Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 22
    • 23
    • 13 / 23
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    449
    877
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      evgenios last edited by

      Μα το S3 ειναι συμφερουσα αγορα οταν Evo και Sti κανουν απο 50 και πανω.Νταξ μπορει να μην πηγαινει τοσο γρηγορα αλλα σιγουρα ειναι συμφερουσα αγορα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        ειναι τι θελει ο καθενας, υπαρχουν πολλοι που λενε ας δωσω τα επιπλεον λεφτα για να παρω το 'απολυτο σπορ οχημα' και το καταλαβαινω, οπως υπαρχουν και καποιοι που θα πουν: σιγα μη δωσω +15Κ και να μη παρω απλα ενα cupra ή γιατι να μη παρω μια καλοεξοπλισμενη 3αρα ή Α4??

        οι αναγκες του καθενος προσδιοριζουν και τι τον συμφερει,οταν ομως μιλαμε για αντικειμενα μοδας (οπως ειναι το 500 και το mini, γιατι αυτα τα 2 ετσι λανσαρονται στη αγορα και με αυτη τη λογικη πουλιουνται) δε νομιζω οτι μιλαμε για συμφερον και καλυψη αναγκων..

        μιλαμε για πανακριβα i-pod οταν με ψιχουλα(συγκριτικα) μπορεις να παρεις ενα σαφως καλυτερο mp3/4-ή-δε-ξερω-και-γω-τι-player!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          evgenios last edited by

          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
          συμφωνω οτι το Α3 ειναι 'απαραδεκτη' αγορα και σε οποιαδηποτε αλλη εκδοση θα προτιμουσα golf ή ακομα και λεον,στην ελλαδα ομως που το R32 κανει τα ιδια λεφτα με s3 ή στα λεφτα που κανει το s3 τεσπα,το θεωρησα τη πιο συμφρερουσα αγορα(αν αναφερεσαι στο τι εκανα εγω)

          ζητω συγγνωμη για τα υπερβολικα επιθετα που χρησιμοποιησα

          καταλαβες παντως τη λογικη μου

          και 2 παρατηρησεις: το c2 (vts συγκεκριμενα) στα λεφτα του 500 1.4 σου δινει +30 αλογα,+200 κυβικα, στησιμο,επιδοσεις στανταρ esp και ποιοτητα αθλια μεν, αλλα οχι οτι το 500 εχει καποια σοβαρη ποιοτητα

          το Α3 μπορει να το θελει καποιος για τα καλυτερα πλαστικα σε σχεση με το golf 5(οχι το 6) και την υποτιθεμενη αιγλη το 500 ουτε **ΤΑ **πλαστικα εχει,περα απο ενα 'πουτανιαρικο' σχεδιασμο και φυσικα καμια αιγλη

          Το A3 δεν ειναι καθολου απαραδεκτη αγορα.Οτι πληρωνεις παιρνεις.Το ιδιο ισχυει και στο 500.Φυσικα και δεν εχει φοβερα πλαστικα.Ομως αν δεις τον ανταγωνισμο θα δεις οτι ειναι ''φοβερα''.
          Φυσικα δεν αντιλεγω οτι το 500 ειναι πιο ακριβο απο οτι θα επρεπε ,αλλα ρε φιλε δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα οταν αλλοι(βλεπε VAG και οχι μονο) κανουν το ιδιο ακριβως πραγμα(οχι οτι αυτο ειναι κακο) και κανεις δεν μιλαει.

          C2 VTS συμφωνω ειναι υπερτιμιο.Απλα εγω πριν αναφερομουν στις βασικες εκδοσεις.Τετοια εξαιρεση για μενα ειναι και το S3 οπως εγραψα και παραπανω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            evgenios last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
            ειναι τι θελει ο καθενας, υπαρχουν πολλοι που λενε ας δωσω τα επιπλεον λεφτα για να παρω το 'απολυτο σπορ οχημα' και το καταλαβαινω, οπως υπαρχουν και καποιοι που θα πουν: σιγα μη δωσω +15Κ και να μη παρω απλα ενα cupra ή γιατι να μη παρω μια καλοεξοπλισμενη 3αρα ή Α4??

            οι αναγκες του καθενος προσδιοριζουν και τι τον συμφερει,οταν ομως μιλαμε για αντικειμενα μοδας (οπως ειναι το 500 και το mini, γιατι αυτα τα 2 ετσι λανσαρονται στη αγορα και με αυτη τη λογικη πουλιουνται) δε νομιζω οτι μιλαμε για συμφερον και καλυψη αναγκων..

            μιλαμε για πανακριβα i-pod οταν με ψιχουλα(συγκριτικα) μπορεις να παρεις ενα σαφως καλυτερο mp3/4-ή-δε-ξερω-και-γω-τι-player!!

            100% σωστος.Μονο που στο Mini και στο 500 ξεχασες να προσθεσεις BMW , Audi , Volvo , Saab , Merc κλπ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              ναι αλλα με εξαιρεσεις!
              πχ στα λεφτα της Μ3 δυσκολα βρισκεις καλυτερο αυτοκινητο(ελπιζω αυτο να ναι το S5 )
              για αυτο αλλωστε παρα την οικονομικη κριση, οι Μ3 πουλανε σα ζεστα ψωμακια!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                evgenios last edited by

                Εξαιρεσεις παντα θα υπαρχουν.Και η Μ3 ειναι μια απο αυτες οπως ειπες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  βεβαια στα αυτοκινητα μη ξεχναμε οτι δεν υπαρχει λογικη,αλλιως θα κυκλοφορουσαμε ολοι με lada!
                  ετσι λοιπον τωρα που το ξανασκεφτομαι και η μοδα θα μπορουσε να ενταχθει στις τεχνητες αναγκες που μονοι μας αλλωστε δημιουργουμε...

                  αβυσσος η ψυχη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    evgenios last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                    για αυτο αλλωστε παρα την οικονομικη κριση, οι Μ3 πουλανε σα ζεστα ψωμακια!!

                    αλλα θελω να το πω.Εχω την εντυπωση οτι αυτο δεν συμβαινει γιατι η BMW ειναι τιμια(η οποια οντως ειναι) αλλα γιατι με την οικονομικη κριση οι φτωχοι εγιναν φτωχοτεροι και οι πλουσιοι πλουσιοτεροι.Capitalism

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      evgenios last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                      βεβαια στα αυτοκινητα μη ξεχναμε οτι δεν υπαρχει λογικη,αλλιως θα κυκλοφορουσαμε ολοι με lada!
                      ετσι λοιπον τωρα που το ξανασκεφτομαι και η μοδα θα μπορουσε να ενταχθει στις τεχνητες αναγκες που μονοι μας αλλωστε δημιουργουμε...

                      αβυσσος η ψυχη...

                      Εδω που τα λεμε ευτυχως που δεν υπαρχει μονο λογικη γιατι αν κυκλοφορουσαμε ολοι με Lada αστα να πανε
                      Παντως sedan στα 1500 κυβικα με 100 αλογα στα 7000 ευρω, μονο στη Lada βρισκεις
                      Βεβαια τωρα που το σκεφτομαι ουτε με την λογικη αγοραζεις Lada...
                      Βασικα το Lada ειναι το μονο αμαξι που αγοραζεις με το συναισθημα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ψηλέ 500 να πάρεις ....ρε παιδιά ας μείνουμε στο θέμα να βοηθήσουμε τον άνθρωπο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Καλά Χριστούγεννα και εύχομαι ο Αη-Βασίλης να μας μάθει να αποφεύγουμε τα

                          (Moderator nass)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lokatzis last edited by

                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                            Ψηλέ 500 να πάρεις ....ρε παιδιά ας μείνουμε στο θέμα να βοηθήσουμε τον άνθρωπο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              italakias last edited by

                              to c4 το απορριπτω .θεωρω οτι το bravo εξωτερικα δειχνει μια πολυτελεια με τα χρωμια που εχει στα παραθυρα και μια φινετσα που λειπει απο το λεον.το λεον εχει μεγαλυτερο κινητηρα και πιο δυνατο,πιο καλες επιδοσεις αλλα ειναι εξωτερικα -εσωτερικα αδιαφορο .απο κρατηματα φρενα δεν γνωριζω αλλα να ξερεις οτι ο ιταλος εχει εγγυησηση σε αυτον τον τομεα .ειναι αυτο που λεμε οτι το κατεχει το αντικειμενο.οποτε αποτι καταλαβαινεις το φιατ ειναι μονοδρομος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jimdenin last edited by

                                Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                to c4 το απορριπτω .θεωρω οτι το bravo εξωτερικα δειχνει μια πολυτελεια με τα χρωμια που εχει στα παραθυρα και μια φινετσα που λειπει απο το λεον.το λεον εχει μεγαλυτερο κινητηρα και πιο δυνατο,πιο καλες επιδοσεις αλλα ειναι εξωτερικα -εσωτερικα αδιαφορο .απο κρατηματα φρενα δεν γνωριζω αλλα να ξερεις οτι ο ιταλος εχει εγγυησηση σε αυτον τον τομεα .ειναι αυτο που λεμε οτι το κατεχει το αντικειμενο.οποτε αποτι καταλαβαινεις το φιατ ειναι μονοδρομος.

