Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VΙ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VΙ
    • 1
    • 2
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 168
    • 169
    • 77 / 169
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    337
    3380
    37458
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      Ο χρήστης italakias έγραψε:
      Αν δεν κατάλαβες, έπεσε σβήσιμο. Μην το συνεχίζεις. [mod drdino]

      καλα ποτε το εσβησες και δεν σε καταλαβα.
      παντως δεν εισαι δικαιος .
      επρεπε να σβησεις και την απαντηση στην οποια απαντησα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        swift-b-p-m last edited by

        Ο χρήστης ace5 έγραψε:
        ... σχετικά με το κόστος συντήρησης/επισκευής της τουρμπίνας στα TSI.

        Αυτό θα 'το λουστούν' οι επόμενοι ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου (3ο-4ο χέρι) πάνω από τα 120000χλμ.Και όχι μόνο στο Golf, αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο με παρόμοιας φιλοσοφίας κινητήρα.

        Τώρα άμα είναι νωρίτερα... Αλλά μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spy1551 last edited by

          Mερικοί λένε στα 150.000 χλμ και άλλοι στα 70.000 με 100.000 xλμ. χωρίς να ξέρουν ποιο από τα δύο , τουρμπίνα ή κομπρέσσορας , φθείρεται γρηγορότερα.Μάλλον συντήρηση χρειάζεται και όχι αλλαγή.Αλλαγή μόνο αν το έχει λειώσει κάποιος γκαβλόγκαζος.
          Το λογικό είναι να φθείρεται περισσότερο το μηχάνημα που κάνει την εναλλαγή από κομπρέσσορα σε τούρμπο.
          Τα παιδιά από το club μίλησαν για 3.500Ε για το κομπρέσσορα και 5.000 και για τα δύο αλλά μου φαίνονται υπερβολικά πολλά γιατί κάπου τόσο πρέπει να έχει ένα καινούριο μοτέρ.
          http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 332&st=120' target='_blank
          Αν ξέρεις πως να φερθείς σε ένα τούρμπο μοτέρ , νομίζω ότι θα σου βγάλει τα 150.000.
          Αν το ξεσκίσεις θα το πληρώσεις.150.000 χλμ είναι πολλά , πλέον δε κρατάμε τα αυτοκίνητα 10+ χρόνια , οπότε +1000 για το 160άρι

          .....................Όντως 1.500Ε πρέπει να έχει η τουρμπίνα.Λογικά ο κομπρέσσορας είναι πιο ακριβός.
          http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=22405
          Βέβαια υπάρχει και η δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης.Αν καλύπτει και μηχανικά μέρη βολεύει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gaz-gaz last edited by

            Βγήκε και το νέο megane...Σε σχέση με το golf πως το βλέπετε γιατί ψάχνω για αμάξι αυτόν τον καιρό?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              italakias last edited by

              Ο χρήστης gaz gaz έγραψε:
              Βγήκε και το νέο megane...Σε σχέση με το golf πως το βλέπετε γιατί ψάχνω για αμάξι αυτόν τον καιρό?

              αστο το megane γαλλικος κουβας γενικα με ζημιες και πανακριβα ανταλλακτικα.
              καλυτερα το γκολφακι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasgti last edited by

                Ο χρήστης italakias έγραψε:

                Βγήκε και το νέο megane...Σε σχέση με το golf πως το βλέπετε γιατί ψάχνω για αμάξι αυτόν τον καιρό?

                αστο το megane γαλλικος κουβας γενικα με ζημιες και πανακριβα ανταλλακτικα.
                καλυτερα το γκολφακι.

                Έχεις προσωπική εμπειρία από τα αυτοκίνητα που γράφεις παραπάνω;

                Επίσης το να μιλάς για βλάβες και επισκευές με το αυτοκίνητο που έχεις, είναι να γελάει και ο κάθε πικραμένος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                  Βγήκε και το νέο megane...Σε σχέση με το golf πως το βλέπετε γιατί ψάχνω για αμάξι αυτόν τον καιρό?

                  αστο το megane γαλλικος κουβας γενικα με ζημιες και πανακριβα ανταλλακτικα.
                  καλυτερα το γκολφακι.

                  Έχεις προσωπική εμπειρία από τα αυτοκίνητα που γράφεις παραπάνω;

                  Επίσης το να μιλάς για βλάβες και επισκευές με το αυτοκίνητο που έχεις, είναι να γελάει και ο κάθε πικραμένος.

                  επειδη ξερω ιταλο μηχανικο και επειδη στην ιταλια κυκλοφορουν αρκετα ρενο μου ειπε οτι ειναι μπουρδελα και ζημιαρικα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spy1551 last edited by

                    Ο χρήστης gaz gaz έγραψε:
                    Βγήκε και το νέο megane...Σε σχέση με το golf πως το βλέπετε γιατί ψάχνω για αμάξι αυτόν τον καιρό?

                       Φτηνότερο και ωραιότερο το Megane , ακριβότερο , ποιοτικότερο με καλύτερες επιδόσεις και αναρτήσεις το Golf VI.
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasgti last edited by

                      Ο χρήστης italakias έγραψε:

                      Βγήκε και το νέο megane...Σε σχέση με το golf πως το βλέπετε γιατί ψάχνω για αμάξι αυτόν τον καιρό?

                      αστο το megane γαλλικος κουβας γενικα με ζημιες και πανακριβα ανταλλακτικα.
                      καλυτερα το γκολφακι.

                      Έχεις προσωπική εμπειρία από τα αυτοκίνητα που γράφεις παραπάνω;

                      Επίσης το να μιλάς για βλάβες και επισκευές με το αυτοκίνητο που έχεις, είναι να γελάει και ο κάθε πικραμένος.

                      επειδη ξερω ιταλο μηχανικο και επειδη στην ιταλια κυκλοφορουν αρκετα ρενο μου ειπε οτι ειναι μπουρδελα και ζημιαρικα.

                      Έχω ξαναγράψει την ιστορία με φίλο μου που σπούδαζε Ιταλία και πάει με άλλους 2 Έλληνες ένα αυτοκίνητο (που τυχαίνει να ήταν renault για καθιερωμένο service ) σε ένα ιταλικό συνεργείο. Εκεί ο Ιταλός μηχανικός τους πιάνει την κουβέντα και όπως τους είδε φοιτητές γυρνάει και τους λέει, με έναν έντονο μορφασμό στο πρόσωπό του, θα σας δώσω μια συμβουλή : 'Μην πάρετε ποτέ ιταλικό αυτοκίνητο'.

                      Αν θες σε στέλνω στον ίδιο να στα αφηγηθεί.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης pittas έγραψε:
                        ρε ιταλακια δε μας ενδιαφερει ποσο κανει η τουρμπινα στο αρχαιο καρο σου που ειχε κι ο μεγα αλεξανδρος στην επιδρομη της ασιας.

                        Κανε τον κοπο και διαβασε τα ποστ αυτου του αστειου και του αλλου που εχει και ιταλικο ονομα τζιοβανι μπουσο (για τον που***) κι αν βρεις εστω κι ενα που να μιλαει για γκολφ κι οχι για ιταλικα καρα να με κανεις μπαν

                        Δεν ειναι αρχαιο , οχι
                        ειναι μια παλιατζουρα 15ετιας που φρεναρεις και πετας σκουρια στον μπροστινο σου οκ , να τη χαιρεσαι
                        Οτι θελω εχω εγω , δεν σε αφορα

                        Sorry ρε παιδιά...δεν άντεξα!

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          professeur last edited by

                          Άσχετο.

                          Η Delta HF 1.6T του τέλους της δεκαετίας του 80 , αρχών 90 είναι ένα αυτοκίνητο που αξίζει να μπει στο πάνθεον των 'σπορ αυτοκινήτων' προσιτού κόστους. Όχι φυσικά γιατί έμαθα πολλά για την 'οδήγηση' σε αυτή εγώ!

                          Σίγουρα έβγαζε πολλά προβλήματα κυρίως ηλεκτρικά αλλά και μηχανικά. Μπορώ να απαριθμήσω αρκετά αλλά είμαι ήδη οφτοπικ. Το θέμα είναι ότι όταν δούλευε ήταν για σεμινάριο το στήσιμο και το τιμόνι. Αρωγός φυσικά ένας πολύ δυνατός κινητήρας, με ωραίο ήχο και φυσικά με έντονο lag (το οποίο για μένα έχει και μια γοητεία σε σχέση με τα σημερινά καλομαθήμενα τούρμπο που δεν καταλαβαίνεις πότε μπαίνει το τούρμπο και συνήθως με την κλειστή σκάστρα που έχουν για να μην τρομάζουν οι γκόμενες-αγοράστριες για να ακούσεις κανά τσαφ-τσουφ να γουστάρεις πρέπει να έχεις τα αυτιά του Ντάμπο! ) και ο οποίος τιουνάρονταν αρκετά εύκολα (για την εποχή). Μην ξεχνάμε ότι ήταν αδελφάκι με την ιστορική Ιντεγκράλε με ότι σημαίνει αυτό από άποψη στησίματος. Η πλήρης απογοήτευση για μένα ήταν η καινούρια Δέλτα με τον 'ευγενικό' της χαρακτήρα. Αναμένω φυσικά και την γρήγορη της έκδοση μπας και οι Ιταλοί μου ξυπνήσουν ευχάριστες αναμνήσεις.

                          Σχετικό.

                          Όποτε βγαίνει καινούριο μοντέλο επειδή κυκλοφορώ αρκετά αμέσως βλέπω γεμάτους τους δρόμους της Αθήνας. Με το Γκόλφ 6 παρόλο που έχω δει πολλά έξω από τις αντιπροσωπείες δεν έχω δει ούτε ένα στο δρόμο. Εγώ δεν πέτυχα ή δεν πουλάει και τόσο? Έχει κανείς κάποια εικόνα πως πηγαίνει από πωλήσεις? Απορία το έχω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                            Άσχετο.

                            Η Delta HF 1.6T του τέλους της δεκαετίας του 80 , αρχών 90 είναι ένα αυτοκίνητο που αξίζει να μπει στο πάνθεον των 'σπορ αυτοκινήτων' προσιτού κόστους. Όχι φυσικά γιατί έμαθα πολλά για την 'οδήγηση' σε αυτή εγώ!

                            Σίγουρα έβγαζε πολλά προβλήματα κυρίως ηλεκτρικά αλλά και μηχανικά. Μπορώ να απαριθμήσω αρκετά αλλά είμαι ήδη οφτοπικ. Το θέμα είναι ότι όταν δούλευε ήταν για σεμινάριο το στήσιμο και το τιμόνι. Αρωγός φυσικά ένας πολύ δυνατός κινητήρας, με ωραίο ήχο και φυσικά με έντονο lag (το οποίο για μένα έχει και μια γοητεία σε σχέση με τα σημερινά καλομαθήμενα τούρμπο που δεν καταλαβαίνεις πότε μπαίνει το τούρμπο και συνήθως με την κλειστή σκάστρα που έχουν για να μην τρομάζουν οι γκόμενες-αγοράστριες για να ακούσεις κανά τσαφ-τσουφ να γουστάρεις πρέπει να έχεις τα αυτιά του Ντάμπο! ) και ο οποίος τιουνάρονταν αρκετά εύκολα (για την εποχή). Μην ξεχνάμε ότι ήταν αδελφάκι με την ιστορική Ιντεγκράλε με ότι σημαίνει αυτό από άποψη στησίματος. Η πλήρης απογοήτευση για μένα ήταν η καινούρια Δέλτα με τον 'ευγενικό' της χαρακτήρα. Αναμένω φυσικά και την γρήγορη της έκδοση μπας και οι Ιταλοί μου ξυπνήσουν ευχάριστες αναμνήσεις.

                            Σχετικό.

                            Όποτε βγαίνει καινούριο μοντέλο επειδή κυκλοφορώ αρκετά αμέσως βλέπω γεμάτους τους δρόμους της Αθήνας. Με το Γκόλφ 6 παρόλο που έχω δει πολλά έξω από τις αντιπροσωπείες δεν έχω δει ούτε ένα στο δρόμο. Εγώ δεν πέτυχα ή δεν πουλάει και τόσο? Έχει κανείς κάποια εικόνα πως πηγαίνει από πωλήσεις? Απορία το έχω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              italakias last edited by

                              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                              ρε ιταλακια δε μας ενδιαφερει ποσο κανει η τουρμπινα στο αρχαιο καρο σου που ειχε κι ο μεγα αλεξανδρος στην επιδρομη της ασιας.

                              Κανε τον κοπο και διαβασε τα ποστ αυτου του αστειου και του αλλου που εχει και ιταλικο ονομα τζιοβανι μπουσο (για τον που***) κι αν βρεις εστω κι ενα που να μιλαει για γκολφ κι οχι για ιταλικα καρα να με κανεις μπαν

                              Δεν ειναι αρχαιο , οχι
                              ειναι μια παλιατζουρα 15ετιας που φρεναρεις και πετας σκουρια στον μπροστινο σου οκ , να τη χαιρεσαι
                              Οτι θελω εχω εγω , δεν σε αφορα

                              Sorry ρε παιδιά...δεν άντεξα!

                              νομιζω γελας με τον pitta οχι με μενα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                joe-bar-team last edited by

                                stafidas

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Είναι απλά κάποιες πολύ αστείες δημοσιεύσεις, ναι με τον pittas.

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cpp last edited by

                                    Golf VI 1.4 τετρακίνητο λέτε να το σκέφτονται? Θα το δούμε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fenderiarhs last edited by

                                      Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
                                      Mερικοί λένε στα 150.000 χλμ και άλλοι στα 70.000 με 100.000 xλμ. χωρίς να ξέρουν ποιο από τα δύο , τουρμπίνα ή κομπρέσσορας , φθείρεται γρηγορότερα.Μάλλον συντήρηση χρειάζεται και όχι αλλαγή.Αλλαγή μόνο αν το έχει λειώσει κάποιος γκαβλόγκαζος.
                                      Το λογικό είναι να φθείρεται περισσότερο το μηχάνημα που κάνει την εναλλαγή από κομπρέσσορα σε τούρμπο.
                                      Τα παιδιά από το club μίλησαν για 3.500Ε για το κομπρέσσορα και 5.000 και για τα δύο αλλά μου φαίνονται υπερβολικά πολλά γιατί κάπου τόσο πρέπει να έχει ένα καινούριο μοτέρ.
                                      http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 332&st=120' target='_blank' target='_blank
                                      Αν ξέρεις πως να φερθείς σε ένα τούρμπο μοτέρ , νομίζω ότι θα σου βγάλει τα 150.000.
                                      Αν το ξεσκίσεις θα το πληρώσεις.150.000 χλμ είναι πολλά , πλέον δε κρατάμε τα αυτοκίνητα 10+ χρόνια , οπότε +1000 για το 160άρι

                                        Aν τα χιλιομετρα αυτα ισχυουν και τα ποσα που αναφερεις επισης ισχυουν (αν και αμφιβαλλω παρα πολυ για τα ποσα που αναφερεις) τοτε λυπαμαι αλλα οχι απλως δεν συμφερει να παρεις golf αλλα δεν συμφερει γενικοτερα να παρεις αυτοκινητο που εχει turbo. Ποιος αγοραζει αυτοκινητο με προοπτικη να χαλασει 5000€ (σχεδον το ημισυ της αξιας του αυτοκινητου) στα 100000χλμ.....αν ειναι δυνατον.....             
                                      
                                       Παντως κατι που διαβασα προσφατως και με εβαλε σε σκεψεις ειναι η αναφορα των μηχανικων της toyota (την οποια μπορει να μην την εκτιμω σαν εταιρεια αλλα στο θεμα της αξιοπιστιας οπως και να το κανουμε δεν εχω να της προσαψω κατι) οτι δεν προκειται να μπει στο παιχνιδι των turbo (και μην μου πειτε οτι δεν μπορει να το κανει αν θελει) και οτι προτιμα να εξελιξει περισσοτερο τους ατμοσφαιρικους. Ως επιχειρημα γι αυτο αναφερει ακριβως αυτα τα δυο 'προβληματα': το υψηλο κοστος συντηρησης και τις παραχωρησεις στο θεμα αξιοπιστιας.
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Πόρισμα Νο1 - Αξίωμα:

                                        Ο χρήστης italakias έγραψε:

                                        Βγήκε και το νέο megane...Σε σχέση με το golf πως το βλέπετε γιατί ψάχνω για αμάξι αυτόν τον καιρό?

                                        αστο το megane γαλλικος κουβας γενικα με ζημιες και πανακριβα ανταλλακτικα.
                                        καλυτερα το γκολφακι.

                                        Πόρισμα Νο2:

                                        το golf εχει προβλημα διοτι οπου οι μαντρες ειναι γεματες με golf και αναγκαστικα οι τιμες πεφτουν λογω ανταγωνισμου.
                                        πιο ευκολα πωλειτε ενα αυτοκινητο το οποιο κατεχει το 1% καθε μαντρας παρα ενα που σε καθε μαντρα κατεχει το 10%...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          italakias last edited by

                                          μαλιστα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • limited_one
                                            limited_one moderator last edited by

                                            ειτε θελετε να το καταλαβετε ειτε οχι τα polo και golf ειναι αρκετα δυσκολα αυτοκινητα για μαντραδες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 77 / 169
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr