-
Προχθές πέρασα από μια αντιπροσωπεία της Toyota στη Θεσσαλονίκη για να ρωτήσω σχετικά με την έλευση του νέου Prius. Το αποτέλεσμα; Τσιμουδιά! Δε γνωρίζουν τίποτα! Να υποθέσω ότι τηρούν αυτή τη στάση έως ότου πωλήσουν το stock του προηγούμενου μοντέλου; Έχει κανείς σας πληροφορίες για το χρόνο κυκλοφορίας του νέου;
-
Σε 5 ημέρες στο Detroit στην έκθεση αυτοκινήτου.
-
Ηρθε,και ειναι ασχημο (ως συνηθως).
-
το προηγούμενο τουλάχιστον ήταν συμπαθητικά άσχημο!
Τούτο δω έχει αισθητική ολίγον γκατζετάδικη, ασχημο σκέτο! -
Εγώ δε βλέπω ιδιαίτερες αισθητικές διαφορές. Ολίγον κούτα το προηγούμενο, το αυτό και για τώρα.
Αντίθετα εμπορικά ίσως να παιχτεί παιγχίδι διότι είναι πλέον 1.800 κυβικά έναντι 1.500 πριν, και με 134 συνδυασμένα αλόγατα. Επίσης έχει μπαταρίες ιαπωνικές, νικελίου μετάλλου υδριδίου, ανάλογη τεχνολογία με πριν δηλαδή με το πρόσθετο μειονέκτημα για το προηγούμενο το αυξημένο κόστος και τον μεγάλο χρόνο παράδοσης από Πανασόνικ. Έχει και μερικά πρόσθετα κόλπα, ήτοι θα ακριβύνει κι' άλλο κατά πάσα πιθανότητα.Μπορεί να έφεξε στο Honda Insight αλλά και στα άλλα υβριδικά που ετοιμάζονται.
-
Δυστυχώς 2 πράγματα που περίμεναν οι φίλοι δεν έγιναν...
- Δεν είναι Plug-in rechargeable
- Τα φωτοβολταϊκά στην οροφή είναι μούφα, σαν αυτά της Thesis και της S-Class για ανεμιστηράκια στην Ηλιοροφή μονο..
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δυστυχώς 2 πράγματα που περίμεναν οι φίλοι δεν έγιναν...- Δεν είναι Plug-in rechargeable
Αυτό θα γίνει αργότερα απ ότι ξέρω, δεν θα προσφερόταν από την παρουσίαση η επιλογή.
@νδρέας
-
Tα plug in hybrid, αυτή τη στιγμή, ευνοούν τις μπαταρίες Li-Ion και όχι τις νικελίου - μετάλλου υδριδίου. Μπαταρίες ιόντων λιθίου θα έχει πιθανότατα το νέο Toyota plug in hybrid το οποίο είναι υπό εξέλιξη και ίσως να μην έχει σχέση με το Prius.
Προγραμματίζεται για του χρόνου έτσι ώστε να προλάβει το Volt της GM, αν και στην αρχή θα δοθούν κάποια κομμάτια σε δημοτικές υπηρεσίες στην αμερική και αλλού για δοκιμαστούν εντατικά, και μετά θα ξεκινήσει η κανονική διάθεση.
Παρεπιμπτόντως παίζεται χοντρό παιχνίδι με τις μπαταρίες (τύπος, αυτονομία, βολτάζ φόρτισης, χρόνος φόρτισης).
Παρούσα στο Ντιτρόιτ είναι και η κινεζική BYD (Νο2 παγκοσμίως σε όγκο παραγωγής και πολύ δυνατή στις ιόντων λιθίου). Η εν λόγω εταιρεία, που κατέλαβε το ακυρωθέν περίπτερο της Νισσάν, παράγει και ηλεκτρικά οχήματα σε σχετική ποικιλία και αναμένεται να βγει στην αμερικάνικη αγορά σε 1 χρόνο περίπου.
Στο Ντιτρόιτ εμφανίστηκαν κοντά στα 15 υβριδικά και ηλεκτροκίνητα μοντέλα, παλαιά και νέα. -
Παντως βλεπω οτι εχουμε δρομο ακομα...γιατι να μην παρω ενα αυτοκινητακι με μικροτερη καταναλωση για την πολη και να παρω τις ασχημες μαουνες;Εκτος εαν μπορω να οδηγω στην ΕΟ με 100,κατι που δεν μπορω σιγουρα!
-
Το μικρό αυτοκινητάκι στις καλοκαιρινές συνθήκες της πόλης θα κάψει 9-10 λίτρα.
-
Όσο οι τιμές των υβριδικών είναι σε αυτά τα επίπεδα, δεν κάνεις οικονομία. Αντίθετα ξεσκίζεσαι.
Η περίοδος που διανύουμε είναι ακόμη μεταβατική. Δεν ξέρουμε ποια τεχνολογία θα επικρατήσει και πως, οι δε επιλογές είναι ακόμη μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού. -
Γιατί στο άλλο θα δουλεύει το αιρ-κοντίσιον με τη μπαταρία;
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Όσο οι τιμές των υβριδικών είναι σε αυτά τα επίπεδα, δεν κάνεις οικονομία. Αντίθετα ξεσκίζεσαι.
Η περίοδος που διανύουμε είναι ακόμη μεταβατική. Δεν ξέρουμε ποια τεχνολογία θα επικρατήσει και πως, οι δε επιλογές είναι ακόμη μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού.Σε 20 χρόνια όλα τα αμάξια θα είναι υβριδικά.
Κακό αλλά προς τα εκεί πάμε. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όσο οι τιμές των υβριδικών είναι σε αυτά τα επίπεδα, δεν κάνεις οικονομία. Αντίθετα ξεσκίζεσαι.
Η περίοδος που διανύουμε είναι ακόμη μεταβατική. Δεν ξέρουμε ποια τεχνολογία θα επικρατήσει και πως, οι δε επιλογές είναι ακόμη μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού.Σε 20 χρόνια όλα τα αμάξια θα είναι υβριδικά.
Κακό αλλά προς τα εκεί πάμε.Σε 20 χρόνια, όλα τα αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά
-
[petrolhead]Σε 20 χρόνια, όλα τα αυτοκίνητα θα είναι τουρμπάτα! [/petrolhead]
-
Καλα αμα σε 20 χρονια ειμαστε ακομα στο Prius Χ την κατσαμε,πρεπει ο κινητηρας εσωτερικης καυσης να μας αφησει μεχρι τοτε.
-
πολύ πιο όμορφο από το τωρινό
-
+1
πολύ πιο όμορφο όχι μόνο από το τωρινό αλλά και από κάτι Κορόλες και Αουρις...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
...πρεπει ο κινητηρας εσωτερικης καυσης να μας αφησει μεχρι τοτε.Αποκλείεται. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει βελτιωθεί πάρα πολύ τα τελευταία 10, 20 χρόνια - αντίθετα, οι εναλλακτικές λύσεις έχουν βελτιωθεί ελάχιστα και τώρα έχουν μεγαλύτερη διαφορά με τους ΚΕΚ.
-
Όσο υπάρχει ευρέως διαθέσιμο πετρέλαιο , θα υπάρχουν και κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτά πάνε χέρι χέρι.
Toyota Prius 3ης γενιάς