και επιλογή για 4χ4 πάντως. Αυτή είναι μία βασική διαφορά. Μία ακόμη είναι ότι ο 1,6 είναι πολύ πιο πουσαρισμένος από το 2,0lt , έχει μεγαλύτερο intercooler και γενικά αρκετές διαφορές στον κινητήρα που πιθανότατα να οδηγήσει σε μεγαλύτερη μακροζωία.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Στην έκδοση αυτή έχεις και επιλογή για 4χ4 πάντως. Αυτή είναι μία βασική διαφορά. Μία ακόμη είναι ότι ο 1,6 είναι πολύ πιο πουσαρισμένος από το 2,0lt , έχει μεγαλύτερο intercooler και γενικά αρκετές διαφορές στον κινητήρα που πιθανότατα να οδηγήσει σε μεγαλύτερη μακροζωία.
Συμφωνα με αλλη πληροφορια ο κινητηρας 1,6 θα ειναι εντελως νεος (λογω περιβαλλοντολογικων προδιαγραφων) οποτε μαλλον ειναι αγνωστο τι 'ψαρια πιανει'
-
Δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό και δεν μπορώ να μιλήσω.
Θα ήθελα πάρα - πάρα πολύ μια υβριδική έκδοση.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Εγώ δεν θυμάμαι πολλούς που είχαν 25 κιλά ροπής από ατμόσφαιρα.Ούτε καν από τούρμπο. Μάλλον απειροελάχιστοι.
Και εν πάσει περιπτώσει όσοι είχαν 12,5 πρέπει να πάνε στα 25? Τι άλλαξε στις μεταφορικές ανάγκες τους και τους λείπει η διπλάσια ροπή ?γιατί κοιτάς; την κοπέλα στην καφετέρια με τα μεγάλα.... (τι άλλαξε? )
-
Ο χρήστης Amaretos έγραψε:
Από autotriti
...
Insignia 1,8 140ps 20.700 €
Insignia 1,8 140ps Edition 22.000 €
Insignia 1,8 140ps Sport 23.400 €
Insignia 1,8 140ps Cosmo 23.400 €
Insignia 1,6 T 180ps Edition 23.800 €
Insignia 1,6 T 180ps Sport 25.200 €
Insignia 1,6 T 180ps Cosmo 25.200 €
...Παραείναι καλές οι τιμές ή μου φαίνεται;;;;
Ειδικά για ένα τέτοιο αυτοκίνητο;;;;Όταν το ASTRA έχει τιμές:
ASTRA GTC TURBO SPORT1600/180 με 21690euro
ASTRA 5door TURBO SPORT1600/180 με 22090euroΜήπως θα πρέπει η Opel να ρίξει τις τιμές του ASTRA;
ΝΑΙ...
-
Μπααα. Πάντα τα μεσαία απείχαν ελάχιστα από τα μικρομεσαία...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μπααα. Πάντα τα μεσαία απείχαν ελάχιστα από τα μικρομεσαία...Με τα μαχαιροπήρουνα στο χέρι θα μείνω ...
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Αναρωτιεμαι: το 1,6/180 εχει ροπη 25(;)κιλα νομιζω και το 2,0Τ/220 εχει 35. Αυτη η διαφορα ειναι τοσο σημαντικη ωστε να πληρωσεις το αυτ/το με ιδιο εξοπλισμο κατα 5000€ παραπανω;Καθαρά από άποψη απόδοσης/κόστους (40 ίππους και 10 κιλά ροπή παραπάνω με επιπλέον 5000 ευρώ) νομίζω ότι η οικονομική διαφορά είναι απόλυτα δικαιολογημένη (μή σου πω και φτηνά την πληρώνεις!). Τώρα αν τη χρειάζεσαι ή όχι είναι άλλο θέμα.
-
Πάντως όσον αφορά τις επιδόσεις τουκαι επειδή έχω καταλήξει πλέον στην αγορά του , με προβλημάτισε λίγο διότι το συνέκρινα τόσο με το Octavia 1.8T , όσο και με το Α4 1.8Τ και ερχόταν τρίτο σε όλες τις συγκρίσεις όσον αφορά επιδόσεις (0-100 , ροπή κ.λ.π)
Λέτε να φταίει το μεγάλο βάρος? -
μπορεί να εχει μακρύ κιβώτιο
-
Με το Octavia κακώς το συνέκρινες γιατί έχουν άλλο σκάφος και γενικά είναι άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα. Το Octavia ως μακρύ Golf είναι - λογικά - ελαφρύτερο.
Ποιο συνέκρινες ; -
Τα Octavia, A4 τα συνέκρινες με ποιά ακριβώς έκδοση του Insignia; Θέλω να πω, με ποιον κινητήρα;
-
εννοείται με αυτήν των 1.6 Τουρμπο σύγκρινα..
-
Και γιατί σε ανησυχεί ότι ένας 1600άρης τουρμπάτος έχει λιγότερη ροπή από έναν αντίστοιχο 1800άρη; Φυσικά δεν παίζουν γενικεύσεις σε τέτοια θέματα, αλλά από την άλλη ούτε πολύ παράλογο είναι. Πιο λογικό ας πούμε θα ήταν να συγκρίνεις τους 2.0 turbo κινητήρες της κάθε εταιρίας.
-
¨Εχεις δίκιο...
-
Tραγικές οι χειρολαβές, όντως...
-
Φαγωθηκες με τις χειρολαβες!!!Λες και ειναι τραμ!!!!
-
Εγώ; Αφού σήμερα το είδα ρε, τι φαγώθηκα;
-
Κακώς κάποιοι συγκρίνατε το Οκτάβια με τον Ινσίγκνια. Το Σκόντα τίμιο, λίγο όμως μπροστά στο νέο Όπελ.
Opel Insignia