-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μερικοί βάζουν ταμπέλες και έχουν αυτά τα στερεότυπα.
Λοιπόν από μόνο προσωπική εμπυρεία θα πώ ότι από 3 αυτοκίνητα που είχα VW, FIAT, CITROEN.
To πιό ζημιάρικο ήταν το VW άσε για τα πανάκριβα σερβις και ανταλλάκτικά
Δεύτερο το FIAT ένω το πιό αξιόπιστο αποδείχτηκε το citroen. Μάλλον κάποιοι κρίνουν από αυτά που άκουσαν ή από προσωπικές συμπάθειεςαρα το fiat ειναι πιο αξιοπιστο απο το VW KAI TO CITROEN το πιο αξιοπιστο απο ολα.
-
ειτε μας αρεσει ειτε οχι η πιθανοτητα να αγορασουμε οποιδηποτε αυτοκινητο και να μην εχει κανενα προβλημα ειναι κατα πολυ μικροτερη απο το να εχει εστω και ενα μικρο προβληματακι.
-
Το DRIVE έχει test όπου συγκρίνει Bravo 150, C4 150, Leon 1.8, 308 150, Golf 160
Σύμφωνα με το Drive το Leon είναι ο νικητής (με βασικό κριτήριο την οδηγική αίσθηση-επιδόσεις χωρίς να υστερεί σε χώρους/πρακτικότητα)
Το 308 είναι το ταχύτερο όλων σε slalom με τις πιο σφιχτές ρυθμίσεις αλλά είναι ακριβό,
το Golf κερδίζει σχεδόν παντού εκτός από την σπορ αίσθηση (είναι πιο ήπια ρυθμισμένο από το V)Ανάμεσα στα 3 που αναφέρεις, γνώμη μου, το Leon δεν θα το μετανιώεσεις ποτέ αν σου αρέσει που και που να το στρίβεις, το Bravo θα είναι πιο ευχάριστο μέσα σε καθημερινή χρήση ενω η C4 μάλλον έχει παλιώσει σαν μοντέλο.
Το 308 αν υπάρξουν προσφορές ίσως αξίζει να το δεις. -
ε αμα προτεινει και ο ΒΑΣΙΛΗΣ το leon, ηρθε η ωρα να κλειδωθει το θεμα
-
το ζητημα ειναι να τη παλευεις με το εσωτερικο του λεον... αν δεν υπαρχει θεμα τοτε δε βλεπω το λογο..
-
Το απόγευμα πραγματοποίησα ένα - τρόπος του λέγειν - test drive του Bravo 1.4 T-Jet 150PS. Η συνεννόηση δεν (;) ήταν καλή με αποτέλεσμα αντί της Sport έκδοσης να με περιμένει η Dynamic με πινακίδες ΔΟΚ. Εξαιτίας των πινακίδων (;) ο πωλητής μου ζήτησε να περιοριστούμε σε μία σύντομη βόλτα γύρω από την αντιπροσωπεία και να κανονίσουμε την άλλη εβδομάδα κανονικό test drive. Αναπόφευκτα τα συμπεράσματα που μπόρεσα να βγάλω είναι πολύ περιορισμένα:
- Το κιβώτιο ταχυτήτων δεν είναι όπως το περίμενα. Για την ακρίβεια μου φάνηκε χειρότερο από της G6 μου. Δεν ξέρω πως να το περιγράψω σωστά αλλά θα προσπαθήσω. Στην Corolla η διαδρομή που μπορεί να ακολουθήσει ο μοχλός είναι συγκεκριμένη/περιορισμένη, δεν μπορείς να την 'χάσεις' και κουμπώνει με τη μία. Αντίθετα στο Bravo η διαδρομή ήταν πιο χαλαρή με αποτέλεσμα να 'ψιλοχτυπάει' κάποιες φορές κατά την αλλαγή ταχύτητας. Π.χ. για αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα έπρεπε να πάω με σχετική δύναμη τέρμα αριστερά το μοχλό και μετά κάτω αλλιώς 'έβρισκε'. Μου θύμησε κάπως την αίσθηση του κιβωτίου της Alfa Romeo 33 που είχα, όπου έπρεπε σχεδόν σε όλες τις αλλαγές να προσέχω πολύ.
- Η θέση οδήγησης μου φάνηκε υπερυψωμένη (και πάλι σε σχέση με την Corolla μου). Προσπάθησα να κατεβάσω το κάθισμα όσο γίνεται αλλά δεν παίρνω και όρκο ότι το πήγα τέρμα κάτω. Θα πρέπει να δω και πάλι τι γίνεται στο επόμενο test drive. Δε θυμάμαι κι αν η Sport έκδοση έχει άλλα καθίσματα.
- Μου φάνηκε σα σε σμίκρυνση η εικόνα από το μεσαίο καθρέφτη. Δεν είμαι σίγουρος τι φταίει (μικρότερο παρμπρίζ, μεγαλύτερη απόσταση από καθρέφτη μέχρι παρμπριζ). Κι αυτό πρέπει να το μελετήσω την επόμενη φορά.
- Σχετικά με οδική συμπεριφορά (κινητήρα, κράτημα, κτλ) δεν μπόρεσα να βγάλω συμπέρασμα σε μια τόσο μικρή διαδρομή με χαμηλή ταχύτητα.
Υ.Γ.: Το αυτοκίνητο είχε περίπου 9800χλμ
-
Τα ίδια και εγώ έλεγα για το κιβώτιο και με πήρε από τα μούτρα ο κορσαίρ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα ίδια και εγώ έλεγα για το κιβώτιο και με πήρε από τα μούτρα ο κορσαίρ.δλδ εχει χειροτερη αισθηση 'σουπας' απο τα κιβωτια του psa(τα οποια οπως εχουμε πει ομως ειναι πολυ γρηγορα!)
-
Όχι, αλλά σκάλωνε πάρα μα πάρα πολύ. Σε σημείο να πουλάω αλλαγή πρώτης-δευτέρας γιατί αλλιώς είχαμε sound effects.
off-topic: Σούπα είναι κυρίως τα MA με μοχλικά. Τα BE με ντίζες είναι πολύ καλύτερα.
-
Ισως να φταιει το γεγονος οτι ηταν καινουριο. με λιγο 'βιασμο' ή απλα με λιγη χρηση ισως να χαλαρωνε καπως....ή απλα να σου εμενε στο χερι
-
Αν ηταν το συγκεκριμενο για δοκιμες απο δημοσιογραφους, πολυ πιθανο να εχει λαβει 'ιδιαιτερη μεταχειριση'.
Οχι βεβαια οτι τα Fiat φημιζονται για την σαφη και καλη αισθηση των κιβωτιων τους,
απλα εχουν περασει τοσα πολλα χρονια, που καποια στιγμη περιμενει κανεις
να εχουν βελτιωθει σε αυτο τον τομεα... -
Συνολικα παντως το Leon ειναι Best value for money, αξιοπιστο, με οικονομικα service,
σπορ αισθηση και καλυτερη συμπεριφορα απο τα αλλα δυο, αλλα και με ενα κινητηρα
διαμαντι...
Οσοι το επιλεξουν σιγουρα δεν θα απογοητευτουν. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οχι βεβαια οτι τα Fiat φημιζονται για την σαφη και καλη αισθηση των κιβωτιων τους,
απλα εχουν περασει τοσα πολλα χρονια, που καποια στιγμη περιμενει κανεις
να εχουν βελτιωθει σε αυτο τον τομεα...Μα τι λες βρε Γρηγορη?
Ποσα συγχρονα Fiat εχεις οδηγησει?
Καμια σχεση αυτα που αναφερεις με την πραγματικοτητα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συνολικα παντως το Leon ειναι Best value for money, αξιοπιστο, με οικονομικα service,
σπορ αισθηση και καλυτερη συμπεριφορα απο τα αλλα δυο, αλλα και με ενα κινητηρα
διαμαντι...
Οσοι το επιλεξουν σιγουρα δεν θα απογοητευτουν.Ο κινητηρας διαμαντι ειναι σιγουρα ο T-jet με φοβερες ειδικες ρπη και ισχυ.
Παροτι εχει ψεκασμο πολλαπλων σημειων και ειναι only turbo.
Δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι διαμαντι για σενα? Αλλα ακομη και ο 1900 JTS της 159 ειναι πολυ πιο διαμαντι απο αυτον αφου απο μολις 100 κυβικα παραπανω ατμοσφαιρικος ομως αποδιδει την ιδια ισχυ. Ε αυτος λαμπει Μπαμπη μου -
εμενα παντως μου αρεσουν τα κιβωτια των fiat και μου κανε εντυπωση το οτι του bravo δεν το βρηκαν καποιοι καλο...
(τελευταιο που οδηγησα ηταν το panda) -
Tα κιβωτια των Ιταλων θελουν ειδικη διαχειριση!!!Εαν βαζεις πολυ δυναμη για να αλλαξεις σχεση μαλλον θα τα κανεις χειροτερα τα πραγματα.Προσπαθησε να κανεις μια αλλαγη σχεσης οσο πιο απαλα γινεται και θα δεις ποσο γλυκα αλλαζεις ταχυτητες.Επισης μεγαλο ρολο παιζει και η θεση οδηγησης.Τα γερμανικα αντιθετα μπορει μεν να εχουν σαφες κουμπωμα αλλα δεν καμια φοβερη αισθηση και θελουν πολυ πιο πολυ δυναμη απο οτι τα ιταλικα.Αυτο εμενα προσωπικα μου δημιουργει μια ασαφεια σε γρηγορες αλλαγες.
Για να μην παρεξηγηθουμε , τα παραπανω ηταν προσωπικη αποψη και αφορουσε συγκιση μεταξυ Grande Punto και Golf.Μονο αυτα εχω οδηγησει Τουλαχιστον τα εχω οδηγησει καλα
-
Εμενα αυτο που δεν μου αρεσε στο κιβωτιο του μπραβο,απο προσωπικη εμπειρια,ηταν οι μακριες διαδρομες του,κατα τ'αλλα δεν με προβληματισε.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εμενα παντως μου αρεσουν τα κιβωτια των fiat και μου κανε εντυπωση το οτι του bravo δεν το βρηκαν καποιοι καλο...
(τελευταιο που οδηγησα ηταν το panda)Ολα τα συγχρονα Fiat εχουν εξαιρετικα κιβωτια. Αν τα γνωριζεις και ξερεις μερικα tips αφου ως γνωστον οι περισσοτεροι απο εσας περαστικοι πηγαινετε στις εκθεσεις και σας δικαιολογω, δεν εχεις κανενα προβλημα.
Οπως βοηθησα τον φιλο kubiak στο 100σταρι του και τωρα ειμαι σιγουρος οτι απολαμβανει το εξαιρετικο 6ταχυτο του Panda του. -
το παντα παντως το χα για καμια βδομαδα σε νησι νοικιαρικο ( ειχε και λιγα χλμ, δν ειχε προλαβει να ξεχαρβαλωθει) και δε με προβληματισε καθολου το κιβωτιο, γενικα ηταν πολυ ευχαριστο αυτοκινητο
τα γερμανικα κιβωτια απο την αλλη ειναι σαφη και εχουν καλη αισθηση, αλλα θελουν σκεψη,αμα πας να κουμπωσεις 'απερισκεπτα' μπορουν πολυ ευκολα να γρατζουνησουν
ειδικα με μενα που ειχα τη συνηθεια να αλλαζω εχοντας μισοπατημενο το συμπλεκτη..στο θεμα μας παντως, ο tfsi ειναι καλυτερη επιλογη για μενα γιατι εχει περισσοτερα κυβικα,αλλα λιγοτερο lag.θα πλησιαζει πιο πολυ την ατμοσφαιρικη λειτουργια
δεν ξερω αυτο τι συνεπειες θα χει στην καταναλωση,αλλα ο t-jet απ'οσο ξερω ρουφαει -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Οχι βεβαια οτι τα Fiat φημιζονται για την σαφη και καλη αισθηση των κιβωτιων τους,
απλα εχουν περασει τοσα πολλα χρονια, που καποια στιγμη περιμενει κανεις
να εχουν βελτιωθει σε αυτο τον τομεα...Μα τι λες βρε Γρηγορη?
Ποσα συγχρονα Fiat εχεις οδηγησει?
Καμια σχεση αυτα που αναφερεις με την πραγματικοτητα.Οχι πολλα, και πριν απο μια 10ετια των Punto Gt παντως και τις τρεις γενιες και ηταν επιεικως απαραδεκα,
του Coupe 20v ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και παραφωνια σε ενα κατα τα αλλα φονεα γιγαντων,
του 500 Abarth oμολογω σημαντικα καλυτερο, του GP μετριο με μεγαλες διαδρομες, του Panda αδιαφορο.
Συνεχιζω παντως να πιστευω οτι τα Fiat δεν φημιζονται για τα κιβωτια τους.
Σε καποια μοντελα σιγουρα εχουν βελτιωσει την κακη αισθηση προηγουμενων μοντελων
αλλα απεχουν πολυ απο τα αντιστοιχα Γερμανικα και Ιαπωνικα.
C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI