-
στεφανε μηπως περιγραφεις περιπτωσεις που δυσκολα θα σε σωσουν τα ηλεκτρονικα αυτα?
εγω το λεω απο την αλλη μερια...ενα αμαξι σαν το ματιζ,το αστρα προοριζεται για κοινο που το θελει για συγκεκριμενους λογους...οταν δω πχ esp σε αυτοκινητο 80 ιππων σκεφτομαι οτι δεν εχει γινει καλη δουλεια στο στησιμο...για τα αμαξια που ειναι ανω των 130-140 ιππων καλα θαναι να υπαρχουν τετοια συστηματα με απενεργοποιηση για να καθιστανται ευκολοδηγητα για κουλους σαν και μενα! -
Το καλοκαίρι είχα νοικιάσει ένα Matiz και σε γλιστερό κατηφορικό στροφιλίκι παραλίγο να το χάσω. Υποεκτίμησα ένα εσάκι και από μεταφορά βάρους μου πέταξε αγρίως (σόρυ) κώλο και είδα και έπαθα μέχρι να το μαζέψω. Χάλια τιμόνι, μηδέν γκάζι, πρόσφυση what is this? και από ανάρτηση βάρκα. Ε, εκεί ευχήθηκα να έχω ένα ESP... Στην Alfa αντίθετα έχω όλες τις προυποθέσεις (τιμόνι,ανάρτηση,πλαίσιο,φρένα) να διορθώσω μόνος μου χωρίς τα ηλεκτρονικά. Προσωπική λοιπόν άποψη ότι μπορείς να την πάθεις με οποιοδήποτε αμάξι και όχι απαραίτητα με δυνατό. Άσε που αν δεχθούμε κατά τεκμήριο ότι οχήματα με όχι καλή ενεργητική ασφάλεια τα οδηγούν ψιλοάσχετοι άνθρωποι (π.χ. ένα Atos με τελειωμένα αμορτισέρ να το οδηγεί η θεία μου) τότε νομίζω ένα ESP μπορεί να αποβεί σωτήριο. Θα μου πείς ότι αυτοί πάνε και πολύ φυλαγμένα και εν μέρει θα έχεις δίκιο... αλλά φύλα τα ρούχα σου να έχεις τα μισά. Έτσι δε λέμε;
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Προσωπικά το μόνο που θέλω είναι ένα αντισπιν σε δυνατό πισωκίνητο όχημα.
Tότε είναι που δεν το θέλω καθόλου
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Eιναι πολυ καλα αυτα τα συστηματα για τους εκτος forum οδηγους.Ειναι απαραδεκτα για τους εντος...
Ας μην κάνουμε τέτοιες γενικεύσεις... Τι σημαίνει δηλαδή, επειδή μπαίνουμε στο διαδίκτυο και γράφουμε 2 λόγια ότι γίναμε και σωστοί οδηγοί? (προτού παρεξηγηθώ να πω ότι μιλώ γενικά, θεωρώ τον εαυτό μου μέτριο οδηγό, ίσως και χαμηλότερα).
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Eιναι πολυ καλα αυτα τα συστηματα για τους εκτος forum οδηγους.Ειναι απαραδεκτα για τους εντος...
εισαι λιγο φαουλ εδω
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Eιναι πολυ καλα αυτα τα συστηματα για τους εκτος forum οδηγους.
Ειναι απαραδεκτα για τους εντος...
εισαι λιγο φαουλ εδω
Μηπως δεν εγινα κατανοητος;
Ειπα,ως αστειο και μονο,οτι εμεις στο forum που ειμαστε γνωστες,δεν τα εχουμε αναγκη,ενω οι υπολοιποι που ειναι ασχετοι,τα εχουν...Παντα με χιουμορ... -
ok then
-
Δεν εχω αυτοκινητο με αυτα τα συστηματα αλλα οταν αξιωθω να παρω καινουργιο θα ηθελα να εχω την δυνατοτητα να τα απενεργοποιω κατα βουληση(γιατι ολα θα τα εχουν στανταρ).Μου αρεσει να εχω τον απολυτο ελενχο του αυτοκινητου μου ,να ξερω που με παιρνει και που οχι και να μην βασιζομαι πανω σε σενσορες ,γιατι (νομιζω) οτι δημιουργουν ενα απατηλο αισθημα ασφαλειας κανοντας σε να υπερβαλλεις στις δυνατοτητες σου.Ειναι οπως γραφτηκε και πιο πανω ο ευκολος/οικονομικος/μαρκετινιστικος τροπος για τους κατασκευαστες αυτοκινητων να τα κανουν φιλικα σε καθεναν αντι να βαλουν καποια πιο ψαγμενη αναρτηση ,τιμονι με καλλυτερο feedback,δυνατοτερα φρενα .
Παντως ενα συστημα ΑΝΤΙΛΑΚΟΥΒΕΝ θα το ηθελα -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Ας κοιτάξουν οι κατασκευαστές να φτάχνουν καλα στημμένα αυτοκίνητα και ας αφήσουν όλες αυτες τις αηδίες.
Ειναι πιο δυσκολο (και δαπανηρό) να φτιάξεις ενα ΣΩΣΤΟ αμάξι παρα ενα ''σωστο'' με τη χρηση 100+1 ηλεκτρονικών που διορθώνει τα λάθη της κατασκευής......Βεβαια απο πλευράς marketing σε αγοραστές που επιλέγουν αμάξι με τον ιδιο τρόπο που επιλέγουν μια φριτέζα ολα αυτα τα ''διαόλια'' χτυπάνε καλα στο μάτι....
..Επίσης τους ''κουλούς'' οδηγούς τους βοηθάνε εως ενα σημειο...Γιατι αν βοηθουσαν 100% δεν θα ειχαμε ποτε ατυχήματα...
Συμπερασματικά **ΟΧΙ **και εγω....
Είναι απίστευτα τα όσα γράφονται...
Mήπως κάτω από τα ψευδόνυμα κρύβονται ο Μοντόγια ο Σούμι ή μήπως ο Gronholm?Πράγματι θρεντς σαν αυτό είναι να κάθεσαι με ποπ κορν και να γελάς...
-
Δεν ξέρω βρε παιδιά. Δεν έχω οδηγήσει μέχρι σήμερα αμάξι που να έχει πέρα από ABS τίποτε άλλο. Το ABS πάντως με έχει βοηθήσει πολλές φορές. Σίγουρα θα ήθελα κάθε δυνατή βοήθεια για να κινούμε με όση περισσότερη ασφάλεια στους επικίνδυνους δρόμους μας. Κανείς εξάλλου αλάθητος. Σίγουρα όμως θα ήθελα όταν θα είμαι σε ελεγχόμενο χώρο που μου δίνει τη δυνατότητα να παίξω να έχω μια ποιο άμεση επαφή με το όχημα μου. Ναι αλλά με δυνατότητα απενεργοποίησης θα κατέληγα.
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Eιναι πολυ καλα αυτα τα συστηματα για τους εκτος forum οδηγους.
Ειναι απαραδεκτα για τους εντος...
εισαι λιγο φαουλ εδω
Μηπως δεν εγινα κατανοητος;
Ειπα,ως αστειο και μονο,οτι εμεις στο forum που ειμαστε γνωστες,δεν τα εχουμε αναγκη,ενω οι υπολοιποι που ειναι ασχετοι,τα εχουν...Παντα με χιουμορ...Ουπς με όλη την έννοια της λέξεως... Για να χαλαρώνω κι εγώ λίγο... Μάλλον με πείραξε το πολύ διάβασμα...
-
Το TCS έχω την εντύπωση ότι σώζει κυρίως τα λάστιχα στις εκκινήσεις! ESP δεν έχω δοκιμάσει ποτέ, αλλά φαντάζομαι ότι καλό θα είναι να υπάρχει, just in case... Οπότε, μάλλον είμαι υπέρ των ηλεκτρονικών.
Το συνδέω με την ιπποδύναμη, γιατί νομίζω ότι είναι πιο απότομα τα όρια στις υψηλές ιπποδυνάμεις, σε σχέση με τα 60αρια και 100αρια της εποχής μας.
Τώρα, για τους πολύ μερακλήδες και πολύ χεράδες, ε, ας υπάρχει ένα κουμπάκι απενεργοποίησης να την βρίσκουν λίγο οι άνθρωποι. Εμένα μου πάει περισσότερο να κινούμαι σβέλτα με απλές, καθαρές κινήσεις. Δεν έχω τα χέρια άλλωστε να πηγαίνω με τις μπάντες.
Το ΑSS (Anti-Lakouves Suspension System) θα κάνει τρελές πωλήσεις στην Ελλάδα. Κρατήστε μου δυο!
-
Ψήφισα οχι.
Η αποθέωση.
Τη προηγούμενη εβδομάδα οδήγησα ενα fiat stilo της εξυπηρετησης πελατων. Ηταν εφοδιασμένο με ASR. 1200 κυβικά με ASR. Hμαρτον. Για να καταφέρεις να ενεργοποιήσεις το σύστημα έπρεπε με πρώτη και τέρμα γκάζι να στρίβεις σχεδόν επιτόπια σε βρεγμένο. Ποιός θα κάνει κάτι τέτοιο για να του χρησιμεύσει το ASR.? -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Ας κοιτάξουν οι κατασκευαστές να φτάχνουν καλα στημμένα αυτοκίνητα και ας αφήσουν όλες αυτες τις αηδίες.
Ειναι πιο δυσκολο (και δαπανηρό) να φτιάξεις ενα ΣΩΣΤΟ αμάξι παρα ενα ''σωστο'' με τη χρηση 100+1 ηλεκτρονικών που διορθώνει τα λάθη της κατασκευής......Βεβαια απο πλευράς marketing σε αγοραστές που επιλέγουν αμάξι με τον ιδιο τρόπο που επιλέγουν μια φριτέζα ολα αυτα τα ''διαόλια'' χτυπάνε καλα στο μάτι....
..Επίσης τους ''κουλούς'' οδηγούς τους βοηθάνε εως ενα σημειο...Γιατι αν βοηθουσαν 100% δεν θα ειχαμε ποτε ατυχήματα...
Συμπερασματικά **ΟΧΙ **και εγω....
Είναι απίστευτα τα όσα γράφονται...
Mήπως κάτω από τα ψευδόνυμα κρύβονται ο Μοντόγια ο Σούμι ή μήπως ο Gronholm?Πράγματι θρεντς σαν αυτό είναι να κάθεσαι με ποπ κορν και να γελάς...
Καλύτερα να γελας με την πάρτη σου...
Ο σχολιασμός σου δεν δίνει **ουτε ενα έστω επιχειρημα **γιατι ολα αυτα που έγραψα σου φαινονται αστεια...Βεβαια εσυ σαν **makinen, takinen **και λοιπα γνωρίζεις καλύτερα μια και εχεις χρόνια μεσα στις πίστες (ΛΕΠΑ, Μελα και λοιπα) και το να κάτσεις να ασχοληθείς και να μας διαφωτίσεις με τις μεγάλες σου γνώσεις ειναι πολυ βαρετο....
ΥΓ. Με το ποπ κορν παει ωραια η coca cola...Δεν παραγγέλνεις κανα combo????
-
Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
Ψήφισα οχι.Η αποθέωση.
Τη προηγούμενη εβδομάδα οδήγησα ενα fiat stilo της εξυπηρετησης πελατων. Ηταν εφοδιασμένο με ASR. 1200 κυβικά με ASR. Hμαρτον. Για να καταφέρεις να ενεργοποιήσεις το σύστημα έπρεπε με πρώτη και τέρμα γκάζι να στρίβεις σχεδόν επιτόπια σε βρεγμένο. Ποιός θα κάνει κάτι τέτοιο για να του χρησιμεύσει το ASR.?Έχω άλλο παράδειγμα. Όσο καιρό ήμουν στο χώρα του τσαγιού, νοίκιαζα συχνά πυκνά Α-Class από την EasyRentACar. Tα αμαξάκια όλα προσεγμένα, καλοσυντηρημένα, με ABS και ASR, 1.4 και 1.6 είχα πάρει.
Την πρώτη φορά που προσέχω το κουμπάκι που γράφει ASR, το κοιτάω πονηρά, το πατάω (ανάβει η ένδειξη στο ταμπλώ), και ξεκινάω στο φανάρι πιο αργά και από 50άρι παπί. Αιτία η χαζομάρα (δεν το ήξερα) που έχει και δε ξεπερνάει τις 4.000σαλ με ακίνητο αμάξι.
Στο επόμενο φανάρι, κρατάω τις στροφές στις 3.999 και ξεκινάω, το αμάξι κομπιάζει για 1 δευτερόλεπτο (ΑSR γαρ), και ξεκινάω σχετικά αργά. Σημείωση το ASR ενεργοποιήθηκε μόνο του. Επίσης σε βρεγμένη άσφαλτο, ξεκινώντας με 3.000σαλ, δε σπίναρε καθόλου, ούτε το ASR ενεργοποιήθηκε.
Δε θα αγόραζα Α-Class (λέμε τώρα) αν το ήξερα αυτό από την αρχή. Πάντως το ABS της μόνο μια φορά το είδα να μπαίνει (σε φρένο μπροστά από φανάρι, ίσα που πρόλαβα και δεν έφαγα φωτογραφία).
-
Μόνο ABS θέλω. Τα άλλα να τα τρίψουν στην μούρη τους.
-
Το αντι-σπιν είναι καλό στην ελληνική γλυστερή άσφαλτο. Πιο γρήγορα είναι αδύνατο να φύγεις.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Είχα όμως και μία άσχημη εμπειρία -ως επικίνδυνη- όταν σε ένα Leon 20VT 180, μετά από πολύ γρήγορη οδήγηση, άναψαν τα ηλεκτρονικά και πραγματικά τα παιξαν τελείως. Έμεινε μόνιμα αναμμένο το σχετικό λαμπάκι στον πίνακα οργάνων, ούτε on ούτε off, στο παραμικρό πάτημα του φρένου έμπαινε το ABS και γενικώς ήταν σαν να χαν crasharei τα windows
Βγήκες και ξαναμπήκες?
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Μόνο ABS θέλω. Τα άλλα να τα τρίψουν στην μούρη τους.Πάντως υπάρχουν ακόμα και σήμερα, που όλοι (?) θεωρούμε το ABS εκ των ων ουκ άνευ, διάφοροι που ΔΕΝ θέλουν ABS, για τους ίδιους πάνω-κάτω λόγους που πολλοί σε αυτό το θέμα δεν θέλουν ESP (γιατί κόβει οδηγική ευχαρίστηση, γιατί θεωρούν τους εαυτούς τους χεράδες (μάλλον ποδαράδες στην περίπτωση του ABS ), γιατί λειτουργεί παρεμβατικά και εκνευριστικά κοκ.).
Μήπως επαναληφθεί αυτή η ιστορία όπως με το ABS 10 (πχ.) χρόνια μετά με το ESP ? Μήπως οι αντιδράσεις οφείλονται στο ό,τι τα συστήματα αυτά είναι ακόμα ανώριμα ?
Εν ολίγοις, αν έθετα ένα 4ο ερώτημα στην ψηφοφορία 'ΝΑΙ μόνο αν επεμβαίνει σωστά και σωτήρια στην περίπτωση που όλα έχουν χαθεί και οδεύω για αγορά οικοπέδου' ποιά θα ήταν άραγε η απάντηση ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μήπως επαναληφθεί αυτή η ιστορία όπως με το ABS 10 (πχ.) χρόνια μετά με το ESP ? Μήπως οι αντιδράσεις οφείλονται στο ό,τι τα συστήματα αυτά είναι ακόμα ανώριμα ?
Εν ολίγοις, αν έθετα ένα 4ο ερώτημα στην ψηφοφορία 'ΝΑΙ μόνο αν επεμβαίνει σωστά και σωτήρια στην περίπτωση που όλα έχουν χαθεί και οδεύω για αγορά οικοπέδου' ποιά θα ήταν άραγε η απάντηση ?
Εδώ υπάρχουν ορισμένοι που δεν θέλουν ούτε υδραυλικό τιμόνι.
Έτσι πάει το πράγμα, την καινοτομία δεν τη γουστάρουν όσοι έχουν μάθει αλλιώς. Σε 20 χρόνια θα λέγονται τα ίδια για συστήματα αυτόματης προοδευτκής επιβράδυνσης όταν πλησιάζει γρήγορα εμπόδιο. Μπορεί να σου κόβουν κάτι τέτοια την ευχαρίστηση του απόλυτου ελέγχου, αλλά στα δύσκολα σώζουν ζωές και περιουσίες.
TRC, VCS, ΕSP.... (ΝΑΙ Ή ΟΧΙ)