-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Καλά την παλεύουν εκεί στην Toyota;Μάλλον όχι...Συγγνώμη για τον τρόπο της έκφρασης αλλά για ένα 1000άρι από την Τoyota να χρειάζεται να δώσει κάποιος 13000 ευρώ...είναι άνω ποταμών...από iQ ραδικιού εκεί στην Toyota αν και ξέρουν ότι υπάρχουν οι πιστοί της φίρμας που θα το αγόραζαν ακόμα και αν κόστιζε 20χιλιάρικα...Άρα οι της Toyota δεν έχουν πρόβλημα με το δικό τους IQ, απλά εκμεταλλεύονται των αγοραστών τους.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Καλά την παλεύουν εκεί στην Toyota;Μάλλον όχι...Συγγνώμη για τον τρόπο της έκφρασης αλλά για ένα 1000άρι από την Τoyota να χρειάζεται να δώσει κάποιος 13000 ευρώ...είναι άνω ποταμών...από iQ ραδικιού εκεί στην Toyota αν και ξέρουν ότι υπάρχουν οι πιστοί της φίρμας που θα το αγόραζαν ακόμα και αν κόστιζε 20χιλιάρικα...
Άρα οι της Toyota δεν έχουν πρόβλημα με το δικό τους IQ, απλά εκμεταλλεύονται των αγοραστών τους.
Ευτυχώς που δεν είμαι ένας από αυτούς...
-
παιδια η toyota το εχει πιασει το νοημα ξερει σε ποιουυς πουλαει και τι. Εγω ειδα ενα iq στην Εθνικη οδο με αυτοκολητα περιοδικου ηταν πολυ ωραιο και πηγαινε κομματια ηταν ομορφο σβελτο και γκαζιαρικο χα χα
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Καλά την παλεύουν εκεί στην Toyota;Μάλλον όχι...Συγγνώμη για τον τρόπο της έκφρασης αλλά για ένα 1000άρι από την Τoyota να χρειάζεται να δώσει κάποιος 13000 ευρώ...είναι άνω ποταμών...από iQ ραδικιού εκεί στην Toyota αν και ξέρουν ότι υπάρχουν οι πιστοί της φίρμας που θα το αγόραζαν ακόμα και αν κόστιζε 20χιλιάρικα...Μου θυμιζεις τον μπαμπα μου που ολα τα αξιολογει με τα κυβικα και το μηκος(φιλικα παντα)
Δεν ειναι ετσι παιδια,στο iq και στο Smart εχει πεσει πολυ δουλεια και εχουν εξελιχθει μονα τους,δεν δανειζονται ουτε ενα κουμπακι απο τους υπολοιπους κοινους θνητους,και περαν τουτου βρισκεται το καθενα απο αυτα σε μια κατηγορια μονο του και οποιαδηποτε συγκριση με supermini ειναι ατυχης.Προσωπικα θεωρω οτι και τα δυο τα αξιζουν τα λ7 τους -
Στο τελευταίο τεύχος του Autobild έχει τους τωρινούς και μελλοντικούς ανταγωνιστές του IQ από όλες τις εταιρείες. Η εντύπωση που κυριαρχεί είναι ότι το μικρό Τογιότα θα είναι ακριβότερο όλων και μάλιστα με ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ διαφορά σε πολλές περιπτώσεις. Για το μόνο μικρό που δεν κάνει πρόγνωση τιμής είναι το επερχόμενο Audi E1.
Πρέπει να είναι η μοναδική φορά στην ιστορία (εγώ τουλάχιστον δεν θυμάμαι ποτέ κάτι αντίστοιχο) που όχημα Τογιότα είναι ακριβότερο όλων των ανταγωνιστών του στην κατηγορία του.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Πρέπει να είναι η μοναδική φορά στην ιστορία (εγώ τουλάχιστον δεν θυμάμαι ποτέ κάτι αντίστοιχο) που όχημα Τογιότα είναι ακριβότερο όλων των ανταγωνιστών του στην κατηγορία του.Toyota Aygo, Citroen C1, peugeot 107. Πάλι το Aygo είναι πιο ακριβό απ᾽ όλα...
-
Το Aygo δεν είναι ακριβότερο από τα τρίδυμα σε όλα τα μοντέλα, οι δε διαφορές στις τιμές είναι πολύ μικρές.
Στην περίπτωση του IQ μιλάμε για χοντρές διαφορές σε σχέση με τον οποιοδήποτε από ένα πακέτο τουλάχιστον 12 εταιρειών. -
Κάλα ίσως να έχω άδικο γιατί δεν ξέρω με κάθε εξοπλισμό τι γίνεται. Ωστόσο δεν έχω διαβάσει το περιοδικό, αλλά μιλάμε για 3+1 άτομα ή ακόμα καλύτερα 4 άτομα να χωράνε στο καθένα από αυτά τα μελοντικά; Σε διαστάσεις πάντα ανάμεσα iQ και Smart; Και θα συμφωνήσω με τον φίλο nosferatu_gr που λέει ότι ανήκουν σε ξεχωριστή κατηγορία. Γιατί μόνο αν ήταν ελάχιστες οι διαφορές μεγέθους θα μιλούσαμε για ίδια κατηγορία (τάξεως άντε το πολύ 5 σε μήκος και σε πλάτος). Απλά λέμε αυτά τα 2 τα μικρότερα αμάξια που έχουν βγει, γι αυτό γίνονται οι συγκρίσεις. Αλλιώς θα μπορούσαμε να μιλάμε και για συγκρίσεις 500αράκι και iQ.
-
Κατάφερα να μπω μέσα στο όχημα.
Εντυπώσεις.
Α. Υλικά. Είναι πολύ καλά. Ο διακόπτης της πόρτας του συνοδηγού θύμιζε λίγο Starlet αλλά η υφή των υπόλοιπων υλικών υπόσχεται πολλά.
Β. Εργονομία. Τα καθίσματα είναι πράγματι πολύ λεπτά αλλά η λύση της μη αυτόματης επαναφοράς του καθίσματος εκτός και αν ήταν το αποτέλεσμα της μείωσης του μεγέθους είναι λάθος.
Γ. Χώροι. Με τα καθίσματα κάτω πρακτικά μπορεί κάποιος να πάρει πολλά πράγματα από το ΙΚΕΑ. 3 άτομα κάθονται αλλά το ανήλικο πίσω μου απλά δεν μπορεί να ζήσει εκτός και αν δεν έχει πόδια.
Δ. Αίσθηση. Πολύ φαρδύ για το μήκος του. Είναι εντυπωσιακό το πόσο κοντά είναι τα πίσω καθίσματα και ο αερόσακος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών τουλάχιστον επιβεβλημένος.
Ε. Εξοπλισμός. Στη γυμνή έκδοση θεωρώ ότι δεν του λείπει τίποτα. Το όχημα έχει και το VSC και στοιχίζει με όλα από 13500 ευρώ (πινακίδες, ξύδια μύδια) γυμνό ή 14700 στην έκδοση Iq+. Κοστολογικά θα προτιμούσα το MMT στην τιμή του δέρματος στο σαλόνι (700 ευρώ) και όχι στα 1200 ευρώ.
ΣΤ. Θα πουλήσει. ΙΜΗΟ τουλάχιστον στο Κολωνάκι ναι. Πολύς κόσμος ενδιαφέρεται.
Περισσότερα όταν το οδηγήσω.
-
Καλησπερα σε ολους ....
Εχω μερικες ερωτησεις για αυτους τους τυχερους που εχουν καταφερει να το δουν και απο κοντα .....
-
Ενας οδηγος υψους 1,90 βολευεται στην ηεση του οδηγου ?
-
το ΜΜΤ συμπεριλαμβανει HILL HOLDER assist σαν το ημιαυτοματο του SMART ?
-
H Αναδιπλωση των πισω καθισματων δημιουργει επιπεδο χωρο φορτωσης ή οχι ? Η Πλατη των πισω καθισματων εχει μεταλλικη επενδυση για να αντεχει αφου με το σχεδον μηδενικο σωρο αποσκευων τα πισω καθισματα θα ειναι συχνα αναδιπλωμενα ?
-
Οι δερματινες επενδυσεις αφορουν μονο τα καθισματα ή και καποια τμηματα στο εσωτερικο των πορτων ?
Ευχαριστω εκ των προτερων για την βοηθεια σας
ChrisK
-
-
Ο χρήστης chrisk1967 έγραψε:
Καλησπερα σε ολους ....Εχω μερικες ερωτησεις για αυτους τους τυχερους που εχουν καταφερει να το δουν και απο κοντα .....
-
Ενας οδηγος υψους 1,90 βολευεται στην ηεση του οδηγου ?
-
το ΜΜΤ συμπεριλαμβανει HILL HOLDER assist σαν το ημιαυτοματο του SMART ?
-
H Αναδιπλωση των πισω καθισματων δημιουργει επιπεδο χωρο φορτωσης ή οχι ? Η Πλατη των πισω καθισματων εχει μεταλλικη επενδυση για να αντεχει αφου με το σχεδον μηδενικο σωρο αποσκευων τα πισω καθισματα θα ειναι συχνα αναδιπλωμενα ?
-
Οι δερματινες επενδυσεις αφορουν μονο τα καθισματα ή και καποια τμηματα στο εσωτερικο των πορτων ?
Ευχαριστω εκ των προτερων για την βοηθεια σας
ChrisK
-
Ναι χωράς (εγώ είμαι και 110 κιλά και χωρώ και στο κάθισμα κατά την εγκάρσια διεύθυνση)
-
Δεν γνώριζαν κάτι σχετικό.
-
Ο χώρος φόρτωσης πρακτικά δεν υφίσταται χωρίς αναδίπλωση.
-
όπως είδα αφορά τα καθίσματα.
-
-
Eυχαριστω για τισ πληροφοριες .....
Αξιζει η δερματινη επενδυση ή και το υφασμα ειναι ικανοποιητικο ?
Επισης γνωριζετε εαν η πλατη των πισω καθισματων ειναι μεταλλικη ?
Το αυτοκινητο ειναι ουτως ή αλλως ακριβο και προσπαθω να βρω την χρυση τομη ....Οι δερματινες επενδυσεις προσφερονται σαν εχτρα στην βασικη εκδοση ή μονο στην πριμιουμ ?
Σας ζαλισα το ξερω ....
-
Το δέρμα είνα έξτρα και στις δύο εκδόσεις περί τα 800€.
Δεν ξέρω αξίζει το αμάξι τόσα χρήματα; Δηλαδή σκεφτόμουν για scirocco αλλά επειδή είχαμε ήδη ένα μεγάλο αμάξι στην οικογένια σαν βασικό πιστεύω ένα μικρό θα ήταν καλύτερο για 2ο για μέσα στην πόλη. Αλλα αξίζει +3000 για μία θέση έναντι του σμαρτ; Έχω αμφιβολίες...
-
Συμφωνω και εγω οτι ειναι υπερτιμημενο αλλα θεωρητικα ειναι πιο συγχρονο και τα σχολια που διαβαζω τοσο καιρο για αυτο ειναι κατα βαση θετικα ( Τα θετικα ειναι περισσοτερα απο τα αρνητικα ) ....
Νομιζω οτι το : δεν θα το προτιμησει καποιος για την εχτρα θεση αλλα για την πιο προσεγμενη τεχνολογια ( Δισκοφρενα πισω , καλυτερη συμπεριφορα του ESP ktl ) . Αλλωστε η εκδοση των 70 ιππων με παρομοιο επιπεδο εξοπλισμου - PULSE για το SMART - κοστιζει σχεδον το ιδιο και στα δυο αυτοκινητα .....
και με την Toyota δεν νομιζω να υπαρξουν ποτε παραπονα after sale .....
Θα το καταπινα παντως ευκολοτερα εαν ξεκινουσε απο πιο χαμηλα ....
-
Exω την εντυπωση οτι το IQ θα υπερτερουσε του ΣΜΑΡΤ στον τομεα αυτον ....Και νομιζω στην αναλυτικη παρουσιαση των 4 τροχων ( τευχος Δεκεμβριου ) αναφερει δισκοφρενα στον πισω αξονα στα σχολια τους για την λειτουργια του ESP . Δεν αναφεροντουσαν στα πετρελαιοκινητα συγκεκριμενα .....
Θα το ξαναδιαβασω το αρθρο ξανα ....
-
Τελικα τα δισκοφρενα ειναι στανταρτ ή οχι ? Υπαναχωρησαν μεσα σε ενα μηνα ή οι 4 τροχοι ηταν παραπληροφορημενοι ?
Μπορει να μην ειναι η τρομακτικη διαφορα αλλα σε βαζει σε υποψιες ..... -
εγω νομιζω οτι ειναι πολλα τα λεφτα που ζηταει η τογιοτα και δεν πα να χει οτι εξοπλισμο θελει.
-
Σε αυτή την τιμή... φοβάμαι οτι θα πάει άκλαφτο...
-
Εγώ πάλι δεν το φοβάμαι καθόλου. Ειδικά από τις δηλώσεις των ιθυνόντων του πρότζεκτ (σχεδίου εργασίας στα ξενόφερτα) φαίνεται ότι δεν στοχεύουν στην πρωτιά των ταξινομήσεων.
Τογιότα, μικρό και statement αυτοκίνητο αποκλείεται να πάει στραβά.
-
Σου άρεσε σε μωβ? Γιατί σε άσπρο είναι κατα πολύ καλύτερο.
Toyota IQ