-
.. και... γενικως της πλαγιας οδου!
-
Με 10.000 ευρώ δηλαδή παίρνουμε Insignia; Κρατήστε μου ένα svp
-
γραψε λαθος
-
τεστ από τέλη του μήνα και αν , όπως με ενημερώσανε χτες στον αντιπρόσωπο της Λ.Βουλ/νης.
Και αν πρόκειται για το turbo πιο μετα , καθώς τώρα μπαίνει στην γραμμή παραγωγής. -
Περασα χθες απο μια αντιπροσωπεια Οπελ και ειδα για πρωτη φορα το αμαξι απο κοντα.Απο μπροστα και μεσα το αμαξι ειναι αλλου,ειναι παρα πολυεντυπωσιακο ,απο πισω οχι και τοσο.Ειδικα τα οργανα και η κονσολα του ειναι παρα πολυ εντυπωσιακα και θυμιζουν αμαξι πολυ μεγαλυτερης κατηγοριας.Βεβαια,εχει τοσο πολλα κουμπακια που χρειαζεται χαρτη για να μην χαθεις
-
Συμφωνώ μαζί σου , πίσω με χαλάει λιγάκι , αλλά σχεδόν σε κανένα αμάξι δεν ταίριαξε το γούστο μου όσον αφορά το εμπρός και το πίσω μέρος , οπότε πάω πάσο....
-
Μπήκα και το είδα. Όμορφο αυτοκίνητο και κρύβει καλά το μέγεθός του. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι το τιμόνι (λίγο μογγολοφέρνει ) και μου έκανε αρνητική εντύπωση πως έτριζαν όλες οι εσωτερικές χειρολαβές στις πόρτες μόλις πήγαινες να κλείσεις την πόρτα.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
μου έκανε αρνητική εντύπωση πως έτριζαν όλες οι εσωτερικές χειρολαβές στις πόρτες μόλις πήγαινες να κλείσεις την πόρτα.Δεν πρόσεξα κάτι τέτοιο στις 2 εκδόσεις που είχα δει στην έκθεση στο Ελληνικό. Ίσως λόγω λιγότερης ησυχίας, ίσως λόγω των συγκεκριμένων αυτ/των.... Για πόσο έντονο τρίξιμο μιλάμε? Το έχετε προσέξει κι άλλοι?
-
Παίδες, εδώ δεν προσέξατε το twitter που είχε ξεκολλήσει απο την αριστερή πόρτα(Ελληνικό),τι να λέμε τώρα...G. speaking
-
To παρατήρησα κι εγώ...Μόλις πιάσεις τη χειρολαβή και την σφίξεις τρίζει απελπιστικά...
-
Παιδιά είδα το αμάξι χθες από κοντά... μάγκες δεν παίζει το εργαλείο είναι αλλού!
Φαίνεται ότι είναι μεγαλύτερης κατηγορίας, και επίσης δείχνει ιδιαίτερα ξεχωριστό.
Στην Βέροια που το είδα έχουν μείνει μόνο 3 τεμάχια 1600 115ps με δώρο το navi αξίας 1800ε.
Αλλά μου φένεται μικρός ο κινητήρας. Θέλει τουλάχιστον τον 1800 ή ακόμα καλύτερα τον 1600turbo.
Ο πωλητής μου είπε ότι δείνει στα υπόλοιπα το navi μισοτιμής δηλ 800ε, γιατί δεν νοείται Insignia χωρίς την οθονάρα .
Από πίσω αυτό που έχει το μικρότερο χώρο αποσκευών 500 αντι 560λ έχει εντυπωσικό υαλοπίνακα, ιδιαίτερα κομψό και σπορτίφ, για αυτούς που θέλουν κάτι διαφορετικό! -
Ο χρήστης stathispap έγραψε:
To παρατήρησα κι εγώ...Μόλις πιάσεις τη χειρολαβή και την σφίξεις τρίζει απελπιστικά...Ναι , επίσης καίει λάδια και το ρελαντί του κάνει σαν καικι που ρίχνει δίχτυα
Ρε παιδιά συγνώμη , αλλά σε μια έκθεση αυτ/του , όπου σε κάθε αμάξι μπαίνουν 3 με 4.000 ανθρώπους οι οποίοι πατάνε τα διάφορα κουμπάκια που βρίσκουν μπροστά τους λες και δεν έχουν ξαναδει αυτ/το , τι περιμένετε να δείτε?
Δηλαδή βγείκε το συμπέρασμα ότι το εσωτερικό του Insignia είναι κάκιστης ποιότητας?
Δεν λέω , μπορεί να βγει το χειρότερο , αλλά όχι και ακόμα δεν τον βγάλαμε ,Γιάννη τον βαφτίσαμε.. -
Eνδεικτικό είναι για το πόσο αντέχει στην ταλαιπωρία το εσωτερικό.
-
Υπάρχει κάπου σε pdf ή κάτι άλλο ανάλυση για τα τεχνικά χαρακτηριστικά συνδιασμούς κλπ για το isignia ?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eνδεικτικό είναι για το πόσο αντέχει στην ταλαιπωρία το εσωτερικό. -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
To παρατήρησα κι εγώ...Μόλις πιάσεις τη χειρολαβή και την σφίξεις τρίζει απελπιστικά...
Ναι , επίσης καίει λάδια και το ρελαντί του κάνει σαν καικι που ρίχνει δίχτυα
Ρε παιδιά συγνώμη , αλλά σε μια έκθεση αυτ/του , όπου σε κάθε αμάξι μπαίνουν 3 με 4.000 ανθρώπους οι οποίοι πατάνε τα διάφορα κουμπάκια που βρίσκουν μπροστά τους λες και δεν έχουν ξαναδει αυτ/το , τι περιμένετε να δείτε?
Δηλαδή βγείκε το συμπέρασμα ότι το εσωτερικό του Insignia είναι κάκιστης ποιότητας?
Δεν λέω , μπορεί να βγει το χειρότερο , αλλά όχι και ακόμα δεν τον βγάλαμε ,Γιάννη τον βαφτίσαμε..Eγω δεν το παρατήρησα στην Εκθεση Αυτοκινήτου , αλλά στην Δρόμων Καματερού , που πήγα να το δώ.
Οντως τρίζει..Και το αυτοκίνητο ήταν ολοκαίνουριο. Επίσης η επένδυση της μπροστινής κολόνας μόλις την πατήσεις κουνιέται πολύ σαν να μην είναι στερεωμένη καλά. Κατά τα άλλα είναι πανέμορφο!
Αλλά να μην λέμε και τα στραβά? -
Όχι, να μην τα λέμε! Θα κατηγορηθούμε για εγκαθετίλα!
-
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα..
-
Καλό, πολύ όμορφο, ιδιαίτερα εντυπωσιακό...
Και πόσο μήκος είπαμε; 4.83 μέτρα; Ότι πρέπει για Ελλάδα...
Να δω την Αθήνα γεμάτη Insignia ειδικά σε Κυψέλη, Παγκράτι, Καλιθέα κλπ...κλπ...
Χρυσές δουλειές θα κάνουν τα φανοποιεία της Opel με τα 6 χρόνια εγγύηση ...
-
Προς τι τα κακεντρεχή σχόλια ρε παιδια
4.83 μέτρα so what??? Ας το πάρει οποιος το παρει και ας το στουκάρει κάθε μερα.
Με αυτή την λογική μην παίρνουμε μεγάλο αμάξι γιατι δεν θα μπορούμε να το οδηγήσουμε, μην παίρνουμε σπορ γιατι θα βρισκει στις λακούβες, μην παίρνουμε SUV γιατι δεν θα χωράνε στα παρκιν...
Opel Insignia