-
Καλή χρονιά σε όλους παιδιά! Έχω ερώτηση:
AUDI 80 2.6E V6 quattro με 180.000χλμ τι λαδάκι είναι το καταλληλότερο? 5W50 λέει το manual και προς το παρών μπαίνει αυτό. Δε χάνει σταγόνα και δε καίει καθόλου! Να το ψάξω για κάτι καλύτερο? -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Trade Wind
G marketμου φαινεται οτι το gmarket ειναι πιο ακριβο απο trade wind..
τα δικα μου τα δινει 1,5 ευρω πανω και δε βλεπω να χει 4λιτρο,γιατι αν παρω 4λιτρο απο trade η διαφορα ανεβαινει στα** 2,5** ευρω/λιτρο!!!
(νιωθω παρα πολυ τσιπης που τα λεω αυτα! ) -
Είναι όντως πιο ακριβό αλλά πολύ πιο φθηνό από κατάστημα Θεσσαλονίκης όπου τα δικά μου τα έχει 17€ το λίτρο!
Ο Λαμπριανίδης εξακολουθεί να είναι η πρώτη επιλογή! Και εμένα στο 4λιτρο=44€ (tradewind) κάπου τόση διαφορά εχουν στα 2 ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ από το 'φαρμακείο' στη Θεσσαλονίκη 4λιτρο=68€Και δε νιώθω καθόλου τσίπης μιας και προτιμώ να δίνω τα € online, να αγοράζω αισθητά πιο φθηνά, παρά να μου κόβουν 1€ στο λίτρο (αφού εχω πάρει 6 κουτιά) και να νομίζουν ότι μου κάνουν χάρη ενώ δεν κόβουν και απόδειξη!
-
Πάντως και το Λαμπ τον έχουν 'πάρει χαμπάρι' μερικά μαγαζάκια και χτυπούν τις τιμές του. Από ένα τέτοιο πήρα τις βαλβολίνες μου και βρήκα και τα 300V λίγο πιο φθηνά (κανονικά, με απόδειξη).
-
Ο χρήστης caveman_ έγραψε:
Καλή χρονιά σε όλους παιδιά! Έχω ερώτηση:
AUDI 80 2.6E V6 quattro με 180.000χλμ τι λαδάκι είναι το καταλληλότερο? 5W50 λέει το manual και προς το παρών μπαίνει αυτό. Δε χάνει σταγόνα και δε καίει καθόλου! Να το ψάξω για κάτι καλύτερο?Καταλληλοτερο λαδι ειναι αυτο, του οποιου οι προδιαγραφες συναντουν αυτες του κατασκευαστη.
Αφου, οπως καταλαβαινω, εισαι ικανοποιημενος απο το λαδι που μεχρι τωρα χρησιμοποιεις, δε βλεπω το λογω να πας σε κατι καλυτερο... -
Ο Λαμπριανίδης έχει site στο internet?
-
Ο χρήστης metro έγραψε:
Ο Λαμπριανίδης έχει site στο internet? -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πάντως και το Λαμπ τον έχουν 'πάρει χαμπάρι' μερικά μαγαζάκια και χτυπούν τις τιμές του. Από ένα τέτοιο πήρα τις βαλβολίνες μου και βρήκα και τα 300V λίγο πιο φθηνά (κανονικά, με απόδειξη).Σε ποια μαγαζάκια αναφέρεσαι αν έχεις την καλοσύνη;
-
Καλησπέρα,
Εδώ και 3 μέρες το αμάξι κινείται σε θερμοκρασίες -16 C έως -2 C και η συμπεριφορά του Castrol Edge Turbo Diesel 0W30 είναι υποδειγματική!!
Το μοτέρ γουργουρίζει ευχάριστα και δεν καταλαβαίνει τπτ!!
-
Παιδιά σε Nissan D720 pickup MY 1986 με κινητήρα 1,6 λίτρων τι ιξώδες λιπαντικoύ να προτιμήσω?
Το αυτοκίνητο αυτό το αγοράζουμε αυτές τις μέρες από τον θείο μου και πριν ένα χρόνο είχε κάνει ολική ανακατασκευή κινητήρα.Κατανάλωση λιπαντικού μηδενική.Ποιότητα ανακατασκευής καθώς φαίνεται πολύ καλή και στρωσιμο μετα από αυτή,ευλαβικό.
Αν δεν κάνω λάθος μέχρι και σήμερα 20W50 του έβαζε.Υπάρχε λόγος να πάω σε 15w40 ή 15w50?Αν παραμείνω στο τωρινό ιξώδες λέω να προχωρήσω σε αυτό της Amsoil, το ARO 20W50.Υπάρχει ανάλογο feedback από το εν λόγω λιπαντικό?
Εκπτώσεις όσον αφορά την ποιότητα του λιπαντικού δεν κάνω για κανέναν κινητήρα εσωτερικής κάυσεως,που έχω στα χέρια μου.Δε θα σωθώ από 5-10€.Πάμε στο ζήτημα των βαλβολινών κιβωτίου ταχυτήτων και πίσω διαφορικού (δεν πρόκειται για το τετρακίνητο μοντέλο).Να βάλλω τις καραδοκιμασμένες Amsoil MTG Api GL4 στο κιβώτιο?Τίθεται κάποιο θέμα?
Στο πίσω διαφορικό τι προδιαγραφών βαλβολίνη μπαίνει ακόμα ακόμα και με τα δεδομένα των σημερινών pickups/suvs?
Να ακολουθήσω τις σημερινές επιταγές ,όσον αφορά τις επιλογές μου στις βαλβολίνες και μόνο (εντάξει το μοτέρ θα πάει αναγκαστικά σε πιο παχυρευστο λιπαντικό...) ή υπάρχει θέμα πρόκλισης κάποιου προβλήματος (έστω και σε ένα τέτοιο θεωρητικά πάντα ... 'αθάνατο' όχημα)?Και εν τέλει ποιές είναι οι προδιαγραφές,που χρησιμοποιούν οι μεγάλοι κατασκευαστές όσον αφορά τις προδιαγραφές βαλβολίνων?Όπως καταλαβαίνετε ...manual γιοκ!
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις οποιεσήποτε συμβουλές σας!
-
Καλημέρα. Στο χωριό έχω ένα 620 με τον J15 και στις 2 τελευταίες αλλαγές μπήκε Fuchs 10W-40...άλλος κινητήρας, παίρνει πολύ πιο εύκολα μπροστά τις κρύες χειμωνιάτικες μέρες και κάνει αισθητά λιγότερο θόρυβο (περιοχή Λασιθίου)...σε σχέση με τα γνωστά 20W-50 που έτρωγε τόσα χρόνια. Μην το φοβηθείς καθόλου πάντως, το δικό μου δεν καίει το καθόλου, μοντέλο '77 με κάμποσα χλμ.
Το εγχειρίδιο αναφέρει 90άρα GL5 βαλβολίνη για διαφορικό και σασμάν και περιλαμβάνει και τον L16 που έχεις εσύ (προοριζόταν για την αμερικάνικη αγορά στο 620)
-
Ο χρήστης etsii έγραψε:
Καλημέρα. Στο χωριό έχω ένα 620 με τον J15 και στις 2 τελευταίες αλλαγές μπήκε Fuchs 10W-40...άλλος κινητήρας, παίρνει πολύ πιο εύκολα μπροστά τις κρύες χειμωνιάτικες μέρες και κάνει αισθητά λιγότερο θόρυβο (περιοχή Λασιθίου)...σε σχέση με τα γνωστά 20W-50 που έτρωγε τόσα χρόνια. Μην το φοβηθείς καθόλου πάντως, το δικό μου δεν καίει το καθόλου, μοντέλο '77 με κάμποσα χλμ.Το εγχειρίδιο αναφέρει 90άρα GL5 βαλβολίνη για διαφορικό και σασμάν και περιλαμβάνει και τον L16 που έχεις εσύ (προοριζόταν για την αμερικάνικη αγορά στο 620)
10w40 στο 620!!!!!!!!!
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!!!
Όαον αφορά τα των βαλβολινών ,να του βάλλω δηλαδή τον ίδιο τύπο βαλβολίνης τόσο στο κιβώτιο, όσο και στο σαζμαν?Να αγοράσω μια και μοναχή βαλβολίνη??
Όταν λες '90άρα' εννοείς 75w90 Api GL5?Και κάτι τελευταίο φίλε μου etsii.Αν μπορεί γράψε μου και ποσότητες (σε λίτρα) για το λιπαντικό κινητήρα (πάνω-κάτω) ,το κιβώτιο, αλλά και το πίσω διαφορικό που βάζεις στο 620 σου.
Ούτε αυτό το ξέρω!
Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!!!
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Παιδιά σε Nissan D720 pickup MY 1986 με κινητήρα 1,6 λίτρων τι ιξώδες λιπαντικoύ να προτιμήσω?Το αυτοκίνητο αυτό το αγοράζουμε αυτές τις μέρες από τον θείο μου και πριν ένα χρόνο είχε κάνει ολική ανακατασκευή κινητήρα.Κατανάλωση λιπαντικού μηδενική.Ποιότητα ανακατασκευής καθώς φαίνεται πολύ καλή και στρωσιμο μετα από αυτή,ευλαβικό.
Αν δεν κάνω λάθος μέχρι και σήμερα 20W50 του έβαζε.Υπάρχε λόγος να πάω σε 15w40 ή 15w50?Αν παραμείνω στο τωρινό ιξώδες λέω να προχωρήσω σε αυτό της Amsoil, το ARO 20W50.Υπάρχει ανάλογο feedback από το εν λόγω λιπαντικό?
Εκπτώσεις όσον αφορά την ποιότητα του λιπαντικού δεν κάνω για κανέναν κινητήρα εσωτερικής κάυσεως,που έχω στα χέρια μου.Δε θα σωθώ από 5-10€....
Εγώ είμαι κομματάκι ... τρελός ... και θα προσπαθούσα να βάλω το ψιλότερο που δεν το καίει. Ενδεικτικά σε honda civic 1.2 '86 μπαίνει lamco 5w30 χωρίς πρόβλημα (με τον τρόπο οδήγησης - σχεδόν μηδενική κατανάλωση). Lamco όμως δεν βρίσκω πλέον στο συγκεκριμένο site χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν τα έχει πλέον. Μπορείς να δοκιμάσεις π.χ. Amsoil XLF ή XLO. Επίσης πρέπει να έχει και castrol GTX σε 30άρι (μπορείς να πάρεις τηλέφωνο - εγώ πριν 1+ χρόνο είχα πάρει και βάλει 5w30 GTX High Mileage)
Αν το όποιο 30άρι στο καίει μπορείς να ανέβεις σε 10w40. Έτσι θα φανεί και πόσο καλή ανακατασκεύη έχει γίνει.
Απλά η γνώμη μου. Σίγουρα η ασφαλής λύση είναι να μείνεις σε 50άρι ή έστω 15w40.
Ίσως όμως αυτή να μην είναι η καλύτερη λύση . Εξαρτάται και από την χρήση.Επίσης να αποφύγεις τα Group IV/V (για αυτό και δεν σου πρότεινα παραπάνω παρόλο που δείχνεις να μην σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το κόστος).
-
Φίλε swift b.p.m το autodata δίνει για το κινητήρα σου (J16 62 hp) τις εξής χωρητικότητες:
oil with filter 4.5 lt
gearbox 1.5 lt
Differential rear 1.3lt
cooling system 7.0 lt
Τέλος συνιστά λάδι 10w-30 -
Ο χρήστης etsii έγραψε:
Πάντως και το Λαμπ τον έχουν 'πάρει χαμπάρι' μερικά μαγαζάκια και χτυπούν τις τιμές του. Από ένα τέτοιο πήρα τις βαλβολίνες μου και βρήκα και τα 300V λίγο πιο φθηνά (κανονικά, με απόδειξη).
Σε ποια μαγαζάκια αναφέρεσαι αν έχεις την καλοσύνη;
Έχεις pm.
-
Και σε'μένα αν είναι εύκολο. Σ'ευχαριστώ!
-
J16 κινητήρας δεν υπάρχει (μόνο J13, που δεν ήρθε Ελλάδα και J15). Στο 720 έμπαινε ο L16 (overhead camshaft). Αντιγράφω από το εγχειρίδιο του 620 για τον L16:
Κινητήρας: 4.3lt
Ψυκτικό: 6.9lt
Σασμάν: 1.7lt
Διαφορικό: 1ltΓια το διαφορικό αναφέρει τύπο SAE 90EP hypoid gear oil to spec. MIL-L-2105B και για το σασμάν SAE 90EP gear oil. Για το διαφορικό βάλε οπωσδήποτε GL5 βαλβολίνη. Αυτή τη στιγμή εγώ του έχω Valvoline 80W-90 GL5 και δουλεύει γλυκά. Την ίδια έβαλα και στο σασμάν μόνο και μόνο επειδή δεν βρήκα πληροφορίες που να απαγορεύουν ή να υπαγορεύουν συγκεκριμένη προδιαγραφή (GL4 ή GL5)
Μην ξεχάσεις να αλλάξεις και τα υγρά του συμπλέκτη με καλή εξαέρωση
-
Άποψή μου μην κατέβεις σε 75W-90. Μείνε σε 80W-90 ή 85W-90. Για κάποιο λόγο το δικό μου γρατσούναγε υπερβολικά με Motul Durablend 75W-90 η οποία είναι αρκετά παχύρευστη αν κοιτάξεις προδιαγραφές.
-
Τα λιπαντικα 'High Mileage' , τι παραπανω προσφερουν απο τα κοινα λαδια?
Μονο τα προσθετα?
Ή μονο μαρκετινγκ?Συμφωνα με τη Μοbil 1 υποσχονται τρομερη λιπανση, φοβερα αντιτριβικα προσθετα, καθαρο(?) κινητηρα, χωρις διαρροες(?)... Το τελειο λιπαντικο δηλαδη...
-
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον που δείχνετε για το σαραβαλάκι μου!
Για τη λίπανση του κινητήρα θα ακολουθήσω μάλλον την μέση οδό, αυτό που πρότεινε ο Αντώνης δηλαδή, το 10w40 Durablend Της Valvoline.
Τώρα όσον αφορά της βαλβολίνες ...χμμμμ
...εξακολουθώ να είμαι μπερδεμένος όσον αφορά το αν πρέπει να πάρω ένα και μοναδικό τύπο βαλβολίνης, που θα μπει τόσο στο κιβώτιο, όσο και στο διαφορικό.
Βασικά υπάρχει ενδεχόμενο σε τόσο παλιό αυτοκίνητο να διαφοροποιούνται τόσο πολύ τα γρανάζια του κιβωτίου από αυτά του διαφορικού (όσον αφορά το μέταλλο κατασκευής τους),ώστε να υπάρξει κάποια φθορά από λανθασμένη επιλογή βαλβολίνης?
Φίλε μου etsii στο γνωστό διαδικτυακό κατάστημα δεν βρήκα τις Valvoline GL5 ,παρά μονάχα τις GL4.Από την άλλη τρέφω και μια συμπάθεια προς τα προιόντα της Amsoil και στρέφομαι προς αυτές εδώ τόσο για το κιβώτιο, όσο και για το διαφορικό.Είναι προδιαγραφών 80W90 Api GL5 και μερικά του χαρακτηριστικά είναι ότι >...AMSOIL Synthetic 80W-90 Synthetic Gear Lube is recommended for use under various combinations of high-speed, shock loads, low speeds and high torque conditions. It is recommended for use in all light and heavy-duty, automotive...
.
Πως κρίνετε κυρίως τις βαλβολίνες?
Περι λιπαντικών γενικώς