-
χαχαχα....
το ακουσα και αυτο....
ναι ειδικα αυτο το auris.. σκετη ομορφια.....
μια χαρα ειναι το γκλοφακι... αμα θελετε κατι πιο ωραιο και σπορτ πατε στο σιροκο...
δεν βλεπετε πως ειναι το ibiza fiesta mazda auris.. κοιτατε το γκολφ....
-
Ο χρήστης scirocco123 έγραψε:
δεν βλεπετε πως ειναι το ibiza fiesta mazda auris.. κοιτατε το γκολφ....
το τόπικ σε αυτό αναφέρεται... ...για ποιο να μιλήσουμε; Για την Gallardo;
-
που κολλαει αυτο???
εγω απαντησα σε ενα φιλο πιο πανω που το συγκρινει με τογιοτα και τα σχετικα....
και εγω προσωπικα προτιμω το γκολφ το 5αρι.. που ειναι πολυ ομορφο..
το 6αρι δε θα το παιρνα.. εχει γινει αρκετα συντηρητικο κατα την γνωμη μου..
-
Για καθιστε ρε παιδια γιατι θα τρελαθουμε τελειως.......Το 5αρι ειναι ασχημο αμαξι??Δηλαδη ελεως.....!Εδω ξεσκισε σε Ελλαδα και Ευρωπη σε πωληεις, πουλαει σε ολες τι ηλικιες και εδω περα βγηκε ασχημο?Kαταρχας ειναι διαχρονικο αμαξι, δεν ξεπερνιεται η μπογια του σαν τα αλλα και ειτε το θελουν μερικοι ειτε ολοι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ στην κατηγορια του, ουτε σε επιδοσεις,ουτε σε ποιοτητα,ουτε σε μεταπωλητικη αξια.Δηλαδη ειναι πιο ομορφα Focus-Astra-Auris-Tida-Ceed και οι αλλοι οι.....τριτοτεταρτοι??Τοσα εκατομυρια πωλησεις που εκανε δεν αρεσε στο αγοραστικο κοινο και το πηρε με το ζωρι? Το Golf ηταν και θα ειναι ενα απο τα πιο βαρια ονοματα στο χωρο της αυτοκινησης.................
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Πάντως η δ των 80ς ήταν πραγματικά πανεμορφη...
Οσον αφορά τα γκολφ.. όντως δεν τα λες ωραία.. ειναι απο ουδέτερα ως αδιαφορα. Αλλα πείτε μου εσείς ένα ομορφο hatch σήμερα..Bravo, Focus, C4 3d, Astra 3d, Ceed 3d...σαφώς πιο όμορφα από την γερμανική κουμούτσα.
Βravo από τα πιό όμορφα της κατηγορίας μαζί με Leon.
Focus/Golf μου είναι πολύ συμπαθητικά και τα δύο.
Τα Αstra/308 δε μ' αρέσουν, με ασχημότερο όλων το Civic.έχεις δίκιο...το σιβικ είναι το ασχημότερο όλων επειδή δεν έχει το σήμα κάποιας από τις φίρμες της vag...τότε θα μας μιλάγατε για το σχεδιαστικό 'θαύμα', για την πρακτικότητα, την οικονομία και τους χώρους. Έλεος! Όπου μπορείτε τα χώνετε...
Άκυρο το επιχείρημά σου...
Η ομορφιά (υποκειμενική) δεν έχει να κάνει με κανένα σηματάκι στο καπό.
Ότι βλέπω με τα δικά μου μάτια λέω Κακό είναι;Φυσικά και η ομορφιά είναι υποκειμενική αλλά η προκατάληψη είναι σαν την βλακεία:ανίκητη!
...κλεμμένο
Καλή χρονιά σε όλους!
-
Ο χρήστης marinos regata έγραψε:
Για καθιστε ρε παιδια γιατι θα τρελαθουμε τελειως.......Το 5αρι ειναι ασχημο αμαξι??Δηλαδη ελεως.....!Εδω ξεσκισε σε Ελλαδα και Ευρωπη σε πωληεις, πουλαει σε ολες τι ηλικιες και εδω περα βγηκε ασχημο?Kαταρχας ειναι διαχρονικο αμαξι, δεν ξεπερνιεται η μπογια του σαν τα αλλα και ειτε το θελουν μερικοι ειτε ολοι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ στην κατηγορια του, ουτε σε επιδοσεις,ουτε σε ποιοτητα,ουτε σε μεταπωλητικη αξια.Δηλαδη ειναι πιο ομορφα Focus-Astra-Auris-Tida-Ceed και οι αλλοι οι.....τριτοτεταρτοι??Τοσα εκατομυρια πωλησεις που εκανε δεν αρεσε στο αγοραστικο κοινο και το πηρε με το ζωρι? Το Golf ηταν και θα ειναι ενα απο τα πιο βαρια ονοματα στο χωρο της αυτοκινησης.................οι πωλήσεις δεν σημαίνουν και ξεχωριστό design ...έχει άλλα πλεονεκτήματα που του αναγνωρίζονται όπως μοτέρ, οδική συμπεριφορά, ποιοτικά υλικά ...αρκετά για να τραβήξουν πολύ κόσμο.
-
10 σελιδες ΟΜΟΡΦΙΑ...ουτε το COSMOPOLITAN...να ημασταν
-
Δε περίμενα να το πω ποτέ αλλά λίγες μέρες πριν την αγορά κόλλησα μεταξύ Scirocco kai Golf... Αν είναι ποτέ δυνατόν! Έρωτας με την πρώτη ματιά για το πρώτο.... Αγάπη για τη σταθερή αξία του δεύτερου. Το ένα με εξιτάρει με την εμφανισή του, το άλλο μ' αρέσει περισσότερο μέσα. Ναι μεν τον πέρισσότερη ώρα την περνάς μέσα... αλλά δε πρέπει να νοιώθεις πως σου κλείνει το μάτι τ' αμάξι πριν σε καλέσει να μπείς....? Στο ένα αποχωρίζομαι την αγαπημένη ηλιοφορή, γιατί φέρνει τον ουρανό οριακά πάνω απο το κεφάλι μου, στο άλλο αποχωρίζομαι το dynaudio excite γιατί δεν υπάρχει ακόμα σαν κωδικός.... Κατά τ' άλλα κινούνται, με παρόμοιο εξοπλισμό, σε παραπλήσιες τιμές.... Βοήθεια καλοί μου άνθρωποι για ποιο να κινηθώ? Σκέφτομαι πως έιμαι ακόμα 29 και θα χω τα χρόνια μου στο μέλλον για ένα Golf που είναι all time classic.... Αλλά και το 1,94 και σχεδον 110 κιλά, δύσκολα διπλώνουν μέσα στο Scirocco (αν κ χωρίς ηλιοροφή βρήκα πλέον κ σωστή θέση οδήγησης).... ; Όποιος έχει την διάθεση να απαντήσει τον ευχαριστώ προκαταβολικά.... Μέρες μετράω για την παραγγελία, δώστε και εσείς το στίγμα σας!
-
Kαι εγω ειμαι αναμεσα σε αυτα τα δυο.
Golf
+Eσωτερικο (Ποιτικο,Πολυτελες,Φωτεινο,φοβερο τιμονι)
+Ποιοτητα κυλισης (μαλακη αναρτηση)
+Ηχομονωση
+Χωροι και πρακτκοτητα
+Λιγο χαμηλοτερη τιμηScirocco
+Εξωτερικο (Δυναμικο,Ξεχωριστο)
+Κρατημα (Μεγαλα μετατροχια)
+Θεση οδηγησηςΟυτε εγω ξερω ποιο να διαλεξω
-
Περιμενοντας την παραδοση του golf(θα περιμενω αρκετα ακομα) ψαχνω στο διαδικτυο διαφορα σχετικα με το μοντελο και βρηκα κατι πιστευω αρκετα σημαντικο και θελω να ακουσω καποιες αποψεις. Αναφερεται οτι ο 1.4 TSI αποδιδει 122ps ονομαστικα και γυρω στους 140ps στην δυναμομετρηση!! Επισης ο ιδιος κινητηρας αλλα στο προηγουμενο μοντελο απεδιδε περιπου 130ps!!
http://www.ams.gr/preview_news.asp?AmsN ... =9/12/2008
-
ρε παιδια ιδια μοτερ ειναι απλα το golf ειναι κλασσικο ενω το αλλο ειναι coupe Με ολη την σημασια της λεξεως οδηγηστε και τα δυο και αποφασιστε αν θελετε χωρους ομως το golf ειναι μονοδρομος. και τα δυο ειναι ωραια με το scirocco λιγο ομορφοτερο
-
Πέρα από το θέμα ομορφιάς (καθαρά υποκειμενικό για τον καθένα), αν κάποιος θέλει χώρους και πρακτικότητα πάει στο golf αλλιώς scirocco. Είναι απλά τα πράγματα.
-
Ο χρήστης emperor7 έγραψε:
Kαι εγω ειμαι αναμεσα σε αυτα τα δυο.Golf
+Eσωτερικο (Ποιτικο,Πολυτελες,Φωτεινο,φοβερο τιμονι)
+Ποιοτητα κυλισης (μαλακη αναρτηση)
+Ηχομονωση
+Χωροι και πρακτκοτητα
+Λιγο χαμηλοτερη τιμηScirocco
+Εξωτερικο (Δυναμικο,Ξεχωριστο)
+Κρατημα (Μεγαλα μετατροχια)
+Θεση οδηγησηςΟυτε εγω ξερω ποιο να διαλεξω
Τι το σκέφτεσαι...μόνος σου γράφεις ότι το golf έχει περισσότερα πλεονεκτήματα.
-
θα προτιμούσα το scirocco και οχι το golf V με face lift
-
Αυτή η καραμέλα για golf 5 facelift έχει αρχίσει και μου τη σπάει αφάνταστα....
Ποιος από τους ανταγωνιστές έχει μέχρι στιγμής παρουσιάσει καινούριο πάτωμα; Κανείς!Έχουμε και λέμε, bravo πάτωμα stilo, megane III πάτωμα megane II toyota, mazda, citroen κ.α. που βαριέμαι να τους γράψω έχει κανείς πιο σύγχρονο πάτωμα είναι κάπου πιο μπροστά τεχνολογικά;** Όχι!**
Είναι σε κάποιο σημείο σχεδιαστικά μέσα-έξω ίδια το 5 με το 6;** Όχι!**
Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι τα ίδια;** Όχι!**
Η τεχνολογία που προσφέρεται στο 5 και στο 6 είναι η ίδια; Όχι!
Μήπως υπάρχει κάποιος ανταγωνιστής που προσφέρει κάτι παραπάνω στην κατηγορία;** Όχι!**
Το golf είναι ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς της κατηγορίας...κάποιους τους ενοχλεί αυτό...δεν πειράζει περαστικά τους.
Πάντως εγώ θα ήθελα και οι άλλες εταιρίες να είχαν ανάλογες προτάσεις ποιοτικά και τεχνολογικά με το golf ώστε να υπήρχε πραγματικός ανταγωνισμός και άρα όφελος σε εμάς τους καταναλωτές....αλλά όλες οι άλλες εταιρίες -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Αυτή η καραμέλα για golf 5 facelift έχει αρχίσει και μου τη σπάει αφάνταστα....
Ποιος από τους ανταγωνιστές έχει μέχρι στιγμής παρουσιάσει καινούριο πάτωμα; Κανείς!Έχουμε και λέμε, bravo πάτωμα stilo, megane III πάτωμα megane II toyota, mazda, citroen κ.α. που βαριέμαι να τους γράψω έχει κανείς πιο σύγχρονο πάτωμα είναι κάπου πιο μπροστά τεχνολογικά;** Όχι!**
Είναι σε κάποιο σημείο σχεδιαστικά μέσα-έξω ίδια το 5 με το 6;** Όχι!**
Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι τα ίδια;** Όχι!**
Η τεχνολογία που προσφέρεται στο 5 και στο 6 είναι η ίδια; Όχι!
Μήπως υπάρχει κάποιος ανταγωνιστής που προσφέρει κάτι παραπάνω στην κατηγορία;** Όχι!**
Το golf είναι ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς της κατηγορίας...κάποιους τους ενοχλεί αυτό...δεν πειράζει περαστικά τους.
Πάντως εγώ θα ήθελα και οι άλλες εταιρίες να είχαν ανάλογες προτάσεις ποιοτικά και τεχνολογικά με το golf ώστε να υπήρχε πραγματικός ανταγωνισμός και άρα όφελος σε εμάς τους καταναλωτές....αλλά όλες οι άλλες εταιρίεςαν ειναι ετσι ο βασιλιας,να χεσω τους βασιλιαδες ολου του κοσμου.
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
...
Είναι σε κάποιο σημείο σχεδιαστικά ...-έξω ίδια το 5 με το 6;** Όχι!**Ναι... κοίτα τα μια προφιλ και τα 2 και αμφιβάλλω καν αν πει κανείς ότι δεν πρόκειται για ένα απλό facelift.Μιας και πρόκειται για ίδιο πλαίσιο ,αυτό δεν πάει να πει ,ότι θα έπρεπε να κάνουν το 6άρι copy-paste με αυτό του 5.Κοίτα megane II -megane III ,stilo - Bravo II--->στις περιπτώσεις αυτές οι συγκεκριμένες εταιρίες προχώρησαν παρακάτω την σχεδίαση των μοντέλων τους.
Τώρα θα μου πεις οι πιο πάνω δεν είχαν τις πωλήσεις του Golf...οπότε τι είχαμε ,τι χάσαμε.
Το εμπρός και πίσω μέρος του 6ριου είναι καθαρή σχεδιαστική εξέλιξη αυτών του 5 και όχι κάποια επανάσταση (που κάλλιστα θα μπορούσε να επέλθει με ένα απλό facelift και όχι με αλλαγή γενιάς).
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
Είναι σε κάποιο σημείο σχεδιαστικά ...-έξω ίδια το 5 με το 6;** Όχι!**Ναι... κοίτα τα μια προφιλ και τα 2 και αμφιβάλλω καν αν πει κανείς ότι δεν πρόκειται για ένα απλό facelift.Μιας και πρόκειται για ίδιο πλαίσιο ,αυτό δεν πάει να πει ,ότι θα έπρεπε να κάνουν το 6άρι copy-paste με αυτό του 5.Κοίτα megane II -megane III ,stilo - Bravo II--->στις περιπτώσεις αυτές οι συγκεκριμένες εταιρίες προχώρησαν παρακάτω την σχεδίαση των μοντέλων τους.
Τώρα θα μου πεις οι πιο πάνω δεν είχαν τις πωλήσεις του Golf...οπότε τι είχαμε ,τι χάσαμε.
Το εμπρός και πίσω μέρος του 6ριου είναι καθαρή σχεδιαστική εξέλιξη αυτών του 5 και όχι κάποια επανάσταση (που κάλλιστα θα μπορούσε να επέλθει με ένα απλό facelift και όχι με αλλαγή γενιάς).
+1000
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Το εμπρός και πίσω μέρος του 6ριου είναι καθαρή σχεδιαστική εξέλιξη αυτών του 5 και όχι κάποια επανάσταση (που κάλλιστα θα μπορούσε να επέλθει με ένα απλό facelift και όχι με αλλαγή γενιάς).Πάντοτε, η κάθε νέα έκδοση του Golf είναι σχεδιαστική μια εξέλιξη (evolution) της προηγούμενης και όχι νέα ρηξικέλευθη πρόταση.
Σε αυτό δε ίσως οφείλεται και η διαχρονική επιτυχία του μοντέλου (ή αν θέλετε η αποδοχή του και αναγνωρισιμότητά του από το αγοραστικό κοινό). Αυτός είναι ο δρόμος που έχει επιλέξει (ορθά εκ του αποτελέσματος) η VW σε αντίθεση με άλλες εταιρείες που επιλέγουν να διαφοροποιούν απολύτα τις εκάστοτε νέες εκδόσεις σε σχέση με τις παλαιές.Προσωπικά το νέο 6 δεν μου αρέσει ιδιαίτερα όπως όμως θυμάμαι ότι όταν βγήκε το 5 μου φαινόταν παρόμοιομε το 4 και δεν μου άρεσε τότε. Σήμερα όμως, το 5 μου αρέσει πολύ περισσότερο από π.χ. το Astra που όταν βγήκε είχα πει, 'να, ωραία η σχεδιαστική πρόταση της opel, όχι σαν το golf 5 της συντηριτικής VW'. Με το πέρασμα όμως των χρόνων, το 5 έδειξε ότι ήταν πιο αξιόλογο σχέδιο. Τέλοσπάντων, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Ο καθένας διαλέγει ό,τι του πάει.
Πάντως σαφώς δεν είναι facelift εκτός εάν θεωρήσουμε όλες τις νέες εκδόσεις του golf, facelifts των προηγουμένων.
-
Το megane III έχει πάτωμα Qashqai πάντως...
VW Golf VΙ