-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Μπορεί βέβαια, να ΄μασταν άτυχοι, δε λέω ότι όλα τα Ford είναι προβληματικά, αλλά δε θέλω να πειραματιστώ παρόλο που το Mondeo είναι κούκλα - αλήθεια 5 άτομα καθίζει πίσω για ταξίδι;Ναι πέντε άτομα άνετα και με πολύ χώρο για τα πόδια. Το καλοκαίρι πήγαμε ταξίδι με αυτό μέχρι το Μονακό και πίσω Θεσσαλονίκη πάλι και ήταν πού ίσυχο και άνετο.
Kαλό!
Έλα, το συνεχίζω...
Και ποιος οδηγούσε; -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Μπορεί βέβαια, να ΄μασταν άτυχοι, δε λέω ότι όλα τα Ford είναι προβληματικά, αλλά δε θέλω να πειραματιστώ παρόλο που το Mondeo είναι κούκλα - αλήθεια 5 άτομα καθίζει πίσω για ταξίδι;
Ναι πέντε άτομα άνετα και με πολύ χώρο για τα πόδια. Το καλοκαίρι πήγαμε ταξίδι με αυτό μέχρι το Μονακό και πίσω Θεσσαλονίκη πάλι και ήταν πού ίσυχο και άνετο.
Kαλό!
Έλα, το συνεχίζω...
Και ποιος οδηγούσε;χαχα
Σόρυ για την παρεξήγηση, αρχικά είχα καταλάβει αν είναι άνετα 5 άτομα γενικά όχι στο πίσω κάθισμα.
Στο μονακό πήγαμε 4 άτομα. -
Με τα κριτήρια που έθεσες καταθέτω και τις δικές μου προτάσεις :
-
Πασάτ (με το 1.8 στα 160 άλογα βγαίνει στα 26 και η πλούσια των 122 στα 22 χιλιάρικα). Αν έχεις ως προτεραιότητα κάποιο γκάζι το οποίο και σου είναι απαραίτητο πέρα από τη σπορ μεριά και στην περίπτωση που όντως υλοποιήσεις ταξίδι με 5 άτομα και αποσκευές. Σε τέτοια περίπτωση με έναν απλό ατμοσφαιρικό των 1.6, 1.8 απλά θα μετακινείσαι. Σε τέτοια βάρη οχημάτων + των 5 επιβατών το τούρμπο είτε μας αρέσει είτε όχι είναι σχεδόν 'απαραίτητο'. Το πασατ όμως είναι λίγο πιο συντηρητικό στα μάτια μου από τα υπόλοιπα.
-
Τουραν με 140 άλογα. Η πλούσια έκδοση είναι στα 25 παρά χιλιάρικα. Προσωπικά μου αρέσει αυτό το αυτοκίνητο πολύ σαν εμφάνιση και νομίζω ότι κάνει για 'οικογενειακή' χρήση από χώρους. Στην έκδοση Cross αποκτά και μια πιο μπρουτάλ εμφάνιση. Δεν είναι τόσο σπορ με την αυστηρή έννοια του όρου κατί το οποίο είναι δύσκολο να συμβιβαστεί με τη λέξη οικογενειακό. Για αυτο γίνονται από όλους 'θυσίες'. Και από εμάς και από τις εταιρίες. έχοντας όμως ως βάση ένα καλό σασί και ένα καλό μοτέρ νομίζω ότι ένα αυτοκίνητο βρίσκεται σε ένα καλό 'δρόμο' προς το σπορ.
-
Το ζετα GT είναι ακριβώς στα 25 χιλιάρικα. Εχεις 170 αλογα με ένα καλό στήσιμο. Τους εσωτερικούς χώρους από ένα Γκολφ + μεγάλο πορτμπαγκάζ και πολύ γκάζι. Νομίζω σου κάνει. Το ότι βγήκε το νέο γκολφ και σε 1 - 1.5 χρόνο ίσως βγει το νέο ζέτα αν δεν σε ενοχλεί νομίζω ότι πρέπει να το δεις. Στο εσωτερικό από γκολφ μην νομίζεις ότι δεν χωράνε 5 άτομα. Άλλωστε συνήθως πίσω πάνε οι γυναίκες οπότε δεν υπάρχει τόσο μεγάλο θέμα για φυσιολογικά ύψη. Εντάξει δεν είναι και πασατ να παίζεις και μπάσκετ αλλά νομίζω ότι με μικρούς συμβιβασμούς στο ζετα κάνεις μεγάλα ταξίδια. Και με 170 άλογα τα κάνεις και γρήγορα.
-
το insignia με τα 180 άλογα βγαίνει στα χρήματα που βρίσκεσαι. Δεν ξέρω τι λέει από στήσιμο αλλά από χώρους, εμφάνιση εξωτερική και άλογα τα πηγαίνει μια χαρά. Είναι και το πιο φρέσκο από όλα, το οποίο σημαίνει οτι θα κρατήσει πιο πολύ στο 'μάτι' αλλά μάλλον θα παίρνεις και μικρότερη έκπτωση από τα παλιότερα.
-
Σουπερμπ με 1.8 στα 160 άλογα. Αχανείς χώροι. Πίσω όντως παίζεις μπάσκετ (ακόμη και αν είσαι ο Σακιλ) και στο πορτ μπαγκάζ χωράνε τουλάχιστον 3 πτώματα (στην περίπτωση που είσαι μαφιόζος και τύχει μια busy night ) ! Μου αρέσει πολύ σαν εμφάνιση και νομίζω ότι είναι μια 'στροφή' στην εμφάνιση όλων των σκόντα. Ενταξει μην περιμένεις σπορ στήσιμο όταν μιλάμε για μια χιλιομετροφάγο λιμουζίνα αλλά με 160 τουρμπισμένα αλογάκια θα βιώνεις ωραία τουρμπίσια ξεσπάσματα.
Συνολικά νομίζω ότι πρέπει να γράψεις σε ένα χαρτί ΠΟΙΟ έχεις ως προτεραιότητα. Το 'σπορ' ή το 'οικογενειακό' (γράφεις ποια είναι η προτεραιότητα στον τίτλο αλλά ισχύει σίγουρα?? ) ? Οταν το οριστικοποιησείς απόλυτα αυτό τότε θα κατασταλάξεις και σε 1-2 μοντέλα και απλά βλέποντας τα από κοντά καταλήγεις και στην τελική σου απόφαση. Επίσης για τις τελικές τιμές καλό θα ήταν να πηγαίνεις αυτοπροσώπως να τις παίρνεις γιατί οι τιμές που βλέπεις στα περιοδικά είναι οι αρχικές και με την 'κρίση' που κυκλοφορεί οι προσφορές δίνουν και παίρνουν ...
Άντε με το καλό και εύχομαι να 'χαρείς' αυτο το ψάξιμο !
-
-
πολύ ωραίο άρθρο , τεκμηριωμένο και καλλογραμμένο , δικαιολογείς το nickname σου φίλε
-
Να σημειώσουμε εδώ πως κανένα από τα παραπάνω δεν καθίζει 5 άτομα στο πίσω κάθισμα για ταξίδι. Ούτε καν 4.
-
κοίτα θεωρητικά τότε μόνο το Audi A-6 ή η Mercedes 600 μπορούν 5 άτομο .
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα , ταξίδι θες να κάνεις , όχι να στίσεις αντίσκηνο.. -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
πολύ ωραίο άρθρο , τεκμηριωμένο και καλλογραμμένο , δικαιολογείς το nickname σου φίλεΤhanks !
Να σημειώσουμε εδώ πως κανένα από τα παραπάνω δεν καθίζει 5 άτομα στο πίσω κάθισμα για ταξίδι. Ούτε καν 4.
Nομίζω υπερβάλλεις λίγο!
Αν μιλάμε για 3 μπασκετμπολίστες ΝΒΑ (σέντερ μιλάω!) πίσω τότε σίγουρα μας χρειάζεται Ες Κλας και πάνω. Αλλά για 3 γυναίκες ή 2 γυναίκες + 1 παιδί τότε πίσω μια χαρά χωράνε πίσω ακόμη και σε ένα ζέτα συν αρκετές αποσκευές πόσο μάλλον δε σε ένα πασατ η σουπερμπ. Αν βέβαια μιλάμε για το γύρο της Ευρώπης με 5 άτομα τότε μάλλον μόνο ένα σουπερμπ μπορεί να αντεπεξέλθει.Νομίζω άλλωστε ότι είμαστε 'περιορισμένοι' στα +- 25 χιλιάρικα όποτε θα πρέπει να γίνουν κάποιοι συμβιβασμοί είτε σε άλογα είτε σε χώρους.
Και η ---- στο ----- και η ψυχή στον παράδεισο ΔΕΝ γίνεται! (λένε στο χωριό μου!)
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Να σημειώσουμε εδώ πως κανένα από τα παραπάνω δεν καθίζει 5 άτομα στο πίσω κάθισμα για ταξίδι. Ούτε καν 4.
Nομίζω υπερβάλλεις λίγο!
Αν μιλάμε για 3 μπασκετμπολίστες ΝΒΑ (σέντερ μιλάω!) πίσω τότε σίγουρα μας χρειάζεται Ες Κλας και πάνω. Αλλά για 3 γυναίκες ή 2 γυναίκες + 1 παιδί τότε πίσω μια χαρά χωράνε πίσω ακόμη και σε ένα ζέτα συν αρκετές αποσκευές πόσο μάλλον δε σε ένα πασατ η σουπερμπ. Αν βέβαια μιλάμε για το γύρο της Ευρώπης με 5 άτομα τότε μάλλον μόνο ένα σουπερμπ μπορεί να αντεπεξέλθει.Νομίζω άλλωστε ότι είμαστε 'περιορισμένοι' στα +- 25 χιλιάρικα όποτε θα πρέπει να γίνουν κάποιοι συμβιβασμοί είτε σε άλογα είτε σε χώρους.
Και η ---- στο ----- και η ψυχή στον παράδεισο ΔΕΝ γίνεται! (λένε στο χωριό μου!)
Μα εγώ δεν έγραψα ότι υπάρχει πρόβλημα με 3 πίσω. Στο Superb μπορεί να χωράνε και 3 NBAers.
-
Σόρυ. Από βιασύνη είδα το '5' σαν '3' !
Ήταν συνέχεια τα λόγια σου από πιο πάνω μάλλον και δεν το συνδύασα !
-
Ίσως κάποιο πολυμορφικό;
Mazda 5
Opel Zafira
Ford S-Max
κτλ -
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Ωραίο το Ford, ακόμα ομορφότερη και πιο καλά 'στημένη' η Alfa, αλλά όχι για μακρόχρονη συμβίωση και πολλά χλμ. (ειδικά τα Escort, Fiesta, Focus έβγαζαν σκουριές και προβλήματα (ηλεκτρικά, υδραυλικά, ψεκασμός) ακόμα και από τον 1ο χρόνο - τουλάχιστο η κακομοίρα η 156 'περπάτησε' 3 χρόνια προτού βγάλει κύλινδρο).Άσχημη η Toyota, αλλά μετά από 450K χλμ 'πάει' ακόμα, και μάλιστα με επιδόσεις σχεδόν σαν αυτές που είχε όταν πρωτοαγοράστηκε!
Το Passat δεν έχει την αξιοπιστία της Toyota (μηχανικά, γιατί το σαλόνι του είναι εκπληκτικής ποιότητας και αντοχής στο χρόνο), ούτε το στήσιμο της Alfa, αλλά νομίζω ότι είναι μια καλή μέση λύση και προσφέρει χώρους, στήσιμο και ανταγωνιστική τιμή (22Κ περίπου το 1.4 TSI).
Το Mazda έχει κι αυτό χώρους και στήσιμο - λέγεται σαν του Mondeo - και ποντάρω στο ότι είναι Ιαπωνικό. Χάνει λίγο σε επιδόσεις, αλλά δεδομένου και του περιορισμένου budget, πρέπει να γίνουν και κάποιοι συμφιβασμοί.
Volvo; Μου φαίνεται ότι απέχει εντελώς από το 'στήσιμο' που θα΄ θελα να ΄χει ένα αμάξι στο δρόμο. Απευθύνεται νομίζω σε πιο συντηρητικούς και ήρεμους οδηγούς από μένα.
Μήν κάνεις το ίδιο λάθος , ή αν θές να το κάνεις άλλαξε τον τρόπο που το εκφράζεις
δηλαδής... : Δεν θέλω ford γιατι είχα άσχημες εμπειρίες στο παρελθόν και δημιούργησαν ψυχολογικό
Αν την ξαναπατήσω δεν θα με συγχωρήσω ποτέ.το ίδιο ισχύει σε εμένα με την Peugeot (406 1,8) και την Mercedes ( C 200 ) .
Αρα δεν θα ξαναπάρω Mercedes .... ? φυσικά και θα ξαναπάρω........
Peugeot ..... όμως όχιΤο focus είναι στον πίνακα αξιοπιστίας 3ο σε ευρωπαικά δεδομένα.
Για το passat δεν λέω γιατι θα σταναχωρεθείς.Πάντως 1 χρόνο μετά με Golf V tsi 140 hp ( 1 μίζα , 5 extra litra λάδια στα 10.000 , παράθυρο οδηγού )
Mondeo 4 χρόνια μετά 88.000 ( μόνο service ).Οσο αφορά το Volvo ... δεν πιστεύω ότι υπάρχουν οδηγικά διαφορές απο το passat για παράδειγμα.
Η ανησυχία δεν μπορεί να έρθει με 122 άλογα και 1400-1500 κιλά . Είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗΕπεδή συμβιβασμό κάπου θα κάνεις ( όλοι λιγο πολύ κάνουμε )
Στα λεφτά αυτά ίσως μπορέσεις το ' 6 ' 2,0 ( αλλα και το 1,8 οκ ειναι - βλέπεις του έκαναν δίαιτα )
Το ίδιο και το Mondeo ( αν μιλάς για το 1,6 ξέχασε το )
Δες και το Α3 sportback ?+1 για το Isignia (στα χαρτιά δείχνει καλύτερο απο όλα)
με τίποτα σκοντα
καμια τεκμηριωση?
Την έχω επαναλάβει 10άδες φορές .... sorry
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
με τίποτα σκοντα
καμια τεκμηριωση?
Την έχω επαναλάβει 10άδες φορές .... sorry
Συγνωμη που δεν εχω κατσει να διαβασω ολα σου τα ποστ
-
Μην αρπάζεσαι.
Αν θές μια γρήγορη απάντηση χωρίς να είναι επουδενή προσβλητική σου λέω ότι απλά δεν μου αρέσουν . -
Ώρε προφέσορα, έχασες το θέμα βρε πως θα ..βαθμολογήσεις τους μαθητές σου;
Μου φαίνεται ότι χάνεσαι κι εσύ σαν και μένα όταν μιλάμε για αμάξια.
5-πορτο είναι must, όπως και το να καθίζει άνετα πίσω 3 παιδιά και να παίρνει (η 5η πόρτα εξασφαλίζει ότι θα μπορείς να τα φορτώνεις κιόλας) τα μπαγκάζια μιας 5-μελούς οικογένειας (όσοι έχουν παιδιά ξέρουν τι εννοώ).
Ξέρω πολύ καλά ότι επιδόσεις δε μπορώ να πάρω με 25Κ, αφού έχω σαν προτεραιότητα τους χώρους, τουλάχιστο όμως θέλω σωστό στήσιμο, κοφτερό τιμόνι και από κει και πέρα ο μόνος που με σταματάει είναι ο ..κόφτης! Εξάλλου το τωρινό μου είναι ένα 306 με 75 αλογάκια και 14+ δλπτα τα 0-100, άμα το δουλεύεις ψηλά όμως, πάει κούτσα-κούτσα.
Άγγελε,
πολυμορφικό γιατί να πάρω αφού συγκρίνοντάς τα με το αντίστοιχο μεσαίο, ακόμα και της ίδιας μάρκας, μου δίνουν τους ίδιους χώρους, με χειρότερο στήσιμο και συμπεριφορά, στα ίδια χρήματα; Αυτό σκέφτομαι και τα ΄χω βάλει στον πάτο της λίστας.
sprsk,
την 'ανησυχία' την ορίζει καθένας ανάλογα με τη συνήθειά του. Όταν 'καβαλάω' το TDM με 3,5 δλπτ τα 0-100 περιμένω άλλα και φτιάχνομαι αλλιώς. Όταν όμως μπαίνω στο 306, ε, τι να κάνουμε; Βολεύομαι με τα 167 τελικής, και τα 140+ στο Αρτεμίσιο.
Μια χαρά θα 'ανησυχώ' με οποιοδήποτε αυτής της κατηγορίας. Θα του πίνω το αίμα και θα φτύνω το λάδι - που ίσως καίει - ο κινητήρας του
Τη χρυσή τομή ψάχνω!
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Μην αρπάζεσαι.
Αν θές μια γρήγορη απάντηση χωρίς να είναι επουδενή προσβλητική σου λέω ότι απλά δεν μου αρέσουν .Πρωτον δεν αρπαχτηκα
Δευτερον αν εννοεις προσβλητικη για εμενα,δεν προσβαλομαι διοτι δεν ειμαι ο ιδιοκτητης της skoda
Τριτον το απλα δεν μου αρεσουν δεν ειναι κριτηριο,για να δωσεις συμβουλη σε καποιον υποψηφιο αγοραστη καινουργιου αμαξιου. -
@DANAOS_master όλες οι προτάσεις μου έχουν ως βασικό στόχο την μακροετή συμβίωση που αρχικά ζήτησες ( 10 χρόνiα είπες ), καθώς και το κοφτερό τιμόνι, γιαυτό μίλησα για 'Mondeo' και ' 6 ' τα οποία ακόμα και αν περάσει καιρός δεν θα σε αφήνουν αδιάφορο.
Εγώ κάθε φορά που οδηγό το ταπεινό κατα τα άλλα focus ξαναθυμάμαι τον ορισμό του κοφτερού τιμονιού απο ένα αμάξι 15,000 .
Το V50 σου το είπα σχετικά με την ποιότητα κατασκευης και συναρμολόγησης που στις αντίστοιχες προτάσεις δεν βρίσκεις. Πέρνα αν θέλεις απο το VOLVO forum και ρώτα τους ιδιοκτήτες δές ένα τεστ εδώ
http://fabiatou.com/2008/08/volvo-v50-18.html' target='_blank' target='_blank' target='_blank ( με κακόγουστο για εμένα εσωτερικό απο ξύλο ) .Πραγματικά πιστεύω ότι τα περισσότερα σημερινά αυτ/τα ξεπερνούν τα όρια του μέσου οδηγού. Ειδικά όταν έχουν ESP τότε πρέπει να κάνεις μεγάλη κουτουράδα για να καταφέρεις να το βγάλεις απο τον δρόμο του.
Και εμένα μου αρέσουν οι επιδόσεις και να σου πώ μετα απο 2 χρονια με 230hp θέλω κάτι πιο δυνατό χωρίς να θέλω να χάσω την βολή μου. Ψιλοκοιτάω για 4κίνητο με καμιά 300hp .Αν τελκά δεν πάς σε Vag ( που για εκεί σε βλέπω ) για ρίξε μια ματιά στο Isignia .
Ολοκαίνουργιο και τα 180hp του 1,6t θα σε ικανοποιήσουν για αρκετό καιρό. Θα σου φέρνουν κάποια χαμόγελα όταν το οδηγείς μόνος σου.
τιμή 23800 Edition + κανα δύο καλούδια + χρώμα κλπ. στα 25000
Εχει και σχήμα που θα μπορείς να το ανεχτείς και να το κρατήσεις πολύ καιρό (μέσα και έξω)
Μόνο το ' 6 ' απο όλα τα άλλα έχει κάτι αντίστοιχο όχi όμως στον ίδιο βαθμό ( ειδικά στο εσωτερικό ) -
Οpel Insignia 1.6 Turbo 180ps - 24.000ευρω
Λιγη υπομονη μεχρι τον Μαρτιο... -
Ωραίο το Volvo, αλλά νομίζω ότι η μόνη έκδοση που παίζει στα λεφτά μου είναι η ..βασική με τον 1600, που πρέπει, αν δεν κάνω λάθος συγκρίνοντάς με το S40 του κουμπάρου μου, να επιταχύνει λίγο πιο ..αργά από το Peugeot 306 που έχω τώρα!
Το Insignia ωραίο δείχνει, αλλά δεν ..είναι εδώ - διορθώνεται αυτό με τον καιρό - και νομίζω ότι κοιτάει προς πολυτελή κύλιση κι όχι σπορ οδική συμπεριφορά που με νοιάζει εμένα. Τουλάχιστο αυτό έχω καταλάβαι από το μέχρι τώρα μάρκετινγκ. Χώρους έχει τουλάχιστο!
-
Να σου προτείνω μία λύση.
Αν έχεις τον καιρό σου μέχρι να το αγοράσεις, φτίαξε μία λίστα με όλα όσα θα έλεγες οκ θα το πάρω και είναι κάτω από τα 25κ.
Μετά πήγαινε σε εκθέσεις με 2-3 φίλους σου ή την οικογένεια σου και δες κατα πόσο βολεύεστε στο καθένα από αυτά. Κάνε κάποιο test drive αν μπορείς.
Φτιάξε μετά την λίστα με το κριτήριο χώροι. Απέκλισε τα τελευταία της λίστα σου και κράτα τα 2-3 άντε 4 πρώτα με τους μεγαλύτερους χώρους αφού είναι πολύ σημαντικό κριτήριο.
Φτιάξε δίπλα άλλες δύο λίστες μία κατά κριτήριο μακροζωία και μετά επιδόσεις.
Προσπάθησε να είσαι αντικειμενικός.Δες τα αποτελέσματα και σύγκρινε. Είναι μία λύση για να ξεκαθαρίσεις τι θέλεις. Λίγο χρονοβόρα αλλά πιστεύω μπορεί να οδηγηθείς κάπου.
-
α) Στην Volvo παίζουν εκπτώσεις 3,000 και βάλε και φυσικά μιλάω για το 1,8 και μόνο.
β) Το Isignia 1,6t έχει την flexride ανάρτηση . ( αν θές )
Οικογενειακό (κατά πρώτο), 5θυρο, σπορ (όσο γίνεται)..