-
Ο χρήστης stratospuma έγραψε:
Ως αυτοκινητικός 'εξάδελφος' σου εύχομαι καλορίζικος-καλοτάξιδος-αγρατζούνιστος και σε καλωσορίζω στη οικογένεια των σπορτίβ φόρντ. Σίγουρα θα ξέρεις ότι τα αυτοκίνητά μας βασίζονται στο ίδιο σασί(και ίδιο με το προηγούμενο φιέστα)και-υπολογίζω- ότι θα έχουν παρόμοιο στήσιμο-αίσθηση και ώς εκ τούτου μπορώ να πώ ότι η επιλογή σου θα σε αποζημιώσει τα μέγιστα. Την περασμένη Κυριακή έκανα τον Αχλαδόκαμπο μία ακόμη φορά, και στον συστήνω ανεπιφύλακτα. 'μας' ταιριάζει γάντι. Επίσης σε καλώ να γραφτείς και στο δικό μας κλάμπΦίλε Στράτο ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Πιστεύω ότι το SportKa είναι, επί της ουσίας, το σημερινό Puma και κρίμα που δεν το έβγαλαν σαν «πραγματικό» κουπέ, κάτι σαν το StreetKa με hardtop, αν έχεις δει. Οι βασικές διαφορές με το Puma θα πρέπει να είναι στην κατανομή βάρους και στις στροφές «σωστής» απόκρισης του κινητήρα.
(Στον Αχλαδόκαμπο, πόσες φορές πάτησες φρένο? Μία, μπαίνοντας στην Τρίπολη, έτσι?)
Ευχαριστώ για την πρόσκληση στο Puma Club και είναι κάτι που το έχω στο νου μου. Αυτό το άνοιγμα προς τους (λίγους προς το παρόν...) κατόχους SportKa νομίζω ότι πρέπει να γίνει και λίγο πιο «επίσημα» (εύρεση τηλεφώνων από αντιπροσώπους και προσωπική επικοινωνία ίσως? Ας μην ξεχνάμε ότι όλοι όσοι παίρνουν SportKa το κάνουν συνειδητά ).
-
Καταρχάς καλορίζικο!
Και κατά δεύτερον,να πω ότι το είχα ακούσει αλλά δεν φανταζόμουνα τόσο 'καθαρόαιμο' ώστε να μιλάμε για σύγκριση με 106 Rallye!Πραγματικά περαιτέρω εντυπώσεις θα ήταν ενδιαφέρουσες,έστω και ακαδημαϊκά για μας τους υπολοίπους. -
Επιτέλους,ήρθε!!!
Καλοτάξιδο και καλές απολαύσεις πίσω από το τιμόνι,είμαι σίγουρος ότι θα σου τις προσφέρει! -
Καί μήν ξεχνάς τήν πίστα γιά κανένα 'χρονομετρημένο' έτσι;
Οσο γιά τό άν θά ανέβεις σι'απάν στήν 'παγουρία',μήν ξεχάσεις τήν διαδρομή από Ιωάννινα γιά Καλπάκι.Στροφάρες,άδειος δρόμος καί καταπληκτική φύση. -
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Πραγματικά περαιτέρω εντυπώσεις θα ήταν ενδιαφέρουσες,έστω και ακαδημαϊκά για μας τους υπολοίπους.Αν ήταν εντυπώσεις για την 911 θα ήταν ακαδημαϊκό το ενδιαφέρον μας. Με το απόλυτα λογικό κόστος του SportKa όμως μπορούν αρκετά εύκολα πολλοί από εμάς να το χαρούν από κοντά! Άρα οι εντυπώσεις αυτές ξεφεύγουν από το να είναι ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος και γίνονται πρακτικού ενδιαφέροντος!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Με το απόλυτα λογικό κόστος του SportKa όμως μπορούν αρκετά εύκολα πολλοί από εμάς να το χαρούν από κοντά!Πιο συγκεκριμένα, η βασική τιμή αγοράς είναι 12900Ε αλλά θα πρέπει να προσθέσει κανείς 350Ε (αν θυμάμαι καλά ) για μεταλλικό χρώμα, γιατί το μόνο μη-μεταλλικό είναι ένα βαρετό μπλε (όχι αυτό που έχει στο προσπέκτους, ένα πιο σκούρο). Τα περισσότερα που πωλούνται είναι φυσικά Imperial Blue ή Μαύρο.
Η τιμή λοιπόν είναι συγκρίσιμη (εν σχέσει και με τον εξοπλισμό) με το συγχωρεμένο το Rallye, ενώ είναι και ουσιαστικά η χαμηλότερη ανάμεσα στα μικρά Gti.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Καί μήν ξεχνάς τήν πίστα γιά κανένα 'χρονομετρημένο' έτσι;Ύπαγε οπίσω μου!!!
Οσο γιά τό άν θά ανέβεις σι'απάν στήν 'παγουρία',μήν ξεχάσεις τήν διαδρομή από Ιωάννινα γιά Καλπάκι.Στροφάρες,άδειος δρόμος καί καταπληκτική φύση.
Αυτό μάλιστα! Θα ξανακοιτάξω τους χάρτες μου!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πραγματικά περαιτέρω εντυπώσεις θα ήταν ενδιαφέρουσες,έστω και ακαδημαϊκά για μας τους υπολοίπους.
Αν ήταν εντυπώσεις για την 911 θα ήταν ακαδημαϊκό το ενδιαφέρον μας. Με το απόλυτα λογικό κόστος του SportKa όμως μπορούν αρκετά εύκολα πολλοί από εμάς να το χαρούν από κοντά! Άρα οι εντυπώσεις αυτές ξεφεύγουν από το να είναι ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος και γίνονται πρακτικού ενδιαφέροντος!
Για να πω την αλήθεια το έθεσα εγωιστικά εννοώντας τον εαυτό μου.Ακαδημαϊκό λοιπόν για μένα,που είμαι στο ψάξιμο για δίλιτρο GTi και άρα διαφορετική κατηγορία.Παρόλα αυτά είμαστε πάντα 'διαβασμένοι'.Πού ξέρεις,αν πετύχω και κανένα στο δρόμο να ξέρω περί τίνος πρόκειται μη γίνω και ρεζίλι
-
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ και καλά στριφτερά χλμ. Βασίλη.
Δεν μου λες τώρα που είμαστε οι 2 μας? Σου έδωσα τις ρεπρίζ του 106 16V(παρεπιπτόντως όλες ήταν του GTi) για να γίνουμε ρεζίλι της κοινωνίας? Με τι μούτρα θα αντικρύσω τα άλλα αυτ/τα τώρα που τρώω ξύλο από sportKA?
Για όσους δεν γνωρίζουν το sportKa έχει πιο κοντές σχέσεις και είναι πιο ελαφρύ από το 106!Ίσως το καλύτερο σημείο εξωτερικά στο αυτοκίνητο να είναι η εξάτμιση!!!!
Στις φωτό των 4Τ με χάλασε το τιμόνι με τις 2 ακτίνεςΑνυπομονώ να το στρώσεις να πάμε καμιά βόλτα
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ και καλά στριφτερά χλμ. Βασίλη.Νασαι καλά Αντώνη!
Δεν μου λες τώρα που είμαστε οι 2 μας? Σου έδωσα τις ρεπρίζ του 106 16V(παρεπιπτόντως όλες ήταν του GTi) για να γίνουμε ρεζίλι της κοινωνίας? Με τι μούτρα θα αντικρύσω τα άλλα αυτ/τα τώρα που τρώω ξύλο από sportKA?
Για όσους δεν γνωρίζουν το sportKa έχει πιο κοντές σχέσεις και είναι πιο ελαφρύ από το 106!Πάντως και οι ρεπρίζ που είχα από το Drive, και αφορούσαν το Rallye, ήταν παρόμοιες. Προφανώς τα +15-20 κιλά του Gti δεν παίζουν τόσο ρόλο όσο το κοντό κιβώτιο και ο οχταβάλβιδος κινητήρας (που αποδίδει καλύτερα χαμηλά και στις μεσαίες).
Αν θυμάμαι πάντως το 8V είχε και αυτό καλύτερες ρεπρίζ από το 16V. Έτσι είναι? Κάποιος από την τρελοπαρέα του Νίκου θα μπορεί να δώσει πληροφορίες...
Ίσως το καλύτερο σημείο εξωτερικά στο αυτοκίνητο να είναι η εξάτμιση!!!!
Κακίες...
Στις φωτό των 4Τ με χάλασε το τιμόνι με τις 2 ακτίνες
Κι'όμως τελικά είναι πολύ βολικό, όσο χοντρό πρέπει και με μαλακό 'τρυπητό' δέρμα. Δεν είναι σαν το Sparco Chrono που έχω στη Sprint αλλά μη τα θέλουμε και όλα δικά μας.
Ανυπομονώ να το στρώσεις να πάμε καμιά βόλτα
Εγώ να δεις πως ανυπομονώ! Η βόλτα μπορεί να είναι μεγάλη, αρκεί να ανοίξει και ο καιρός... χμμμμ... τι λες να βουτήξουμε και τον Κουμπάρο και να πάμε στην 'παιδική χαρά' (Μπράλο προς Ιτέα)?
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
χμμμμ... τι λες να βουτήξουμε και τον Κουμπάρο και να πάμε στην 'παιδική χαρά' (Μπράλο προς Ιτέα)?.....άλλο που δεν θέλει και ο Κώστας δεν θα δυσκολευτούμε να τον πείσουμε καθόλου
...ερε γλέντια που θα κάνουμε... -
Στο κέντρο πίσω παρατήρησα ένα παράξενο φως?
Τι είναι αυτό? -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Στο κέντρο πίσω παρατήρησα ένα παράξενο φως?
Τι είναι αυτό?Το φως της όπισθεν!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Στο κέντρο πίσω παρατήρησα ένα παράξενο φως?
Τι είναι αυτό?Το φως της όπισθεν!
Αααα!!!
Πλάκα έχει!
Περιμένεις ότι θα ανάψει κανένα afterburner !
Πρωτότυπη ιδέα πάντως
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Περιμένεις ότι θα ανάψει κανένα afterburner !
Καί πού να τό δείς,νά 'μπαίνει' σέ...WARP SPEED 5!!!
-
Στο πρωτότυπο, εκεί που είναι τώρα το φως της όπισθεν ήταν η απόληξη της εξάτμισης, οπότε το έκανε ακόμη πιο ενδιαφέρον!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Στο πρωτότυπο, εκεί που είναι τώρα το φως της όπισθεν ήταν η απόληξη της εξάτμισης, οπότε το έκανε ακόμη πιο ενδιαφέρον!Τελικά διαπίστωσαν ότι είναι πολύ ακριβό να το υλοποιήσουν
Και άφησαν την BMW να το κάνει πρώτη (στο ΜΙΝΙ).
Το πρωτότυπο 'next generation' Ka είχε και άλλο εσωτερικό, επίσης ακριβό, no way είπαν οι λογιστές, έμεινε το παλιό.
-
Καλοτάξιδο Βασίλη,
Μια Μοσχοκαρυά παρακαλώ...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Μια Μοσχοκαρυά παρακαλώ...
Εφτασεεεεει!!!!
(Θέλεις να την κάνω με ανοιχτά ή κλειστά τα μάτια? )
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Οσο γιά τό άν θά ανέβεις σι'απάν στήν 'παγουρία',μήν ξεχάσεις τήν διαδρομή από Ιωάννινα γιά Καλπάκι.Στροφάρες,άδειος δρόμος καί καταπληκτική φύση.
Αυτό μάλιστα! Θα ξανακοιτάξω τους χάρτες μου! [/quote]
Λοιπών,άκου.
Η διαδρομή είναι:Γιάννενα-Καλπάκι-Κόνιτσα-Επταχώρι-Τσοτύλι-Νεάπολη-Γρεβενά-Κρανιά-Μέτσοβο-Γιάννενα.
Η διαδρομή από Επταχώρι μέχρι Γρεβενά είναι οδηγικά αδιάφορη,οπότε μπορείς από Κόνιτσα νά πάς στό Δίστρατο(Βασιλίτσα)-Σμίξη-Γρεβενά,αλλά άν ρωτώντας μάθεις ότι τό κομμάτι γιά Δίστρατο έχει στρωθεί μέ άσφαλτο.
Αυτή η διαδρομή διασχίζει τήν Γκαμήλα,τόν Σμόλικα,τό Βόϊο,καί τά Χάσια όρη.Καί πρέπει νά τήν κάνεις δύο φορές.Μία οδηγώντας γρήγορα,καί μία αργά,γιά νά θαυμάσεις τά τοπία.
Πόσο Kaκό είναι το μικρό;