Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 270
    • 271
    • 272
    • 273
    • 274
    • 315
    • 316
    • 272 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    80660
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      caveman_ last edited by

      Καλή χρονιά σε όλους παιδιά! Έχω ερώτηση:
      AUDI 80 2.6E V6 quattro με 180.000χλμ τι λαδάκι είναι το καταλληλότερο? 5W50 λέει το manual και προς το παρών μπαίνει αυτό. Δε χάνει σταγόνα και δε καίει καθόλου! Να το ψάξω για κάτι καλύτερο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        Ο χρήστης iliasp έγραψε:
        Trade Wind
        G market

        μου φαινεται οτι το gmarket ειναι πιο ακριβο απο trade wind..
        τα δικα μου τα δινει 1,5 ευρω πανω και δε βλεπω να χει 4λιτρο,γιατι αν παρω 4λιτρο απο trade η διαφορα ανεβαινει στα** 2,5** ευρω/λιτρο!!!
        (νιωθω παρα πολυ τσιπης που τα λεω αυτα! )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iliasp last edited by

          Είναι όντως πιο ακριβό αλλά πολύ πιο φθηνό από κατάστημα Θεσσαλονίκης όπου τα δικά μου τα έχει 17€ το λίτρο!
          Ο Λαμπριανίδης εξακολουθεί να είναι η πρώτη επιλογή! Και εμένα στο 4λιτρο=44€ (tradewind) κάπου τόση διαφορά εχουν στα 2 ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ από το 'φαρμακείο' στη Θεσσαλονίκη 4λιτρο=68€

          Και δε νιώθω καθόλου τσίπης μιας και προτιμώ να δίνω τα € online, να αγοράζω αισθητά πιο φθηνά, παρά να μου κόβουν 1€ στο λίτρο (αφού εχω πάρει 6 κουτιά) και να νομίζουν ότι μου κάνουν χάρη ενώ δεν κόβουν και απόδειξη!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nidosan last edited by

            Πάντως και το Λαμπ τον έχουν 'πάρει χαμπάρι' μερικά μαγαζάκια και χτυπούν τις τιμές του. Από ένα τέτοιο πήρα τις βαλβολίνες μου και βρήκα και τα 300V λίγο πιο φθηνά (κανονικά, με απόδειξη).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saxon_747 last edited by

              Ο χρήστης caveman_ έγραψε:
              Καλή χρονιά σε όλους παιδιά! Έχω ερώτηση:
              AUDI 80 2.6E V6 quattro με 180.000χλμ τι λαδάκι είναι το καταλληλότερο? 5W50 λέει το manual και προς το παρών μπαίνει αυτό. Δε χάνει σταγόνα και δε καίει καθόλου! Να το ψάξω για κάτι καλύτερο?

              Καταλληλοτερο λαδι ειναι αυτο, του οποιου οι προδιαγραφες συναντουν αυτες του κατασκευαστη.
              Αφου, οπως καταλαβαινω, εισαι ικανοποιημενος απο το λαδι που μεχρι τωρα χρησιμοποιεις, δε βλεπω το λογω να πας σε κατι καλυτερο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                metro last edited by

                Ο Λαμπριανίδης έχει site στο internet?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  saxon_747 last edited by

                  Ο χρήστης metro έγραψε:
                  Ο Λαμπριανίδης έχει site στο internet?

                  http://www.trade-wind.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    etsii last edited by

                    Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                    Πάντως και το Λαμπ τον έχουν 'πάρει χαμπάρι' μερικά μαγαζάκια και χτυπούν τις τιμές του. Από ένα τέτοιο πήρα τις βαλβολίνες μου και βρήκα και τα 300V λίγο πιο φθηνά (κανονικά, με απόδειξη).

                    Σε ποια μαγαζάκια αναφέρεσαι αν έχεις την καλοσύνη;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      puntolord last edited by

                      Καλησπέρα,

                      Εδώ και 3 μέρες το αμάξι κινείται σε θερμοκρασίες -16 C έως -2 C και η συμπεριφορά του Castrol Edge Turbo Diesel 0W30 είναι υποδειγματική!!

                      Το μοτέρ γουργουρίζει ευχάριστα και δεν καταλαβαίνει τπτ!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        swift-b-p-m last edited by

                        Παιδιά σε Nissan D720 pickup MY 1986 με κινητήρα 1,6 λίτρων τι ιξώδες λιπαντικoύ να προτιμήσω?

                        Το αυτοκίνητο αυτό το αγοράζουμε αυτές τις μέρες από τον θείο μου και πριν ένα χρόνο είχε κάνει ολική ανακατασκευή κινητήρα.Κατανάλωση λιπαντικού μηδενική.Ποιότητα ανακατασκευής καθώς φαίνεται πολύ καλή και στρωσιμο μετα από αυτή,ευλαβικό.
                        Αν δεν κάνω λάθος μέχρι και σήμερα 20W50 του έβαζε.Υπάρχε λόγος να πάω σε 15w40 ή 15w50?

                        Αν παραμείνω στο τωρινό ιξώδες λέω να προχωρήσω σε αυτό της Amsoil, το ARO 20W50.Υπάρχει ανάλογο feedback από το εν λόγω λιπαντικό?
                        Εκπτώσεις όσον αφορά την ποιότητα του λιπαντικού δεν κάνω για κανέναν κινητήρα εσωτερικής κάυσεως,που έχω στα χέρια μου.Δε θα σωθώ από 5-10€.

                        Πάμε στο ζήτημα των βαλβολινών κιβωτίου ταχυτήτων και πίσω διαφορικού (δεν πρόκειται για το τετρακίνητο μοντέλο).Να βάλλω τις καραδοκιμασμένες Amsoil MTG Api GL4 στο κιβώτιο?Τίθεται κάποιο θέμα?

                        Στο πίσω διαφορικό τι προδιαγραφών βαλβολίνη μπαίνει ακόμα ακόμα και με τα δεδομένα των σημερινών pickups/suvs?
                        Να ακολουθήσω τις σημερινές επιταγές ,όσον αφορά τις επιλογές μου στις βαλβολίνες και μόνο (εντάξει το μοτέρ θα πάει αναγκαστικά σε πιο παχυρευστο λιπαντικό...) ή υπάρχει θέμα πρόκλισης κάποιου προβλήματος (έστω και σε ένα τέτοιο θεωρητικά πάντα ... 'αθάνατο' όχημα)?Και εν τέλει ποιές είναι οι προδιαγραφές,που χρησιμοποιούν οι μεγάλοι κατασκευαστές όσον αφορά τις προδιαγραφές βαλβολίνων?

                        Όπως καταλαβαίνετε ...manual γιοκ!

                        Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις οποιεσήποτε συμβουλές σας!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          etsii last edited by

                          Καλημέρα. Στο χωριό έχω ένα 620 με τον J15 και στις 2 τελευταίες αλλαγές μπήκε Fuchs 10W-40...άλλος κινητήρας, παίρνει πολύ πιο εύκολα μπροστά τις κρύες χειμωνιάτικες μέρες και κάνει αισθητά λιγότερο θόρυβο (περιοχή Λασιθίου)...σε σχέση με τα γνωστά 20W-50 που έτρωγε τόσα χρόνια. Μην το φοβηθείς καθόλου πάντως, το δικό μου δεν καίει το καθόλου, μοντέλο '77 με κάμποσα χλμ.

                          Το εγχειρίδιο αναφέρει 90άρα GL5 βαλβολίνη για διαφορικό και σασμάν και περιλαμβάνει και τον L16 που έχεις εσύ (προοριζόταν για την αμερικάνικη αγορά στο 620)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            swift-b-p-m last edited by

                            Ο χρήστης etsii έγραψε:
                            Καλημέρα. Στο χωριό έχω ένα 620 με τον J15 και στις 2 τελευταίες αλλαγές μπήκε Fuchs 10W-40...άλλος κινητήρας, παίρνει πολύ πιο εύκολα μπροστά τις κρύες χειμωνιάτικες μέρες και κάνει αισθητά λιγότερο θόρυβο (περιοχή Λασιθίου)...σε σχέση με τα γνωστά 20W-50 που έτρωγε τόσα χρόνια. Μην το φοβηθείς καθόλου πάντως, το δικό μου δεν καίει το καθόλου, μοντέλο '77 με κάμποσα χλμ.

                            Το εγχειρίδιο αναφέρει 90άρα GL5 βαλβολίνη για διαφορικό και σασμάν και περιλαμβάνει και τον L16 που έχεις εσύ (προοριζόταν για την αμερικάνικη αγορά στο 620)

                            10w40 στο 620!!!!!!!!!

                            ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!!!

                            Όαον αφορά τα των βαλβολινών ,να του βάλλω δηλαδή τον ίδιο τύπο βαλβολίνης τόσο στο κιβώτιο, όσο και στο σαζμαν?Να αγοράσω μια και μοναχή βαλβολίνη??
                            Όταν λες '90άρα' εννοείς 75w90 Api GL5?

                            Και κάτι τελευταίο φίλε μου etsii.Αν μπορεί γράψε μου και ποσότητες (σε λίτρα) για το λιπαντικό κινητήρα (πάνω-κάτω) ,το κιβώτιο, αλλά και το πίσω διαφορικό που βάζεις στο 620 σου.

                            Ούτε αυτό το ξέρω!

                            Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • mesastou
                              mesastou last edited by

                              Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                              Παιδιά σε Nissan D720 pickup MY 1986 με κινητήρα 1,6 λίτρων τι ιξώδες λιπαντικoύ να προτιμήσω?

                              Το αυτοκίνητο αυτό το αγοράζουμε αυτές τις μέρες από τον θείο μου και πριν ένα χρόνο είχε κάνει ολική ανακατασκευή κινητήρα.Κατανάλωση λιπαντικού μηδενική.Ποιότητα ανακατασκευής καθώς φαίνεται πολύ καλή και στρωσιμο μετα από αυτή,ευλαβικό.
                              Αν δεν κάνω λάθος μέχρι και σήμερα 20W50 του έβαζε.Υπάρχε λόγος να πάω σε 15w40 ή 15w50?

                              Αν παραμείνω στο τωρινό ιξώδες λέω να προχωρήσω σε αυτό της Amsoil, το ARO 20W50.Υπάρχει ανάλογο feedback από το εν λόγω λιπαντικό?
                              Εκπτώσεις όσον αφορά την ποιότητα του λιπαντικού δεν κάνω για κανέναν κινητήρα εσωτερικής κάυσεως,που έχω στα χέρια μου.Δε θα σωθώ από 5-10€.

                              ...

                              Εγώ είμαι κομματάκι ... τρελός ... και θα προσπαθούσα να βάλω το ψιλότερο που δεν το καίει. Ενδεικτικά σε honda civic 1.2 '86 μπαίνει lamco 5w30 χωρίς πρόβλημα (με τον τρόπο οδήγησης - σχεδόν μηδενική κατανάλωση). Lamco όμως δεν βρίσκω πλέον στο συγκεκριμένο site χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν τα έχει πλέον. Μπορείς να δοκιμάσεις π.χ. Amsoil XLF ή XLO. Επίσης πρέπει να έχει και castrol GTX σε 30άρι (μπορείς να πάρεις τηλέφωνο - εγώ πριν 1+ χρόνο είχα πάρει και βάλει 5w30 GTX High Mileage)

                              Αν το όποιο 30άρι στο καίει μπορείς να ανέβεις σε 10w40. Έτσι θα φανεί και πόσο καλή ανακατασκεύη έχει γίνει.

                              Απλά η γνώμη μου. Σίγουρα η ασφαλής λύση είναι να μείνεις σε 50άρι ή έστω 15w40.
                              Ίσως όμως αυτή να μην είναι η καλύτερη λύση . Εξαρτάται και από την χρήση.

                              Επίσης να αποφύγεις τα Group IV/V (για αυτό και δεν σου πρότεινα παραπάνω παρόλο που δείχνεις να μην σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το κόστος).

                              mouths are for eating, noses for breathing.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                loupisb last edited by

                                Φίλε swift b.p.m το autodata δίνει για το κινητήρα σου (J16 62 hp) τις εξής χωρητικότητες:
                                oil with filter 4.5 lt
                                gearbox 1.5 lt
                                Differential rear 1.3lt
                                cooling system 7.0 lt
                                Τέλος συνιστά λάδι 10w-30

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nidosan last edited by

                                  Ο χρήστης etsii έγραψε:

                                  Πάντως και το Λαμπ τον έχουν 'πάρει χαμπάρι' μερικά μαγαζάκια και χτυπούν τις τιμές του. Από ένα τέτοιο πήρα τις βαλβολίνες μου και βρήκα και τα 300V λίγο πιο φθηνά (κανονικά, με απόδειξη).

                                  Σε ποια μαγαζάκια αναφέρεσαι αν έχεις την καλοσύνη;

                                  Έχεις pm.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dinosech last edited by

                                    Και σε'μένα αν είναι εύκολο. Σ'ευχαριστώ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      etsii last edited by

                                      J16 κινητήρας δεν υπάρχει (μόνο J13, που δεν ήρθε Ελλάδα και J15). Στο 720 έμπαινε ο L16 (overhead camshaft). Αντιγράφω από το εγχειρίδιο του 620 για τον L16:

                                      Κινητήρας: 4.3lt
                                      Ψυκτικό: 6.9lt
                                      Σασμάν: 1.7lt
                                      Διαφορικό: 1lt

                                      Για το διαφορικό αναφέρει τύπο SAE 90EP hypoid gear oil to spec. MIL-L-2105B και για το σασμάν SAE 90EP gear oil. Για το διαφορικό βάλε οπωσδήποτε GL5 βαλβολίνη. Αυτή τη στιγμή εγώ του έχω Valvoline 80W-90 GL5 και δουλεύει γλυκά. Την ίδια έβαλα και στο σασμάν μόνο και μόνο επειδή δεν βρήκα πληροφορίες που να απαγορεύουν ή να υπαγορεύουν συγκεκριμένη προδιαγραφή (GL4 ή GL5)

                                      Μην ξεχάσεις να αλλάξεις και τα υγρά του συμπλέκτη με καλή εξαέρωση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        etsii last edited by

                                        Άποψή μου μην κατέβεις σε 75W-90. Μείνε σε 80W-90 ή 85W-90. Για κάποιο λόγο το δικό μου γρατσούναγε υπερβολικά με Motul Durablend 75W-90 η οποία είναι αρκετά παχύρευστη αν κοιτάξεις προδιαγραφές.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          saxon_747 last edited by

                                          Τα λιπαντικα 'High Mileage' , τι παραπανω προσφερουν απο τα κοινα λαδια?
                                          Μονο τα προσθετα?
                                          Ή μονο μαρκετινγκ?

                                          Συμφωνα με τη Μοbil 1 υποσχονται τρομερη λιπανση, φοβερα αντιτριβικα προσθετα, καθαρο(?) κινητηρα, χωρις διαρροες(?)... Το τελειο λιπαντικο δηλαδη...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            swift-b-p-m last edited by

                                            Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον που δείχνετε για το σαραβαλάκι μου!

                                            Για τη λίπανση του κινητήρα θα ακολουθήσω μάλλον την μέση οδό, αυτό που πρότεινε ο Αντώνης δηλαδή, το 10w40 Durablend Της Valvoline.

                                            Τώρα όσον αφορά της βαλβολίνες ...χμμμμ

                                            ...εξακολουθώ να είμαι μπερδεμένος όσον αφορά το αν πρέπει να πάρω ένα και μοναδικό τύπο βαλβολίνης, που θα μπει τόσο στο κιβώτιο, όσο και στο διαφορικό.

                                            Βασικά υπάρχει ενδεχόμενο σε τόσο παλιό αυτοκίνητο να διαφοροποιούνται τόσο πολύ τα γρανάζια του κιβωτίου από αυτά του διαφορικού (όσον αφορά το μέταλλο κατασκευής τους),ώστε να υπάρξει κάποια φθορά από λανθασμένη επιλογή βαλβολίνης?

                                            Φίλε μου etsii στο γνωστό διαδικτυακό κατάστημα δεν βρήκα τις Valvoline GL5 ,παρά μονάχα τις GL4.Από την άλλη τρέφω και μια συμπάθεια προς τα προιόντα της Amsoil και στρέφομαι προς αυτές εδώ τόσο για το κιβώτιο, όσο και για το διαφορικό.Είναι προδιαγραφών 80W90 Api GL5 και μερικά του χαρακτηριστικά είναι ότι >...AMSOIL Synthetic 80W-90 Synthetic Gear Lube is recommended for use under various combinations of high-speed, shock loads, low speeds and high torque conditions. It is recommended for use in all light and heavy-duty, automotive...

                                            .

                                            Πως κρίνετε κυρίως τις βαλβολίνες?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 272
                                            • 273
                                            • 274
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 272 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr