-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Πολυ (και πολλη ) πλακα εχει αυτη η αυτοματη μεταφρασηΤο συμπερασμα τους παντως ειναι οτι ερχεται ως αντιπαλος των Μοντεο και Πασσατ και οχι των Αουντι - οποτε ληξις παιγνιδιου!
Φίλε lakiss51, νομίζω ότι είναι σε άλλη κατηγορία (τουλάχιστον από πλευράς τιμής) έτσι ή αλλιώς. Στην Ελλάδα, το Insignia 2.0/220 sport έχει 30.600 με το κλειδί στο χέρι, ενώ το A4 2.0/211 έχει 39.900 + μεταλλικό + πινακίδες + τέλη, για να μην προσθέσω (και τα κάνω ομοειδή μεγέθη) cruise control, δυναμική ανάρτηση, sport καθίσματα, 18αρες κ.λπ. (std όλα στο Insignia sport), διότι η διαφορά θα ξεπεράσει τις 15.000
Τώρα, όπως οι Γερμανοί γράφουν τιμή Insignia 2.0/220 base price 32.005 & A4 2.0/211 base price 33.900 (!!!!!) έτσι και γω μπορώ να επισημάνω ότι το Insignia 1.6/115 ξεκινά από 19.800 ενώ το Α4 1.8/120 ξεκινά από 28.100 ή το Insignia 1.6/180 ξεκινά από 23.800 ενώ το Α4 1.8/160 από 34.000
Soc
-
Πολύ ωραία παρουσίαση του Insignia 2.0/220 sport
http://uk.youtube.com/watch?v=rbb2AzFb-Zk&feature=related
Για όσους το γουστάρουν as is, υπολογίζουν:
30.600 με το κλειδί στο χέρι (μεταλλικό, τέλη, κ.λπ.)- 2.000 δέρμα (μαύρο στο video)
- 1.600 DVD 800 Navi (εμένα μου αρκεί το CD 500 Navi με τα μισά)
- 1.250 AFL (δεν είναι ξεκάθαρο στο video, αλλά ποιος λέει όχι?)
- 600 ηλ. χειρόφρενο, 2ζωνικός & πακέτο ορατότητας
το όλο 36.050, μόλις 34.450 αν το πάρετε τώρα με δώρο το Navi
Soc
-
Θα περιμένω να δω τι θα γράψει το Auto bild την Παρασκευή.
Σαν έξτρα βλέπω μόνο την τετρακίνηση υποχρεοτική, για τα υπόλοιπα, (δέρμα,sport,ανάρτηση,φώτα), ελκυστικά αλλά επιφυλάσομαι, θα ξεφύγει πολύ. -
Μολις γυρισαμε απο την εδω (Λαρισα) Οpel οπου γνωρισαμε απο κοντα το Insignia αφου προηγουμενως περασαμε για δευτερη ματια απο Volvo (S60) - Lancia Delta. Δυστυχως το 1,6/180 ιππων θα ερθει τον Μαη, αλλιως θα το παιρναμε αποψε κιολας!!! Το εσωτερικο ειναι παρα πολυ καλο και ευχαριστο, αλλα και το γενικο στησιμο του φαινεται αξιοπιστο και ποιοτικο. Η τιμη στην εκδοση Κοσμο ειναι 26400 με ολα μεσα (με το κλειδι και...δρομο!) και +740 για την σπορ ρυθμιση της αναρτησης - σημειωτεον πως ειναι η πλουσιοτερη εκδοση αυτοκινητου που υπαρχει μαλλον στην ελληνικη αγορα. Η γενικη εικονα δεν εχει καμια σχεση με την Δελτα (για το βολβο δεν συζηταμε καν), πολυ ανωτερη ποιοτικα η Οπελ- και η Δελτα βγαινει στις 27000 (1,4/150 ιπποι), το δε μηκος της (4,83) δεν φαινεται καν. Απο εβδομαδα θα γινει το σχετικο τεστ οδηγησης, αλλα δεν θα το κλεισω απο τωρα το αυτοκινητο γιατι το 5μηνο αναμονης μου φαινεται μεγαλο - απλα εαν τυχον εχουν συντομωτερη προθεσμια θα ζητησω να με ενημερωσουν. Αλλα και γιατι θα αναμενω να δω πως τα παει και σε τεστ των περιοδικων. Παντως εξαιρετικο αυτοκινητο ισαξιο του Passat CC - εμφανισιακα τουλαχιστον - και με 6 χρονια εγγυηση μηχανικων μερων!
-
θεωρεις το οπελ καλυτερο απο την δ?
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
θεωρεις το οπελ καλυτερο απο την δ?Τουλαχιστον οπτικα φαινεται οτι ειναι ποιοτικοτερο ως κατασκευη - το Δ μας φανηκε (3μελης κριτικη επιτροπη!!!) αρκετα πιο ανετο σε εσωτερικους χωρους αλλα ποιοτικα (συναρμογη-εμφανιση-εξτρα - βαμμενο ταμπλω!)πολυ χαμηλοτερα απο το Οπελ. Οδηγικα δεν ξερω - απο εβδομαδα θα τα δοκιμασω και τα δυο...
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
θεωρεις το οπελ καλυτερο απο την δ?
Τουλαχιστον οπτικα φαινεται οτι ειναι ποιοτικοτερο ως κατασκευη - το Δ μας φανηκε (3μελης κριτικη επιτροπη!!!) αρκετα πιο ανετο σε εσωτερικους χωρους αλλα ποιοτικα (συναρμογη-εμφανιση-εξτρα - βαμμενο ταμπλω!)πολυ χαμηλοτερα απο το Οπελ. Οδηγικα δεν ξερω - απο εβδομαδα θα τα δοκιμασω και τα δυο...
βαμμενο ταμπλω υποθετω οτι λες τα ασημι μερη του ταμπλω...
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
θεωρεις το οπελ καλυτερο απο την δ?
Τουλαχιστον οπτικα φαινεται οτι ειναι ποιοτικοτερο ως κατασκευη - το Δ μας φανηκε (3μελης κριτικη επιτροπη!!!) αρκετα πιο ανετο σε εσωτερικους χωρους αλλα ποιοτικα (συναρμογη-εμφανιση-εξτρα - βαμμενο ταμπλω!)πολυ χαμηλοτερα απο το Οπελ. Οδηγικα δεν ξερω - απο εβδομαδα θα τα δοκιμασω και τα δυο...
βαμμενο ταμπλω υποθετω οτι λες τα ασημι μερη του ταμπλω...
Ναι, αυτο εννοω και δειχνει πολυ...γυφτικο! Γενικα η εκδοση Κοσμο του Οπελ ειναι σε αλλη κλαση εναντι της Λαντσια, αλλα και μηχανολογικα (+200κε και +30 ιππους) και οι εγγυησεις των 6 ετων (και στην τουρμπινα του τουρμπο) νομιζω οτι μετρανε αρκετα. Μονον οι χωροι πισω νομιζω οτι ειναι καλυτεροι στη Λαντσια
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
θεωρεις το οπελ καλυτερο απο την δ?
Τουλαχιστον οπτικα φαινεται οτι ειναι ποιοτικοτερο ως κατασκευη - το Δ μας φανηκε (3μελης κριτικη επιτροπη!!!) αρκετα πιο ανετο σε εσωτερικους χωρους αλλα ποιοτικα (συναρμογη-εμφανιση-εξτρα - βαμμενο ταμπλω!)πολυ χαμηλοτερα απο το Οπελ. Οδηγικα δεν ξερω - απο εβδομαδα θα τα δοκιμασω και τα δυο...
βαμμενο ταμπλω υποθετω οτι λες τα ασημι μερη του ταμπλω...
Ναι, αυτο εννοω και δειχνει πολυ...γυφτικο! Γενικα η εκδοση Κοσμο του Οπελ ειναι σε αλλη κλαση εναντι της Λαντσια, αλλα και μηχανολογικα (+200κε και +30 ιππους) και οι εγγυησεις των 6 ετων (και στην τουρμπινα του τουρμπο) νομιζω οτι μετρανε αρκετα. Μονον οι χωροι πισω νομιζω οτι ειναι καλυτεροι στη Λαντσια
τα 6 χρονια ειναι 2 + 4 ελληνικης αντιπροσωπιας η οποια εχει παρα πολλα ψιλα γραμματα....
ειχα οπελ και τα διαβασα.
εμενα οπτικα με κερδισαν τα βαμμενα κομματια περισσοτερο απο καποια ψευτοξυλινα κομματια που χρησιμοποιουν σε αλλα αυτοκινητα.
ειναι πιο τιμιο.
η εκδοση κοσμο εχει δερμα?
επισης τα 27000 για την δελτα πως βγηκανε? -
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
θεωρεις το οπελ καλυτερο απο την δ?
Τουλαχιστον οπτικα φαινεται οτι ειναι ποιοτικοτερο ως κατασκευη - το Δ μας φανηκε (3μελης κριτικη επιτροπη!!!) αρκετα πιο ανετο σε εσωτερικους χωρους αλλα ποιοτικα (συναρμογη-εμφανιση-εξτρα - βαμμενο ταμπλω!)πολυ χαμηλοτερα απο το Οπελ. Οδηγικα δεν ξερω - απο εβδομαδα θα τα δοκιμασω και τα δυο...
βαμμενο ταμπλω υποθετω οτι λες τα ασημι μερη του ταμπλω...
Ναι, αυτο εννοω και δειχνει πολυ...γυφτικο! Γενικα η εκδοση Κοσμο του Οπελ ειναι σε αλλη κλαση εναντι της Λαντσια, αλλα και μηχανολογικα (+200κε και +30 ιππους) και οι εγγυησεις των 6 ετων (και στην τουρμπινα του τουρμπο) νομιζω οτι μετρανε αρκετα. Μονον οι χωροι πισω νομιζω οτι ειναι καλυτεροι στη Λαντσια
τα 6 χρονια ειναι 2 + 4 ελληνικης αντιπροσωπιας η οποια εχει παρα πολλα ψιλα γραμματα....
ειχα οπελ και τα διαβασα.
εμενα οπτικα με κερδισαν τα βαμμενα κομματια περισσοτερο απο καποια ψευτοξυλινα κομματια που χρησιμοποιουν σε αλλα αυτοκινητα.
ειναι πιο τιμιο.
η εκδοση κοσμο εχει δερμα?
επισης τα 27000 για την δελτα πως βγηκανε?Αν σου αρεσει το εντονο αλουμινοχρωμα παω πασο, αλλα τα ψευτοξυλινα εχουν αλλη εμφανιση και μαλιστα πολυ πιο αρμονικη με το ολο περιβαλλον. Τα ...ψιλα δεν τα διαβασα (οταν ερθει η ωρα), αλλα τι περιορισμους και προϋποθεσεις βαζουν; Δερμα οχι (δεν με πολυενδιαφερει) οσο για τα 27000 της Δ τοσο μας ζητησαν εδω για την πλατινο με ηλιοροφη κλπ εξτρα + χρωμα + πινακιδες + τελη. Εχεις διαβασει πουθενα τι καταναλωση εχει το 2000κε - εννοω σε τεστ και οχι της οπελ
-
δεν διαβασα διοτι εγω να ξαναπαρω οπελ ειναι πολυ δυσκολο με αυτα που εχω παθει...
-
για πες τι έχεις πάθει... με ενδιαφέρει λόγω αγοράς στο εγγύς μέλλον.
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
δεν διαβασα διοτι εγω να ξαναπαρω οπελ ειναι πολυ δυσκολο με αυτα που εχω παθει...Λεγε λεγε...
-
ABS off , clima οποτε ηθελε αναβε, αισθητηρας λ αλλαγη 4φορες, υδραυλικο τιμονι off,
πλατο off απο τα 2000χλμ ,ετριζε σαν μην πω(χωματοδρομο δεν πατησε το αυτοκινητο)δεν το συζηταμε για τις λαμπες... μονο με after market λευκες τις αλλαζα ανα 6μηνο αντι μηνα.
το ραδιοcd 3 φορες πηγε αθηνα για επισκευη μεχρι που απειλησα οτι θα βαλω δικηγορο και μου το αλλαξανε. υγρασια στους προβολεις ομηχλης και στα φαναρια...
θες και αλλα η φτανουν?
vectra B 2002 στις 70000χλμ το πουλησα και πηρα smart και σωθηκα -
To συγκρητικό που διάβασα, ο θεός να το κάνει, στο Auto Bild, επιοιηκώς απαράδεκτο, τι ερασυτεχνικό άρθρο ήταν αυτό ρε παιδιά! Μας ζαλίσανε για τους χώρους. Τλσπ Ελπίζω στους 4Τ Ιανουαρίου να δούμε κάτι καλύτερο.
Παντως αυτά που λέει ο limited_one δεν τα έχω ξανακούσει. Πιστεύω πως είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, για αξιοπιστία της OPEL και τιμιότητα σε σχέση πχ με VW. -
όντως πολύ χοντρό ακούγεται τόσες ζημιές , όχι ότι ο φίλος λέει ψέματα , προς θεού , αλλά μήπως βγήκε εξαρχής ελλατωματικό το συγκεκριμένο? μήπως σε καταράστηκε καμμιά πρώην?
εγώ με Nissan Almera του 2000 ούτε κατά δοιάνια τέτοια προβλήματα , άντε τώρα με αυτά που ακούω να το δώσω για να πάρω το Insignia που θέλω..
-
Κοιτα για όποιον το ζήσει είναι λογικό να λέει ποτέ ξανά .
Τα ίδια λέω και εγώ για τα Peugeot. (βλέπε : περι αξιοπιστίας thread).
Για τους υπόλοιπους είναι ΟΚ. -
τυχερά είναι αυτά
στην οικογένεια έχουμε 3 όπελ και από προβλήματα 0 -
Ο χρήστης petransfhp έγραψε:
To συγκρητικό που διάβασα, ο θεός να το κάνει, στο Auto Bild, επιοιηκώς απαράδεκτο, τι ερασυτεχνικό άρθρο ήταν αυτό ρε παιδιά! Μας ζαλίσανε για τους χώρους. Τλσπ Ελπίζω στους 4Τ Ιανουαρίου να δούμε κάτι καλύτερο.
Παντως αυτά που λέει ο limited_one δεν τα έχω ξανακούσει. Πιστεύω πως είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, για αξιοπιστία της OPEL και τιμιότητα σε σχέση πχ με VW.Μου φαινεται για μεταφραση ξενου αρθρου που αναφερθηκε παραπανω - δεν ειναι συγκριτικο, παρουσιαση ειναι!
ΠΟΣΟ ΚΑΙΕΙ ΤΟ 2000; ΘΕΛΩ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΡΟΠΗ!!! -
Παρουσίαση του κ... Το 2λιτρο ανακοινώσιμη ιπποδύναμη 220ps 35,7kg ροπή. Στο Θέμα στο car&speed έγραψαν οτι με το γκάζι στο πάτωμα το 4κίνητο σε κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 10,5 λίτρα ανα 100χλμ.
Πάρα πολύ καλό αν ισχύει. Φένεται η αεροδυναμική 0,27cd έκανε καλή δουλειά.
Οπότε από άλογα, και ειδικά ροπή η οποία δεν συγκρίνεται, υπάρχουν άφθονα στο εργαλείο!!!
Opel Insignia