-
Ο χρήστης tom_st έγραψε:
Σήμερα πραγματικά δεν πιστεύω οτι υπάρχει 'κακό' αυτοκίνητο σε θέμα αξιοπιστίας.
Απο το ποιό φθηνό μέχρι και τα ακριβότερα. Απο εκεί και πέρα πρώτο ρόλο παίζει ο χρήστης - ξέρω ανθρώπους που λατρεύουν τις μηχανές αλλά και σιδεροφάγους - και μετά το πόσο πιεσμένη και ειδική είναι μια κατασκευή. Είναι γνωστή έρευνα σε Bmw 3άρα (παλαιότερη σειρά) οτι το χαμηλότερο ποσοστό βλαβών έχει η 316 η φθηνότερη και το μεγαλύερο η Μ3 που είναι και η ακροβότερη. Απολύτως λογικό φανταστείταα μονο το προφιλ των αγοραστών των δύο αυτοκινήτων.
Απλά σιχαίνομαι την εμμονή των Ελλήνων οδηγών με Toyota και ΜΒ επειδή δεν χαλάν λέει....
Μπράβο και πάλι στην Lancia για την πολύ καλή της προσπάθεια που κάνει την καθημερινότητά μας ομορφότερη και διαφορετικήΣυμφωνώ κι εγώ ότι στην εποχή της παγκοσμιοποίησης έχουν αλλάξει τα δεδομένα και πρέπει να ψάχνεις ξεχωριστά για κάθε μοντέλο της ίδιας εταιρείας το πως ,που και από τι κατασκευάζεται. Αλλά αν σου βγάλει μία βλάβη μια Mercedes δε θα σε πονέσει περισσότερο αφού την έχεις χρυσοπληρώσει και άρα έχεις και μεγαλύτερες απαιτήσεις; Έχουμε μία Corolla από το 2001 με 70.000 χλμ. περίπου.Το μοναδικό πρόβλημα που έβγαλε ήταν πέρισυ σε ένα ταξίδι όταν κόλλησε το παράθυρο αλλά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ξαναφτιάχτηκε μόνο του (περιέργα αυτά τα ηλεκτρονικά).Κατά τα άλλα η μπαταρία μας άφησε φέτος κάτι το οποίο το θεωρώ φυσιολογικό αφού πέρασαν 7 χρόνια (ήταν και 2 βδομάδες ακίνητο).Άρα από προσωπική εμπειρία τη Τοyota τη θεωρώ αξιόπιστη.
Σε σχέση με τη Delta είναι η μέρα με τη νύχτα και δε λέω οδηγικά γιατί έχουν περάσει 7 χρόνια αλλά σαν ποιότητα κατασκευής τα πλαστικά της Corolla ήταν αρκετά φτηνιάρικα.
Ακόμη και σε Α3 που μπήκα πρόσφατα το εσωτερικό μου φάνηκε πολύ φτωχότερο από της Δ. -
Aπό 18.400 η Argento με τα 120 άλογα (1.100 Ε έκπτωση!!!)
-
Το σύστημα πλοήγησης έχει ελληνικούς χάρτες της προκοπής; Φωνητικές εντολές;
-
Δεν ξέρω , αλλά είναι της Magneti Marelli με έγχρωμους 3D χάρτες , καμία σχέση με αυτό που μπαίνει στο Bravo.
To δε σύστημα παρκαρίσματος που διαφημίζουν για την Α class , αν θυμάμαι καλά χρειάζεται ελεύθερο χώρο +1,20 μ. από το μήκος του αυτοκινήτου ενώ της Delta ,που παρουσιάστηκε πρώτο και δε διαφημίστηκε αρκετά , χρειάζεται 5,20 μ. δηλαδή + 0,70 μ. από το μήκος του αυτοκινήτου.Άρα κάνει πιο δύσκολους ελιγμούς και γι΄αυτό το θεωρώ εξελιγμένο.
Γενικά τα ηλεκτρονικά της είναι αρκετά εξελιγμένα.Με το Corolla έπιανα ένα σταθμό στα Τέμπη ενώ τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα με το βασικό ραδιόφωνο χωρίς να έχω βάλει το ηχοσύστημα της Bose.
Εγώ έπρεπε να ήμουν πωλητής με τόσο που το έχω ψάξει.
To navigator κοστίζει περίπου 1.000Ε ή 900Ε.Συμφέρει αν έχεις βάλει το σύστημα Blue & Me , oπότε πληρώνεις τη διαφορά δηλαδή περίπου 500Ε.Φαντάζομαι να έχει όλους τους Ευρωπαικούς χάρτες.Αλλά πάλι τους χάρτες τους κατεβάζεις από το Ιντερνετ και τους περνάς και μόνος σε ένα απλό που έχω (aftermarket).Απλά δεν είναι τόσο όμορφο όπως το εργοστασιακό γιατί το κολλάς στο παρμπρίζ συν ότι πρέπει να το φορτίζεις συχνά. -
Το θέμα είναι ότι δεν νομίζω να μπορείς να περάσεις χάρτες και λογισμικό τρίτων εταιρειών στο εργοστασιακό σύστημα, ενώ με ένα απλό σύστημα GPS των 200-300 ευρώ βάζεις ό,τι θες και το αντικαθιστάς όποτε θες αν χαλάσει χωρίς μεγάλο κόστος.
Έτσι, αν είναι να βάλεις εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης, αυτό θα πρέπει να είναι εξαρχής πολύ καλό. -
Aφού έχει θύρα usb γιατί να μην μπορείς;
Θα κοιτάξω σπίτι το manual να δω αν γράφει κάτι.
Πρέπει να υπάρχει θύρα SD (όπως στις φωτογραφικές) πάνω από το usb στο οποίο φορτώνεις χάρτες ως εικόνες.Πρέπει να υπάρχει και στη δικιά μου παρόλο που δεν έχω το Νav .
Πάντως το nav της Μagneti πρέπει να είναι από τα κορυφαία εργοστασιακά.
http://www.magnetimarelli.com/_modules/download/download/CS_MMarelli_x_Lancia_Delta_DEF_ENG.pdf -
Οι χάρτες στο εργοστασιακό είναι σε κάρτα μνήμης, οπότε κάπως θα γίνεται να βάλεις χάρτες από άλλη εταιρία.
-
Θα πρέπει να είναι συμβατά τα μηχανήματα άπ' όπου γίνεται η ανταλλαγή των χαρτών. Πχ Opel και BMW φορούν συμβατά Navi και οι χάρτες της BMW παίζουν στο DVD90.
-
Επίσης αυτό που έχω βάλει της Garmin έχει οθόνη 3'' ενώ το εργοστασιακό είναι 6,5''
-
Θα πρεπε να απαγορέψουν το πορνό στο facebook.......
Σλουρπ σλουρπ...
-
Σύμφωνα με την Alba από Φεβρουάριο ανοίγουν οι κωδικοί για τον 1.8ΤΒ με 200 άλογα στις 4.750 σ.α.λ.
-
Καλοοο!!!
εχει πλακα παντως που στο thred GolfVIαναφερθηκε το πρωτο κρουσμα για πτωση παραθυρου και κανενας δεν μιλησε...περασε στο ντουκου
αν ειχε αναφερθει κατι τετοιο για ενα ιταλικο..... -
Limited_one ασ'το μην ασχολείσαι.Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα των τρώνε οι κότες.
Κρίμα για τον ιδιοκτήτη.Μηχανές είναι , κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τι θα του τύχει. -
εχεις δικιο αλλα...εγω την εχω πατησει με το polo και ειναι αστα...
ειδικα αν εχεις πραγματα στο αυτοκινητο και δεν κλειδωνει και εχεις δουλεια στο κεντρο...
ηττααα -
Αυτό είναι Alba το βασισμένο στην Delta κουπέ που θα έμπαινε απέναντι στο ΤΤ;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτό είναι Alba το βασισμένο στην Delta κουπέ που θα έμπαινε απέναντι στο ΤΤ;
Απο πλαγια ειναι ολοιδιο σουλουπι με το ΤΤ...
-
Έχουν οι δ όργανο ένδειξης υπερπλήρωσης του turbo?
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτό είναι Alba το βασισμένο στην Delta κουπέ που θα έμπαινε απέναντι στο ΤΤ;
Καμία σχέση.Το σχέδιο είναι φρούτο του οίστρου κάποιου γραφίστα μάλλον.Ξέρεις πόσα ανάλογα σχέδια κυκλοφορούν στο net με αναβιώσεις παλαιών μοντέλων Lancia;
Καταρχήν δεν υπήρχε ποτέ δεδηλωμένη πρόθεση να δημιουργηθεί αυτοκίνητο από τη Lancia στην τυπολογία του ΤΤ.
Πάντως κυκλοφόρησε αυτές τις μέρες ένα σχεδιάκι,σκιτσαρισμένο προφανώς από τον ex capo di centro stile Lancia,Mike Robinson και νυν συνεργάτη του περιοδικού quattroruote,το οποίο υποτίθεται ότι ανήκει στην 'deltina',με σχόλια ότι είναι διακαής πόθος του CEO Lancia,Olivier Francois να εμφανιστεί στην Γενεύη.
Προφανώς πρόκειται για bufala που λένε και οι ιταλοί,αλλά η συγκυρία δεν πρέπει
να περνά απαρατήρητη.Το σχέδιο και η φημολογία εμφανίστηκαν ακριβώς με την ανάληψη από τον Francois καθηκόντων υπεύθυνου marketing όλων των brands του ομίλου.
H τρίθυρη Delta (το deltina είναι όρος του Francois),βασίζεται στο πάτωμα small (ΜiTo δηλ. με αυξημένο μεταξόνιο)για να καλύπτει το κενό μεταξύ της αποκλειστικά πεντάθυρης νέας Ypsilon και της υπάρχουσας Delta. -
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Έχουν οι δ όργανο ένδειξης υπερπλήρωσης του turbo?ναι στη κεντρικη οθονη στον πινακα οργανων.
-
Άψογο φαίνεται. Μακάρι...
Lancia Delta 2008