-
Μα το S3 ειναι συμφερουσα αγορα οταν Evo και Sti κανουν απο 50 και πανω.Νταξ μπορει να μην πηγαινει τοσο γρηγορα αλλα σιγουρα ειναι συμφερουσα αγορα.
-
ειναι τι θελει ο καθενας, υπαρχουν πολλοι που λενε ας δωσω τα επιπλεον λεφτα για να παρω το 'απολυτο σπορ οχημα' και το καταλαβαινω, οπως υπαρχουν και καποιοι που θα πουν: σιγα μη δωσω +15Κ και να μη παρω απλα ενα cupra ή γιατι να μη παρω μια καλοεξοπλισμενη 3αρα ή Α4??
οι αναγκες του καθενος προσδιοριζουν και τι τον συμφερει,οταν ομως μιλαμε για αντικειμενα μοδας (οπως ειναι το 500 και το mini, γιατι αυτα τα 2 ετσι λανσαρονται στη αγορα και με αυτη τη λογικη πουλιουνται) δε νομιζω οτι μιλαμε για συμφερον και καλυψη αναγκων..
μιλαμε για πανακριβα i-pod οταν με ψιχουλα(συγκριτικα) μπορεις να παρεις ενα σαφως καλυτερο mp3/4-ή-δε-ξερω-και-γω-τι-player!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
συμφωνω οτι το Α3 ειναι 'απαραδεκτη' αγορα και σε οποιαδηποτε αλλη εκδοση θα προτιμουσα golf ή ακομα και λεον,στην ελλαδα ομως που το R32 κανει τα ιδια λεφτα με s3 ή στα λεφτα που κανει το s3 τεσπα,το θεωρησα τη πιο συμφρερουσα αγορα(αν αναφερεσαι στο τι εκανα εγω)ζητω συγγνωμη για τα υπερβολικα επιθετα που χρησιμοποιησα
καταλαβες παντως τη λογικη μου
και 2 παρατηρησεις: το c2 (vts συγκεκριμενα) στα λεφτα του 500 1.4 σου δινει +30 αλογα,+200 κυβικα, στησιμο,επιδοσεις στανταρ esp και ποιοτητα αθλια μεν, αλλα οχι οτι το 500 εχει καποια σοβαρη ποιοτητα
το Α3 μπορει να το θελει καποιος για τα καλυτερα πλαστικα σε σχεση με το golf 5(οχι το 6) και την υποτιθεμενη αιγλη το 500 ουτε **ΤΑ **πλαστικα εχει,περα απο ενα 'πουτανιαρικο' σχεδιασμο και φυσικα καμια αιγλη
Το A3 δεν ειναι καθολου απαραδεκτη αγορα.Οτι πληρωνεις παιρνεις.Το ιδιο ισχυει και στο 500.Φυσικα και δεν εχει φοβερα πλαστικα.Ομως αν δεις τον ανταγωνισμο θα δεις οτι ειναι ''φοβερα''.
Φυσικα δεν αντιλεγω οτι το 500 ειναι πιο ακριβο απο οτι θα επρεπε ,αλλα ρε φιλε δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα οταν αλλοι(βλεπε VAG και οχι μονο) κανουν το ιδιο ακριβως πραγμα(οχι οτι αυτο ειναι κακο) και κανεις δεν μιλαει.C2 VTS συμφωνω ειναι υπερτιμιο.Απλα εγω πριν αναφερομουν στις βασικες εκδοσεις.Τετοια εξαιρεση για μενα ειναι και το S3 οπως εγραψα και παραπανω.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ειναι τι θελει ο καθενας, υπαρχουν πολλοι που λενε ας δωσω τα επιπλεον λεφτα για να παρω το 'απολυτο σπορ οχημα' και το καταλαβαινω, οπως υπαρχουν και καποιοι που θα πουν: σιγα μη δωσω +15Κ και να μη παρω απλα ενα cupra ή γιατι να μη παρω μια καλοεξοπλισμενη 3αρα ή Α4??οι αναγκες του καθενος προσδιοριζουν και τι τον συμφερει,οταν ομως μιλαμε για αντικειμενα μοδας (οπως ειναι το 500 και το mini, γιατι αυτα τα 2 ετσι λανσαρονται στη αγορα και με αυτη τη λογικη πουλιουνται) δε νομιζω οτι μιλαμε για συμφερον και καλυψη αναγκων..
μιλαμε για πανακριβα i-pod οταν με ψιχουλα(συγκριτικα) μπορεις να παρεις ενα σαφως καλυτερο mp3/4-ή-δε-ξερω-και-γω-τι-player!!
100% σωστος.Μονο που στο Mini και στο 500 ξεχασες να προσθεσεις BMW , Audi , Volvo , Saab , Merc κλπ
-
ναι αλλα με εξαιρεσεις!
πχ στα λεφτα της Μ3 δυσκολα βρισκεις καλυτερο αυτοκινητο(ελπιζω αυτο να ναι το S5 )
για αυτο αλλωστε παρα την οικονομικη κριση, οι Μ3 πουλανε σα ζεστα ψωμακια!! -
Εξαιρεσεις παντα θα υπαρχουν.Και η Μ3 ειναι μια απο αυτες οπως ειπες.
-
βεβαια στα αυτοκινητα μη ξεχναμε οτι δεν υπαρχει λογικη,αλλιως θα κυκλοφορουσαμε ολοι με lada!
ετσι λοιπον τωρα που το ξανασκεφτομαι και η μοδα θα μπορουσε να ενταχθει στις τεχνητες αναγκες που μονοι μας αλλωστε δημιουργουμε...αβυσσος η ψυχη...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
για αυτο αλλωστε παρα την οικονομικη κριση, οι Μ3 πουλανε σα ζεστα ψωμακια!!αλλα θελω να το πω.Εχω την εντυπωση οτι αυτο δεν συμβαινει γιατι η BMW ειναι τιμια(η οποια οντως ειναι) αλλα γιατι με την οικονομικη κριση οι φτωχοι εγιναν φτωχοτεροι και οι πλουσιοι πλουσιοτεροι.Capitalism
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
βεβαια στα αυτοκινητα μη ξεχναμε οτι δεν υπαρχει λογικη,αλλιως θα κυκλοφορουσαμε ολοι με lada!
ετσι λοιπον τωρα που το ξανασκεφτομαι και η μοδα θα μπορουσε να ενταχθει στις τεχνητες αναγκες που μονοι μας αλλωστε δημιουργουμε...αβυσσος η ψυχη...
Εδω που τα λεμε ευτυχως που δεν υπαρχει μονο λογικη γιατι αν κυκλοφορουσαμε ολοι με Lada αστα να πανε
Παντως sedan στα 1500 κυβικα με 100 αλογα στα 7000 ευρω, μονο στη Lada βρισκεις
Βεβαια τωρα που το σκεφτομαι ουτε με την λογικη αγοραζεις Lada...
Βασικα το Lada ειναι το μονο αμαξι που αγοραζεις με το συναισθημα... -
Ψηλέ 500 να πάρεις ....ρε παιδιά ας μείνουμε στο θέμα να βοηθήσουμε τον άνθρωπο!
-
Καλά Χριστούγεννα και εύχομαι ο Αη-Βασίλης να μας μάθει να αποφεύγουμε τα
(Moderator nass)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ψηλέ 500 να πάρεις ....ρε παιδιά ας μείνουμε στο θέμα να βοηθήσουμε τον άνθρωπο! -
to c4 το απορριπτω .θεωρω οτι το bravo εξωτερικα δειχνει μια πολυτελεια με τα χρωμια που εχει στα παραθυρα και μια φινετσα που λειπει απο το λεον.το λεον εχει μεγαλυτερο κινητηρα και πιο δυνατο,πιο καλες επιδοσεις αλλα ειναι εξωτερικα -εσωτερικα αδιαφορο .απο κρατηματα φρενα δεν γνωριζω αλλα να ξερεις οτι ο ιταλος εχει εγγυησηση σε αυτον τον τομεα .ειναι αυτο που λεμε οτι το κατεχει το αντικειμενο.οποτε αποτι καταλαβαινεις το φιατ ειναι μονοδρομος.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
to c4 το απορριπτω .θεωρω οτι το bravo εξωτερικα δειχνει μια πολυτελεια με τα χρωμια που εχει στα παραθυρα και μια φινετσα που λειπει απο το λεον.το λεον εχει μεγαλυτερο κινητηρα και πιο δυνατο,πιο καλες επιδοσεις αλλα ειναι εξωτερικα -εσωτερικα αδιαφορο .απο κρατηματα φρενα δεν γνωριζω αλλα να ξερεις οτι ο ιταλος εχει εγγυησηση σε αυτον τον τομεα .ειναι αυτο που λεμε οτι το κατεχει το αντικειμενο.οποτε αποτι καταλαβαινεις το φιατ ειναι μονοδρομος.Όχι, σ'αυτό υπάρχει αντίλογος. Πάει καιρός που το δυνατό σημείο των ιταλικών αυτοκινήτων ήταν τα οδικά τους χαρακτηριστικά.
Αυτοκίνητα όπως το Πούντο 2ης γενιάς, η το 'απίθανο Στίλο ' μόνο για την οδική τους συμπεριφορά κάποιος δεν μπορούσε να παινευτεί.
Ακόμα και μοντέλα όπως το Μπράβο/Μπράβα του 95 δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο στο θέμα του κρατήματος.
Το τωρινό Μπράβο φυσικά δεν έχει καμιά σχέση με την 'ψαρόβαρκα' τύπου Στίλο. Είναι πολύ καλο στην οδική του συμπεριφορά αλλά και πάλι υστερεί απέναντι σε προτάσεις όπως το Γκόλφ, Λεόν, Φόκους, Μάζντα 3, ενώ κατ'εμέ ακόμα και τα Peugeot 308/C4 με την ίδια ανάρτηση είναι πιο καλά απο το ιταλικο.
Μόνο η Άλφα-Ρομέο διατηρεί τα οδικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της σε πολύ υψηλό επίπεδο
-
Τι είχε το απίθανο stilo για πές μας ???
Το είχες οδηγήσει ?
Το λές ψαρόβαρκα ? γιατί ... έγερνε . ? -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Τι είχε το απίθανο stilo για πές μας ???
Το είχες οδηγήσει ?
Το λές ψαρόβαρκα ? γιατί ... έγερνε . ?΄Εχω ταξιδέψει σε αυτό το αυτοκίνητο. Στο θέμα του κρατήματος απλά δεν ήταν για πολλά-πολλά.
-
Ενώ το Golf IV ήταν βράχος;
-
βραχο βραχο τον καημο μου ηταν.
-
Γιατι το V είναι καλύτερο ?
Το έχει η αδερφή μου.
Μάλλον κάτι δεν πήγε καλά στο ταξιδι σου.Επειδή μεταξύ άλλων το είχα το 1,6 3d για 2 χρόνια απλά θα σου πώ ότι μαζί με το focus ήταν απο τα ποιό διασκεδαστικά αυτ/τα της κατηγορίας
To focus ήταν και είναι κορυφαίο.
Στην κατηγορία βάρκες βάλε την corolla όχι το Stilo.Το μειονέκτιμα του Stilo ήταν το ελαφρυ τιμόνι χωρίς ουσιαστική ενημέρωση όχι η κατευθυντικότητα και η ανάρτηση. Αλλά τι να πούμε για το τιμόνι του Golf , ναι ναι το V και του A3 .
καλό το copy paste αλλά η αίσθηση της οδήγησης ακόμα υπερέχει
-
Το μειονέκτιμα του Stilo ήταν το ελαφρυ τιμόνι χωρίς ουσιαστική ενημέρωση όχι η κατευθυντικότητα και η ανάρτηση. Αλλά τι να πούμε για το τιμόνι του Golf , ναι ναι το V και του A3 .
Καμιά σχέση η αναφορά μου με το τιμόνι. Όυτε η ανάρτηση ούτε το όλο στήσιμο του αυτοκινήτου ήταν για ιδιαίτερα πράγματα. Τυγχάνει νε έχω μπεί και στο σπόρ και στο 5-θυρο. Ακόμα και τα παιδιά που τα είχαν μόνο ευχαριστημένοι δεν ήταν.
Όσο για τα Γκόλφ και Α3 νομίζω ότι υπερβάλλεις.Έχω εμπειρία και απο αυτά και σε πληροφορώ ότι στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς δεν υπάρχει καμιά σχέση με Στίλο/Κορόλλα.
Στην κατηγορία βάρκες βάλε την corolla...
Δεν διαφωνώ αλλά υποτίθεται ότι απο τους Ιταλούς ζητάς κάτι παραπάνω.
C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI