-
Κρατικές.Και το Βελγιο έχει κ.ο.κ Η σημαντική διαφορά είναι ότι δεν είναι πινακίδες λεσχών-ομοσπονδιών κλπ,αλλά κρατικές με ότι αυτό συνεπάγεται.
-
Πρώτα από ολα συνεπάγεται μια στοιχειώδη νομιμότητα. Σε θέματα και ιδιοκτησίας αλλά και νομότυπης παρουσίας του αυτοκινήτου στην χώρα. Αν πάει να γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα θα γίνει χαμός, διότι δεν συμφέρει πολλούς.
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Πρώτα από ολα συνεπάγεται μια στοιχειώδη νομιμότητα. Σε θέματα και ιδιοκτησίας αλλά και νομότυπης παρουσίας του αυτοκινήτου στην χώρα. Αν πάει να γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα θα γίνει χαμός, διότι δεν συμφέρει πολλούς.Σε πολλές ευρωπαικές χώρες υπάρχουν ιστορικές πινακίδες,κρατικές εννοείτε,σε άλλες όχι,πχ Ιταλία.Κοινό καθεστώς ότι πληρώνουν συμβολικά τέλη κυκλοφορίας,μειωμένα ασφάλιστρα και περνούν σχεδόν σε όλα τα κράτη της ΕΕ,από ετήσιο έλεγχο ΚΤΕΟ.Το βασικότερο απ' όλα είναι ότι μπορούν να κυκλοφορούν παντού,με εξαίρεση τα ιστορικά κέντρα κάποιων μεγαλουπόλεων.
Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει σε μας,αφού τα μισά σχεδόν κλασσικά που υπάρχουν,βρίσκονται από υμιπαράνομα έως τελείως παράνομα στη χώρα. -
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Πρώτα από ολα συνεπάγεται μια στοιχειώδη νομιμότητα. Σε θέματα και ιδιοκτησίας αλλά και νομότυπης παρουσίας του αυτοκινήτου στην χώρα. Αν πάει να γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα θα γίνει χαμός, διότι δεν συμφέρει πολλούς.
Σε πολλές ευρωπαικές χώρες υπάρχουν ιστορικές πινακίδες,κρατικές εννοείτε,σε άλλες όχι,πχ Ιταλία.Κοινό καθεστώς ότι πληρώνουν συμβολικά τέλη κυκλοφορίας,μειωμένα ασφάλιστρα και περνούν σχεδόν σε όλα τα κράτη της ΕΕ,από ετήσιο έλεγχο ΚΤΕΟ.Το βασικότερο απ' όλα είναι ότι μπορούν να κυκλοφορούν παντού,με εξαίρεση τα ιστορικά κέντρα κάποιων μεγαλουπόλεων.
Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει σε μας,αφού τα μισά σχεδόν κλασσικά που υπάρχουν,βρίσκονται από υμιπαράνομα έως τελείως παράνομα στη χώρα.+1
-
Προκειται σε συντομο διαστημα να αποκτησω ενα λεωφορειο του 1974 και θα ηθελα καποιες πληροφοριες σχετικα με το πως μπορει να κυκλοφορησει, να αποκτησει πινακιδες (ΦΙΛΠΑ ή οτιδηποτε αλλο) δεδομενου οτι θα αποχαρακτηριστει μιας και προκειται για επαγγελματικο οχημα, ποτε και υπο ποιες προϋποθεσεις μπορει να κυκλοφορει (ειναι υποχρεωτικο να μετεχει μονο σε οργανωμενες εκδηλωσεις ή υπαρχει η δυνατοτητα να επιβιβαστουν σε αυτο καποιοι φιλοι του παλιου οχηματος ή των ΜΜΜ για να παμε για παραδειγμα καπου για φαγητο και ανταλλαγη αποψεων με αυτο οποτε τυχει). Με απασχολει επισης η απαιτηση αυθεντικοτητας που απαιτει η ΦΙΛΠΑ. Το οχημα ειναι ελληνικης κατασκευης και εχει περασει ανακατασκευη στο αμαξωμα (εχει καποια λιγα σαπια βεβαια, ειναι 34 χρονων η κουκλα - και δουλευει ακομα!), και εχει αλλαξει κινητηρα-σαζμαν-διαφορικο (δυνατοτερο μοτερ απο το αρχικο αλλα που εχει τοποθεητηθει στον συγκεκριμενο τυπο οχηματος, το σαζμαν ειναι απο φορτηγο μεταγενεστερο). Θα με ενδιεφερε επισης το νομικο πλαισιο που αφορα στα οχηματα αυτα καθως επισης και το ποσο θα στοιχησουν οι απαιτουμενες διαδικασιες. Περιμενω τη βοηθεια σας. Οσοι ειναι απο Θεσσαλονικη μπορουν να μου στειλουν πμ προκειμενου να αλλαξουμε στοιχεια και να συναντηθουμε εαν το επιθυμουν. Ευχαριστω
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
:ysterical: >>Παντως για την 75 που την ειδα εγω να πω οτι ειχε προφυλακτηρες βαμενους στο χρωμα του αμαξωματος(κοκκινο), ζαντες αλουμινιου(δε μου φανηκαν παλιες) και μπλε φωτακια στα φωτα θεσης!Ασε που μαλλον ηταν απο τις τελευταιες!
Aν την ειδες και κοντα στη Ραφηνα τοτε λεμε για το ιδιο αυτοκινητο φιλε μου.
Ρε παιδιά πως κάνετε έτσι???
Ο άνθρωπος το πήρε παλιό και σιγά σιγά το φτιάχνει...Παντως η ΦΙΛΠΑ πρεπει να ειναι πρωτοκλασσατο πινακιδαδικο τελικα, ειδα μια κορτινα χαμηλωμενη με ζαντες μπουκα μπακετ κλπ και φυσικα...ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΦΙΛΠΑ!!
Λετε να παω τα 106 μου μπας κ μου βγαλουν πινακιδες να γλυτωσω τα 404 ευρω που εχω να δωσω συνολικα σε τελη φετος?
Οκ δεν ειναι ιστορικα αυτοκινητα ακομη...ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ! -
Στο τριμπούρδελο που λέγεται κλασσικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα, όλα μπορούν να συμβούν.
Σε κάποια ανάβαση το 2001 αν θυμάμαι καλά, ο αρχηγός μιάς εκ των ομοσπονδιών , είχε καταγγείλει πως τρέχουν ιστορικά με πινακίδες ΦΙΛΠΑ, που απαγορεύεται, καθότι εκδίδονται για συμμετοχή σε regularity, όχι για σπόρτινγκ...τότε μας ψάξαν όλους μεχρι υφαλοκρηπίδας, αλλά τα όργανα είχαν μπερδευτεί και δεν κοιτάζαν αυτούς με τις πινακίδες ιστορικών κλπ αλλά όσους είχαμε παλιά αυτοκίνητα με κανονικές πινακίδες...
φέτος στη ριτσώνα ξαναείδα αυτοκίνητο με πινακίδες ΦΙΛΠΑ...η ομοσπονδία αυτή φαίνεται πως έχει βαλθεί να ξεπεράσει τον ΕΟΟΕ και τα κατορθώματα του, βγάζοντας πινακίδες σε ότι κινείται...
από καντέτ Β με μοτέρ καλίμπρα τούρμπο, στην Κρήτη
από 518 τροπέτα, βόρεια , έκανα και καταγγελία γι αυτό λόγω αμετροέπειας του ιδιοκτήτη, αλλά κουκουλώθηκε...
από αντίκες με κόκκινα μπάκετ και μπουριά
από άλφα 75...
από κορτίνες τζουκ μπόξ
και ενα σωρό άλλα παραδείγματα...αναμένω να δω ποιά η κατάληξη της επιτροπής ιστορικών της ΕΘΕΑ με τα μέλη που δεν γνωρίζουν ότι ειναι μέλη , που μέχρι πρότινως ουδέποτε συνεδρίασαν, με το προεδρείο να είναι ερωτευμένο με την ΦΙΛΠΑ, με τα υποψήφια για ΙΟ αυτοκίνητα να αξιολογούνται υπό περίεργο καθεστώς κλπ.
Μη ζητήσετε εξηγήσεις, παρόλες τις προσωπικές συμπάθειες και γνωριμίες,ολοι οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ, γνωρίζουν τι τρέχει...Ο χώρος βρωμάει
η μοναδική ελπίδα είναι ο ΣΟΑΙΣΤΑ, εφόσον ξεκινήσει να λειτουργεί , και με την στήριξη όλων μας, να υψώσει ανάστημα και να ζητήσει εξηγήσεις και διαφάνεια. πχ ποιός είναι υπεύθυνος για την χορήγηση ΙΟ στα ρεγκιουλάριτυ και ποιός στα σπόρτινγκ
και πολλά ακόμα... -
Γιάννη με βρίσκεις σύμφωνο σε όλα αλλά έχω μία ένσταση.
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
η μοναδική ελπίδα είναι ο ΣΟΑΙΣΤΑ, εφόσον ξεκινήσει να λειτουργεί , και με την στήριξη όλων μας, να υψώσει ανάστημα και να ζητήσει εξηγήσεις και διαφάνεια. πχ ποιός είναι υπεύθυνος για την χορήγηση ΙΟ στα ρεγκιουλάριτυ και ποιός στα σπόρτινγκΜην ξεχνάς ότι η πλειοψηφία των ιστορικών οχημάτων δέν αποτελείται απο αυτοκίνητα 'σπόρτινγκ' και 'ρεγκιουλάριτυ' αλλά απο παλιά αυτοκίνητα τα οποία διατηρούν οι κάτοχοί τουςγια ένα σωρό άλλους λόγους εκτός απο τη συμμετοχή σε αγώνες. Και μέσα σε αυτά είναι το μεγάλο ποσοστό (ανησυχητικά αυξανόμενο...) αυτοκινήτων που δεν θα έπρεπε να είχαν χαρακτηριστεί σαν 'ιστορικά' (ό,τι ανέφερες, και άλλα παραδείγματα ακόμη...).
Το αν σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο επιτραπεί η συμμετοχή σε έναν αγώνα ή όχι είναι θέμα του διοργανωτή, (και εκεί μπορεί να δραστηριοποιηθεί ο ΣΟΑΙΣΤΑ), όμως μην ξεχνάς ότι υπάρχει και 'ζωή' αυτού του αυτοκινήτου και εκτός αγώνων. -
Δεν το ξεχνάω, αλλά ας μην ξεχνάμε πως οι πινακίδες χορηγούνται από τις λέσχες με αιτιολογία την συμμετοχή σε εκδηλώσεις, εξ ου και οι περιορισμοί στην κυκλοφορία (αν θέλουμε να είμαστε νομότυποι).
Αν βέβαια θέλουμε ν ακολουθήσουμε την οδό της λογικής, ενα αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει πρώτα ζωή εκτός εκδηλώσεων για να έχει ζωή εντός αυτών.
Το συγκεκριμένο παράδειγμα για το ποιός είναι υπεύθυνος και για τι ακριβώς, δεν είναι τόσο τυχαίο, αφού πλέον δεν είναι σαφές στην ΕΘΕΑ τι ακριβώς γίνεται με τις πινακίδες και ποιός είναι υπεύθυνος και για ποιό πράγμα.
Ενα πράγμα υπήρχε που ξέραμε τι γινόταν και αυτό διαλύθηκε. -
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Αν βέβαια θέλουμε ν ακολουθήσουμε την οδό της λογικής, ενα αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει πρώτα ζωή εκτός εκδηλώσεων για να έχει ζωή εντός αυτών.
+1
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Δεν το ξεχνάω, αλλά ας μην ξεχνάμε πως οι πινακίδες χορηγούνται από τις λέσχες με αιτιολογία την συμμετοχή σε εκδηλώσεις, εξ ου και οι περιορισμοί στην κυκλοφορία (αν θέλουμε να είμαστε νομότυποι).Όντως, έχεις απολυτο δίκιο και το ξεχνάμε όλοι ότι αυτός είναι (τυπικά) ο σκοπός των πινακίδων!!!
Αν βέβαια θέλουμε ν ακολουθήσουμε την οδό της λογικής, ενα αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει πρώτα ζωή εκτός εκδηλώσεων για να έχει ζωή εντός αυτών.
+1
Με την 'οδό της λογικής' θα πρέπει να επανασχεδιαστεί το νομικό πλάισιο περί ιστορικών πινακίδων, αυτό που λέμε τόσο καιρό...Βέβαια μην ξεχνάμε ότι το υπάρχον πλαίσιο φτιάχτηκε το 1978, για τα προπολεμικά οχήματα, τα οποία εκ των πραγμάτων κυκλοφορούσαν μόνο σε εκδηλώσεις και για συντήρηση...
Αλλά με την οδό του παραλόγου του 2008 ή θα έπρεπε να υπάρχουν ίσα με 8-9 χιλιάδες συμμετοχές στους αγώνες ιστορικών ή όλα τα ιστορικά είναι παράνομα .
Ρε πού ζούμε...πού αλλού θα βγάζαμε τέτοια γούστα?? -
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 1984 ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ.
-
nop (διαβασε τις προηγουμενες σελίδες)
-
Ο χρήστης DRELIS έγραψε:
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 1984 ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ.Εισάγεται ατελώς όποιο όχημα έχει κλείσει τριάντα χρόνια.Δηλαδή παλαιότέρο του 12/1978.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Γιάννη με βρίσκεις σύμφωνο σε όλα αλλά έχω μία ένσταση.η μοναδική ελπίδα είναι ο ΣΟΑΙΣΤΑ, εφόσον ξεκινήσει να λειτουργεί , και με την στήριξη όλων μας, να υψώσει ανάστημα και να ζητήσει εξηγήσεις και διαφάνεια. πχ ποιός είναι υπεύθυνος για την χορήγηση ΙΟ στα ρεγκιουλάριτυ και ποιός στα σπόρτινγκ
Μην ξεχνάς ότι η πλειοψηφία των ιστορικών οχημάτων δέν αποτελείται απο αυτοκίνητα 'σπόρτινγκ' και 'ρεγκιουλάριτυ' αλλά απο παλιά αυτοκίνητα τα οποία διατηρούν οι κάτοχοί τουςγια ένα σωρό άλλους λόγους εκτός απο τη συμμετοχή σε αγώνες. Και μέσα σε αυτά είναι το μεγάλο ποσοστό (ανησυχητικά αυξανόμενο...) αυτοκινήτων που δεν θα έπρεπε να είχαν χαρακτηριστεί σαν 'ιστορικά' (ό,τι ανέφερες, και άλλα παραδείγματα ακόμη...).
Το αν σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο επιτραπεί η συμμετοχή σε έναν αγώνα ή όχι είναι θέμα του διοργανωτή, (και εκεί μπορεί να δραστηριοποιηθεί ο ΣΟΑΙΣΤΑ), όμως μην ξεχνάς ότι υπάρχει και 'ζωή' αυτού του αυτοκινήτου και εκτός αγώνων.Δημοσίευσηαπό yiannis2002 την 27/12/08 12:30
Στο τριμπούρδελο που λέγεται κλασσικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα, όλα μπορούν να συμβούν.
Σε κάποια ανάβαση το 2001 αν θυμάμαι καλά, ο αρχηγός μιάς εκ των ομοσπονδιών , είχε καταγγείλει πως τρέχουν ιστορικά με πινακίδες ΦΙΛΠΑ, που απαγορεύεται, καθότι εκδίδονται για συμμετοχή σε regularity, όχι για σπόρτινγκ...τότε μας ψάξαν όλους μεχρι υφαλοκρηπίδας, αλλά τα όργανα είχαν μπερδευτεί και δεν κοιτάζαν αυτούς με τις πινακίδες ιστορικών κλπ αλλά όσους είχαμε παλιά αυτοκίνητα με κανονικές πινακίδες...
φέτος στη ριτσώνα ξαναείδα αυτοκίνητο με πινακίδες ΦΙΛΠΑ...Eστω και καθυστερημενα (λογω γιορτων) επιτρεψτε μου μια 'ατυπη' παρεμβαση : Με βαση την κειμενη νομοθεσια τα οχηματα που πληρουν τις προυποθεσεις ( της χρονολογιας κατασκευης και αυθεντικοτητας ) μπορουν να παρουν πινακιδες ειτε απο ΕΛΠΑ, ΦΙΛΠΑ η ΕΟΟΑ . Οι πινακιδες αυτες στην ουσια ειναι πινακιδες καταχωρησης και αναγνωρισης και δεν εχουν σε τιποτα να κανουν με regularity η sporting .
Απο κει και περα μπορει ενα αυτοκινητο να λαβει μερος σε FIA sporting event αν εχει HTP η δελτιο αναγνωρισης σε μη ευρωπαικο αγωνα (εδω ας με διορθωση αν κανω λαθος, ο κος Αποστολιδης) και περασει τον απαραιτητο τεχνικο ελεγχο του συγκεκριμενου αγωνα.
Εχουν τρεξει δε σε αγωνες πχ Ιστορικο Ακροπολις,απολυτως νομοτυπα, αυτοκινητα ακομα και με πινακιδες υπουργειου τα οποια ειχαν τα απαραιτητα χαρτια της FIA. -
Γειά σας παιδιά, είμαι καινούργιος στο site. Αφορμή είναι το ενδιαφέρον μου για τον νόμο που υπάρχει πάνω στα αυτοκίνητα αντίκες.Έχω μία BMW 318i του 1981 και θέλω να μάθω αν θεωρήται αντικά, τι νόμιμες διαδικασίες υπάρχουν για να αναγνωρηστεί ως αντικά και γενικά πάνω σ' αυτό το θέμα. Θα εκτοιμούσα οποιαδήποτε πληροφορία. Ευχαριστώ!
-
Ενας γειτονας εβγαλε φιλπα νουμερα σε ενα nissan sunny GTI-R του 92
-
Ελπιζω να κανεις πλακα!
-
ΕΕΕΤΣΙ!!! Να δούμε επιτέλους τί άλλο θα δούν τα ματάκια μας με αυτούς τους ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ!
citrovag, φωτογραφία και με τον αριθμό εμφανή, πλίζ. -
Κυριοι , γελαμε και κανουμε πλακιτσα, αλλα καποια μερα θα κλαιμε με μαυρο δακρυ οταν μας αφαιρεσουν τις 'Ι.Ο.' η τις 'Φιλπικες' πινακιδες , εξαιτιας καποιων λαμογιων .
Και φυσικα δεν φταινε αυτοι που τις 'κοτσαρουν' και κανουν τις καθημερινες τους βολτες ,αλλα οι 'γνωστοι - αγνωστοι' που τους τις δινουν.
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες