-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
To αν στην Ελλαδα λογω της φορολογιας το ακορντ ειναι ακριβο αυτο δε σημαινει οτι ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο δειτε λιγο πσοσ κανει στην Γερμανια...http://www.honda.de/content/automobile/ ... sdaten.php' target='_blank' target='_blank
και τις αναλογες εκδοσεις...διαφορα με εδω ακομα και στο 2.4.απλα σημαινει οτι εδω ο Σ το πουλαει πανακριβα και οτι με αυτα τα λεφτα υπαρχουν καλυτερες επιλογες...
Όχι και πολύ φθηνότερα....
Στο 2.4 Automatic Executive μπορεί η αρχική τιμή στη Γερμανία να είναι 34,650 αλλά για να φτάσεις στον εξοπλισμό του Σ πρέπει να προσθέσεις το πακέτο πλοήγησης (2400,00 ευρώ), το πακέτο ασφάλειας (2450,00) και το μεταλλικό (άλλα 530 ευρώ) και να φτάσεις αισίως και εκεί τα 40k.
Εχθές επισκέφτηκα αντιπροσωπεία της HONDA για να δω το Accord. Τελικά είναι αρκετά όμορφο εξωτερικά και τουλάχιστον στα 2 λίτρα μπορείς να βάλεις και το χέρι σου στο χώρο του κινητήρα. Το σχήμα του μου προκάλεσε συνειρμούς με Audi και αυτό είναι αναμφίβολα πολύ θετικό. Ο χώρος αποσκευών υποφέρει λόγω της ανάρτησης πίσω πάντως όσον αφορά το πλάτος. Εσωτερικά είδα την έκδοση Confort και δεν εντυπωσιάστηκα. Μάλιστα δεν έπαιξα καθόλου με διακόπτες και άλλα σχετικά (συγκινησιακά δεν με τράβηξε). Με 23k στο υβριδικό πέρνεις πολύ περισσότερο σε θέμα ποιότητας των υλικών αλλά και σε εξοπλισμό. Ο πωλητής πάντως και προς τιμή του, μερικώς παραδέχτηκε τα εξοπλιστικά ατοπήματα της εταιρείας.
Στο ερώτημα του availability μάλλον δεν πρέπει να πουλάνε και πολύ. Δεν υπήρχε βέβαια η έκδοση Elegance (με το αυτόματο) αλλά υπήρχαν στο σύστημα 4 προς παράδοση (με πινακίδες) και 3 απινακίδωτα στην έκδοση Confort με χρόνο παράδοσης 10~12 εργάσιμες.
ΙΜΗΟ ακόμα μεγαλύτερο ατόπημα του Σ είναι η απόφαση να μην φέρει το 2.4 με το χειροκίνητο κιβώτιο. Καλό τα paddles αλλά αυτοί που θα βάλουν στο μάτι το Accord δεν γουστάρουν Merc. Εκτός των άλλων μιλάμε και για -1500 ευρώ που θα σήμαινε τιμή κάτω από το ψυχολογικό των 40k.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
To αν στην Ελλαδα λογω της φορολογιας το ακορντ ειναι ακριβο αυτο δε σημαινει οτι ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο δειτε λιγο πσοσ κανει στην Γερμανια...http://www.honda.de/content/automobile/ ... sdaten.php' target='_blank' target='_blank' target='_blank
και τις αναλογες εκδοσεις...διαφορα με εδω ακομα και στο 2.4.απλα σημαινει οτι εδω ο Σ το πουλαει πανακριβα και οτι με αυτα τα λεφτα υπαρχουν καλυτερες επιλογες...
Όχι και πολύ φθηνότερα....
ΙΜΗΟ ακόμα μεγαλύτερο ατόπημα του Σ είναι η απόφαση να μην φέρει το 2.4 με το χειροκίνητο κιβώτιο. Καλό τα paddles αλλά αυτοί που θα βάλουν στο μάτι το Accord δεν γουστάρουν Merc. Εκτός των άλλων μιλάμε και για -1500 ευρώ που θα σήμαινε τιμή κάτω από το ψυχολογικό των 40k.
+1
Φαντάζομαι επίσης ότι ο Σ φέρνει ....τα μοντέλα του με όποιον εξοπλισμό τα φέρνει και δεν μπορείς
να επιλέξεις εξτρα ... πχ την ηλιοροφή .... -
ουτε ηλιοροφή εχει το φτηνο.
-
ξέρουμε κανέναν καλό μεταπωλητή του Σ, στην Αθήνα ??
το σήμα (Σ) που βάζει ο γελοίος σε όλα τα αυτοκίνητά του .... λες και
εγώ θέλω να του κάνω διαφήμιση, βγαίνει ??? -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
.....
το σήμα (Σ) που βάζει ο γελοίος σε όλα τα αυτοκίνητά του .... λες και
εγώ θέλω να του κάνω διαφήμιση, βγαίνει ???Το σήμα τοποθετείται εδώ Ελλάδα πριν παραδοθεί το αυτοκίνητο στον πελάτη (όπως συμβαίνει και στο pdi άλλων εταιριών).
Αν ζητήσει ο πελάτης να ΜΗΝ τοποθετηθεί το σήμα, οφείλουν να το σεβαστούν.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
ξέρουμε κανέναν καλό μεταπωλητή του Σ, στην Αθήνα ??το σήμα (Σ) που βάζει ο γελοίος σε όλα τα αυτοκίνητά του .... λες και
εγώ θέλω να του κάνω διαφήμιση, βγαίνει ???Το σήμα είναι αυτοκόλλητο και βγαίνει πανεύκολα...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
+1
Φαντάζομαι επίσης ότι ο Σ φέρνει ....τα μοντέλα του με όποιον εξοπλισμό τα φέρνει και δεν μπορείς
να επιλέξεις εξτρα ... πχ την ηλιοροφή ....Αυτό της μη δυνατότητας παραμετροποίησης ίσως να είναι και θέμα γενικότερης πολιτικής της μαμάς εταιρείας. Στο Accord και να δίδεται η ευκαιρία στη Γερμανία για μόλις 1 ή 2 extra (το μεταλλικό δεν το θεωρώ extra) δεν είναι φυσιολογικό για τη λογική των εκεί dealers.
Μάλλον οι Χονταίοι και για λόγους αξιοπιστίας ακολουθούν ένα Σταλινικό μοντέλο σε θέματα εξοπλισμών.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
ΙΜΗΟ ακόμα μεγαλύτερο ατόπημα του Σ είναι η απόφαση να μην φέρει το 2.4 με το χειροκίνητο κιβώτιο. Καλό τα paddles αλλά αυτοί που θα βάλουν στο μάτι το Accord δεν γουστάρουν Merc. Εκτός των άλλων μιλάμε και για -1500 ευρώ που θα σήμαινε τιμή κάτω από το ψυχολογικό των 40k.Σωστή η παρατήρηση... Πάντως πήρα τηλέφωνο σε αντιπροσωπεία και μου είπαν πως με παραγγελία έρχεται και το χειροκίνητο (βέβαια αναμονή 6μηνο και βάλε). Δεν είναι ό,τι καλύτερο, αλλά τουλάχιστον υπάρχει ως επιλογή.
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
ΙΜΗΟ ακόμα μεγαλύτερο ατόπημα του Σ είναι η απόφαση να μην φέρει το 2.4 με το χειροκίνητο κιβώτιο. Καλό τα paddles αλλά αυτοί που θα βάλουν στο μάτι το Accord δεν γουστάρουν Merc. Εκτός των άλλων μιλάμε και για -1500 ευρώ που θα σήμαινε τιμή κάτω από το ψυχολογικό των 40k.
Σωστή η παρατήρηση... Πάντως πήρα τηλέφωνο σε αντιπροσωπεία και μου είπαν πως με παραγγελία έρχεται και το χειροκίνητο (βέβαια αναμονή 6μηνο και βάλε). Δεν είναι ό,τι καλύτερο, αλλά τουλάχιστον υπάρχει ως επιλογή.
Κάτι παρόμοιο συνέβαινε και με το Jazz. Το Jazz 1.2 βγαίνει με αυτόματο σε όλη την Ευρώπη εκτός από την ελλάδα.
Επίσης δεν θεωρώ την τιμή του Accord ακριβή. Αντίθετα πολύ καλή την βρίσκω. Για κάτω από 30K παίρνεις δίλιτρο οικογενειακό με πολύ καλό εξοπλισμό. Που ειναι το περίεργο?
Πάντως σε αντιπροσωπεία της Honda που έχω ρωτήσει οι ανθρωποι ευγενέστατοι και εξυπηρετικοί ήταν. (άσε που είχαν και ωραία πωλήτρια!!) -
-
Εμπρός μου θυμίζει τον Τυρανόσαυρο REX. Από πίσω δεν λέει τίποτα. Εφόσον υπάρχει το SW δεν βλέπω λόγο ύπαρξης του συγκεκριμένου αμαξώματος....
-
-
Κουκλι...
Honda Accord (2008)