                                Όχι, σ'αυτό υπάρχει αντίλογος. Πάει καιρός που το δυνατό σημείο των ιταλικών αυτοκινήτων ήταν τα οδικά τους χαρακτηριστικά.

                                Αυτοκίνητα όπως το Πούντο 2ης γενιάς, η το 'απίθανο Στίλο ' μόνο για την οδική τους συμπεριφορά κάποιος δεν μπορούσε να παινευτεί.

                                Ακόμα και μοντέλα όπως το Μπράβο/Μπράβα του 95 δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο στο θέμα του κρατήματος.

                                Το τωρινό Μπράβο φυσικά δεν έχει καμιά σχέση με την 'ψαρόβαρκα' τύπου Στίλο. Είναι πολύ καλο στην οδική του συμπεριφορά αλλά και πάλι υστερεί απέναντι σε προτάσεις όπως το Γκόλφ, Λεόν, Φόκους, Μάζντα 3, ενώ κατ'εμέ ακόμα και τα Peugeot 308/C4 με την ίδια ανάρτηση είναι πιο καλά απο το ιταλικο.

                                Μόνο η Άλφα-Ρομέο διατηρεί τα οδικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της σε πολύ υψηλό επίπεδο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • sprsk
                                  sprsk last edited by

                                  Τι είχε το απίθανο stilo για πές μας ???
                                  Το είχες οδηγήσει ?
                                  Το λές ψαρόβαρκα ? γιατί ... έγερνε . ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jimdenin last edited by

                                    Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                                    Τι είχε το απίθανο stilo για πές μας ???
                                    Το είχες οδηγήσει ?
                                    Το λές ψαρόβαρκα ? γιατί ... έγερνε . ?

                                    ΄Εχω ταξιδέψει σε αυτό το αυτοκίνητο. Στο θέμα του κρατήματος απλά δεν ήταν για πολλά-πολλά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      grig82 last edited by

                                      Ενώ το Golf IV ήταν βράχος;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        italakias last edited by

                                        βραχο βραχο τον καημο μου ηταν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • sprsk
                                          sprsk last edited by

                                          Γιατι το V είναι καλύτερο ?
                                          Το έχει η αδερφή μου.
                                          Μάλλον κάτι δεν πήγε καλά στο ταξιδι σου.

                                          Επειδή μεταξύ άλλων το είχα το 1,6 3d για 2 χρόνια απλά θα σου πώ ότι μαζί με το focus ήταν απο τα ποιό διασκεδαστικά αυτ/τα της κατηγορίας
                                          To focus ήταν και είναι κορυφαίο.
                                          Στην κατηγορία βάρκες βάλε την corolla όχι το Stilo.

                                          Το μειονέκτιμα του Stilo ήταν το ελαφρυ τιμόνι χωρίς ουσιαστική ενημέρωση όχι η κατευθυντικότητα και η ανάρτηση. Αλλά τι να πούμε για το τιμόνι του Golf , ναι ναι το V και του A3 .


                                          καλό το copy paste αλλά η αίσθηση της οδήγησης ακόμα υπερέχει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jimdenin last edited by

                                            Το μειονέκτιμα του Stilo ήταν το ελαφρυ τιμόνι χωρίς ουσιαστική ενημέρωση όχι η κατευθυντικότητα και η ανάρτηση. Αλλά τι να πούμε για το τιμόνι του Golf , ναι ναι το V και του A3 .

                                            Καμιά σχέση η αναφορά μου με το τιμόνι. Όυτε η ανάρτηση ούτε το όλο στήσιμο του αυτοκινήτου ήταν για ιδιαίτερα πράγματα. Τυγχάνει νε έχω μπεί και στο σπόρ και στο 5-θυρο. Ακόμα και τα παιδιά που τα είχαν μόνο ευχαριστημένοι δεν ήταν.

                                            Όσο για τα Γκόλφ και Α3 νομίζω ότι υπερβάλλεις.Έχω εμπειρία και απο αυτά και σε πληροφορώ ότι στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς δεν υπάρχει καμιά σχέση με Στίλο/Κορόλλα.

                                            Στην κατηγορία βάρκες βάλε την corolla...

                                            Δεν διαφωνώ αλλά υποτίθεται ότι απο τους Ιταλούς ζητάς κάτι παραπάνω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 13 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr