-
Το Χ6 Μ συναρτά το απόλυτο.
(Μέχρι την αναγγελία του ...Μ7 ή έστω του Χ7Μ)!
-
Ακου φιλε εγω δεν ειμαι κολλημενος..........μου αρεσουν πολλα αυτοκινητα και απο πολλες εταιριες....το χ6 Μ δεν το εχω δει αλλα και το απλο τα σπαει !!!!!!!!!!!!!!!!!!! μου αρεσει παρα μα παρα πολυ!!!!!!!
-
Ο χρήστης spartalord έγραψε:
ολα αυτα που περιγραφεις ειναι οντως χαρακτηριστικα γνωρισματα της bmw και η διαφορα μας ειναι οτι εγω το παραδεχομαι με το χερι στην καρδια!!! αλλα η συγκριση που κανεις ειναι μεταξυ αλφα σημερινης εποχης η εποχης 33????????καλα ολα αλλα τα 20 αλογα παραπανω αλογα που τα βρηκες???????????? εχεις παρει ενα αμαξι που το πληρωσες για 170 αλογα και εχει 163!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχ και γω (με -17000κκ) πηρα ενα αμαξι που εχει 155 αλογα και βγαζει 163 επισης!!!!!!!!!!! εχω χαρηκα απο το δυναμομετρο εσυ οχι.....
και για να μην ξεχνιομαστε και βεβαια δεν μπορουμε να συγκρινουμε τη μιτο με τιν 120ι καθοτι η τελευταια ειναι χαρακτηριστικα πιο αργη παντου!!!!!!!!!!!! ειτε σε φρενα (οταν αυτα δουλευουν) ειτε σε στριψιμο ειτε σε γκαζι...........καλα ασε αυτο το fun to drive ειναι για bmw οχι ομως την δικια σου που ειναι κλαψ to drive
(ναι ναι ειμαι εμπαθης......... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!)
Θέλεις να τα ακούσεις τώρα ε???
Μιλάς τώρα για Άλφα και ειδικά το Μίτο που όταν το πήγα βόλτα έτριζε από παντού ???
Για το Μίτο που μέχρι τις 2Κ είναι νεκρό και μέχρι τις 4.5-5Κ πάει, μετά ψοφάει???? 1.400 μοτεράκι έχει...χαλάρωσε λίγοΚοίτα μια δυναμομέτρηση από 118i:
Η BMW λέει ότι βγάζει 143 άλογα το 118i, αλλά στο δυναμόμετρο έβγαλε 155, επίσης, το δικό μου στο δυναμόμετρο έχει βγάλει 183!!!
Εσύ που είδες ότι το δικό μου βγάζει 163? Το δυναμομέτρησες? ...ή έτσι απλά το λες?
Κοίτα, σύγκριση δεν υπάρχει νόημα να κάνουμε γιατί είναι εντελώς χαζή, αλλά αφού το θες ΤΟΣΟ πολύ, ας το δούμε. Λες ότι το Μίτο είναι πιο γρήγορο από την 120i σε στρίψιμο (btw η 1 έχει ανάρτηση Μ, έχει καλύτερο τιμόνι, είναι πιο φαρδιά κλπ κλπ κλπ...αλλά θα αφήσω και άλλους να πούνε την άποψή τους) άρα
Γκάζι, σχετικό είναι αυτό εντελώς γιατί 170 λέει η 1 και 1330 κιλά το Μίτο 155 (βέβαια το καλοκαίρι μπορείς να το πουλήσεις να πάρεις το καινούριο με τα 165 άλογα 1.4Τ, αλλάζει το μοτέρ ΚΙΟΛΑΣ) λέει και 1150 κιλά, αλλά 7.7 δίνει η 1 για 0-100 και 8 το Μίτο. Σε ροπές τώρα είναι λογικό το Μίτο να είναι πιο γρήγορο καθώς έχει turbo και βγάζει 23 κιλά ροπή, σύγκρινε μήλα με μήλα...και τέλος σε fun to drive...τι εννοείς? BMW δεν είναι και η 1 (να δω πότε θα ανεβάσω κανένα βίντεο ρε γμτ)...you know, 50/50 και πίσω κίνηση??? Οδήγησε και τα δύο και πες μας ...μη τα βγάζεις από το κεφάλι σου.
Τέλος, αν θες να 'παίξεις' πήγαινε αλλού...
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Συμφωνεις τουλαχιστον οτι το Χ6 Μ ειναι το απολυτο μοντελο ?
θεουλης!!!!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
ολα αυτα που περιγραφεις ειναι οντως χαρακτηριστικα γνωρισματα της bmw και η διαφορα μας ειναι οτι εγω το παραδεχομαι με το χερι στην καρδια!!! αλλα η συγκριση που κανεις ειναι μεταξυ αλφα σημερινης εποχης η εποχης 33????????
καλα ολα αλλα τα 20 αλογα παραπανω αλογα που τα βρηκες???????????? εχεις παρει ενα αμαξι που το πληρωσες για 170 αλογα και εχει 163!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχ και γω (με -17000κκ) πηρα ενα αμαξι που εχει 155 αλογα και βγαζει 163 επισης!!!!!!!!!!! εχω χαρηκα απο το δυναμομετρο εσυ οχι.....
και για να μην ξεχνιομαστε και βεβαια δεν μπορουμε να συγκρινουμε τη μιτο με τιν 120ι καθοτι η τελευταια ειναι χαρακτηριστικα πιο αργη παντου!!!!!!!!!!!! ειτε σε φρενα (οταν αυτα δουλευουν) ειτε σε στριψιμο ειτε σε γκαζι...........καλα ασε αυτο το fun to drive ειναι για bmw οχι ομως την δικια σου που ειναι κλαψ to drive
(ναι ναι ειμαι εμπαθης......... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!)
Θέλεις να τα ακούσεις τώρα ε???
Μιλάς τώρα για Άλφα και ειδικά το Μίτο που όταν το πήγα βόλτα έτριζε από παντού ???
Για το Μίτο που μέχρι τις 2Κ είναι νεκρό και μέχρι τις 4.5-5Κ πάει, μετά ψοφάει???? 1.400 μοτεράκι έχει...χαλάρωσε λίγοΚοίτα μια δυναμομέτρηση από 118i:
Η BMW λέει ότι βγάζει 143 άλογα το 118i, αλλά στο δυναμόμετρο έβγαλε 155, επίσης, το δικό μου στο δυναμόμετρο έχει βγάλει 183!!!
Εσύ που είδες ότι το δικό μου βγάζει 163? Το δυναμομέτρησες? ...ή έτσι απλά το λες?
Κοίτα, σύγκριση δεν υπάρχει νόημα να κάνουμε γιατί είναι εντελώς χαζή, αλλά αφού το θες ΤΟΣΟ πολύ, ας το δούμε. Λες ότι το Μίτο είναι πιο γρήγορο από την 120i σε στρίψιμο (btw η 1 έχει ανάρτηση Μ, έχει καλύτερο τιμόνι, είναι πιο φαρδιά κλπ κλπ κλπ...αλλά θα αφήσω και άλλους να πούνε την άποψή τους) άρα
Γκάζι, σχετικό είναι αυτό εντελώς γιατί 170 λέει η 1 και 1330 κιλά το Μίτο 155 (βέβαια το καλοκαίρι μπορείς να το πουλήσεις να πάρεις το καινούριο με τα 165 άλογα 1.4Τ, αλλάζει το μοτέρ ΚΙΟΛΑΣ) λέει και 1150 κιλά, αλλά 7.7 δίνει η 1 για 0-100 και 8 το Μίτο. Σε ροπές τώρα είναι λογικό το Μίτο να είναι πιο γρήγορο καθώς έχει turbo και βγάζει 23 κιλά ροπή, σύγκρινε μήλα με μήλα...και τέλος σε fun to drive...τι εννοείς? BMW δεν είναι και η 1 (να δω πότε θα ανεβάσω κανένα βίντεο ρε γμτ)...you know, 50/50 και πίσω κίνηση??? Οδήγησε και τα δύο και πες μας ...μη τα βγάζεις από το κεφάλι σου.
Τέλος, αν θες να 'παίξεις' πήγαινε αλλού...
δημοκρατια εχουμε μονο στο forum της mito αλλα εδω οχι ε??????????????????
δηλαδη αν σου δειξω δηναμομετριση απο gt θεωρειτε αξιοπιστη????
η powerchips οπου εγεινε η δηναμομετριση δεν βγαζει προγραμματα????
περιμενω δικια σου δηναμομετριση και τα ξαναλεμε και μενα στα λογια εβγαλε 340 αλογα δυκιλινδρο....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... pzo9qn.jpg τσιμπα τωρα μια με 3.550 χιλ. και περιμενω την δικια σου χαχαχαχαχαχαχαχα..........
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Συμφωνεις τουλαχιστον οτι το Χ6 Μ ειναι το απολυτο μοντελο ?
θεουλης!!!!
Ποιοτικη κουβεντα οπως παντα ! ! !
Σου ειπα που πατησα ενα ΤΤ με το 320 μου ? Σκεψου να πετυχω καμια ΜιΤο..
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Συμφωνεις τουλαχιστον οτι το Χ6 Μ ειναι το απολυτο μοντελο ?
θεουλης!!!!
Ποιοτικη κουβεντα οπως παντα ! ! !
Σου ειπα που πατησα ενα ΤΤ με το 320 μου ? Σκεψου να πετυχω καμια ΜιΤο..
καμμια σκατουλα μπορει να πατισες καταλ αθος ττ παντως λιγο δυσκολο χαχαχαχαχαχαχαχαχ
-
Παρακαλώ να σταματήσουν τα offtopic
(Moderator nass)
-
Εσενα σου ειπα οτι πατησα μια brera 2,2 ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Παρακαλώ να σταματήσουν τα offtopic(Moderator nass)
Σωστά.
Το ποστάρω στο σωστό τόπικ.
Apologies
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Εσενα σου ειπα οτι πατησα μια brera 2,2 ?τωρα ναι !!!!!!!!!!!!!!!! μαλιστα λες αληθεια!!!!!!!! αυτο το πιστευω!!!!!!!!!!!!αλλα μεταξυ μας μην το πολυ λες.....(δεν αποτελεσαν ποτε σημειο αναφορας ως προσ την επιταγχιση τους!!!!!!)
-
Τελος παντων, οπως δεν συγκρινουμε Μια Bentley με ενα Phaeton ετσι δεν συγκρινουμε μια BMW 1 με μια Alfa ΜιΤο.
Ας σταματησουμε εδω το οφ τοπικ αγαπητε αρχοντα της Σπαρτης !
Εμενα η ΜιΤο μου αρεσει πολυ, που δεν ειναι δικο μου αμαξι ! -
Ο χρήστης spartalord έγραψε:
http://www.imageshack.gr/view.php?file=jftncktkmo5rs6pzo9qn.jpg' target='_blank τσιμπα τωρα μια με 3.550 χιλ. και περιμενω την δικια σου χαχαχαχαχαχαχαχα..........Περιφημα τα παει. Οταν στις 5.300σαλ εχεις την μεγιστη ιπποδυναμη 1000σαλ επειτα εχεις χασει το πολυ 15αλογακια. Τουρμπακι 1400αρι να αποδιδει 150 περιπου αλογα στις 6.300???? Τι αλλο να θες.
Οποιος λεει οτι ψοφαει ψηλα μηπως η σχεση που εχει με το αθλημα ειναι οση της Εφη Σαρρη με την πολιτικη? -
νικο που εισαι ???????????? ουουουουουου..............mod ??? που θα σινεχησουμε τον διαλογο με τον φιλο νικο????????????????????
α........ και για να μην παραμηθιαζομαστε φιλε μου νικο σε ατμοσφαιρικο 1800αρι αν περιμενεις περισοτερα απο 10 αλογα μονο με προγραμμα τοτε κατι κανεις λαθος!!!!!!!!!!!!!
sorry για τα offtopic αλλα που θα σηνεχισουμε τον διαλογο????
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Για το Μίτο που μέχρι τις 2Κ είναι νεκρό και μέχρι τις 4.5-5Κ πάει, μετά ψοφάει???? 1.400 μοτεράκι έχει...
Ενώ ο 4κύλινδρος της BMW που αρχίζει να αποδίδει από τις 4.5-5Κ και πάνω είναι προτιμότερος... Αν δει κανείς το διάγραμμα ροπής-ισχύος θα διαπιστώσει ότι μέχρι τις 3Κ δίνει κάτω από 20kgm, για να πιάσει το peak στις 4.250. Ο ΤΒ αποδίδει 23,5 σε overboost ήδη στις 3.000rpm για να πιάσει την μέγιστη ισχύ στις 5.500. Στην πράξη, η κάμψη έρχεται μετά τις 5.500 μέχρι τις ~6.700 του κόφτη. Σε όλο αυτό το διάστημα είναι νομίζω περιττό να αναφερθεί ότι ο ΤΒ έχει κάνει την 120i κιμά. Είναι και η διαφορά στο βάρος, που ξεπερνάει τα 150 κιλά. Eυτυχώς που έβαλαν στην 120 και το 3.73 και όχι το 3.38 της 118 γιατί εκεί θα ήταν ακόμα χειρότερα τα πράγματα.
Λες ότι το Μίτο είναι πιο γρήγορο από την 120i σε στρίψιμο (btw η 1 έχει ανάρτηση Μ, έχει καλύτερο τιμόνι, είναι πιο φαρδιά κλπ κλπ κλπ...αλλά θα αφήσω και άλλους να πούνε την άποψή τους)
Στις πραγματικές συνθήκες του δημόσιου δρόμου, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η MiTo είναι γρηγορότερη. Η διαφορά σε επιδόσεις είναι αρκετή για να της δώσει προβάδισμα, φρενάρες έχει, ενώ και σε στρίψιμο πέρα από το πολύ καλό της στήσιμο, συμβάλλει -ιδιαίτερα στα γλιστερά και σε στροφές που προσεγγίζουν συνθήκες steady state- η αλγοριθμική υποκατάσταση του μπλοκέ. Η σύγκριση εδώ, όμως, πραγματικά δεν έχει νόημα καθότι και τα δύο παράγουν πρόσφυση, αλλά το πόση πρόσφυση σε κάθε περίπτωση (steady state, transient) μόνο η τηλεμετρία μπορεί να μας το πεί.
Επίσης, η διαφορά σε φάρδος μετατροχίων δεν είναι και τόσο μεγάλη ώστε να χρησιμοποιείται αυτό ως επιχείρημα υπέρ της 1, και για την ακρίβεια, είναι μόλις 1 χιλιοστό μπροστά και 18 χιλιοστά πίσω. -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Τελος παντων, οπως δεν συγκρινουμε Μια Bentley με ενα Phaeton ετσι δεν συγκρινουμε μια BMW 1 με μια Alfa ΜιΤο.Ας σταματησουμε εδω το οφ τοπικ αγαπητε αρχοντα της Σπαρτης !
Εμενα η ΜιΤο μου αρεσει πολυ, που δεν ειναι δικο μου αμαξι !δεν εισαι κακο παιδι ...............μην βγαζεις χολη .......... αφου ξερουμε οτι σου αρεσει βρε..........
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
http://www.imageshack.gr/view.php?file=jftncktkmo5rs6pzo9qn.jpg' target='_blank τσιμπα τωρα μια με 3.550 χιλ. και περιμενω την δικια σου χαχαχαχαχαχαχαχα..........
Περιφημα τα παει. Οταν στις 5.300σαλ εχεις την μεγιστη ιπποδυναμη 1000σαλ επειτα εχεις χασει το πολυ 15αλογακια. Τουρμπακι 1400αρι να αποδιδει 150 περιπου αλογα στις 6.300???? Τι αλλο να θες.
Οποιος λεει οτι ψοφαει ψηλα μηπως η σχεση που εχει με το αθλημα ειναι οση της Εφη Σαρρη με την πολιτικη?Μόνο που τη βουτιά (και ΜΕΓΑΛΗ βουτιά) τη κάνει στις 5.300 στην ιπποδύναμη και στη ροπή από τις 5000 στροφές περίπου.
Γιαυτό τον αλλάζουν τον 1.4Τ ΤΟΣΟ γρήγορα???
Ενώ ο 4κύλινδρος της BMW που αρχίζει να αποδίδει από τις 4.5-5Κ και πάνω είναι προτιμότερος... Αν δει κανείς το διάγραμμα ροπής-ισχύος θα διαπιστώσει ότι μέχρι τις 3Κ δίνει κάτω από 20kgm, για να πιάσει το peak στις 4.250. Ο ΤΒ αποδίδει 23,5 σε overboost ήδη στις 3.000rpm για να πιάσει την μέγιστη ισχύ στις 5.500. Στην πράξη, η κάμψη έρχεται μετά τις 5.500 μέχρι τις ~6.700 του κόφτη. Σε όλο αυτό το διάστημα είναι νομίζω περιττό να αναφερθεί ότι ο ΤΒ έχει κάνει την 120i κιμά. Είναι και η διαφορά στο βάρος, που ξεπερνάει τα 150 κιλά. Eυτυχώς που έβαλαν στην 120 και το 3.73 και όχι το 3.38 της 118 γιατί εκεί θα ήταν ακόμα χειρότερα τα πράγματα.
Αγαπητέ συγκρίνουμε ένα turbo με ένα ατμοσφαιρικό? Γίνονται αυτά πράγματα? Υπάρχει νόημα? Να δούμε τι, αν το ένα είναι κατά μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορο από το άλλο...γιατί για τέτοιες διαφορές μιλάμε...και μιλάμε ουσιαστικά για επιταχύνσεις εν κινήσει που λογικό η μίτο με 2 ΜΟΝΟ κιλά παραπάνω ροπή (γιατί τόσο έχει) να έχει ένα κλικ MONO υπεροχή! Αυτές είναι οι διαφορές...δεν είναι μέρα με τη νύχτα! Εκεί όμως που ο ΤΒ lagάρει, ο 2λτ έχει ήδη ξεκολήσει...και εκεί που ο ΤΒ πεθαίνει, έχει ακόμα ~1.500 ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ στροφές ακόμα ο 2λτ. Και βεβαίως εννοείται ότι πάνω από τα 160κμ απλά δεν ακολουθεί το Μίτο.
Άρα στη θεωρία δε μπορούμε να πούμε τίποτα. Δε ξέρω αν τα έχεις οδηγήσει δε το δείχνεις πάντως, γιατί οι διαφορές δεν είναι όσες λες.
Στις πραγματικές συνθήκες του δημόσιου δρόμου, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η MiTo είναι γρηγορότερη. Η διαφορά σε επιδόσεις είναι αρκετή για να της δώσει προβάδισμα, φρενάρες έχει, ενώ και σε στρίψιμο πέρα από το πολύ καλό της στήσιμο, συμβάλλει -ιδιαίτερα στα γλιστερά και σε στροφές που προσεγγίζουν συνθήκες steady state- η αλγοριθμική υποκατάσταση του μπλοκέ. Η σύγκριση εδώ, όμως, πραγματικά δεν έχει νόημα καθότι και τα δύο παράγουν πρόσφυση, αλλά το πόση πρόσφυση σε κάθε περίπτωση (steady state, transient) μόνο η τηλεμετρία μπορεί να μας το πεί.
Επίσης, η διαφορά σε φάρδος μετατροχίων δεν είναι και τόσο μεγάλη ώστε να χρησιμοποιείται αυτό ως επιχείρημα υπέρ της 1, και για την ακρίβεια, είναι μόλις 1 χιλιοστό μπροστά και 18 χιλιοστά πίσω.Ίσα, ίσα...η διαφορά στις επιδόσεις ΔΕΝ είναι αρκετή για να της δώσει προβάδισμα. Μιλάμε για 2 κιλά λιγότερη ροπή η 120i, ενώ έχει 15 άλογα περισσότερα, που στο δυναμόμετρο έχει βγάλει 182 άλογα η 320i στις 6105 και 22 κιλα ροπή στις 4453 (στο EVO). Η διαφορά είναι πολύ μικρή στις επιδόσεις και μιας και μιλάμε για ένα ΣΑΦΩΣ καλύτερα στυμμένο αυτοκίνητο στη πλευρά της BMW (120i), πιο χαμηλό, ΣΥΝΟΛΙΚΑ πιο φαρδύ εκεί που έχει τη κίνηση (120i: 1480 front, 1493 rear vs Mito: 1483 front, 1475 rear) με καλύτερη ανάρτηση, πίσω κίνηση (άρα καλύτερο 'ξεκόλλημα' από τις στροφές με ελάχιστη υποστροφή) αλλά και πολύ πιο επικοινωνιακό μπροστά μέρος που σου δίνει τη πλήρη εικόνα των ορίων του αυτοκινήτου (κοινώς, σου μιλάει) και τέλος ζυγισμένο πλαίσιο...νομίζω ότι η Μίτο απλά δεν έχει ελπίδα.
Το θέμα νομίζω δεν είναι αν είναι το ένα πιο γρήγορο από το άλλο...ή αν ο ένας την έχει μακρύτερη (πχ)...ειλικρινά ΟΥΤΕ που με ενδιαφέρει αν το Μίτο και το όποιο Μίτο είναι μια μέρα πιο γρήγορο από το κάθε BMW.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η απόλαυση στην οδήγηση που παίρνω από το δικό μου σε σχέση με το Μίτο και το κάθε Μίτο.-
Βεβαίως, δεν είμαστε όλοι ίδιοι...
-
Ποσο δικιο ειχε ο Van Orton
-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
http://www.imageshack.gr/view.php?file=jftncktkmo5rs6pzo9qn.jpg' target='_blank τσιμπα τωρα μια με 3.550 χιλ. και περιμενω την δικια σου χαχαχαχαχαχαχαχα..........
Περιφημα τα παει. Οταν στις 5.300σαλ εχεις την μεγιστη ιπποδυναμη 1000σαλ επειτα εχεις χασει το πολυ 15αλογακια. Τουρμπακι 1400αρι να αποδιδει 150 περιπου αλογα στις 6.300???? Τι αλλο να θες.
Οποιος λεει οτι ψοφαει ψηλα μηπως η σχεση που εχει με το αθλημα ειναι οση της Εφη Σαρρη με την πολιτικη?Μόνο που τη βουτιά (και ΜΕΓΑΛΗ βουτιά) τη κάνει στις 5.300 στην ιπποδύναμη και στη ροπή από τις 5000 στροφές περίπου.
Γιαυτό τον αλλάζουν τον 1.4Τ ΤΟΣΟ γρήγορα???
Ενώ ο 4κύλινδρος της BMW που αρχίζει να αποδίδει από τις 4.5-5Κ και πάνω είναι προτιμότερος... Αν δει κανείς το διάγραμμα ροπής-ισχύος θα διαπιστώσει ότι μέχρι τις 3Κ δίνει κάτω από 20kgm, για να πιάσει το peak στις 4.250. Ο ΤΒ αποδίδει 23,5 σε overboost ήδη στις 3.000rpm για να πιάσει την μέγιστη ισχύ στις 5.500. Στην πράξη, η κάμψη έρχεται μετά τις 5.500 μέχρι τις ~6.700 του κόφτη. Σε όλο αυτό το διάστημα είναι νομίζω περιττό να αναφερθεί ότι ο ΤΒ έχει κάνει την 120i κιμά. Είναι και η διαφορά στο βάρος, που ξεπερνάει τα 150 κιλά. Eυτυχώς που έβαλαν στην 120 και το 3.73 και όχι το 3.38 της 118 γιατί εκεί θα ήταν ακόμα χειρότερα τα πράγματα.
Αγαπητέ συγκρίνουμε ένα turbo με ένα ατμοσφαιρικό? Γίνονται αυτά πράγματα? Υπάρχει νόημα? Να δούμε τι, αν το ένα είναι κατά μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορο από το άλλο...γιατί για τέτοιες διαφορές μιλάμε...και μιλάμε ουσιαστικά για επιταχύνσεις εν κινήσει που λογικό η μίτο με 2 ΜΟΝΟ κιλά παραπάνω ροπή (γιατί τόσο έχει) να έχει ένα κλικ MONO υπεροχή! Αυτές είναι οι διαφορές...δεν είναι μέρα με τη νύχτα! Εκεί όμως που ο ΤΒ lagάρει, ο 2λτ έχει ήδη ξεκολήσει...και εκεί που ο ΤΒ πεθαίνει, έχει ακόμα ~1.500 ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ στροφές ακόμα ο 2λτ. Και βεβαίως εννοείται ότι πάνω από τα 160κμ απλά δεν ακολουθεί το Μίτο.
Άρα στη θεωρία δε μπορούμε να πούμε τίποτα. Δε ξέρω αν τα έχεις οδηγήσει δε το δείχνεις πάντως, γιατί οι διαφορές δεν είναι όσες λες.
Στις πραγματικές συνθήκες του δημόσιου δρόμου, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η MiTo είναι γρηγορότερη. Η διαφορά σε επιδόσεις είναι αρκετή για να της δώσει προβάδισμα, φρενάρες έχει, ενώ και σε στρίψιμο πέρα από το πολύ καλό της στήσιμο, συμβάλλει -ιδιαίτερα στα γλιστερά και σε στροφές που προσεγγίζουν συνθήκες steady state- η αλγοριθμική υποκατάσταση του μπλοκέ. Η σύγκριση εδώ, όμως, πραγματικά δεν έχει νόημα καθότι και τα δύο παράγουν πρόσφυση, αλλά το πόση πρόσφυση σε κάθε περίπτωση (steady state, transient) μόνο η τηλεμετρία μπορεί να μας το πεί.
Επίσης, η διαφορά σε φάρδος μετατροχίων δεν είναι και τόσο μεγάλη ώστε να χρησιμοποιείται αυτό ως επιχείρημα υπέρ της 1, και για την ακρίβεια, είναι μόλις 1 χιλιοστό μπροστά και 18 χιλιοστά πίσω.Ίσα, ίσα...η διαφορά στις επιδόσεις ΔΕΝ είναι αρκετή για να της δώσει προβάδισμα. Μιλάμε για 2 κιλά λιγότερη ροπή η 120i, ενώ έχει 15 άλογα περισσότερα, που στο δυναμόμετρο έχει βγάλει 182 άλογα η 320i στις 6105 και 22 κιλα ροπή στις 4453 (στο EVO). Η διαφορά είναι πολύ μικρή στις επιδόσεις και μιας και μιλάμε για ένα ΣΑΦΩΣ καλύτερα στυμμένο αυτοκίνητο στη πλευρά της BMW (120i), πιο χαμηλό, ΣΥΝΟΛΙΚΑ πιο φαρδύ εκεί που έχει τη κίνηση (120i: 1480 front, 1493 rear vs Mito: 1483 front, 1475 rear) με καλύτερη ανάρτηση, πίσω κίνηση (άρα καλύτερο 'ξεκόλλημα' από τις στροφές με ελάχιστη υποστροφή) αλλά και πολύ πιο επικοινωνιακό μπροστά μέρος που σου δίνει τη πλήρη εικόνα των ορίων του αυτοκινήτου (κοινώς, σου μιλάει) και τέλος ζυγισμένο πλαίσιο...νομίζω ότι η Μίτο απλά δεν έχει ελπίδα.
Το θέμα νομίζω δεν είναι αν είναι το ένα πιο γρήγορο από το άλλο...ή αν ο ένας την έχει μακρύτερη (πχ)...ειλικρινά ΟΥΤΕ που με ενδιαφέρει αν το Μίτο και το όποιο Μίτο είναι μια μέρα πιο γρήγορο από το κάθε BMW.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η απόλαυση στην οδήγηση που παίρνω από το δικό μου σε σχέση με το Μίτο και το κάθε Μίτο.-
Βεβαίως, δεν είμαστε όλοι ίδιοι...
η τελευταια σου προταση τα λεει ολα!!!!!!!!!!!!!!!!! και βεβαια δεν ειμαστε ολοι ιδιοι............ εισαι εσυ που εχεις bmw και εμεις οι υπολοιποι (κακομοιριδες) που δεν εχουμε series 1!!!!!! τα παιδια ενος κατοτερου θεου, τα αποδαιδια ..... τορα αυτην την καραμελα με το μισο δευτερολεπτο σταματα την γιατι τα ισοπεδωνεις ολα......... και μενα η διαφορα μου σε ρεπριζ με ενα gti δεν μου φενετε τοσο μεγαλη................( τι και αν στην πραγματικοτητα ειναι χαοτικη??????????????? )
α και για να ξερεις σε 400αρι μισο δευτερο ειναι 10 κενες διαφορα (εμενα μεγαλη μου φενετε!!!!!!)
α και fun to drive για μενα ειναι οι ρεπριζ να βγαινω και να περναω οχι να ιδρωνω!!!!!!!!!!
σταματαω εδω !!!!!!!!!! δεν μπορω αλλο ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!
BMW FORUM