Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio RS η VW Scirocco 2.0 ;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio RS η VW Scirocco 2.0 ;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 25
    • 26
    • 3 / 26
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    72
    511
    547
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      travelman last edited by

      Σιρόκο γιατί θα είναι πιο άνετο, με πολύ καλύτερο εσωτερικό, δεν έχει την θεόκοντη για πολιτική χρήση κλιμάκωση κιβωτίου, και επιπλέον έχω κάκιστες εμπειρίες με τιμόνια και κιβώτια της ρενώ στις πρώτες δύο γενιές μεγκάν.

      Το κλειώ βέβαια είναι πιο όμορφο και πιο εξκλούσιβ, έχει βαριά αγωνιστική φανέλα, ατμοσφαιρική απόκριση και στο όριο θα είναι όνειρο. Έλα όμως που πολύ λίγοι (και σε αυτούς δεν είμαι εγώ) μπορούν να απολαύσουν το 100% των δυνατοτήτων του από πλευράς ανάρτησης ενώ η χρήση του πακέτου κιβώτιου-κινητήρα θα είναι εξίσου δύσκολη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nosferatu_gr last edited by

        Αναμεσα σε αυτα τα δυο εννοειται σιροκο,δεν τιθεται καν θεμα,το κλιο μεσα ειναι για να το κλαινε οι ρεγγες,να χεσω τα στησιματα και τους κινητηρες το εσωτερικο τα μηδενιζει ολα,αμα ηθελα να παρω κατι σε στιλ κλιο θα επερνα με κλειστα τα ματια το μινι κουπερ ες,το σιροκο ειναι μια κατηγορια πανω σε ολα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          joe-bar-team last edited by

          Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
          Αναμεσα σε αυτα τα δυο εννοειται σιροκο,δεν τιθεται καν θεμα,το κλιο μεσα ειναι για να το κλαινε οι ρεγγες,να χεσω τα στησιματα και τους κινητηρες το εσωτερικο τα μηδενιζει ολα,αμα ηθελα να παρω κατι σε στιλ κλιο θα επερνα με κλειστα τα ματια το μινι κουπερ ες,το σιροκο ειναι μια κατηγορια πανω σε ολα

          πέρισυ.

          φετος εχουμε 2009

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
            κανενα απο τα δυο.... βρες ενα πισωκινητο

            Εννοείται! Αν είναι να δώσω τόσα χρήματα, δεν υπάρχει περίπτωση να κοιτάξω την μπροστινή κίνηση. Αν όμως έπρεπε να διαλέξω, θα διάλεγα Clio με τα μπούνια. Μετά το Miata που κυκλοφορεί μονίμως ξεσκέπαστο με τα ημισλίκ να βουίζουν, το Clio θα μου φανεί Bentley και βάλε !

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Είδα το Σιρόκο σήμερα από κοντά και το επεξεργάστηκα αρκετά.
              Συμβατικό, μέσα απογοητευτικό, απέξω δεν μου πολυαρέσει, τελικα. σε σχέση με το Κλειώ μοιάζει με καροτσάκι λαικής....

              Πάντως μεταξύ των δύο η σύγκριση είναι άτοπη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                italakias last edited by

                Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                Είδα το Σιρόκο σήμερα από κοντά και το επεξεργάστηκα αρκετά.
                Συμβατικό, μέσα απογοητευτικό, απέξω δεν μου πολυαρέσει, τελικα. σε σχέση με το Κλειώ μοιάζει με καροτσάκι λαικής....

                Πάντως μεταξύ των δύο η σύγκριση είναι άτοπη.

                μαρεσε η κριτικη σου,θα τα παμε καλα εμεις οι δυο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  delsol-vti last edited by

                  Καλό το clio και εντηπωσιακό , αλλα θα επελεγα το scirocco, το οποιο επισης μου αρεσει πολύ, ετσι χαμηλο και φαρδυ που ειναι και εχει για μοτερ τον 2 λιτρο tfsi δηλαδη ευκολα, αξιοπιστα και πολιτισμενα 280+ αλογακια (αμαρτια να ειναι μαμά )
                  Σε θεμα στριψιματος και τα 2 ειναι κορυφαια , το clio υποθετω εχει πιο καθαροαιμο και αγωνιαρικο feeling αλλα το scirocco στην ουσια εχει την ιδια αποτελεσματικοτητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iliasp last edited by

                    Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:
                    Καλό το clio και εντηπωσιακό , αλλα θα επελεγα το scirocco, το οποιο επισης μου αρεσει πολύ, ετσι χαμηλο και φαρδυ που ειναι και εχει για μοτερ τον 2 λιτρο tfsi δηλαδη ευκολα, αξιοπιστα και πολιτισμενα 280+ αλογακια (αμαρτια να ειναι μαμά )
                    Σε θεμα στριψιματος και τα 2 ειναι κορυφαια , το clio υποθετω εχει πιο καθαροαιμο και αγωνιαρικο feeling αλλα το scirocco στην ουσια εχει την ιδια αποτελεσματικοτητα.

                    'Kαθαρόαιμο' και 'αγωνιάρικο' 'feeling'! Τι να την κάνεις την αποτελεσματικότητα εάν δεν είσαι 100% μέτοχος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      delsol-vti last edited by

                      Ο χρήστης iliasp έγραψε:

                      Καλό το clio και εντηπωσιακό , αλλα θα επελεγα το scirocco, το οποιο επισης μου αρεσει πολύ, ετσι χαμηλο και φαρδυ που ειναι και εχει για μοτερ τον 2 λιτρο tfsi δηλαδη ευκολα, αξιοπιστα και πολιτισμενα 280+ αλογακια (αμαρτια να ειναι μαμά )
                      Σε θεμα στριψιματος και τα 2 ειναι κορυφαια , το clio υποθετω εχει πιο καθαροαιμο και αγωνιαρικο feeling αλλα το scirocco στην ουσια εχει την ιδια αποτελεσματικοτητα.

                      'Kαθαρόαιμο' και 'αγωνιάρικο' 'feeling'! Τι να την κάνεις την αποτελεσματικότητα εάν δεν είσαι 100% μέτοχος

                      Δεν εχεις αδικο. Εχει μεγαλη σημασια η αισθηση που σου δινει ενα 'σπορ' αυτοκινητο αλλα και για το scirocco μονο καλα λογια διαβαζω και ακουω για το στριψιμο του.Δεν ειναι δα και κανα πλοι της αγαπης με ενα καλο μοτερ και μόνο. Απο κει και πέρα εξαρταται και τις προτεραιοτητες που εχει καποιος στο τι θέλει απο ενα αυτοκινητο. Η διαφορα στην ιπποδυναμη και στην ροπη που θα εχει το scirocco με μια βελτιωση ειναι καθοριστικος παραγοντας για μενα , οταν θα εχουν περασει οι πρωτοι μηνες του ενθουσιασμου. Στο clio δεν θα αξιζει τον κοπο να σχοληθεις με κατι τετοιο.
                      Αν ομως στην εξισωση ηταν και ενα ΜΧ5 διλιτρο με τα 160 αλογα και μπλοκέ. Τοτε δεν μιλαμε απλα για διαφορα στην αισθηση αλλα για εντελως αλλη φιλοσοφια και κατα την γνωμη μου τα καλυτερο ειδος σπορ οδηγησης (οπως και με οποιο αλλο καθαροαιμο πισωκινητο). Σε αυτην την περιπτωση θα επελεγα το ΜΧ χωρις δευτερη σκεψη και ας εναι μακραν τον πιο αργο της παρεας .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Και τα δυο πιστευω οτι θα ικανοποιησουν
                        τα μεγιστα τους οποιους τυχερους βρεθουν
                        πισω απο το τιμονι τους με την οδηγικη απολαυση που παρεχουν.
                        Η διαφορα κατα την γνωμη μου εγκειται στο προσωπικο στυλ
                        οδηγησης που εχει ο καθενας.
                        Αν καποιος οδηγει 'επιθετικα' αρεσκεται στο να ξεκολλαει
                        το αυτοκινητο αρκετα, και γενικοτερα να 'παλευει' με το τιμονι
                        τοτε το clio θα ικανοποιησει περισσοτερο.
                        Αντιστοιχα καποιος που εχει πιο διακριτικο, ηρεμο αλλα ταχυτατο
                        και αποτελεσματικο οδηγικο προφιλ, και αρεσκεται στο να οδηγει
                        κυριως με σωστες γραμμες, αλλα γρηγορα και ατσαλακωτα θα προτιμησει
                        πιστευω το Scirocco.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coupeas last edited by

                          Σωστα Γρηγορη ,οι του 'κυριλε' το Σιρροκο και οι 'ανησυχοι' το clio!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                            Σωστα Γρηγορη ,οι του 'κυριλε' το Σιρροκο και οι 'ανησυχοι' το clio!

                            To 'κυριλε' στην προκειμενη περιπτωση ομως
                            μπορει να ειναι επισης το ιδιο γρηγορο και αποτελεσματικο
                            με το 'ανησυχοι'.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coupeas last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                              Σωστα Γρηγορη ,οι του 'κυριλε' το Σιρροκο και οι 'ανησυχοι' το clio!

                              To 'κυριλε' στην προκειμενη περιπτωση ομως
                              μπορει να ειναι επισης το ιδιο γρηγορο και αποτελεσματικο
                              με το 'ανησυχοι'.

                              200 αλλογα και 215 τελ και κοντο 6ρι,,,,,,,,,,δεν νομιζω!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kpsig moderator last edited by

                                Ο χρήστης italakias έγραψε:

                                Είδα το Σιρόκο σήμερα από κοντά και το επεξεργάστηκα αρκετά.
                                Συμβατικό, μέσα απογοητευτικό, απέξω δεν μου πολυαρέσει, τελικα. σε σχέση με το Κλειώ μοιάζει με καροτσάκι λαικής....

                                Πάντως μεταξύ των δύο η σύγκριση είναι άτοπη.

                                μαρεσε η κριτικη σου,θα τα παμε καλα εμεις οι δυο.

                                Έχω γράψει και περισσότερα και πιο περιεκτικά, αλλά τότε δεν σχολίασες.

                                Τεσπα, το Σιρόκο το είδα σήμερα και άσπρο. Πιο ωραίο, αλλά η γενικότερη αισθητική του δεν μου αρέσει. και μέσα πραγματικά είναι τελείως άχρωμο (και το Κλειώ βεβαίως ακόμη χειρότερο) για αυτό που θα ήθελε να είναι..
                                Και επαναλαμβάνω, ότι όποιος είναι σε δίλημα δεν έχει αντιληφθεί το ακριβώς πρεσβεύει το ένα και τι το άλλο,.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  professeur last edited by

                                  Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                                  ...
                                  Και επαναλαμβάνω, ότι όποιος είναι σε δίλημα δεν έχει αντιληφθεί το ακριβώς πρεσβεύει το ένα και τι το άλλο,.

                                  Σοφόν το σαφές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης coupeas έγραψε:

                                    Σωστα Γρηγορη ,οι του 'κυριλε' το Σιρροκο και οι 'ανησυχοι' το clio!

                                    To 'κυριλε' στην προκειμενη περιπτωση ομως
                                    μπορει να ειναι επισης το ιδιο γρηγορο και αποτελεσματικο
                                    με το 'ανησυχοι'.

                                    200 αλλογα και 215 τελ και κοντο 6ρι,,,,,,,,,,δεν νομιζω!

                                    Κι' ομως!
                                    Οταν το Scirocco εχει: 0-100 6.7sec (DSG) clio 7.2sec
                                    0-1000m
                                    scirocco 27.1sec/195km/h clio 28.2sec/185km/h
                                    40-60km/h με 4η
                                    scirocco 3.5sec clio 3.7sec
                                    80-110km/h με 4η
                                    scirocco 2.9sec clio 5.5sec
                                    120-140km/h με 4η
                                    scirocco 3.1sec clio 3.9sec
                                    Τελικη
                                    scirocco 235km/h clio 215km/h, κατι
                                    νομιζεις λαθος!

                                    (Πηγη: 4τροχοι Ιουνιου 2007 & Nοεμβριου 2008)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • giuseppe-busso
                                      giuseppe-busso last edited by

                                      ουγκα ουγκα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        Ο χρήστης coupeas έγραψε:

                                        Σωστα Γρηγορη ,οι του 'κυριλε' το Σιρροκο και οι 'ανησυχοι' το clio!

                                        To 'κυριλε' στην προκειμενη περιπτωση ομως
                                        μπορει να ειναι επισης το ιδιο γρηγορο και αποτελεσματικο
                                        με το 'ανησυχοι'.

                                        200 αλλογα και 215 τελ και κοντο 6ρι,,,,,,,,,,δεν νομιζω!

                                        καλα αμα το clio εχει 200 αλογα εγω ειμαι ο μπραντ πιτ
                                        το αυτοκινητο ειναι ξεκαθαρα πιο αργο απο το νεο cooper s με τα υποτιθεμενα 170 και απιστευτα πιο αργο απο το corsa opc με τα 192(λιγοτερα επισης! )
                                        δε θα πρεπε να ναι τοσο ξεδιαντροποι στη ρενω και να ανακοινωσουν 200 αλογα,κοροιδευουν το κοσμο!

                                        το θεωρω παντως καταλληλη επιλογη για καποιον με πιο 'σκληροπυρηνικες' ανησυχιες,αλλα πολλα τα λεφτα..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          joe-bar-team last edited by

                                          από πότε ακριβως συγκρίνονται κινητήρες με σαλίγκαρο κ χωρίς?

                                          ειδικά στις ρεπρίζ το να συγκρίνεις τον ατμοσφαιρικό με τους σύγχρονους τουρμπάτους είναι για

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            ναι εχεις δικιο ειναι αδικη η συγκριση,αλλα οταν ανακοινωνουν αυτα τα υπερβολικα νουμερα προκαλουν και θα πρεπε να απολογηθουν οταν τρωνε τσαι απο το mini το οποιο ανακοινωνει 30!!!
                                            λιγοτερους ιππους.

                                            δλδ στη mini ειναι μακακες που ανακοινωνουν τη πραγματικη ιπποδυναμη και οχι ιστοριες για αγριους???

                                            εμενα μου αρεσει το αυτοκινητο αυτο για να μαι ξηγημενος,αλλα δεν επρεπε να λενε τετοιες μουφες μονο και μονο για να προσελκυσουν αγοραστες!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 3 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr