Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 142
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 406
    • 407
    • 144 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    98472
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • august
      august last edited by

      φίλε μου jntaras το τραγουδάκι είναι της Cyndi Lauper το She Bop

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        inimic last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

        Θυμαται κάποιος σε ποιες σελίδες του θέματος σχολιάζεται η χρησιμότητα του DCC και κατα πόσο αξίζει να το βάλει κάποιος στο 1.4 DSG?

        Στην 73 και μετά πανω κάτω. Γενικά πάντως δεν είμαστε τόσο υπέρ. Οι απλές κάνουν μια χαρά την δουλειά τους.

        Οντως. Ισως χρειαζονται περισσοτερο ενδεχομενως για καποιον που θελει οπωσδηποτε να
        βαλει 18αρες (και του περισσευουν βεβαια συνολικα 1265ευρω) ετσι ωστε με την βοηθεια της μαλακης ρυθμισης του DCC να εχει την επιθυμητη ανεση, και αντιστοιχα επιλεγωντας την σπορ ρυθμιση σε καποια ιδανικη διαδρομη για γρηγορη οδηγηση...

        Με την αντικατάσταση/επισκευή της DCC τι γίνεται;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Δεν γνωριζω λεπτομερειες, αλλα φιλος απο το forum
          που το εψαξε λιγο περισσοτερο ειπε οτι
          η αντικατασταση ειναι ασυμφορη...
          Kανε μια αναζητηση γραφωντας 'DCC'
          σε αυτο το post και θα βρεις αρκετα πραγματα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jntaras last edited by

            Λογικα να το πας,αν εχει 1000 ευρω σαν εξτρα σαν ανταλλακτικο ποσο να εχει?Εγω ΥΠΟΘΕΤΩ και 2000..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • august
              august last edited by

              Καλησπέρα, μετά από 1,5 μήνα περίπου που έχω το αυτοκίνητο διαπίστωσα ότι τα φώτα του φέγγουν σχετικά χαμηλά, βέβαια δεν πήγα να τα ρυθμίσω, αλλά θα τα ήθελα λίγο πιό ψηλά. Η εσωτερική ρύθμιση είναι στο max. Πιθανόν να τα έχουν και επίτηδες. Κατά τάλλα όλα καλά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lazarefa last edited by

                Ο χρήστης jntaras έγραψε:
                Λογικα να το πας,αν εχει 1000 ευρω σαν εξτρα σαν ανταλλακτικο ποσο να εχει?Εγω ΥΠΟΘΕΤΩ και 2000..

                Παιδιά, αν το DCC έχει παρόμοια φιλοσοφία και λειτουργία απόσβεσης με το CDC (Continuous Damping Control) της Opel (κατασκευής Sachs, λογικά περίπου το ίδιο θα είναι και της VW), θα πρότεινα να μη το βάλετε. Προσωπικά έχω βάλει το αντίστοιχο της Opel στο Astra GTC πριν 3 και χρόνια και το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστες φορές (κάτω από 5% των συνολικών χιλιομέτρων που έχω γράψει, κι έχω κάνει ήδη 45500χλμ). Περισσότερο ως ένα παιχνίδι το βλέπω παρά ως κάτι πραγματικά χρήσιμο, ιδιαίτερα δε σε συνάρτηση με το κόστος αντικατάστασης των 4 αμορτισέρ (πάνω κάτω στην εξαετία). Σε μένα που έχει 2 ρυθμίσεις τη νορμάλ και τη σπορ, στη μεν νορμάλ είναι κανονική η απόσβεση, στη δε σπορ είναι αρκετά κουραστική ειδικά σε ελληνική άσφαλτο με τα πολλά σαμαράκια, σε βαθμό που κάθε φορά που περνάω από ανωμαλίες του οδοστρώματος να σιχτιρίζω (έχω 17άρες ζάντες με ελαστικά 225/45). Τα δε πλεονεκτήματα των 2 ρυθμίσεων πολύ σχετικά για αμάξια των 150-160 ίππων νομίζω...Πρακτικά μόνο για κομμάτια τύπου Αττικής οδού ίσως έχει νόημα να έχεις τέτοιο σετ απ ανάρτησης και να παίζεις...Όσο για το κόστος αντικατάστασης (και όχι επισκευής), στην Opel ζητάνε περί τα 1600 ευρώ όταν με 1200 αγοράζεις KW ...Οπότε, με όλο το σεβασμό στους φίλους της VW, μακριά παιδιά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pso_george last edited by

                  Ο χρήστης lazarefa έγραψε:

                  Λογικα να το πας,αν εχει 1000 ευρω σαν εξτρα σαν ανταλλακτικο ποσο να εχει?Εγω ΥΠΟΘΕΤΩ και 2000..

                  Παιδιά, αν το DCC έχει παρόμοια φιλοσοφία και λειτουργία απόσβεσης με το CDC (Continuous Damping Control) της Opel (κατασκευής Sachs, λογικά περίπου το ίδιο θα είναι και της VW), θα πρότεινα να μη το βάλετε. Προσωπικά έχω βάλει το αντίστοιχο της Opel στο Astra GTC πριν 3 και χρόνια και το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστες φορές (κάτω από 5% των συνολικών χιλιομέτρων που έχω γράψει, κι έχω κάνει ήδη 45500χλμ). Περισσότερο ως ένα παιχνίδι το βλέπω παρά ως κάτι πραγματικά χρήσιμο, ιδιαίτερα δε σε συνάρτηση με το κόστος αντικατάστασης των 4 αμορτισέρ (πάνω κάτω στην εξαετία). Σε μένα που έχει 2 ρυθμίσεις τη νορμάλ και τη σπορ, στη μεν νορμάλ είναι κανονική η απόσβεση, στη δε σπορ είναι αρκετά κουραστική ειδικά σε ελληνική άσφαλτο με τα πολλά σαμαράκια, σε βαθμό που κάθε φορά που περνάω από ανωμαλίες του οδοστρώματος να σιχτιρίζω (έχω 17άρες ζάντες με ελαστικά 225/45). Τα δε πλεονεκτήματα των 2 ρυθμίσεων πολύ σχετικά για αμάξια των 150-160 ίππων νομίζω...Πρακτικά μόνο για κομμάτια τύπου Αττικής οδού ίσως έχει νόημα να έχεις τέτοιο σετ απ ανάρτησης και να παίζεις...Όσο για το κόστος αντικατάστασης (και όχι επισκευής), στην Opel ζητάνε περί τα 1600 ευρώ όταν με 1200 αγοράζεις KW ...Οπότε, με όλο το σεβασμό στους φίλους της VW, μακριά παιδιά

                  αρχικα σε ευχαριστουμε ολοι οι φιλοι του scirocco για το οτι παρα ιδιοκτητης οπελ μας ενημερωνεις πανω στο θεμα αυτο...πιστευω οτι το dcc ειναι λιγο διαφορετικο...εχει και μια ρυθμιση πιο μαλακη καθως επισης εχει και micro-prossesor μινι υπολογιστη δηλαδη και ειναι ισως ακομα καλυτερο συστημα....ομως οσο αναφορα την τιμη της αντικαταστασης αυτο ειναι οντως ενα μεγαλο μειον...βεβαια το scirocco ειναι αρκετα χαμηλο (δυστηχως δεν φενεται χαμηλομενο στους θολους) και οποιος βαλει αναρτηση πχ koni-kw πιθανοτατα να βρισκει συχνα στο εδαφος.....επισης απο συστημα ηλεκτρονικης αναρτησης σε συστημα,διαφερει οπως για παραδειγμα δεν μοιαζει το dcc με το συστημα της audi ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lazarefa last edited by

                    Ο χρήστης PSO_GEORGE έγραψε:

                    Λογικα να το πας,αν εχει 1000 ευρω σαν εξτρα σαν ανταλλακτικο ποσο να εχει?Εγω ΥΠΟΘΕΤΩ και 2000..

                    Παιδιά, αν το DCC έχει παρόμοια φιλοσοφία και λειτουργία απόσβεσης με το CDC (Continuous Damping Control) της Opel (κατασκευής Sachs, λογικά περίπου το ίδιο θα είναι και της VW), θα πρότεινα να μη το βάλετε. Προσωπικά έχω βάλει το αντίστοιχο της Opel στο Astra GTC πριν 3 και χρόνια και το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστες φορές (κάτω από 5% των συνολικών χιλιομέτρων που έχω γράψει, κι έχω κάνει ήδη 45500χλμ). Περισσότερο ως ένα παιχνίδι το βλέπω παρά ως κάτι πραγματικά χρήσιμο, ιδιαίτερα δε σε συνάρτηση με το κόστος αντικατάστασης των 4 αμορτισέρ (πάνω κάτω στην εξαετία). Σε μένα που έχει 2 ρυθμίσεις τη νορμάλ και τη σπορ, στη μεν νορμάλ είναι κανονική η απόσβεση, στη δε σπορ είναι αρκετά κουραστική ειδικά σε ελληνική άσφαλτο με τα πολλά σαμαράκια, σε βαθμό που κάθε φορά που περνάω από ανωμαλίες του οδοστρώματος να σιχτιρίζω (έχω 17άρες ζάντες με ελαστικά 225/45). Τα δε πλεονεκτήματα των 2 ρυθμίσεων πολύ σχετικά για αμάξια των 150-160 ίππων νομίζω...Πρακτικά μόνο για κομμάτια τύπου Αττικής οδού ίσως έχει νόημα να έχεις τέτοιο σετ απ ανάρτησης και να παίζεις...Όσο για το κόστος αντικατάστασης (και όχι επισκευής), στην Opel ζητάνε περί τα 1600 ευρώ όταν με 1200 αγοράζεις KW ...Οπότε, με όλο το σεβασμό στους φίλους της VW, μακριά παιδιά

                    αρχικα σε ευχαριστουμε ολοι οι φιλοι του scirocco για το οτι παρα ιδιοκτητης οπελ μας ενημερωνεις πανω στο θεμα αυτο...πιστευω οτι το dcc ειναι λιγο διαφορετικο...εχει και μια ρυθμιση πιο μαλακη καθως επισης εχει και micro-prossesor μινι υπολογιστη δηλαδη και ειναι ισως ακομα καλυτερο συστημα....ομως οσο αναφορα την τιμη της αντικαταστασης αυτο ειναι οντως ενα μεγαλο μειον...βεβαια το scirocco ειναι αρκετα χαμηλο (δυστηχως δεν φενεται χαμηλομενο στους θολους) και οποιος βαλει αναρτηση πχ koni-kw πιθανοτατα να βρισκει συχνα στο εδαφος.....επισης απο συστημα ηλεκτρονικης αναρτησης σε συστημα,διαφερει οπως για παραδειγμα δεν μοιαζει το dcc με το συστημα της audi ....

                    Έτσι ακριβώς είναι και το σύστημα που τοποθετεί η Opel στο GTC. Διαθέτει τόσο μικροεπεξεργαστή (κεντρική μονάδα επεξεργασίας δεδομένων) που επεξεργάζεται στοιχεία (επιταχύνσεις από επιταχυνσιόμετρα που μετράνε κατά τους 3 άξονες) όσο και 2 ρυθμίσεις ανάρτησης. Στάνταρ και σπορ. Η επιλογή γίνεται από διακόπτη στο ταμπλό που εκτός της ανάρτησης μεταβάλλει επίσης την απόκριση του ηλεκτρόγκαζου (εμφανώς πιο άμεση σε σπορ λειτουργία) και το τιμόνι (ελαφρύ-βαρύ). Όταν ο διακόπτης δεν είναι ενεργοποιημένος η ανάρτηση και τα υπόλοιπα έχουν το στάνταρ σετ απ. Για μένα το μόνο ενδεχόμενο είναι η VW να έβαλε στο Scirocco σύστημα με πιο νέα (άρα βελτιωμένης απόδοσης και λειτουργίας) κεντρική μονάδα, δεδομένου ότι στο δικό μου η τεχνολογία αυτή είναι του 2005...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vagelis25 last edited by

                      ειδα προχθες το scirocco σε λευκο χρωμα κ μου αρεσε . πολυ χαμηλο και φαρδυ. το μονο που δεν μ αρεσε ηταν οι θολοι του. εχει μεγαλους και οχι στρογγυλους θολους και με 17' ζαντα δεν δειχνει και τοσο ομορφο. δεν γεμιζει...πιστευω πως η 18' του ταιριαζει απολυτα! ελπιζω να μην κυκλοφορησει μονο σε λευκο...ο καθενας ξεχωριστος μα ολοι ιδιοι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tassos_th last edited by

                        Ο χρήστης inimic έγραψε:

                        Θυμαται κάποιος σε ποιες σελίδες του θέματος σχολιάζεται η χρησιμότητα του DCC και κατα πόσο αξίζει να το βάλει κάποιος στο 1.4 DSG?

                        Στην 73 και μετά πανω κάτω. Γενικά πάντως δεν είμαστε τόσο υπέρ. Οι απλές κάνουν μια χαρά την δουλειά τους.

                        Οντως. Ισως χρειαζονται περισσοτερο ενδεχομενως για καποιον που θελει οπωσδηποτε να
                        βαλει 18αρες (και του περισσευουν βεβαια συνολικα 1265ευρω) ετσι ωστε με την βοηθεια της μαλακης ρυθμισης του DCC να εχει την επιθυμητη ανεση, και αντιστοιχα επιλεγωντας την σπορ ρυθμιση σε καποια ιδανικη διαδρομη για γρηγορη οδηγηση...

                        Με την αντικατάσταση/επισκευή της DCC τι γίνεται;

                        [list=][/list]

                        Καλησπέρα σε όλους!!!!
                        Εγώ είχα αναφέρει σχετικά με τη συντήρηση της DCC!Σε ερώτηση που έκανα στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως σε περίπτωση αλλαγής να υπολογίζω 2000-3000€!!!κ βέβαια το θεώρησα ασύμφορο για τους ελληνινικούς δρόμους!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jntaras last edited by

                          Ο χρήστης vagelis25 έγραψε:
                          ειδα προχθες το scirocco σε λευκο χρωμα κ μου αρεσε . πολυ χαμηλο και φαρδυ. το μονο που δεν μ αρεσε ηταν οι θολοι του. εχει μεγαλους και οχι στρογγυλους θολους και με 17' ζαντα δεν δειχνει και τοσο ομορφο. δεν γεμιζει...πιστευω πως η 18' του ταιριαζει απολυτα! ελπιζω να μην κυκλοφορησει μονο σε λευκο...ο καθενας ξεχωριστος μα ολοι ιδιοι...

                          Viper Green με 18'' και τα μυαλα στα καγκελα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fenderiarhs last edited by

                            ναι ναι viper green.....μετα λιγη καδενιτσα στο λαιμο και στον καρπο, λιγο μπουκλιτσα στο μαλλι αλα 80s, μποτα μυτερη, μακρυ νυχακι στο μικρο δαχτυλο, και μια λαχανι kawasaki και εδεσε το γλυκο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              ddl449 last edited by

                              Ο χρήστης fenderiarhs έγραψε:
                              ναι ναι viper green.....μετα λιγη καδενιτσα στο λαιμο και στον καρπο, λιγο μπουκλιτσα στο μαλλι αλα 80s, μποτα μυτερη, μακρυ νυχακι στο μικρο δαχτυλο, και μια λαχανι kawasaki και εδεσε το γλυκο

                              ΥΓ: Πέρα από την πλάκα όμως, ξεχωρίζει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jntaras last edited by

                                Ο χρήστης fenderiarhs έγραψε:
                                ναι ναι viper green.....μετα λιγη καδενιτσα στο λαιμο και στον καρπο, λιγο μπουκλιτσα στο μαλλι αλα 80s, μποτα μυτερη, μακρυ νυχακι στο μικρο δαχτυλο, και μια λαχανι kawasaki και εδεσε το γλυκο

                                ελα,αηδιασαμε ηδη ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • august
                                  august last edited by

                                  Οταν καταλαβαίνω ότι υπάρχει αναταραχή θα κάνω και μια διαπίστωση για το αυτοκίνητο για να σας ηρεμώ. Λοιπόν κατανάλωση στην διαδικασία στρωσήματος μέχρι 4000 στροφές εκτός 6.5 εως 7, εντός (Λαμία για όσους ξέρουν, μόνο 1 ταχύτητα) 9.5 εως 10.5. τώρα με 1500 χλμ και ανοίγοντάς το πλέον 11,5 χαχχα και τον ανήφορο εκτός, και άσε μέσα στην πόλη δεν το γράφω καν με πολύ γκάζι για να ακούω τα φσσσσσσ .Δεν σε αφήνει το αυτοκίνητο να οδηγήσης ήρεμα!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jntaras last edited by

                                    Για οσους δεν το εχουν δει πρασινο...3 πολυ καλα βιντεακια http://www.youtube.com/watch?v=nPQK7Kpe ... re=related' target='_blank
                                    http://www.drivers-republic.com/dr_tv/i ... rea=videos' target='_blank
                                    http://www.youtube.com/watch?v=NcbJSezn ... annel_page' target='_blank ...εμενα μου φαινεται πολυ φουτουριστικο,βεβαια ειναι εξαιρετικα νεανικο.Μην ξεχνατε οτι το viper green ειναι το μονο χρωμα που βγηκε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για το scirocco,ολη η υπολοιπη χρωματικη παλετα ειναι αυτουσια απο το Eos,οποτε αν καποιος θελει να δει ενα χρωμα που δεν εχει πετυχει στο δρομο,απλα κοιταει ενα Eos...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • august
                                      august last edited by

                                      Εγώ πάντως όταν το έκλεισα πρώτη επιλογή λευκό και αν δεν υπήρχε μετά πράσινο πιστεύω οτι είναι τα χρώματα που του ταιριάζουν και 3 επιλογή το μπλέ. Τώρα όμως που βλέπω ότι όλοι το θέλουν λευκό, και αφού δεν το βρίσκουν το πέρνουν σε άλλο χρώμα, και το επαινούν μάλιστα (αφού δεν βρίσκουν λευκό), θα το έπαιρνα σε πράσινο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pso_george last edited by

                                        δεν πιστευω με τιποτα οτι οταν θα αλλαξει καποιος αμορτισερ θα του πουν 2000-3000 ευρω...νομιζω οτι δεν ειναι σοβαρος αυτος που ειπε τετοιο πραγμα....συντηρηση dcc????γιατι τι ειναι και θελει συντηρηση...μονο αλλαγη αμορτισερ θελει που πιστευω οτι θα ειναι πιο ακριβα αλλα αν τα κανονικα κανουν 500 ευρω του dcc θα κανουν 900....δεν εχουν δα και κατι τρελο...μια βαλβιδα ηλεκτρονικη εχουν που αλλαζει την συμπιεση και επαναφορα...ολα τα αλλα τα κανει ο μικροεπεξεργαστης.....μηπως σου ειπαν τοσα λεφτα για να το βαλεις στο μελλον σαν εξτρα??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thanix last edited by

                                          Ο χρήστης jntaras έγραψε:
                                          Για οσους δεν το εχουν δει πρασινο...3 πολυ καλα βιντεακια http://www.youtube.com/watch?v=nPQK7Kpe ... re=related' target='_blank' target='_blank
                                          http://www.drivers-republic.com/dr_tv/i ... rea=videos' target='_blank' target='_blank
                                          http://www.youtube.com/watch?v=NcbJSezn ... annel_page' target='_blank' target='_blank ...εμενα μου φαινεται πολυ φουτουριστικο,βεβαια ειναι εξαιρετικα νεανικο.Μην ξεχνατε οτι το viper green ειναι το μονο χρωμα που βγηκε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για το scirocco,ολη η υπολοιπη χρωματικη παλετα ειναι αυτουσια απο το Eos,οποτε αν καποιος θελει να δει ενα χρωμα που δεν εχει πετυχει στο δρομο,απλα κοιταει ενα Eos...

                                          E θα το δουμε σε λιγο καιρο απο τον mirage οποτε δεν ανησυχουμε καθολου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tassos_th last edited by

                                            Ο χρήστης PSO_GEORGE έγραψε:
                                            δεν πιστευω με τιποτα οτι οταν θα αλλαξει καποιος αμορτισερ θα του πουν 2000-3000 ευρω...νομιζω οτι δεν ειναι σοβαρος αυτος που ειπε τετοιο πραγμα....συντηρηση dcc????γιατι τι ειναι και θελει συντηρηση...μονο αλλαγη αμορτισερ θελει που πιστευω οτι θα ειναι πιο ακριβα αλλα αν τα κανονικα κανουν 500 ευρω του dcc θα κανουν 900....δεν εχουν δα και κατι τρελο...μια βαλβιδα ηλεκτρονικη εχουν που αλλαζει την συμπιεση και επαναφορα...ολα τα αλλα τα κανει ο μικροεπεξεργαστης.....μηπως σου ειπαν τοσα λεφτα για να το βαλεις στο μελλον σαν εξτρα??

                                            [list:38i9swnm][/list:u:38i9swnm]

                                            Αυτό μου το είπε ο πωλητής στην αντισπροσωπεία που το έκλεισα.Κ μάλιστα οταν το παράγγειλα υπήρχε ένα λευκό με extra το dcc ετοιμοπαράδοτο.Έτσι έμαθα το κόστος συντήρησης!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 144 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr